SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Dank, ik ga m'n vrouw er meteen op wijzen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:33 schreef Flepke het volgende:
Trouwens, protip voor de vrouwen:
Hand woelen door haar wat bij de onderkant van schedel/ nek zit zegmaar.
Kapsters / masseuses kennen ook bepaalde drukpunten daar, nog (veel) beter.
Sla'm in elkaar dan!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:
Waarom open jij topics als je geen lapo hebt?
Hij is iets slechter, maar ik zou het daarom ook nooit meer doen. Wilde 1x de ervaring hebben hoe het is om aan de andere kant te staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:31 schreef mrk.n het volgende:
En zij is zo goedkoop om mee te doen terwijl hij toch wel naar z'n vriendin gaat. Ik weet niet wat erger is.
Of ze vermaakt zichzelf gewoon en heeft geen verwachtingen van hem. Ik vind dat die vent zelf fout zit dat hij zijn vriendin bedondert, dat zij er in de spanning meegaat vind ik niet erg. Stoken in een relatie heb ik het niet op, maar als die kerel achter een ander aangaat dan vind ik hem de lamlul, haar niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En zij is zo goedkoop om mee te doen terwijl hij toch wel naar z'n vriendin gaat. Ik weet niet wat erger is.
Ga je mij nou tips gevenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:33 schreef Flepke het volgende:
Die kende ik al, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:33 schreef Flepke het volgende:
Je houdt er toch wel precies dezelfde mening op na wanneer het de vrouw is die vreemdgaat, hoop ik?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of ze vermaakt zichzelf gewoon en heeft geen verwachtingen van hem. Ik vind dat die vent zelf fout zit dat hij zijn vriendin bedondert, dat zij er in de spanning meegaat vind ik niet erg. Stoken in een relatie heb ik het niet op, maar als die kerel achter een ander aangaat dan vind ik hem de lamlul, haar niet.
Ons Flepke denkt ons even advies te kunnen gevenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Die kende ik al, maar toch bedankt.
Ik vind het allebei wel 'slecht'.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is iets slechter, maar ik zou het daarom ook nooit meer doen. Wilde 1x de ervaring hebben hoe het is om aan de andere kant te staan.
ABSOLUUT! Geen verschil.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:35 schreef Strani het volgende:
Je houdt er toch wel precies dezelfde mening op na wanneer het de vrouw is die vreemdgaat, hoop ik?
Uiteraard!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Je houdt er toch wel precies dezelfde mening op na wanneer het de vrouw is die vreemdgaat, hoop ik?
Ik heb geen relatie en ik verleid hem niet en ben ook niet verantwoordelijk voor zijn daden en zijn relatiequote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ons Flepke denkt ons even advies te kunnen gevenHij moest eens weten
Ik ben heul niet van julliequote:Op woensdag 2 november 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ons Flepke denkt ons even advies te kunnen gevenHij moest eens weten
Je hebt d'r wel een aandeel in als hij vreemdgaat met jou.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie en ik verleid hem niet en ben ook niet verantwoordelijk voor zijn daden en zijn relatie
Klopt, zijn deel zit dan zelfs in mijquote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef mrk.n het volgende:
Je hebt d'r wel een aandeel in als hij vreemdgaat met jou.
Nee joh, ik hoopte op een ander antwoord zodat ik dan kon bashenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was je eerste moraalridder vraagje en antwoord
Dus? Zulke types gaan toch wel vreemd, daar speelt zij geen significante rol in.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hebt d'r wel een aandeel in als hij vreemdgaat met jou.
Waarom wil je mij bashen?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, ik hoopte op een ander antwoord zodat ik dan kon bashen
Als álle vrouwen zouden weigeren er aan mee te werken, zou hij niet vreemd kunnen gaan. Conclusie: Door mee te werken heeft de vrouw alsnog schuld.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus? Zulke types gaan toch wel vreemd, daar speelt zij geen significante rol in.
Moet een heerlijk gevoel geven, niet waar?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, zijn deel zit dan zelfs in mij
''Zulke types'' nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus? Zulke types gaan toch wel vreemd, daar speelt zij geen significante rol in.
Sowieso.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als álle vrouwen zouden weigeren er aan mee te werken, zou hij niet vreemd kunnen gaan. Conclusie: Door mee te werken heeft de vrouw alsnog schuld.
Ik weet het niet..het ligt ook niet aan jou maar aan mijquote:Op woensdag 2 november 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom wil je mij bashen?
Ik spring liever voor een trein dan dat ik aan de ketting van vrouw(en) lig.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je het ook echt niet willen dan?
Maar dat gaat toch niet gebeuren, dus helaaaaas. Schuld heeft ze ook vast wel, maar ik vind dat hij heel veel meer schuld heeft. Het is tenslotte zijn relatie, kun je de ander wel veroordelen maar ik zou de fout eerder binnen de relatie zoeken dan erbuiten.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als álle vrouwen zouden weigeren er aan mee te werken, zou hij niet vreemd kunnen gaan. Conclusie: Door mee te werken heeft de vrouw alsnog schuld.
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, zijn deel zit dan zelfs in mij
Gedomineerd door twee vrouwen, gewoon tijdelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik spring liever voor een trein dan dat ik aan de ketting van vrouw(en) lig.
Wat is nou een leven zonder vrijheid?
Is al goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet..het ligt ook niet aan jou maar aan mij
Kun we die deal ook met alle mannen sealen denk je?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:39 schreef Strani het volgende:
Lijkt me een nachtmerrie, vrouwen die dominanter zijn dan mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gedomineerd door twee vrouwen, gewoon tijdelijk.
Lijkt je niets?
Mij niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gedomineerd door twee vrouwen, gewoon tijdelijk.
Lijkt je niets?
Dat je van ons bent wil niet zeggen dat je ook niet nog van jezelf en anderen bent. Doe eens niet zo spastisch. Ik hou helemaal niet van sieradenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:40 schreef Flepke het volgende:
Ik spring liever voor een trein dan dat ik aan de ketting van vrouw(en) lig.
Wat is nou een leven zonder vrijheid?
De vreemdganger heeft meer schuld, dat ben ik met je eens. Maar degene die er aan mee werkt doet een onbekende pijn. Hetzelfde principe als die knop waar je op moet drukken om 1 miljoen te krijgen maar er gaat dan wel iemand dood.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet gebeuren, dus helaaaaas. Schuld heeft ze ook vast wel, maar ik vind dat hij heel veel meer schuld heeft. Het is tenslotte zijn relatie, kun je de ander wel veroordelen maar ik zou de fout eerder binnen de relatie zoeken dan erbuiten.
Ja voor mannen die niet zomaar binnen een vaste, serieuze relatie (mag ik in ieder geval aannemen als ze samenwonen) geldt die uitspraak niet, dat zijn andere types en daar doelde ik niet op dus vandaar 'zulke types'.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Moet een heerlijk gevoel geven, niet waar?
[..]
''Zulke types'' nog wel.
[..]
Sowieso.
Oh in dat geval ben jij ook van mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je van ons bent wil niet zeggen dat je ook niet nog van jezelf en anderen bent. Doe eens niet zo spastisch. Ik hou helemaal niet van sieraden
Leugensquote:Op woensdag 2 november 2011 00:42 schreef Flepke het volgende:
Lijkt me een nachtmerrie, vrouwen die dominanter zijn dan mij.
Als je interesse hebt in de deal, ga ik meteen even naar achteren en bespreek het met de andere mannen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun we die deal ook met alle mannen sealen denk je?
Als het goed is gaat zijn vriendin niet dood, dus dan is de afweging al ietsjepietsje anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
De vreemdganger heeft meer schuld, dat ben ik met je eens. Maar degene die er aan mee werkt doet een onbekende pijn. Hetzelfde principe als die knop waar je op moet drukken om 1 miljoen te krijgen maar er gaat dan wel iemand dood.
Je kent het slachtoffer niet, dus doe je het dan?
Belazerd worden is een beetje dood gaan, van binnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het goed is gaat zijn vriendin niet dood, dus dan is de afweging al ietsjepietsje anders.
Wat een vergelijk. Ik laat me lekker neuken door een collega en zijn vriendin ken ik niet en komt het niet te weten of ik maak iemand dood?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:43 schreef Strani het volgende:
De vreemdganger heeft meer schuld, dat ben ik met je eens. Maar degene die er aan mee werkt doet een onbekende pijn. Hetzelfde principe als die knop waar je op moet drukken om 1 miljoen te krijgen maar er gaat dan wel iemand dood.
Je kent het slachtoffer niet, dus doe je het dan?
Ik denk meer anders dan de meeste mensen ofzo, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar zij is sowieso anders dan de meeste vrouwen.
Godver straks gaat ze nog geloven dat toen ik dat zei ik het meende.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar zij is sowieso anders dan de meeste vrouwen.
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Belazerd worden is een beetje dood gaan, van binnen.
Als ik dominant genoeg ben, dan kom je vanzelf terug. Zo niet, dan heb ik gefaald. Begin maar met rennen. Ik blijf hierquote:
Maar niet helemaal en dan nog ben ik niet degene die haar vermoord, dat doet haar vriend dan altijd nog meer omdat hij haar belazerd. Dus als het geen bewuste stookactie is kan ik me er gewoon niet zo druk om maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dát is niet wat ik zeg; ik trek een vergelijking. Maakt het verschil of je iemand kent als je die persoon slachtoffert voor je eigen gewin?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een vergelijk. Ik laat me lekker neuken door een collega en zijn vriendin ken ik niet en komt het niet te weten of ik maak iemand dood?
En probeer het niet bij mij te doen, want ik kom erachterquote:Op woensdag 2 november 2011 00:46 schreef Flepke het volgende:
Wat betreft vreemdgaan;
Don't ask don't tell.
Ik ren nog steeds hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik dominant genoeg ben, dan kom je vanzelf terug. Zo niet, dan heb ik gefaald. Begin maar met rennen. Ik blijf hier
Ligt eraan hoe ik die ken, als leuk persoon of als kutwijf?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dát is niet wat ik zeg; ik trek een vergelijking. Maakt het verschil of je iemand kent als je die persoon slachtoffert voor je eigen gewin?
Inderdaad, dit is het beste.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:46 schreef Flepke het volgende:
Wat betreft vreemdgaan;
Don't ask don't tell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hoeveel vrouwen heb ik seks gehad sinds dat wij elkaar voor het eerst hebben ontmoet op fok?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En probeer het niet bij mij te doen, want ik kom erachter
Klopt, alsof je hart in duizend stukken wordt gescheurd, het op houdt met slaan, daarna op de BBQ gaat en dan gaat er iemand nog op stampen. Als dat allemaal voorbij is, wordt het stil..heel stil.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:44 schreef Strani het volgende:
Nee je kent haar helemaal niet. Dat is wat ik bedoel, ik denk dat we veel te makkelijk iemand slachtofferen omdat we die persoon toch niet kennen. Ik ben daar zelf ook niet heilig in hoor, maar stel alleen dat degene die de vreemdganger helpt schuldiger is dan die persoon misschien zelf denkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ik die ken, als leuk persoon of als kutwijf?
0quote:Op woensdag 2 november 2011 00:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen heb ik seks gehad sinds dat wij elkaar voor het eerst hebben ontmoet op fok?
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is het beste.
Gewoon voor jezelf houden en hopen dat niemand erachter komt."Ik vind het jammer dat je me niet vertrouwt, dat komt onze relatie niet ten goedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Wat wil je drinken? Zet ik dat vast klaar. Handdoek ligt al klaar en de douche staat aan en als je een seintje geeft, dan spring ik er vast onder zodat ik je kan inzepenquote:
Er gaat een hoop schuil achter jouw joligere kant, ziek ik alquote:Op woensdag 2 november 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, alsof je hart in duizend stukken wordt gescheurd, het op houdt met slaan, daarna op de BBQ gaat en dan gaat er iemand nog op stampen. Als dat allemaal voorbij is, wordt het stil..heel stil.
Totdat je mijn gesmak hoort.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, alsof je hart in duizend stukken wordt gescheurd, het op houdt met slaan, daarna op de BBQ gaat en dan gaat er iemand nog op stampen. Als dat allemaal voorbij is, wordt het stil..heel stil.
Hebben wij een relatie dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:48 schreef Flepke het volgende:
Met hoeveel vrouwen heb ik seks gehad sinds dat wij elkaar voor het eerst hebben ontmoet op fok?
Volgens mij meen je het nog echt ookquote:Op woensdag 2 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat wil je drinken? Zet ik dat vast klaar. Handdoek ligt al klaar en de douche staat aan en als je een seintje geeft, dan spring ik er vast onder zodat ik je kan inzepen
Zo ga ik het nog doen ook, mocht het ooit voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Ik vind het jammer dat je me niet vertrouwt, dat komt onze relatie niet ten goede"
Nooit. Leer staat me niet en ik hou niet van pijnquote:Op woensdag 2 november 2011 00:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Een cactus in een leren pakje met zweepje
Hangt er vanaf.quote:
Drugs are bad mkay?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie van het rare gevoel dat je krijgt als je vla eet?
Als ik iemand niet zou kennen zou ik er misschien wel meer mee zitten dan als ik weet dat ik haar toch niet mag. Want wie weet is het wel een keilief persoon ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee je kent haar helemaal niet. Dat is wat ik bedoel, ik denk dat we veel te makkelijk iemand slachtofferen omdat we die persoon toch niet kennen. Ik ben daar zelf ook niet heilig in hoor, maar stel alleen dat degene die de vreemdganger helpt schuldiger is dan die persoon misschien zelf denkt.
Ik zal er nog even over nadenken.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat wil je drinken? Zet ik dat vast klaar. Handdoek ligt al klaar en de douche staat aan en als je een seintje geeft, dan spring ik er vast onder zodat ik je kan inzepen
Daarvoor moet ik je kennen, in je ogen kunnen kijken. Je meemaken.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:50 schreef Flepke het volgende:
Hangt er vanaf.
Maar ik probeerde jou "rondneukradar" op de proef te stellen.
En die ene keer was een half uurtje geleden he?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb één keer in mijn leven drugs gebruikt
Het was een serieuze vraag.
Welk raar gevoel bedoel je dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb één keer in mijn leven drugs gebruikt
Het was een serieuze vraag.
Misschien is mn domineerbeeld verkeerd afgesteld danquote:Op woensdag 2 november 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nooit. Leer staat me niet en ik hou niet van pijn
Niet veel, denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik je kennen, in je ogen kunnen kijken. Je meemaken.
Hoeveel heb ik er geneukt sinds je mij kent?
Dat vroeg ik aan jou, ik ben de tel kwijtquote:Op woensdag 2 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik je kennen, in je ogen kunnen kijken. Je meemaken.
Hoeveel heb ik er geneukt sinds je mij kent?
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
En die ene keer was een half uurtje geleden he?
Dat het aan de ene kant vloeibaar is, maar dat maar het helemaal als een soort vast iets aanvoelt om op te scheppen, maar toch ook vloeibaar ofzo, zo papperig, maar dan zonder structuur, je voelt er helemaal niets van als je het eet. En de kleur past niet bij de smaak ofzo.quote:
Ik bedoel volwassen verkering. Dat hebben we niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:53 schreef Flepke het volgende:
Dat vroeg ik aan jou, ik ben de tel kwijt![]()
Maar ik bedoel:
Relatie
betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan
Ja dat hebben we wel ja
Oh we hebben een beetje gechat maar ze was vanavond niet online.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen over Moonwalk? Mag ook wel gewoon zonder deze introductie hoor
Vanillevla? Die kleur past juist vet goed in ieder geval.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat het aan de ene kant vloeibaar is, maar dat maar het helemaal als een soort vast iets aanvoelt om op te scheppen, maar toch ook vloeibaar ofzo, zo papperig, maar dan zonder structuur, je voelt er helemaal niets van als je het eet. En de kleur past niet bij de smaak ofzo.
Heeft ze jouw foto al gezien?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:54 schreef kree het volgende:
Oh we hebben een beetje gechat maar ze was vanavond niet online.
Wil nog wel effe iets meer weten, maarja zo ben ik dat weten jullie
Duik eens in de boeken/wikipedia's over viscositeit en oppervlaktespanning.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat het aan de ene kant vloeibaar is, maar dat maar het helemaal als een soort vast iets aanvoelt om op te scheppen, maar toch ook vloeibaar ofzo, zo papperig, maar dan zonder structuur, je voelt er helemaal niets van als je het eet.
Wat voor kleur zou het dan moeten hebben? Wit / geel is toch prima voor vanillequote:En de kleur past niet bij de smaak ofzo.
Nee serieus, de smaak is te zacht voor een kleur zoals geel!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vanillevla? Die kleur past juist vet goed in ieder geval.
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee serieus, de smaak is te zacht voor een kleur zoals geel!
Het zou denk ik zachtoranje moeten zijn om de smaak beter te dekken.
Nee maar ik ga ook zo maar eens slapen, zie het morgen wel weer heb ook helemaal geen haast ermee.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu is ze niet meer online..
Het is lichtgeel, dat is hartstikke zacht joh. En geel past bij vanille, oranje past bij sinaasappels of mandarijnen of wortels ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee serieus, de smaak is te zacht voor een kleur zoals geel!
Het zou denk ik zachtoranje moeten zijn om de smaak beter te dekken.
Net babyvoeding zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet uit
winners mentality you've got itquote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar ik ga ook zo maar eens slapen, zie het morgen wel weer heb ook helemaal geen haast ermee.
Wacht toch al 28 jaar dus
Dat is precies zoals ik me voorstel als welke kleur vla smaakt! Waar kun je die kopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet uit
Rond EK's & WK's volgens mij alleen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is precies zoals ik me voorstel als welke kleur vla smaakt! Waar kun je die kopen?
Waarom wil je die ondingen in je portemonnee hebben?quote:Verkopen ze vla bij de Aldi, want daar krijg je nog 1 en 2 centen terug?
In combinatie met hard werk alles wat jij maar wilt.quote:
I bet you I can't, now what do I win?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
I bet you suck so hard you could suck a golfball through a gardenhose! - full metal jacket
Dan had ik gezegd "zuig mij kreng". Die moneyfornothing is nog te preuts om wat naaktfoto's in mijn pmbox te droppen.quote:
Zo lijkt het ook alsof je portemonnee voller is, misschien kijken mensen dan anders naar je, ik weet het niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Rond EK's & WK's volgens mij alleen.
[..]
Waarom wil je die ondingen in je portemonnee hebben?
Je verliest je tripje naar aziequote:Op woensdag 2 november 2011 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
I bet you I can't, now what do I win?
Muntstukken zijn voor paupers.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo lijkt het ook alsof je portemonnee voller is, misschien kijken mensen dan anders naar je, ik weet het niet.
Try before you die.quote:En als je vla bevriest en dan weer ontdooit, smaakt het dan nog hetzelfde? Anders kan ik dan wel veel kopen, er zijn dan vast ook aanbiedingen.
Ik weet niet wat ik nog meer wil. Ben nu wel even tevreden. Dus hou maar, jij hebt het vast harder nodigquote:Op woensdag 2 november 2011 01:00 schreef Flepke het volgende:
In combinatie met hard werk alles wat jij maar wilt.
Winnen zei ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Je verliest je tripje naar azie
Misschien moet je dan eerst zelf het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 2 november 2011 01:01 schreef Flepke het volgende:
Dan had ik gezegd "zuig mij kreng". Die moneyfornothing is nog te preuts om wat naaktfoto's in mijn pmbox te droppen.
Random naaktfoto's kan je ook gewoon googlen hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd "zuig mij kreng". Die moneyfornothing is nog te preuts om wat naaktfoto's in mijn pmbox te droppen.
Ouchquote:Op woensdag 2 november 2011 01:04 schreef moneyfornothing het volgende:
Random naaktfoto's kan je ook gewoon googlen hoor.
Ik hou van muntstukken, al jaren.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Muntstukken zijn voor paupers.
[..]
Try before you die.
Ik speel geen full metal jacket, dus dat scheelt weer.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Full metal jacket kent alleen maar verliezers
Vorige week een beetje onderdanig als mijn bitch gedragen en nu kan ik het opeens zelf doen?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Random naaktfoto's kan je ook gewoon googlen hoor.
Is het alweer volle maan?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou van muntstukken, al jaren.
Er is iets aan munten dat de wanhoop van mensen al millenia uitdrukt om alles onder controle te houden met zelf ingestelde valuta, waar ze op den duur zelf het slachtoffer van worden, zodat het geld er niet meer is voor hen, maar zij voor het geld.
Geld is ineens grenzeloos fascierend en intrigerend om over na te denken nu, ik weet niet waarom.
Dat was ik niet, dus je mag het wat mij betreft nog steeds zelf doen ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:06 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vorige week een beetje onderdanig als mijn bitch gedragen en nu kan ik het opeens zelf doen?
't is een film nvmquote:Op woensdag 2 november 2011 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik speel geen full metal jacket, dus dat scheelt weer.
Overdaad schaadquote:Op woensdag 2 november 2011 01:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nog meer wil. Ben nu wel even tevreden. Dus hou maar, jij hebt het vast harder nodig
En ook nog eens ontkennen. Mevrouw heeft haar maandelijkse periode zeker?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dus je mag het wat mij betreft nog steeds zelf doen ja.
De maan is altijd even vol, alleen de belichting verandert.quote:
Zo lame als mannen daarmee op de proppen komen als ze hun zin niet krijgen. Ik ben beter van je gewendquote:Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef Flepke het volgende:
En ook nog eens ontkennen. Mevrouw heeft haar maandelijkse periode zeker?
Ach, je zegt net zelf dat ik nooit zoiets in je pm-box drop dus dan kan ik het vorige week ook niet geweest zijn hè.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
En ook nog eens ontkennen. Mevrouw heeft haar maandelijkse periode zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jou ook vanavond of niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
De maan is altijd even vol, alleen de belichting verandert.
Ze hadden het eigenlijk ronde maan moeten noemen denk ik, dat was beter geweest voor het algemene begrip over de astronomie, dit brengt mensen op een dwaalspoor.
Ik kwam net dit plaatje tegen:quote:Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo lame als mannen daarmee op de proppen komen als ze hun zin niet krijgen. Ik ben beter van je gewend
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:09 schreef mrk.n het volgende:
Zo. Ik lees zojuist een mail naar mijn vriendin toe waarin staat dat ik niet te vertrouwen ben.![]()
Ik heb die vriendin van haar altijd al niet gemogen, nu heb ik de bevestiging waarom niet. Het is zo'n type die zich overal mee bemoeit omdat ze zelf geen leven heeft en alles beter weet. Twintig jaar en nog zo laag.
Zit je nou alweer in de mailbox van je vriendin te neuzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo. Ik lees zojuist een mail naar mijn vriendin toe waarin staat dat ik niet te vertrouwen ben.![]()
Ik heb die vriendin van haar altijd al niet gemogen, nu heb ik de bevestiging waarom niet. Het is zo'n type die zich overal mee bemoeit omdat ze zelf geen leven heeft en alles beter weet. Twintig jaar en nog zo laag.
WTF doe jij in de mailbox van je vriendin. Je bent idd niet te vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat ben je toch ook niet? Lekker boeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Neehoor, stuurt ze me door.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zit je nou alweer in de mailbox van je vriendin te neuzen?
Waarom denk je dat?quote:
Met of zonder je neus in de poeder?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik ben gewoon aan het nadenken over hoe ik nadenk enzo nu.
Het brengt me op nieuwe invalshoeken over bepaalde onderwerpen en een blik van buitenaf op mijn gedachten, dat voelt als iets goeds.
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat is je haar, omdat ik er net doorheen heb lopen woelen
Een echte vriendin die geeft om haar vriendinnetje. Ik lees niks verkeerds. Jij bent toch ook een notoire vreemdganger?quote:
Ik heb gewoon een schijthekel aan zulke wijven. Echt waar, die types heb je altijd en overal.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook niet? Lekker boeien.
Hoe leer jij het beste dingen af? (en aan? en uit?)quote:Op woensdag 2 november 2011 01:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah goed dat je dat hebt afgeleerd dan.
Weet jij waarom mensen in de pruikentijd poeder op hun gezicht deden?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met of zonder je neus in de poeder?
Door middel van grote geldbedragen op mijn rekeningnummer.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe leer jij het beste dingen af? (en aan? en uit?)
Aan het associëren meisje? Soms vraag ik me af of het wel goed met je gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom denk je dat?
Ik ben gewoon aan het nadenken over hoe ik nadenk enzo nu.
Het brengt me op nieuwe invalshoeken over bepaalde onderwerpen en een blik van buitenaf op mijn gedachten, dat voelt als iets goeds.
Is het geven om of gewoon stoken?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een echte vriendin die geeft om haar vriendinnetje. Ik lees niks verkeerds. Jij bent toch ook een notoire vreemdganger?
Definieer groot.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Door middel van grote geldbedragen op mijn rekeningnummer.
Blijkbaar is je vriendin eerder gekwetst en wil haar vriendin voorkomen dat dat weer gebeurt. Was jij de vorige keer de schuldige?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:13 schreef mrk.n het volgende:
Is het geven om of gewoon stoken?Nee, dat valt wel mee, al weet die vriendin er sowieso wel van. Ik ben niet echt populair bij haar vriendinnen en familie.
Goed is een relatieve term.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aan het associëren meisje? Soms vraag ik me af of het wel goed met je gaat.
Geven om. Ik heb mensen ook wel eens iemand afgeraden omdat je gewoon weet dat het slecht zal eindigen. En ik heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Is het geven om of gewoon stoken?Nee, dat valt wel mee, al weet die vriendin er sowieso wel van. Ik ben niet echt populair bij haar vriendinnen en familie.
Ik geef het op voor vanavond. Goodluckquote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Goed is een relatieve term.
Het woord term is overigens ook wel raar, 'in terminis' betekent dat het al in een woord is besloten, terwijl ons woord term niet direct iets impliceert over een voorwerp waarover het iets zegt, zoals een attribuut van een klasse bij het programmeren.
Met denken? Moet ik daarmee ophouden of jij, of wat bedoel je nu?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geef het op voor vanavond. Goodluck
Kijk eens in je glazen bol en geef een advies over mijquote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Supersoep het volgende:
Geven om. Ik heb mensen ook wel eens iemand afgeraden omdat je gewoon weet dat het slecht zal eindigen. En ik heb altijd gelijk.
Voor dat soort wisselgeld ga ik mijn internetbankier pagina niet openen hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Minimaal 6 cijfers voor de komma.
Dat ik vanavond niet meer op je reageer. Morgen weerquote:Op woensdag 2 november 2011 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
Met denken? Moet ik daarmee ophouden of jij, of wat bedoel je nu?
Want schaamtecultus. Daarom draag jij kleren en vinger je je niet in gezelschapquote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet jij waarom mensen in de pruikentijd poeder op hun gezicht deden?
Ik vraag dat me nu af, zouden ze dat echt vanuit hun hart mooi hebben gevonden of was het een schoonheidsideaal dat hen werd opgedrongen?
Ze wil eindelijk haar kans grijpen nu het uit is met dochterlief?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:17 schreef Nairua het volgende:
Over bemoeials gesproken, de moeder van m'n ex zat blijkbaar laatst op datingsites te zoeken naar moi.
Ze heeft weer zo'n vage bui. Ik zeg trio bij haar thuis.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat ik vanavond niet meer op je reageer. Morgen weer
Ik denk dat ik mensen erger ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat ik vanavond niet meer op je reageer. Morgen weer
Die Flepke is slecht voor je. Dat gaat niks goeds opleveren, Cactus, echt niet. Weet waar je aan begint. Ik vertrouw hem voor geen cent.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kijk eens in je glazen bol en geef een advies over mij
Dat is mooi, hoef ik mijn gedrag tenminste ook niet aan te passen.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Voor dat soort wisselgeld ga ik mijn internetbankier pagina niet openen hoor.
Dat kun je niet eens overmaken met internetbankieren gezien je een daglimiet hebt. Hoe weet ik dit?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:17 schreef Flepke het volgende:
Voor dat soort wisselgeld ga ik mijn internetbankier pagina niet openen hoor.
Een paar keer eerder maar dat gaat sowieso niet meer gebeuren. Nu is nu. Het valt mij op dat mensen negatieve dingen niet willen of kunnen vergeten, vaak.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijkbaar is je vriendin eerder gekwetst en wil haar vriendin voorkomen dat dat weer gebeurt. Was jij de vorige keer de schuldige?
Misschien, maar toch. Op een gegeven moment moet je d'r ook over ophouden, het is gebeurd en niet meer terug te draaien. Klaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geven om. Ik heb mensen ook wel eens iemand afgeraden omdat je gewoon weet dat het slecht zal eindigen. En ik heb altijd gelijk.
Denk juist van niet, lijkt me eerder een softie binnen de relatie die niks verkeerd doet.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die Flepke is slecht voor je. Dat gaat niks goeds opleveren, Cactus, echt niet. Weet waar je aan begint. Ik vertrouw hem voor geen cent.
Nu ikke!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die Flepke is slecht voor je. Dat gaat niks goeds opleveren, Cactus, echt niet. Weet waar je aan begint. Ik vertrouw hem voor geen cent.
Je denkt op een heel ander niveau dan de meeste mensen hier. Best interessant. Blijven posten niks van andere aantrekken.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mensen erger ofzo.
Morgen zie ik misschien beter waarom, ik zal het ook maar opgeven dingen te plaatsen waarover ik nu denk.
Nee, daar zit echt een steekje los. En niet op de gezellige manier.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
Ze wil eindelijk haar kans grijpen nu het uit is met dochterlief?
Dank je. Precies wat ik nodig had en zelf ook al wist. Bevestiging is altijd fijnquote:Op woensdag 2 november 2011 01:18 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben bij mijn ouders, dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze heeft weer zo'n vage bui. Ik zeg trio bij haar thuis.
Amen, voor julie beidenquote:Op woensdag 2 november 2011 01:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je denkt op een heel ander niveau dan de meeste mensen hier. Best interessant. Blijven posten niks van andere aantrekken.
Even langs gaan bij je bank.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat kun je niet eens overmaken met internetbankieren gezien je een daglimiet hebt. Hoe weet ik dit?
Het is een man, die heeft geen gevoel. Vertrouw hem niet!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dank je. Precies wat ik nodig had en zelf ook al wist. Bevestiging is altijd fijn
Gek hè? Vertouwen krijg je maar 1x. Verneuk je dat dan duurt het eeuwen voordat je dat weer opbouwt als dat uberhaupt mogelijk is.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:19 schreef mrk.n het volgende:
Een paar keer eerder maar dat gaat sowieso niet meer gebeuren. Nu is nu. Het valt mij op dat mensen negatieve dingen niet willen of kunnen vergeten, vaak.
Denk ik ook. Hoe komt ze er sowieso bij om jou op een datingsite te gaan zoeken?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:19 schreef Nairua het volgende:
[..]
Nee, daar zit echt een steekje los. En niet op de gezellige manier.
Het niveau ja, daar was ik dus al over aan het denken gisteren, met iemand.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je denkt op een heel ander niveau dan de meeste mensen hier. Best interessant. Blijven posten niks van andere aantrekken.
Hij heeft er niks bij te winnen door dit te zeggen, dus dan neem ik het van hem aan. Maar je mag gerust met sterke tegen argumenten komen hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 01:21 schreef Flepke het volgende:
Het is een man, die heeft geen gevoel. Vertrouw hem niet!
Ik ben ikquote:Op woensdag 2 november 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft er niks bij te winnen door dit te zeggen, dus dan neem ik het van hem aan. Maar je mag gerust met sterke tegen argumenten komen hoor
Binnenkort stuur jij iemand een bepaalde foto via DM. Verder zie ik in de nabije toekomst een ontmoeting met Sinji, waar je je als vanouds puberaal verliefd bij gaat voelen. Dit gevoel heb je enorm gemist en het gaat je doen twijfelen.quote:
Ze bemoeit zich met alles en iedereen, wil controle hebben. Ze weet dat ik single ben aangezien het met d'r dochter uit is en voor die tijd had ik het contact al met haar opgezegd dus de enige manier om nog iets van controle te hebben is door me te gaan zoeken op een datingsite.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:22 schreef mrk.n het volgende:
Denk ik ook. Hoe komt ze er sowieso bij om jou op een datingsite te gaan zoeken?
Hij is gooeeed.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Binnenkort stuur jij iemand een bepaalde foto via DM. Verder zie ik in de nabije toekomst een ontmoeting met Sinji, waar je je als vanouds puberaal verliefd bij gaat voelen. Dit gevoel heb je enorm gemist en het gaat je doen twijfelen.
Hmm, dat is vrij overtuigend. Maar net niet overtuigend genoeg. Helaas, ik zag al een prachtige toekomst voor onsquote:
Jaaaaaa, jouw glazen bol doet het echt goedquote:Op woensdag 2 november 2011 01:23 schreef Supersoep het volgende:
Binnenkort stuur jij iemand een bepaalde foto via DM. Verder zie ik in de nabije toekomst een ontmoeting met Sinji, waar je je als vanouds puberaal verliefd bij gaat voelen. Dit gevoel heb je enorm gemist en het gaat je doen twijfelen.
Dat laatste is onmogelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het niveau ja, daar was ik dus al over aan het denken gisteren, met iemand.
Dat je buiten je gedachten naar je gedachten kijkt, zodat je als het ware in een hogere scope komt om de broncode van het heelal uiteindelijk te kunnen bevatten binnen je eigen hoofd.
En jijzelf?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Flepke wordt binnen vijf jaar ontmaagd.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, jouw glazen bol doet het echt goed![]()
Nu Flepke
De intellectuele snaar, je raakt em.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat je buiten je gedachten naar je gedachten kijkt, zodat je als het ware in een hogere scope komt om de broncode van het heelal uiteindelijk te kunnen bevatten binnen je eigen hoofd.
Wat?! Sinds wanneer was ik bezig om jou te overtuigen.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, dat is vrij overtuigend. Maar net niet overtuigend genoeg. Helaas, ik zag al een prachtige toekomst voor ons
Door wie of wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:26 schreef Supersoep het volgende:
Flepke wordt binnen vijf jaar ontmaagd.
Ik zoek even een filmpje nu we het toch over het heelal hebben, wait a second.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat steeds lagen dieper in op je onderbewustzijn om steeds grotere dingen te kunnen doorzien.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat laatste is onmogelijk.
Dat kon ik niet goed zien, het was zwart. Of dat betekent juist dat het een grote neger is.quote:
Op welk gebied?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Flepke wordt binnen vijf jaar ontmaagd.
From the moment you met mequote:Op woensdag 2 november 2011 01:26 schreef Flepke het volgende:
Wat?! Sinds wanneer was ik bezig om jou te overtuigen.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat steeds lagen dieper in op je onderbewustzijn om steeds grotere dingen te kunnen doorzien.
Als je de limiet neemt van de maximale diepte van je bewustzijn, nadert de grootheid van de zichtbare dingen ook tot in het oneindige, en dat is het heelal. De mens kan dit alleen niet realiseren door zijn verbondenheid met de buitenwereld, dus heb je gelijk.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_saved_my_soul.htmlquote:Op woensdag 2 november 2011 01:27 schreef Flepke het volgende:
Ik zoek even een filmpje nu we het toch over het heelal hebben, wait a second.
Verscheur je ego en concepieer alles opnieuwquote:Op woensdag 2 november 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat steeds lagen dieper in op je onderbewustzijn om steeds grotere dingen te kunnen doorzien.
Als je de limiet neemt van de maximale diepte van je bewustzijn, nadert de grootheid van de zichtbare dingen ook tot in het oneindige, en dat is het heelal. De mens kan dit alleen niet realiseren door zijn verbondenheid met de buitenwereld, dus heb je gelijk.
Nu vind ik het eng worden. Jij bent mijquote:Op woensdag 2 november 2011 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)e_saved_my_soul.html![]()
Het is wel opvallend hoeveel mensen uit haar omgeving erg negatief over jou denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis met dat mailtje ook. Gewoon een bezorgd lief mailtje eigenlijk.
Wederom 2 zielen... En ik denk dat Tijn meedoet om ieders wens in vervulling te laten gaan voor een trioquote:Op woensdag 2 november 2011 01:27 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik nomineer magentronkoffie, haat/liefde enzo.
In meisjesvormquote:Op woensdag 2 november 2011 01:29 schreef Flepke het volgende:
Nu vind ik het eng worden. Jij bent mij
Ik moest ook al aan Tijn denken inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wederom 2 zielen... En ik denk dat Tijn meedoet om ieders wens in vervulling te laten gaan voor een trio
Gelukkig wel zeg. Anders zou ik aardig wat vrouwen mislopen.quote:
Ik zal er morgen naar kijken, nu ben ik helemaal afgeleid en ongeconcentreerd enzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)e_saved_my_soul.html![]()
Opvallend? Ik denk dat MFN dat heel normaal vindtquote:Op woensdag 2 november 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wel opvallend hoeveel mensen uit haar omgeving erg negatief over jou denken.
Geweldig filmpje. Kaki bedankt voor het vinden, ik was al 10 minuten aan het zoekenquote:Op woensdag 2 november 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal er morgen naar kijken, nu ben ik helemaal afgeleid en ongeconcentreerd enzo.
Waarom is dat opvallend? Eigenlijk is dat helemaal niet opvallend.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel mensen uit haar omgeving erg negatief over jou denken.
Komt er geweld in voor?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geweldig filmpje. Kaki bedankt voor het vinden, ik was al 10 minuten aan het zoeken
Ik kan me er niet echt over verbazen nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opvallend? Ik denk dat MFN dat heel normaal vindt
1-0 voor jouquote:Op woensdag 2 november 2011 01:31 schreef Flepke het volgende:
Gelukkig wel zeg. Anders zou ik aardig wat vrouwen mislopen.
Brute porno. Als je van sterren porno houdquote:
Die had ik al ingeruild voor een aanstekerquote:Op woensdag 2 november 2011 01:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Je vergeet de 42 punten die jij al eerder gescoord had.
Is idd de moeite waard.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
Zet Fok uit en dat filmpje aan. Ga je echt bijzonder vinden
Ligt eraan hoe bekend ze zijn. Porno sterren bedoel je? Ik heb het nooit andersom gehoord.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Brute porno. Als je van sterren porno houd
Kree moet ook eens dat filmpje kijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan nu niet goed naar bewegende dingen kijken, ik doe het morgen...quote:Op woensdag 2 november 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als meerdere mensen die indruk hebben dan begint het toch een patroon te worden. En dat komt ergens vandaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom is dat opvallend? Eigenlijk is dat helemaal niet opvallend.
Je scherm doet ook minimaal 60hz.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan nu niet goed naar bewegende dingen kijken, ik doe het morgen...
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan nu niet goed naar bewegende dingen kijken, ik doe het morgen...
Veel mensen in dit topic vinden mijn ook niet lief hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als meerdere mensen die indruk hebben dan begint het toch een patroon te worden. En dat komt ergens vandaan.
Ach, je bedoelt het goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:37 schreef Flepke het volgende:
Veel mensen in dit topic vinden mijn ook niet lief hoor.
Komt ook ergens vandaan; namelijk de situatie vreemdgaan. Het zijn overigens twee mensen tot nu toe die het openlijk zo uitspreken, valt nog mee gezien de situatie. Vind ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als meerdere mensen die indruk hebben dan begint het toch een patroon te worden. En dat komt ergens vandaan.
Conclusie: dan ben je het irl welquote:Op woensdag 2 november 2011 01:37 schreef Flepke het volgende:
Ik durf er ook even niet op te klikken enzo, nu.quote:
Ik hoop het ook voor je.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf er ook even niet op te klikken enzo, nu.
Maar morgen is het wel beter en denk ik minder en kan ik meer zien enzo hoop ik.
Mijn ogen doen nogal veel pijn deze week, het is echt vervelend.
Het verbaast mij ook niet, maar vandaag doe ik maar even niet aanvallend reageren.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opvallend? Ik denk dat MFN dat heel normaal vindt
Waar hebben we dat aan verdiend?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Het verbaast mij ook niet, maar vandaag doe ik maar even niet aanvallend reageren.
Het is bijna een echte matrix!quote:
Jij ons ook niet dus dat heft elkaar dan weer mooi op.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Want jullie kennen mij ook zo goed in real life.
Hoe ben jij in het echte leven, mrk.n?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 2 november 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Het is bijna een echte matrix!
Maar ze zijn bijna pijnlijk om naar te kijken, vind je me te ergerlijk dat je me wilt wegjagen?
Hard en meedogenloos. Nog erger dan hier.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe ben jij in het echte leven, mrk.n?
Ben jij ook een schatje in het echtquote:Op woensdag 2 november 2011 01:40 schreef mrk.n het volgende:
Ik snap het niet.quote:
Wanneer ben je lief?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Conclusie: dan ben je het irl wel
Ik ben wel vriendelijk en sociaal. Dat wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben jij ook een schatje in het echt
Dat is meestal zo bij trolls.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Is het modieus om twee onderbroeken aan te hebben? Kan dat ook als je een meisje bent?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hard en meedogenloos. Nog erger dan hier.
Ben ik een trol denk je?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij trolls.
Alleen als je hem over je hoofd heen doetquote:Op woensdag 2 november 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het modieus om twee onderbroeken aan te hebben? Kan dat ook als je een meisje bent?
Ik wil binnenkort een nieuwe kledingsstijl proberen te krijgen, wat zijn op dit moment dingen die echt fout zijn om aan te doen?
We? Heb ik jou ooit aangevallen dan?quote:
Wat zou dan de troll aan jou zijn en wat is dan de lol om daar zoveel tijd en zolang aan te besteden? Je vertelt niks over jezelf, dus wat troll je dan?quote:
Ja, toen met Kree. Toen je hem zielig vond en mij een opgefokt standjequote:Op woensdag 2 november 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
We? Heb ik jou ooit aangevallen dan?
Het zijn discussies die echt al zovaak gevoerd zijn, om daar nou weer olie bij op het vuur te gooien..
Dat wil ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik je kusjes wil geven en door je haar wil woelen
Hoezo, dan kan je toch alsnog wel een troll zijn toch? Trollen is toch gewoon beetje ruzie maken/reacties uitlokken. Ik troll ook wel eens hier, kom ik ook voor uit, vind ik grappig heel af en toe.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zou dan de troll aan jou zijn en wat is dan de lol om daar zoveel tijd en zolang aan te besteden? Je vertelt niks over jezelf, dus wat troll je dan?
Keer samen winkelen?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het modieus om twee onderbroeken aan te hebben? Kan dat ook als je een meisje bent?
Ik wil binnenkort een nieuwe kledingsstijl proberen te krijgen, wat zijn op dit moment dingen die echt fout zijn om aan te doen?
Nee, dat ziet er raar uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Alleen als je hem over je hoofd heen doet
Ah dus dan ben ik soms best lief. Mooi om te wetenquote:Op woensdag 2 november 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik je kusjes wil geven en door je haar wil woelen
Dan ben ik er ook 1quote:Op woensdag 2 november 2011 01:48 schreef mrk.n het volgende:
Hoezo, dan kan je toch alsnog wel een troll zijn toch? Trollen is toch gewoon beetje ruzie maken/reacties uitlokken. Ik troll ook wel eens hier, kom ik ook voor uit, vind ik grappig heel af en toe.
Ik ben ook een troll in real life af en toe. Snap je?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook 1Troll de hele dag wat af. Ben ik nu nep of ben ik gewoon dit?
Je kan alleen een troll zijn als je iets over jezelf vertelt? Die is nieuw.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zou dan de troll aan jou zijn en wat is dan de lol om daar zoveel tijd en zolang aan te besteden? Je vertelt niks over jezelf, dus wat troll je dan?
90 accounts na de mijne kwam jij, hmmquote:Op woensdag 2 november 2011 01:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook 1Troll de hele dag wat af. Ben ik nu nep of ben ik gewoon dit?
Ik denk dat ik ook niet langer dan 4 posts was gebleven in een serieus topicquote:Op woensdag 2 november 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan alleen een troll zijn als je iets over jezelf vertelt? Die is nieuw.
Nee maar zijn posts komen wel vaak trollend over, reactie-uitlokkend en expres provocerend. Nu maakt dat niet meer zoveel uit omdat het topic niet zo serieus meer is als het eens was. Dan wordt het meer humoristisch in de juiste setting.
Goed onthouden. Dat schept een band toch volgens...euhm wie vertelde dat ook alweer?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
90 accounts na de mijne kwam jij, hmm...
Ik neem aan dat jij niet in elk topic gaat lopen slowchatten toch.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook niet langer dan 4 posts was gebleven in een serieus topicIk kan het wel zijn, maar ik krijg jeuk van alleen maar serieus doen
Lees mijn Postgeschiedenis voor de grap eens doorquote:Op woensdag 2 november 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik neem aan dat jij niet in elk topic gaat lopen slowchatten toch.
Ik weet het niet maar je bent de beste rondborstige kloon die een wokkel zich kan wensenquote:Op woensdag 2 november 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed onthouden. Dat schept een band toch volgens...euhm wie verteld dat ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |