Nee hoor, google maar even dit is eerder gedaan en was wel degelijk gepland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef Vstark het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1cUlNGNUm
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-legertop-vervangen
Deze twee nieuwsberichten maken me toch wel een beetje angstig... Waarom doen ze zo raar? Anticiperen ze op WIII?
Sorry, maar ik volg je niet. Verwijs je toevallig naar Hitler die tanks en materieel in andere landen kocht alvorens hij oorlog verklaarde? (erg onwaarschijnlijk dat Griekenland dat zou doen, VN/Navo/USA en shit)quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee hoor, google maar even dit is eerder gedaan en was wel degelijk gepland.
Nee ik verwijs puur naar griekenland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef Vstark het volgende:
Sorry, maar ik volg je niet. Verwijs je toevallig naar Hitler die tanks en materieel in andere landen kocht alvorens hij oorlog verklaarde? (erg onwaarschijnlijk dat Griekenland dat zou doen, VN/Navo/USA en shit)
Sorry.. Werkgelegenheid? Je gaat voor tientallen miljoenen tanks kopen om werkgelegenheid te creëren. Erg onwaarschijnlijk. Ga dan voor een paar miljoen infrastructuur aanleggen... En militair materiaal vervangen in zware crisistijd? Zelfs NL doet hier niet aan. Zelfs de VS stelt te gaan bezuinigen op defensieuitgaven...quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee ik verwijs puur naar griekenland.
Dit was al gepland.
400 tanks is denk ik voor defensie tegen turkije, werkgelegenheid, vervangen van e.d.
Soldaten zijn daar ook ambtenaren volgens mij.quote:
Het zijn grieken waarover we het hebben he!quote:Je gaat voor tientallen miljoenen tanks kopen om werkgelegenheid te creëren. Erg onwaarschijnlijk.
Ja omdat het ouwe tanks (waarschijnlijk uit de oorlogen in Irak en Afghanistan) zijn die gereviseerd moeten worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef Vstark het volgende:
Een artikel uit het nieuwskrantje van Hellenic Defense stelt dat het toch écht tientallen miljoenen gaat kosten. http://i.imgur.com/D0VbI.png
Dat hebben ze blijkbaar allemaal al wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Vstark het volgende:
En er zijn geen betere manieren om de economie te stimuleren? Je kan dezelfde lassers nieuwe bruggen, wegen en tunnels aan laten leggen zodat de export van Griekenland gestimuleerd word. Zo sla je 2 vliegen in 1 klap.
Volgens mij wil je dit nogal graag horen??quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:41 schreef Vstark het volgende:
Of er zit een ander idee achter deze aanschaf?
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen angst heb voor een oorlog o.i.d., ik probeer ook geen angst te zaaien. Volgens mij wil jij NIET ZIEN dat het argument: stimuleren van de economie, niet valide is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:43 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Volgens mij wil je dit nogal graag horen??
Volgens mij laat ik me daar op geen enkele manier over uit, het wel of niet valide van dit argument is dus niet van toepassing. Het continu hameren op hetzelfde punt vanuit jou doet echter vermoeden dat je iets in die richting nogal graag als conclusie wil zien, begrijpelijk enerzijds, vreemd anderzijds.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:45 schreef Vstark het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen angst heb voor een oorlog o.i.d., ik probeer ook geen angst te zaaien. Volgens mij wil jij NIET ZIEN dat het argument: stimuleren van de economie, niet valide is.
Schopje BNW?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:41 schreef Vstark het volgende:
Of er zit een ander idee achter deze aanschaf?
Ik vraag me af wat er gebeurt als iedereen nee stemt tijdens dat referendum. Voor zover ik begreep is dat ze dan failliet zijn. Met het gevaar andere landen mee te trekken. Maar wat blijft er dan van Griekenland over? Hoe gaat men daar dan verder?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
Op zich vraag ik me wel af wat er zou gebeuren als er nu een staatsgreep zou plaatsvinden in Griekenland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |