Die, zo niet dan moet ze hem dat duidelijk maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef mergbot het volgende:
Weet die jongen dat jouw vriendin bezet is?
Ja dat weet hij. Maarja, ik heb al eerder te maken gehad met een "alles kan stuk" figuur die het toch probeerde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef mergbot het volgende:
Weet die jongen dat jouw vriendin bezet is?
Daar twijfelde ik inderdaad niet aan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef Marie30 het volgende:
Hij vindt haar leuk daar moet je niet aan twijfelen. Het is zoals je zelf zegt naar je vrienden sms je niet dat je gaat slapen...
Indien je een stabiele relatie hebt en jij je als een goed vriendje gedraagt, dan weerstaat ze er wel aan.
Worst advice everquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef Buitendam het volgende:
Gewoon een keer met een strak gezicht melden dat je het prima vindt dat ze met andere kerels omgaat, maar op het moment dat jij denkt/merkt dat er meer achter zit jij je spullen pakt en weg bent. Even goed waarschuwen en daarna klaar ermee.
een relatie dat geen stootje kan hebben is het redden niet waard. Je mag best je grenzen aangeven als je voelt dat ze overschreden worden. Dat heet gewoon communiceren. Je moet het wel tactvol doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Korki_Bucek het volgende:
Ja dat is dus het probleem. Ik ben bang om dit aan te geven, omdat mijn vriendin me misschien als een jaloerse pik ziet. Precies wat Gamesua zegt dus, wanneer ik het aangeef gaat het tegen me werken.
Dan heb ik straks mijn eigen relatie verpest.
Dit, alleen dan ietsjes minder agressiefquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef Gamesua het volgende:
Ik hoop voor je dat iemand anders hier ervaring hiermee heeft en goed advies kan geven.
Over de situatie zelf, dat soort jongens verdienen gewoon een asswhooping van hier tot aan Tokyo. Want ze doen deze shit wetend dat het meisje bezet is, wachten totdat ze de relatie slopen en kruipen dan zelf naar binnen. Echte faggots en backstabbers. Ik zou ze eigenhandig de ziekenhuis in sturen als er geen gevolgen aan waren verbonden.
Niks bedreigen. TS moet zich niet als een watje opstellen. Uiteraard is het normaal dat vriendin met andere jongens omgaat etc, maar ze moet wel beseffen dat ze in een relatie zit en zich dus wel moet realiseren dat ze op tijd een grens trekt met die andere jongen, want ze zit ondertussen nog wel gewoon in een relatie met TS. En in mijn optiek moet je dat gewoon een keer duidelijk melden, want je bent niet de trekpop van mevrouw.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Worst advice ever![]()
Er is al een kaper op de kust en nu moet TS dan ook nog eens eventjes zijn vriendin gaan afdreigen? Ja daar gaat hij mee scoren...![]()
NIet doen TS.Je kan hier ook gewoon een normaal gesprek over beginnen (ik-boodschap) maar stel zeker geen ultimatums of van die strakke gezichten toestanden...
Mee eens trouwens. Die gasten weten vaak hoe het werkt. Vrienden worden met een meisje en haar laten weten dat er niks aan de hand is. Dan wachten tot de "paranoide" boyfriend de relatie kapot maakt omdat ze hier ruzie over krijgen en het doel is bereikt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef Gamesua het volgende:
Ik hoop voor je dat iemand anders hier ervaring hiermee heeft en goed advies kan geven.
Over de situatie zelf, dat soort jongens verdienen gewoon een asswhooping van hier tot aan Tokyo. Want ze doen deze shit wetend dat het meisje bezet is, wachten totdat ze de relatie slopen en kruipen dan zelf naar binnen. Echte faggots en backstabbers. Ik zou ze eigenhandig de ziekenhuis in sturen als er geen gevolgen aan waren verbonden.
Wel doen TS.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Worst advice ever![]()
Er is al een kaper op de kust en nu moet TS dan ook nog eens eventjes zijn vriendin gaan afdreigen? Ja daar gaat hij mee scoren...![]()
NIet doen TS.Je kan hier ook gewoon een normaal gesprek over beginnen (ik-boodschap) maar stel zeker geen ultimatums of van die strakke gezichten toestanden...
Wil je het advies van een labiele man?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef Korki_Bucek het volgende:
Mee eens trouwens. Die gasten weten vaak hoe het werkt. Vrienden worden met een meisje en haar laten weten dat er niks aan de hand is. Dan wachten tot de "paranoide" boyfriend de relatie kapot maakt omdat ze hier ruzie over krijgen en het doel is bereikt.
Als het te ver gaat, gaat het te ver. Dan ben je maar een jaloerse pik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Korki_Bucek het volgende:
Ik ben bang om dit aan te geven, omdat mijn vriendin me misschien als een jaloerse pik ziet.
Dit. Met iemand anders sociaal gaan zitten pingen/smsen/bellen of continue je FB/Twitter gaan updaten terwijl je met iemand samen bent is ronduit onbeschoft.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:38 schreef LastRequest het volgende:
Waarom kun je niet gewoon zeggen wat je hier zegt? Dat je het allemaal prima vindt, maar dat je het fijn zou vinden dat wanneer je met haar tijd doorbrengt, die tijd voor jullie is. Dat ze later maar op hem reageert ofzo. Mijn vriend en ik hebben beiden een paar groepswhatsapps met anderen, en we hebben op een gegeven moment afgesproken dat als we samen zijn, die meldingen gewoon uit gaan of de telefoon even aan de kant ligt. Dan is je tijd samen ook echt van jullie.
En dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:05 schreef Shaman het volgende:
Vraag of ze hem eens aan je wil voorstellen. Zij kent jouw vrienden toch ook?
Misschien wil hij je niet ontmoeten en dan is het haar ook duidelijk waar hij op uit is.
Anders...doe vriendelijk en wees sympathiek, laat merken dat je je geen zorgen maakt over je relatie. Het is moreel moeilijker te stoken in een relatie die stabiel is en wanneer je de partner eigenlijk wel mag.
Dat is wel een goed idee ja, ik zal het eens voorstellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:05 schreef Shaman het volgende:
Vraag of ze hem eens aan je wil voorstellen. Zij kent jouw vrienden toch ook?
Misschien wil hij je niet ontmoeten en dan is het haar ook duidelijk waar hij op uit is.
Anders...doe vriendelijk en wees sympathiek, laat merken dat je je geen zorgen maakt over je relatie. Het is moreel moeilijker te stoken in een relatie die stabiel is en wanneer je de partner eigenlijk wel mag.
Dit beschrijft exact de situatie die ik heb meegemaakt bij mijn klasgenootje. Het gaf ook duidelijk aan hoe stabiel haar relatie was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef Korki_Bucek het volgende:
Mee eens trouwens. Die gasten weten vaak hoe het werkt. Vrienden worden met een meisje en haar laten weten dat er niks aan de hand is. Dan wachten tot de "paranoide" boyfriend de relatie kapot maakt omdat ze hier ruzie over krijgen en het doel is bereikt.
De vorige keerquote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef Korki_Bucek het volgende:
[..]
Verder is onze relatie sowieso stabiel, dus zal het niet stuklopen door zoiets. De vorige keer gebeurde dat ook niet en toen was die jongen was gewoon keihard sneaky bezig.
Mwah misschien wel ja, maar de aanleiding is dat zij vanuit een ander land hierheen is verhuisd en dus eigenlijk niemand kent behalve mij, haar familie en een tweetal vrienden. Ze wil dus gewoon heel graag nieuwe vrienden maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
De vorige keer
Volgens mij is je vriendin nogal naief
Zeker je eerste vriendinnetje?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef Korki_Bucek het volgende:
Ja, maar wat moet ik er aan doen. Ik kan haar moeilijk verbieden om met andere mensen om te gaan, dan maak ik m'n eigen relatie kapot.
Wat ik doe is gewoon haar gang laten gaan, ondertussen een beetje waarschuwen en zien waar het naartoe gaat. Mijn vriendin is mij sowieso trouw en houdt van me, dus ze gaat me niet verlaten voor een of andere faalhaas die alleen pussy wil en niks te bieden heeft.
Denk dat maarquote:Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef Korki_Bucek het volgende:
Ja, maar wat moet ik er aan doen. Ik kan haar moeilijk verbieden om met andere mensen om te gaan, dan maak ik m'n eigen relatie kapot.
Wat ik doe is gewoon haar gang laten gaan, ondertussen een beetje waarschuwen en zien waar het naartoe gaat. Mijn vriendin is mij sowieso trouw en houdt van me, dus ze gaat me niet verlaten voor een of andere faalhaas die alleen pussy wil en niks te bieden heeft.
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Denk dat maar
Het is echt niet normaal om in een relatie constant met iemand anders te smsen, ter vertellen dat je gaat slapen, tot morgen e.d.
precies. Dat doen alleen verliefde mensen...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Denk dat maar
Het is echt niet normaal om in een relatie constant met iemand anders te smsen, ter vertellen dat je gaat slapen, tot morgen e.d.
Deze situatie opzich is niet zo'n probleem. Door haar (gebrekkige) sociale leven was TS zo goed als haar referentiekader. Dat gaat veranderen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef JeMoeder het volgende:
Alle advies hiervoor geeft duidelijk aan dat deze man je vriendin wil hitten. Ik zou er eens serieus met je vriendin over praten, want dit lijkt mis te gaan.
Ik zou het eerlijk gezegd niet fijn vinden als mijn vriendin elke avond een stapel smsjes zou sturen naar een gast uit haar klas en dan ook nog eens facebook chats met zo'n gozer zou houden (elke avond).quote:Op woensdag 2 november 2011 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deze situatie opzich is niet zo'n probleem. Door haar (gebrekkige) sociale leven was TS zo goed als haar referentiekader. Dat gaat veranderen.
Het zou mij niet zoveel uitmaken. Mijn vriendin vuurt elk uur een spervuur berichten naar haar vrienden en vriendinnetjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet fijn vinden als mijn vriendin elke avond een stapel smsjes zou sturen naar een gast uit haar klas en dan ook nog eens facebook chats met zo'n gozer zou houden (elke avond).
Dit! Briljant!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:51 schreef mergbot het volgende:
Maak een facebook profiel aan met lekker wijf als pic en allemaal mooie pics en ga een beetje lekker tegen hem doen op facebook en een internetrelatie aangaan met die jongen
Elke dag en kwartiertje aan de lijn met die kerel, wat is er dan met die vent? Heeft 'ie een ernstig probleem, ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef Korki_Bucek het volgende:
Mjah, ik denk dat ik er maar mee moet leren leven. Een troost is dat hij binnenkort voor onbepaalde tijd naar Portugal gaat (ik hoop zo snel mogelijk, liever vandaag dan morgen) waardoor het contact een beetje verwaterd. Het enige waar ik bang voor ben is dat mijn kritieke punt is bereikt voordat hij weggaat. Van mijn vriendins kant gaat het in ieder geval niet veranderen, want "het zijn haar vrienden en daar wil ze gewoon mee om kunnen gaan."
Het stopt pas wanneer meneer wil dat het stopt? Zwakke vriendin (ze wil gewoon niet stoppen, duh). In ieder geval het hier niet bij laten, je ergert je eraan. Hoe dan ook leg je nu mijnen, omdat je ergernis alleen maar groeit. Geef het nogmaals aan bij haar, dit keer met een zeer duidelijke toon. Sowieso aangeven dat je wil dat zij stopt, niet hij alleen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef Korki_Bucek het volgende:
Even een kleine update na een week of 3.
Het sms-en is na een tijd gestopt. Mijn vriendin gaf het aan, hij begreep het en het stopte. Maarja, paar dagen later stuurde mijn vriendin een smsje, toen begon het weer opnieuw, totdat haar bundel op was.
Kijken of je dat ook zegt wanneer het te laat is.quote:Mjah fuck it dan maar.
Ik heb het al wel 5 keer duidelijk aangegeven. Afgelopen maandag was het weer zover, we zouden samen wat Family Guy episodes gaan kijken. Hij belt, vervolgens blijft ze een half uur aan de telefoon en gaat dan nog 20 minuten op Facebook Chat verder praten. Ik heb het toen weer duidelijk gezegd.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Blijkbaar heeft je vriendin schijt aan hoe jij je voelt. Ik zou me maar eens ernstig afvragen of dat iemand is waar je een serieuze relatie mee wilt hebben.
Geef het duidelijk aan bij haar. Geen hints of voorzichtige pogingen om het ter sprake te brengen. Onopgemerkt laat je het toch merken dat je het gruwelijk irritant vindt met alle gevolgen van dien.
Hahaha, het (bijna) onterecht vinden dat je boos bent geworden.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef Korki_Bucek het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het kapot heb gemaakt door zo boos te worden.
sowieso. Daar is allang wat gebeurd hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, het (bijna) onterecht vinden dat je boos bent geworden..
Gast, serieus.... Je bent te laat boos geworden.
Ja ik weet het.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sowieso. Daar is allang wat gebeurd hoor.
Ja dat komt gewoon omdat ik echt van haar houd. Ik heb serieus nog nooit met iemand zo'n band gevoeld als met haar, hoe cliche het ook klinkt. En daarom ben ik bang haar te verliezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, het (bijna) onterecht vinden dat je boos bent geworden..
Gast, serieus.... Je bent te laat boos geworden.
Mjah, verliefd op een faalhaas die in een safehouse woont omdat hij verslaafd was aan softdrugs, stopt met school, niet weet wat hij met z'n leven aan moet en als oplossing maar in het buitenland op het strand gaat liggen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:01 schreef kikoooooo het volgende:
Gast, mijn ex deed hetzelfde (na 10 jaar), echt exact hetzelfde. Ze is verliefd. Kies voor jezelf want dit is NIET normaal.
Wees het voor, geef haar een schop. Serieus zelfs als het een beste vriendin of moeder zou zijn die elke avond aan de telefoon hangt zou dat zwaar op je relatie liggen. Nu jankt ze zelf ??quote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef Korki_Bucek het volgende:
[..]
Mjah, verliefd op een faalhaas die in een safehouse woont omdat hij verslaafd was aan softdrugs, stopt met school, niet weet wat hij met z'n leven aan moet en als oplossing maar in het buitenland op het strand gaat liggen.
Een gast die geloofd dat hij een nieuwetijdskind is, geesten kan zien. Een jongen die een sneaky spelletje speelt om mijn vriendin en mij langzaam uit elkaar te drijven.
Ik wil het gewoon niet geloven. Maarja, ik ben bang dat dit inderdaad de waarheid is.
Nee die keuze heeft ze blijkbaar al gemaakt. En als ik de situatie van die "vriend" zo lees zal ze snel op hangende pootjes weer bij TS aankloppen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Stel haar dan maar keihard voor de keuze; hij of ik. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik zou juist denken dat je meer gevoel en emotie zou tonen ómdát je van haar houdt.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:01 schreef Korki_Bucek het volgende:
[..]
Ja dat komt gewoon omdat ik echt van haar houd. Ik heb serieus nog nooit met iemand zo'n band gevoeld als met haar, hoe cliche het ook klinkt. En daarom ben ik bang haar te verliezen.
Ik vind het niet onterecht, ik had alleen gehoopt dat zij het niet zo ver liet komen. Dat zij zichzelf aan zou passen, rekening houden met mij. Ik heb er geen spijt van dat ik dit heb gedaan, nee, maar ik had gewoon altijd die hoop dat ze zou veranderen.
Ja dat dus. En die vraag gewoon achterwegen laten. Opzouten doeiquote:Op donderdag 1 december 2011 18:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Keuze heeft ze nog niet gemaakt. Kijk maar wat ze zal doen als je d'r spullen klaar hebt staan en die vraag stelt aan d'r.
Als het niet meer wederzijds is komt dat erg sneu over. Medelijden gaat dan spelen. Daar zit echt niemand op te wachten en is het uitstel van executie. Het zal niet meevallen maar naar loop van tijd is TS er beter vanaf. Die lacht zijn broek aan puin over een paar maandenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat je meer gevoel en emotie zou tonen ómdát je van haar houdt.
Met een veel leukere vriendin aan z'n zijde.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het niet meer wederzijds is komt dat erg sneu over. Medelijden gaat dan spelen. Daar zit echt niemand op te wachten en is het uitstel van executie. Het zal niet meevallen maar naar loop van tijd is TS er beter vanaf. Die lacht zijn broek aan puin over een paar maanden
En zij in een kraakpand zonder verwarmingquote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met een veel leukere vriendin aan z'n zijde.
Herstelquote:Op donderdag 1 december 2011 18:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pak HAAR spullen en laat haar de tyfus krijgen. Smsen is prima. hell, al ga je webcammen tot diep in de nacht. Wat ze in haar eigen tijd doet moet ze zelf weten. Maar niet als jullie samen zijn.Je gaat toch niet voor de kat z'n kut op haar zitten wachten.
Bieb bieb en ring ring !! Jij bent niet stabielquote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Korki_Bucek het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Voel me wel beter.
Met mijn vriendin ook, net even ruzie gehad maar daarna kwam het een en ander boven water en zijn we gaan praten. Gewoon, zonder boos te worden. Nu even samen eten, een film kijken en dan zien we wel weer verder.
Het mag wel gezegd worden dat mijn vriendin ook niet altijd helemaal stabiel is, vanwege haar verleden en wat ze mee heeft gemaakt. Kijk het is geen borderliner, maar er speelt wel iets mee. Dat heb ik er voor over en is altijd goed gegaan, maarja tot op heden dus. Nu alleen dus even uitzoeken hoe en wat. En of ik er nog zin in heb.
Trouwens even tussendoor, kwam een topic tegen wat ik precies 2 jaar geleden met deze kloon heb gemaakt:
Schrale piemol?
Ook op 1 december, maar dan 2009, toen was alles nog pais en vree (en schraal)
Meisjes die altijd helemaal stabiel zijn bestaan niet of ze zijn saai.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Korki_Bucek het volgende:
Het mag wel gezegd worden dat mijn vriendin ook niet altijd helemaal stabiel is
Bel hem even. En dan een half uur lang, zal haar lerenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:00 schreef Atemno het volgende:
Wat een topic. Ik weet ook niet wat je fout hebt gedaan, je kan weinig tot niets doen tegen deze klootzakken. Hele topic gelezen en je zag dit wel beetje aankomen dus..
Hoe gaat het nu met je relatie verder dan? Ik persoonlijk zou dit niet langer willen.
Als het "een" vriendin is, geen probleem.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Hijsbakkie het volgende:
Hahaha. Ik krijg van dit topic bijna zin om te proberen iemand z'n vriendin proberen af te pakken alleen maar om die gast zo ver te krijgen mij mijn recht op zelfverdediging een beetje te laten uitleven. En als een gast mij zou bellen (liever kwam ie me aanvallen dus) of ik wat minder met zijn vriendin zou willen omgaan dan zou het toch echt een "Ken jou niet, geen boodschap aan. Ga dat met je vriendin regelen." situatie worden. Dus als dat ooit heeft gewerkt moet die gast aan de andere kant vd lijn wel echt een jellyfish geweest zijn.
Gasten die denken dat ze de baas zijn over anderenvooral over meisjes.
Wat ik tegen een meisje dat zo bezig is zou zeggen zou ongeveer in de trant liggen van (wellicht wel ietsje subtieler gebracht): "Aangezien je zo dom bent dat je niet eens snapt (wilt snappen) dat een jongen die je iedere avond sms't je wilt neuken dan ben je bij deze gedegradeerd tot fuckbuddy want ik heb geen zin in de emotionele rompslomp wanneer je uiteindelijk dus de mist in gaat. En die kans acht ik groot want je manier van gedragen komt op mij erg onvolwassen over.".
Stel je gewoon lekker onafhankelijk op, doe alsof het je niet echt raakt en stel vooral wel je grenzen. En die grens zou voor mij zijn dat ze niet met jongens die haar leuk vinden omgaat buiten school/waar dat noodzakelijk is. Daarmee doe ik mijzelf en die jongens een plezier. Ik geloof trouwens ook wel tot op zekere hoogte in man/vrouw vriendschappen maar dan moet je wel een vriendin hebben die weet wat het verschil is en die heb jij dus niet.
Het betrof twee kerels die bij hetzelfde bedrijf werkten (niet op dezelfde afdeling). Dus het moest wel enigszins als gentlemen opgelost worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Hijsbakkie het volgende:
En als een gast mij zou bellen (liever kwam ie me aanvallen dus) of ik wat minder met zijn vriendin zou willen omgaan dan zou het toch echt een "Ken jou niet, geen boodschap aan. Ga dat met je vriendin regelen." situatie worden. Dus als dat ooit heeft gewerkt moet die gast aan de andere kant vd lijn wel echt een jellyfish geweest zijn.
Eigenlijk ben ik het met Hijsbakkie eens. Ik neem mijn eigen commentaar terug. Het is veel beter om je eigen grenzen te stellen want anders leert vriendin er niks van.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Hijsbakkie het volgende:
Gasten die denken dat ze de baas zijn over anderenvooral over meisjes.
Stel je gewoon lekker onafhankelijk op, doe alsof het je niet echt raakt en stel vooral wel je grenzen. En die grens zou voor mij zijn dat ze niet met jongens die haar leuk vinden omgaat buiten school/waar dat noodzakelijk is.
Hoe zou je reageren als hij je een keer bij hem en haar thuis zou uitnodigen voor het eten ?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Hijsbakkie het volgende:
Hahaha. Ik krijg van dit topic bijna zin om te proberen iemand z'n vriendin proberen af te pakken alleen maar om die gast zo ver te krijgen mij mijn recht op zelfverdediging een beetje te laten uitleven. En als een gast mij zou bellen (liever kwam ie me aanvallen dus) of ik wat minder met zijn vriendin zou willen omgaan dan zou het toch echt een "Ken jou niet, geen boodschap aan. Ga dat met je vriendin regelen." situatie worden. Dus als dat ooit heeft gewerkt moet die gast aan de andere kant vd lijn wel echt een jellyfish geweest zijn.
Helemaal met je eens verder hoor. Je moet je grenzen stellen, maar je moet niet zielig gaan doen als dan blijkt dat je vriendin met een ander ervandoor gaat want niemand is in zo'n situatie echt schuldig; zij vond die ander gewoon leuker dan jou. Het hele idee van "JE" vriendin zie ik ook niet zo zitten. Het enige dat het is wanneer je "een relatie" hebt is een soort niet-bindende afspraak dat je niet met anderen gaat. Maar er is geen enkele jongen of meisje op deze planeet te vinden die goed bij zijn hoofd is die wanneer hij een leuker en gewillig exemplaar tegenkomt die afspraak in stand houdt. Daarom heeft het maken van zo'n afspraak imo ook geen zin en doe ik dat dus ook niet. Het enige waar ik zelf vanaf zou blijven en waarbij ik me ook zou ergeren aan dit soort gedrag is wanneer er kinderen in het spel zijn. Dan hoor je gewoon wel bij elkaar en heb je een verantwoordelijkheid naar mensen die helemaal niet ervoor gekozen hebben om in zo een situatie te komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef Devion het volgende:
[..]
Maar het is JE vriendin, niet ZIJN vriendin. Het heeft niks met baasgedrag te maken, maar in een relatie hoor je eenmaal meer moeite/aandacht te stoppen in je partner dan een random kennis. Als dit niet het geval is, heeft je partner alle recht er wat van te zeggen. Je hoort als partner prioriteit 1 te zijn, niet een of andere lamlul. Nee je kan niet eisen dat ze dit moet doen, maar aangeven moet geen enkel probleem zijn. Wilt ze dit niet, dan is het over en uit(Met uitzondering als het een hele goede vriend is die door een moeilijke tijd gaat, maar ook daar hoor je afstand te houden).
Verder als je dit bij mijn vriendin zou flikken had ik je neergehoekt(Vriendin evt. ook). Mensen die vreemdgaan/vreemdgaan uitlokken kan ik wel wurgen.
Oh ja, in dat geval is het anders. Wel een lompe situatie dan. In dat geval had ik gewoon zo beleefd mogelijk aan die andere gast uitgelegd dat ik "relaties" een of ander verzonnen conceptje vind waar ik verder geen boodschap aan heb en moge de beste winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:40 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Het betrof twee kerels die bij hetzelfde bedrijf werkten (niet op dezelfde afdeling). Dus het moest wel enigszins als gentlemen opgelost worden.
Uhm...Niet? Je moet wel echt een arrogante baas zijn om recht voor zijn ogen in zijn huis zijn vriendin te gaan versieren en doe je dat niet dan heb je meteen een enkeltje friendzone in je klauwtjes. Dus lose-lose situatie. Ik kan me ook niet voorstellen dat die vriendin het erg geweldig zou vinden dus je doet eigenlijk niemand een lol behalve die vriend door je eigen graf te graven door daarop in te gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:00 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hoe zou je reageren als hij je een keer bij hem en haar thuis zou uitnodigen voor het eten ?
Maar wat gebruik je als excuus ? Want door niet te gaan maak je het de vriendin vrijwel onmogelijk te blijven volhouden "dat die andere jongen echt alleen maar vrienden wil zijn" - wat de verzoeken van haar huidige partner om te minderen aanzienlijk meer invloed zou geven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Hijsbakkie het volgende:
Uhm...Niet? Je moet wel echt een arrogante baas zijn om recht voor zijn ogen in zijn huis zijn vriendin te gaan versieren en doe je dat niet dan heb je meteen een enkeltje friendzone in je klauwtjes. Dus lose-lose situatie. Ik kan me ook niet voorstellen dat die vriendin het erg geweldig zou vinden dus je doet eigenlijk niemand een lol behalve die vriend door je eigen graf te graven door daarop in te gaan.
Ik was er niet van op de hoogte dat als je vrienden wilt zijn met iemand dat je dan automatisch ook vrienden dient te worden met diegene zijn/haar bedverwarmer. Goed excuus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar wat gebruik je als excuus ? Want door niet te gaan maak je het de vriendin vrijwel onmogelijk te blijven volhouden "dat die andere jongen echt alleen maar vrienden wil zijn" - wat de verzoeken van haar huidige partner om te minderen aanzienlijk meer invloed zou geven.
Hoewel... vrouwen zijn goed in zelfdeceptie
Volgens mij ben je ook niet jaloers. Je vindt het gewoon knap irritant dat iemand zo achter haar aanloopt en daarmee ook jouw privéleven binnenstapt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef Korki_Bucek het volgende:
Even een kleine update na een week of 3.
Het sms-en is na een tijd gestopt. Mijn vriendin gaf het aan, hij begreep het en het stopte. Maarja, paar dagen later stuurde mijn vriendin een smsje, toen begon het weer opnieuw, totdat haar bundel op was.
De huidige trend is alleen nog irritanter. Want op een avond vroeg hij of hij kon bellen, want hij zat ergens mee. Dit baarde mij zorgen, want ik wist dat het niet bij één keer zou blijven. En ik had gelijk, net belde hij weer en zit ze, net als gisteren, alweer een kwartier aan de telefoon. Dit gebeurd zo al 4-5 avonden op een rij.
Mjah, ik denk dat ik er maar mee moet leren leven. Een troost is dat hij binnenkort voor onbepaalde tijd naar Portugal gaat (ik hoop zo snel mogelijk, liever vandaag dan morgen) waardoor het contact een beetje verwaterd. Het enige waar ik bang voor ben is dat mijn kritieke punt is bereikt voordat hij weggaat. Van mijn vriendins kant gaat het in ieder geval niet veranderen, want "het zijn haar vrienden en daar wil ze gewoon mee om kunnen gaan."
Mjah fuck it dan maar.
Nope. Niet als je jezelf er de hele tijd al tussenwurmt als ze samen zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Ik was er niet van op de hoogte dat als je vrienden wilt zijn met iemand dat je dan automatisch ook vrienden dient te worden met diegene zijn/haar bedverwarmer. Goed excuus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |