Richt je energie maar lekker op maandag!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ja al sinds het gesprek. maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen. vind het alleen wel jammer dat ik nog niks van ze heb gehoord terwijl ik er al een keer achter aan ben gegaan.
nou, eerst op morgen kookdagquote:Op donderdag 3 november 2011 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Richt je energie maar lekker op maandag!
Oh ja, kookdag.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
nou, eerst op morgen kookdag
ben daar heel blij omquote:Op donderdag 3 november 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, kookdag.
En dat betekent dat je er eindelijk wat afstand van genomen hebt.
Welterusten!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga proberen te slapen zodat ik morgen nog op een Christelijke tijd eruit kan komen. knuffel Golfer en welterusten
Iets wat ik niet kan laten. Bij 0:00 is het de volgende dag en daar doe ik graag aan meequote:Op donderdag 3 november 2011 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben jij weer met je morgen en vandaag
Beetje rustig doen he, Krakkie!quote:Op donderdag 3 november 2011 06:03 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
Gister een beetje teveel gedaan, want de hulp deed de slaapkamer. Vandaag dus maar niksdoen in een schone slaapkamer.
Dit klinkt wat tegenstrijdigquote:Op donderdag 3 november 2011 06:03 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
Gister een beetje teveel gedaan, want de hulp deed de slaapkamer. Vandaag dus maar niksdoen in een schone slaapkamer.
Ja, dat bedacht ik ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 06:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit klinkt wat tegenstrijdig
moggel en treintje halen
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:25 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is kudt. Een kennis van me is verdronken.![]()
*hugs* wat verdrietigquote:Op donderdag 3 november 2011 08:25 schreef krakkemieke het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje krak, rot zeg
Ik hou van nachtdienstOm 9 uur Punica met wodka drinken
Jeetjequote:Op donderdag 3 november 2011 08:25 schreef krakkemieke het volgende:
quote:De Griekse premier George Papandreou zal binnen een half uur zijn aftreden aankondigen aan de president van Griekenland, Karolos Papoulias. Dit meldt de BBC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |