ik verkoop ook US7quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef vault_tec het volgende:
Mensen op marktplaatsgast verkoopt maat 40 schoenen, gedragen noemt het NDS en vraagt 100+ voor alles, zelfde met andere maat 40 dingen
maat 40 is niet zo veel gevraagd...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Die er nice uitquote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef SHOOOTO het volgende:
niet echt nee.
Dat wordt weer campen voor sommige boys.
[ afbeelding ]
copped x 3, of 4.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef SHOOOTO het volgende:
niet echt nee.
Dat wordt weer campen voor sommige boys.
[ afbeelding ]
wordt weer gezellig bij Patta.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wordt weer gezellig bij Patta.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
In dit perspectief is die schoen echt te lelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreselijk.
strap los isquote:Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef GimmeGore het volgende:
Ok, ik heb er vast geen verstand van, maar hoort dat ding niet dicht over de veters.
Afgezien daarvan vind ik ze voor een man erg tof!
Ligt echt aan het model. De meeste vallen wel een half maatje groter dan Nike.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:10 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.karmaloop.com/(...)ndy-Satin-TUF/184640
Weet iemand hoe Supra's vallen? Vind bovenstaande best wel tof en ze lijken me vrij herfst/winter bestendig, op de vrij gladde zool na.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |