ik denk wel dat het je gaat lukken. de meeste moderne nas oplossingen zijn voorzien van een web interface.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar zou ik het zelf kunnen installeren?
Zoals mij tot mijn eigen verbazing met die draadloze router ook gelukt is?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 2 november 2011 22:19 schreef z80 het volgende:
[..]
ik denk wel dat het je gaat lukken. de meeste moderne nas oplossingen zijn voorzien van een web interface.
maw je kunt er met je web brouwer naartoe om alles in te stellen voor standaard gebruik.
Zeker van overwinteren. Nu nog kijken of dat lukt in de CL.quote:
Maak mijn quiche! Met heeeerlijke roomboterkorssssquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
mn (dans)vriendinnetjes komen morgen eten sms'en ze. ze zijn benieuwd naar mijn kookkunsten.
en nu raak ik in paniek
niet moeilijk om te maken?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maak mijn quiche! Met heeeerlijke roomboterkorssss
Hou het simpelquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
mn (dans)vriendinnetjes komen morgen eten sms'en ze. ze zijn benieuwd naar mijn kookkunsten.
en nu raak ik in paniek
Oh helpquote:Op woensdag 2 november 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb je recept doorgenomen Bluezz en moet nog een deegroller ervoor kopen want die heb ik niet
volgens mij verwachtten ze wel wat van me omdat ik veel over eten praatquote:
ja vandaag pas een taartvorm en handmixer gekochtquote:
Je kunt ook echt niet zonder deegroller door het leven hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ja vandaag pas een taartvorm en handmixer gekocht
nee he, ik voel me zo leegquote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt ook echt niet zonder deegroller door het leven hoor.
Niet netjes van ze. Maar ik neem aan dat je wel al bedacht hebt dat je het niet worden gaat daar?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
afgelopen donderdag toen ik had gebeld naar snoepfabriek zei hij dat hij vrijdag de laatste gesprekken had.
ik heb nog steeds niks gehoord... beetje vreemd
ja al sinds het gesprek. maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen. vind het alleen wel jammer dat ik nog niks van ze heb gehoord terwijl ik er al een keer achter aan ben gegaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet netjes van ze. Maar ik neem aan dat je wel al bedacht hebt dat je het niet worden gaat daar?
Morgen pas?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Oe kaasfondue
Ik ga een powernappie doen, morgen 'gewoon' werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |