Relaxed hequote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef TAV74 het volgende:
Heerlijk die NASBackup HD hangt er ook nog aan nu, alles via netwerk binnen handbereik
Zeker wel ja, sinds we de oude desktop niet meer als server boven hebben staan (al jaren) was ik al zoekende, nu eindelijk weer tevreden. Was wat terughoudend door al die niet te volgen nerdtalk op fora over dit soort apparaten, maar het blijkt gewoon bijzonder gebruikersvriendelijk spul te zijn.quote:
Ze moeten wel, anders verkoopt het niet. De nerd weet namelijk wel een server te onderhouden met Linux en XMBCquote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker wel ja, sinds we de oude desktop niet meer als server boven hebben staan (al jaren) was ik al zoekende, nu eindelijk weer tevreden. Was wat terughoudend door al die niet te volgen nerdtalk op fora over dit soort apparaten, maar het blijkt gewoon bijzonder gebruikersvriendelijk spul te zijn.
Dan moeten die nerds dat gewoon gaan doen en niet zo wauwelen over producten waar ik prima mee kan werkenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze moeten wel, anders verkoopt het niet. De nerd weet namelijk wel een server te onderhouden met Linux en XMBC
En TAV is niet eens geselecteerd.quote:De Nederlandse handballers hebben hun eerste duel in de WK-kwalificatie gewonnen. Finland werd in eigen huis na een ruststand van 9-16 met 23-26 verslagen.
In Vantaa werd voor het oog van 2.200 toeschouwers Patrick Miedema topscorer met zeven treffers. Komende zaterdag spelen beide ploegen opnieuw tegen elkaar, dan in Geleen.
Maar dat had ik je ook kunnen vertellen hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef TAV74 het volgende:
, maar het blijkt gewoon bijzonder gebruikersvriendelijk spul te zijn.
De moderne kettingbrief of zoquote:Om duidelijke redenen wil ik alle vrienden vragen, zelfs al is het maar voor een uurtje, dit over te nemen. Ik denk te weten wie dat zal doen. Denk aan iemand die je kent of bemint en die kanker heeft gehad. Mijn wens is dat in 2012 een remedie wordt gevonden. Plaats dit een uur lang, om hen te eren ...die gevochten hebben tegen, die gestorven zijn aan of die nog altijd vechten tegen kanker. Iemand die kanker heeft, heeft slechts 1 droom: genezen! Ik denk dat 97% deze slogan niet kopieert en op hun pagina zet, maar ik hoop dat mijn vrienden bij die andere 3% horen. Ook al is het voor een uurtje, uit respect voor hen die gestorven zijn aan kanker of degenen die er tegen vechten!!
Gewoon zelf zien, dan pas gelovenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar dat had ik je ook kunnen vertellen hoorMet name Synology heeft er een handje van om het allemaal heel simpel te brengen.
Nu dit nog even afmaken in Lyon en de penningmeester kan tevreden zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Hoe kan dit dezelfde ploeg zijn als die prutsers waar ik 1,5 week geleden naar moest kijken
Mja, maar jij hebt nog enigzins technische kennis. Zou jij je ouders er mee kunnen laten werken?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan moeten die nerds dat gewoon gaan doen en niet zo wauwelen over producten waar ik prima mee kan werken
Nee, absoluut niet zelfs. Ik snap inderdaad in de basis de logica wel, digibeten komen hier echt niet uit vrees ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, maar jij hebt nog enigzins technische kennis. Zou jij je ouders er mee kunnen laten werken?
M.a.w.: zou ik ermee kunnen werken?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, maar jij hebt nog enigzins technische kennis. Zou jij je ouders er mee kunnen laten werken?
Als iemand het voor je installeert kun jij er wel mee werkenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
M.a.w.: zou ik ermee kunnen werken?
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet zelfs. Ik snap inderdaad in de basis de logica wel, digibeten komen hier echt niet uit vrees ik.
Ja, maar zou ik het zelf kunnen installeren?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef TAV74 het volgende:
Als iemand het voor je installeert kun jij er wel mee werken
Ik denk dat het wel vergelijkbaar is. Zeker als je goed doorzoekt naar een hoog aangeschreven merk qua gebruiksvriendelijkheid.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar zou ik het zelf kunnen installeren?
Zoals mij tot mijn eigen verbazing met die draadloze router ook gelukt is?
Ja. Mits je geen elcheapo b-merk neemt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
GMTA.....quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel vergelijkbaar is. Zeker als je goed doorzoekt naar een hoog aangeschreven merk qua gebruiksvriendelijkheid.
Euhm.. Denk dat het je uiteindelijk met handleiding wel zou lukken, maar dat je dan alleen met de meegeleverde webbased applicatie zou kunnen werken. Het kan een stuk handiger, maar het werkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja je wordt ermee dood gegooid.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap die rage op Facebook niet helemaal dat je een bericht plaatst waarin je vraagt om het bericht te kopieren op de eigen pagina van de lezer te plaatsen
De moderne kettingbrief of zo
Ik lees sientologyquote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GMTA.....
Synology is de naam die je zoekt
En daar ga je nu ook voor?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja je wordt ermee dood gegooid.
Ik heb het eens 1X gedaan of zo, doek nie meer nie
Heb blame it on the boogie geprobeerd. t Was hOOg en sNEL, maar niemand wilde hem doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |