abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105359350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:02 schreef Quisho het volgende:

[..]

Dat deden ze ook met Chrome op Youtube, en Chrome is ook niet echt aangeslagen, iig minder gebruikers dan de andere browsers.
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
pi_105359429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:02 schreef Quisho het volgende:

[..]

Das waar, en toen was er ook al MySpace. Maar ik vindt Google + onoverzichtelijk en ongebruiksvriendelijk vergeleken met Facebook. En het feit dat Google het zo hardt door probeert te drukken vind ik niet fijn, zoals in Gmail. Dat deden ze ook met Chrome op Youtube, en Chrome is ook niet echt aangeslagen, iig minder gebruikers dan de andere browsers.
Chrome is de snelstgroeiende browser ter wereld en heeft in veel gevallen de voorheen nummer 2, firefox dik ingehaald. En langszaamaan snoept het steeds meer van het marktaandeel van andere browsers, dus Chrome is absoluut geen faal te noemen.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:08:16 #79
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105359569
quote:
quote:
W3Schools is a website for people with an interest for web technologies. These people are more interested in using alternative browsers than the average user. The average user tends to the browser that comes preinstalled with their computer, and do not seek out other browser alternatives.
Dus die resultaten tellen niet. En dan komt het glorieuze Firefox nog ver boven Chrome :P
  donderdag 8 december 2011 @ 23:13:08 #81
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105359789
quote:
Dat is een groot botnet dan :P Maar Netmarketshare heeft Chrome nog op 3 :)
pi_105359911
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:13 schreef Quisho het volgende:

[..]

Dat is een groot botnet dan :P Maar Netmarketshare heeft Chrome nog op 3 :)
Maar ook daar is een groei qua gebruikers te zien zijn?
pi_105359965
Ik weet nog dat Netscape oppermachtig was en IE een farce. Microsoft liet een scheet en weg was Netscape...
  donderdag 8 december 2011 @ 23:23:42 #84
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105360301
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:

[..]

Maar ook daar is een groei qua gebruikers te zien zijn?
Hm nou ja okee sorry, ik had het verkeerd. Ik wist wel dat Chrome boven Opera en Safari uitkwam, maar blijkbaar hebben ze meer marketshare dan ik had gedacht.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:41:00 #85
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_105361108
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef Devv het volgende:
Facebook is wat Google 10 jaar geleden was. Er valt op dit moment niet tegenop te concurreren. Facebook is zelfs het ooit ongenaakbaar geachte Hyves aan het elimineren. Hyves is langzaam het nieuwe CU2 aan het worden (alleen nog maar kleuters, huisdieren, pasgeboren baby's en nep profielen).
En er komt vanzelf wel een keer een alternatief voor Facebook wat aanslaat, waarin nieuwe technieken verwerkt worden en wat iedereen dan langzaamaan gaat gebruiken tot alle 800miljoen gebruikers overstappen en de 100miljard die ze hopen op te halen met hun beursgang verdampt is, Facebook is hype, een goeie hype voorlopig nog een blijvertje, maar vrijwel alle sites die ooit "de grootste" waren hebben inmiddels het loodje gelegd, zie de ICQ, MSN en MySpace voorbeelden hierboven :)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:02 schreef Ireyon het volgende:
Google+ kán gewoon niet gaan falen. Google is Google.com, nog altijd de meest bezochte website, Google is Youtube.com, de op 2 na meest bezochte website en Google is Android, het meestgebruikte mobiele besturingssysteem. Mochten de mensen niet vrijwillig naar Google+ komen dan hebben ze nog genoeg middelen om ze vriendelijk doch dringend naar Google+ te forceren, me dunkt.
Me dunkt dat ze van mij dan nog harder de vinger krijgen, ik gebruik google op een paar manieren en pas vriendelijk voor de 1001 andere superhandige dingen die ze me willen aansmeren, ik gebruik een aantal programma's en toepassingen zoals ik dat fijn vind, zonder Chrome, zonder google docs en hun agenda, en al helemaal zonder google +, er is niks tegen innovatie en vernieuwing maar het door je strot drukken van hun eigen software (waar MS met hun live pakket ook een handje van heeft) vind ik een verschrikkelijke strategie, ik heb Chrome inmiddels al een keer of 4 gedeinstalleerd omdat het ineens mee kwam met iets wat ik wel wilde hebben...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_105367443
Hmmm, je kan alles gewoon uitschakelen, ik gebruik Chrome omdat het geen rommel heeft.

Erger me zoals eerder gezegd alleen aan al die koppelingen, ik wil gewoon een los Android Market account, los YouTube account, los Analytics/Adsense account, etc...
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:39:56 #87
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_105369619
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef YuckFou het volgende:

[..]

En er komt vanzelf wel een keer een alternatief voor Facebook wat aanslaat, waarin nieuwe technieken verwerkt worden en wat iedereen dan langzaamaan gaat gebruiken tot alle 800miljoen gebruikers overstappen en de 100miljard die ze hopen op te halen met hun beursgang verdampt is, Facebook is hype, een goeie hype voorlopig nog een blijvertje, maar vrijwel alle sites die ooit "de grootste" waren hebben inmiddels het loodje gelegd, zie de ICQ, MSN en MySpace voorbeelden hierboven :)

[..]

Sinds afgelopen week is Diaspora open, maar ik weet niet of dat nog potentie heeft.
Sowieso vraag ik me af of iets nog wel zo groot gaat worden als Facebook, de hype lijkt er wel duidelijk af en ook op mijn FB zijn het alleen de die-hards die nog regelmatig posten. Ik gok dat ik ruim 50% van mijn 'vrienden' nooit een statusupdate zie maken.
Life is what you make it.
pi_105370144
Inderdaad, ik zat laatst te kijken of bepaalde mensen me gewist hadden ofzo, maar die posten gewoon nooit iets en kijken er ook nooit op.

Ik ben zelf begin dit jaar verhuisd naar de andere kant van het land, dus post regelmatig iets en m'n vrienden ook, heb daardoor niet echt het gevoel dat ik aan de andere kant van het land zit. Het maakt de wereld kleiner. Maar kan me voorstellen dat als je alles voor elkaar hebt, huisje, boompje, beestje, geen kids in het buitenland om te volgen, dat je er weinig aan hebt.
pi_105384726
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:09 schreef JDx het volgende:
Hmmm, je kan alles gewoon uitschakelen, ik gebruik Chrome omdat het geen rommel heeft.

Erger me zoals eerder gezegd alleen aan al die koppelingen, ik wil gewoon een los Android Market account, los YouTube account, los Analytics/Adsense account, etc...
Ik vind het juist ideaal dat je tegenwoordig alles kunt koppelen. Het voordeel is dat ik bijvoorbeeld een nieuwe blog post automatisch naar meerdere social media kanalen kan pushen.
pi_105411743
Ik heb geen Twitter omdat ik niet elke seconde updates hoef over alles en iedereen, en nu verschijnt dat allemaal opeens ook op Facebook, verschrikkelijk.
pi_105412701
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:54 schreef JDx het volgende:
Ik heb geen Twitter omdat ik niet elke seconde updates hoef over alles en iedereen, en nu verschijnt dat allemaal opeens ook op Facebook, verschrikkelijk.
Je hebt uiteindelijk zelf in de hand wie je gaat volgen...

Ik gebruik Twitter eigenlijk alleen maar voor "leerdoeleinden" door bijvoorbeeld artikelen te delen of te publiceren. Ik plaats sowieso geen dagelijkse bezigheden op Twitter en ik volg ook geen mensen die alleen maar over koetjes en kalfjes praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')