Gehaktbroodquote:
En hoe is dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:52 schreef borisz het volgende:
Ben nu mijn muziek volgens de snelle methode aan het overzetten op de NAS. Gaat idd een stukkie sneller.
Schiet dan ook eens opquote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
wat heb ik er toch een hekel aan als mensen achter me al beginnen met spullen op de band te leggen terwijl ik zelf nog bezig ben..
In Angola hebben ze helemaal geen spullen laat staan een band.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
wat heb ik er toch een hekel aan als mensen achter me al beginnen met spullen op de band te leggen terwijl ik zelf nog bezig ben..
Maar wel alle tijdquote:Op woensdag 2 november 2011 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Angola hebben ze helemaal geen spullen laat staan een band.
Mauro weet w.s. niet eens welke munt ze daar gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
In Angola hebben ze helemaal geen spullen laat staan een band.
Soweiso: andere klanten bij de supermarkt, ze lopen alleen maar in de wegquote:Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Of van die mensen die niet meteen lekker kek in beginnen te pakken en alles op de band laten staan, met afrekenen nog hun portemonnee moeten zoeken en dan tergend langzaam alles in tassen stoppen, niet genoeg hebben, tasje erbij willen kopen en jij bent allang bezig
Alleen een moeder dacht ik? En een opvangtehuis.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mauro weet w.s. niet eens welke munt ze daar gebruiken
Wat ik niet begrijp he, hij heeft daar toch ook nog ouders
Ben je mal, ik betaal er flink voor, moet ik zelf nog scannen ookquote:Op woensdag 2 november 2011 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Leve het zelfscan systeem van de appie
haha rustig rustigquote:Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Of van die mensen die niet meteen lekker kek in beginnen te pakken en alles op de band laten staan, met afrekenen nog hun portemonnee moeten zoeken en dan tergend langzaam alles in tassen stoppen, niet genoeg hebben, tasje erbij willen kopen en jij bent allang bezig
En dan ook gewoon urineren als ik erachter loop hequote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef TAV74 het volgende:
En dan vooral van die huisvrouwen en bejaarden die de hele week toch niets te doen hebben, maar dan wel perse op zaterdag als het stampdruk is boodschappen moeten doen, en dan ook nog lekker midden in het gangpad gaan staan beppen met een andere huisvrouw/bejaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |