SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
jij weet sua!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]. ISPARTAAA! Ook mijn lievelingsgetal.
.
klopt, had geen zin om op te daten welke wil je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Linkjes in je sig doen het niet
J-lo en Haifa natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
klopt, had geen zin om op te daten welke wil je?
waren beiden aparte videos hequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
J-lo en Haifa natuurlijk
quote:
quote:
mvquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Linkjes in je sig doen het niet
omg ik post in turken op fok.quote:
niet de eerste keer meen ikquote:
Héquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders arm zijn stomme griek
moest lachenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders arm zijn stomme griek
is daar verandering in gekomen dan?quote:
Ze is je zuster.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
is daar verandering in gekomen dan?
waarom in hemels naam?quote:
gelooft ze of beseft ze?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekeerd tot Islam enzo omdat ze gelooft enzo?
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dacht dit topic even aantrekkelijk maken, af en toe een showtje enzulks jwt
heyquote:
Wa aleikum assalam normaal ben ik jou voor.quote:
Was me enige kansquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wa aleikum assalam normaal ben ik jou voor.
is ze ook meteen onterfd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shahada, salaat, alles er op en er aan.
hahaquote:
Ik ben hier gewoon hoor, ik lees mee en alles.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze komt niet uit Turkije ofzo.
Ben je ook meteen onterfd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon hoor, ik lees mee en alles.
ben je ook onterfd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon hoor, ik lees mee en alles.
Alsof ik dat ervoor al niet was.quote:
ze is wel grieks, cultureel gezien weinig verschil en allesquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze komt niet uit Turkije ofzo.
Das waar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is wel grieks, cultureel gezien weinig verschil en alles
why is that?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alsof ik dat ervoor al niet was.
wth is elif dedim?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Das waar.
Ze houdt zelfs van Elif Dedim
Mwah ik weet niet meer.quote:
quote:
traumas moet je nooit onderdrukkenquote:
Dan zou ze niet meer met mij omgaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
traumas moet je nooit onderdrukken
Serieus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shahada, salaat, alles er op en er aan.
omdat ze haar traumas onderdrukt gaat ze met jou om?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zou ze niet meer met mij omgaan.
Ik zijnde een trauma enzo, je weet wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat ze haar traumas onderdrukt gaat ze met jou om?
Het is moeilijk om te geloven ik weet het.quote:
Omdat het de enige waarheid is.quote:
sorry man, snap em trouwens nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zijnde een trauma enzo, je weet wel.
Erg jammer als je een grap moet uitleggen
daar is onder mensen discussie over, maar hoe ben je tot die conclusie gekomen?quote:
tofquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
sorry man, snap em trouwens nog steeds niet
Mwah neem aan dat je dat zelf niet in twijfel trekt.. Ik geloofde altijd al in God maar heb me nooit tot een bepaalde religie aangetrokken gevoelt totdat ik de Koran ging lezen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar is onder mensen discussie over, maar hoe ben je tot die conclusie gekomen?
wederom mijn oprechte excusesquote:
ik persoonlijk niet neequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mwah neem aan dat je dat zelf niet in twijfel trekt.. Ik geloofde altijd al in God maar heb me nooit tot een bepaalde religie aangetrokken gevoelt totdat ik de Koran ging lezen.
je moet het er maar mee doen, dudequote:
Tijdens de Ramadanquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik persoonlijk niet neemasallah
hoelang sinds je shahada?
Wat was het dat je aantrok in de Koran (en niet in andere religieuze boeken?) ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mwah neem aan dat je dat zelf niet in twijfel trekt.. Ik geloofde altijd al in God maar heb me nooit tot een bepaalde religie aangetrokken gevoelt totdat ik de Koran ging lezen.
Wil je niet weten wat niet die lijst is korter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat was het dat je aantrok in de Koran (en niet in andere religieuze boeken?) ?
weet ff niet wat ik moet zeggen, word een beetje emotioneelquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
weet ff niet wat ik moet zeggen, word een beetje emotioneel
Dat kan ik zelf ook wel verzinnenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wil je niet weten wat niet die lijst is korter.
Mja simpelweg alles ik kan daar niet één specifiek onderwerp uitlichten wat me meer aansprak omdat alles me meer aansprak. Dat zul je zelf toch ook wel hebben?quote:
Ayca is een smerige Shiet, je weet wel onze vijanden.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja simpelweg alles ik kan daar niet één specifiek onderwerp uitlichten wat me meer aansprak omdat alles me meer aansprak. Dat zul je zelf toch ook wel hebben?
verklaart allesquote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ayca is een smerige Shiet, je weet wel onze vijanden.
Je pi spreekt wel boekdelen.quote:
Wat ben jij dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:11 schreef Ayca het volgende:
Maar nee, heb de Koran nooit gelezen dus zou dat dus ook niet kunnen zeggen.
Hm ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar ging er vanuit dat je Moslim was daarom begreep de kritische ondertoon vanuit je berichten niet goed maar dat verklaart het wel.quote:
Haquote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ben blij dat ik je amuseerquote:
onze? ben jij weer moslim dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
das echt sneu aycaquote:Op woensdag 2 november 2011 00:11 schreef Ayca het volgende:
Maar nee, heb de Koran nooit gelezen dus zou dat dus ook niet kunnen zeggen.
sneuquote:Op woensdag 2 november 2011 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Duh, tis binnenkort offerfeest.
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
iemand zou zich dan moeten meldenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog 1 x en we hebben scheepsrecht.
Zodat Griekjeee kon bekeren, evenwicht enzoquote:Op woensdag 2 november 2011 00:24 schreef Slayage het volgende:
waarom ben jij eigenlijk van je geloof gevallen trigger?
humor maakt wel veel goed, zekerquote:
een maal ander maalquote:Op woensdag 2 november 2011 00:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
iemand zou zich dan moeten melden
Cska is niet zo goed, gelijkspel hoort trabzon wel eruit te kunnen halen imo. Maar aangezien trabzond noch cska mij een fuck boeien zal ik de wedstrijd niet volgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:39 schreef Julis het volgende:
Helemaal toppie. [ afbeelding ]. Nu we het toch over top hebben. Trabzonspor moet tegen CSKA vandaag.
Hè, die nieuwe layout van Gmail ziet er drukker uit.. een kwestie van wennen, denk ik.
Edit: dat lag dus aan mijn schermgrootte.
Nee? Hm, ik volg de Russische competitie niet echtquote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Cska is niet zo goed, gelijkspel hoort trabzon wel eruit te kunnen halen imo. Maar aangezien trabzond noch cska mij een fuck boeien zal ik de wedstrijd niet volgen.
Nieuwe layout van gmail werkt slomer.
IE?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Nieuwe layout van gmail werkt slomer.
Nieuw layout is kudt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:39 schreef Julis het volgende:
Helemaal toppie. [ afbeelding ]. Nu we het toch over top hebben. Trabzonspor moet tegen CSKA vandaag.
Hè, die nieuwe layout van Gmail ziet er drukker uit.. een kwestie van wennen, denk ik.
Edit: dat lag dus aan mijn schermgrootte.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef zarGon het volgende:
Vrouw (21) poseert naakt in een dood paard (shocking!!)..
.
.
.
.
.
.
Ook niet een klein beetje opgewonden geraakt?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Waarom moest ik klikken
Ze mogen wel ergens opgesloten worden, iemand die dit doet is niet goed bij z'n hoofd.
Ik kan mezelf momenteel moeilijk tegenhouden.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan mezelf momenteel moeilijk tegenhouden.
Koude nakende ingewanden om mij heen, schurend langs mijn tedere lichaam... Dat kietelt het beest in mij. Ik wil het hartje van het paardje vullen met warme gevoelens.
Gebruik 'Snoep' als thema voor meer kleurquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nieuw layout is kudt.
Te weinig kleuren!
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan mezelf momenteel moeilijk tegenhouden.
Koude nakende ingewanden om mij heen, schurend langs mijn tedere lichaam... Dat kietelt het beest in mij. Ik wil het hartje van het paardje vullen met warme gevoelens.
Oudere mensen met angst voor de dood richten zich vaak opeens op religie, zelf ben ik een Pastafarian uit voorzorg tot die tijd.quote:
Nee de hele vormgeving is mehquote:Op woensdag 2 november 2011 18:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Gebruik 'Snoep' als thema voor meer kleur.
[..].
. Dit gedachtenbeeld had ik nog nooit gehoord van je. Goed om te weten.
Doe je goedquote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef xminator het volgende:
3 tentamens gemaakt, alle 3 gehaald.
Eind gemiddelde 8.7=9
Yeah buddy
Idd, helaas geen pak slaag.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef zarGon het volgende:
Ik was op zoek naar een plaatje waar een hartslagmeter op stond (van een niet-pompend hart), kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ].
Oh you pervs.
Cacık, vastquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:01 schreef xminator het volgende:
Is ze nou haar tanden aan het poetsen met yoghurt?
Ik schaam mij een beetje om te zeggen dat ik die plaatjes al veel eerder heb gezien.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef zarGon het volgende:
Vrouw (21) poseert naakt in een dood paard (shocking!!)..
.
.
.
.
.
.
Zingt hij zo slecht dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, toen ik naar de filmpjes keek en zijn stem hoorde.
Gecmis olsunquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga de hele dag naar kolonya ruiken en veel tatli eten!quote:Op zondag 6 november 2011 11:43 schreef coban het volgende:
Ik ga vandaag sowieso veel vlees enzo eten
quote:Op zondag 6 november 2011 11:24 schreef Julis het volgende:
Hetzelfde! Kurban bayramınız mübarek olsun.
Dat dit kan!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:51 schreef zarGon het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid....
[ afbeelding ]
Leuk leuk, jongen of meisje?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz is 2 jaar en 5 maandjes jong<3
haat is een groot woord maar ik vind de alle drukte wel vreselijkquote:Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef Teoman het volgende:
Weer chaos, overal langsgaan, baklava etstiekem haat ik bayram:P
Nog steeds bezig trouwens
Hahaha echt?quote:
Knap dat je nu al weet dat je een zoontje krijgtquote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hahaha echt?
Ik wilde heel graag dat mijn broertje Deniz Arda zou heten, maar mijn moeder wilde Onur. Tevens heet mijn neefje ook Deniz.. dus heet mijn broertje nu Onur Arda.(De buren hebben trouwens 2 kinderen die Arda Onur (zonder dat wij het wisten) en Deniz Tuna heten.
)
M'n eigen zoontje gaat iig wel Deniz heten.
Ik ga gewoon net zo lang door tot ik een zoon heb zodat 'ie Deniz kan heten.quote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef Suc het volgende:
[..]
Knap dat je nu al weet dat je een zoontje krijgt
Ben jij Türük len??quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga gewoon net zo lang door tot ik een zoon heb zodat 'ie Deniz kan heten.
Nee, grapje, eigenlijk wil ik helemaal geen kinderen.
haha, ja echt!!quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hahaha echt?
Ik wilde heel graag dat mijn broertje Deniz Arda zou heten, maar mijn moeder wilde Onur. Tevens heet mijn neefje ook Deniz.. dus heet mijn broertje nu Onur Arda.(De buren hebben trouwens 2 kinderen die Arda Onur (zonder dat wij het wisten) en Deniz Tuna heten.
)
M'n eigen zoontje gaat iig wel Deniz heten.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef anisoptera het volgende:
Bayraminiz mubarek olsun!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Afiyet olsun.
(Taai vlees is niet leuk.)
quote:
Fap op dit filmpje.quote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef xminator het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_onder_plakken.html
wtf?>
quote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef xminator het volgende:
wtf?>
Hehe, de harige oude nonnen, hm.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Ayca het volgende:
En ik hoefde niet eens de nonnen erbij te halen.
Wtf. Wat kijk ikquote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef xminator het volgende:
wtf?>
quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Ayca het volgende:
En ik hoefde niet eens de nonnen erbij te halen.
Echt hè.quote:
Hahaha.quote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef anisoptera het volgende:
[ afbeelding ]
Er staan een paar tussen die je toch niet doet.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er staan een paar tussen die je toch niet doet.
Nooit op een begrafenis geweest. Mocht het ooit zo ver zijn, zal ik eraan denken.quote:
Hm, nooit echt op gelet. Misschien al eens gedaan. Er zijn genoeg mooie roodharigen.quote:Fap to gingers
Misschien in een gekke bui.quote:Fap into someone's food
Nevar. Bah.quote:Fap to your own mom
Totaal geen behoefte aan.quote:Fap to men (?)
Heb geen exen. Sowieso, zie hierboven.quote:Fap to your ex's new boyfriend ( ?)
Al eens gedaan.quote:Dry fap, then fap again with your dry jizz
Interesting. Misschien ooit eens per ongeluk doen. Of zo.quote:Fap into a tissue, then blow your nose into the same tissue
Ik heb mezelf ooit eens geproeft. Niet door (goed) te mikken en door te slikken though. Klinkt viezer dan het is.quote:Shoot into your own mouth and swallow
Dat ik je geaardheid niet weet, maar er van vanuit ging dat je heteroseksueel bent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:41 schreef zarGon het volgende:
Wat houden die (?) in?
[..]
Nooit op een begrafenis geweest. Mocht het ooit zo ver zijn, zal ik eraan denken.
[..]
Hm, nooit echt op gelet. Misschien al eens gedaan. Er zijn genoeg mooie roodharigen.
[..]
Misschien in een gekke bui.
[..]
Nevar. Bah..
[..]
Totaal geen behoefte aan..
[..]
Heb geen exen. Sowieso, zie hierboven.
[..]
Al eens gedaan.
[..]
Interesting. Misschien ooit eens per ongeluk doen. Of zo.
[..]
Ik heb mezelf ooit eens geproeft. Niet door (goed) te mikken en door te slikken though. Klinkt viezer dan het is.
3 die ik écht niet wil doen.
Heteroseksueel, ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat ik je geaardheid niet weet, maar er van vanuit ging dat je heteroseksueel bent.
Enne.. eigenlijk klinkt dat laatste niet raar. 9/10 mannen willen dat het meisje slikt en daarna zoenen ze ook gewoon, dus dan proef je het ook.
Klopt. Maar ik verwacht van niemand dat ze expres in hun mond komen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heteroseksueel, ja.
Er is geen reden om krampachtig te reageren op je eigen zaad.
Hoger dan mijn kin is me nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik verwacht van niemand dat ze expres in hun mond komen.
Oké.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoger dan mijn kin is me nog niet gelukt..
Gingers.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Fap at a family funeral
Fap to gingers
Fap into someone's food
Fap to your own mom
Fap to men (?)
Fap to your ex's new boyfriend ( ?)
Dry fap, then fap again with your dry jizz
Fap into a tissue, then blow your nose into the same tissue
Shoot into your own mouth and swallow
Tof!quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jammer!
Was net bij hun concert.... wauw.
Ga Camel luisteren. Geen The Beatles of Queen ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tof!
Luister sowieso laatste tijd meer classic rock (was al het andere even helemaal zat), maar zal wel even wat van the kooks erdoor gooien
Wlke site !!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef Suc het volgende:
Wie gaat er naar CMYLMZ in mei? Ik heb gisteren gelukkig nog op tijd mijn ticket gehaald
Ooh, ik dacht dat het Lindsay Lohan wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is een Avril van die jongen met dat skatebord, jonguh!
Waarom valt alles te doen in het westen van het land, waaromquote:
freeimagesarchive.com/data/media/20/avril-lavigne_10.jpgquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat het Lindsay Lohan was. Maar goed, dat staat ook in de URL van het plaatje
. Vroegah vond ik dit een tof liedje.
Ja, ik zag hetquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
freeimagesarchive.com/data/media/20/avril-lavigne_10.jpg
Kijk eens naar de naam van het bestand
Nog altijd ben ik een fan van Avril, toen zij vorige week in elkaar was gebeukt ben ik spontaan gaan wenen
Gheyyquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
freeimagesarchive.com/data/media/20/avril-lavigne_10.jpg
Kijk eens naar de naam van het bestand
Nog altijd ben ik een fan van Avril, toen zij vorige week in elkaar was gebeukt ben ik spontaan gaan wenen
Nou, om het plat te stellen wil ik haar gewoon voorover buigen en op de deinende deuntjes van Justin Bieber tot een zwangerschap bewegenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Te snel geoordeeld in de ochtend.
Ahw. Serieus? Fan van haar liedjes of.. vooral haar uiterlijk/gedrag?
Ohja, dan heeft Ayca het fout :p. Ze is wel een stoere chick.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou, om het plat te stellen wil ik haar gewoon voorover buigen en op de deinende deuntjes van Justin Bieber tot een zwangerschap bewegen
Er zijn vast wel andere dingen te doen in het oosten, die wij in het westen bijvoorbeeld niet kunnen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom valt alles te doen in het westen van het land, waarom. Zelfs de dichtstbijzijnde bioscoop is 16 kilometer rijden vanaf waar ik woon. Waarom is het oosten altijd zo leeg
. (DDR, Oost-Turkije, Overijssel
)
Hm, ja. Er is hier vooral meer groen (is mij opgevallen). Ook de vergrijzing is hier heel erg merkbaar, lijkt hetquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:55 schreef Suc het volgende:
[..]
Er zijn vast wel andere dingen te doen in het oosten, die wij in het westen bijvoorbeeld niet kunnen.
hoezo? is het al uitverkocht dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef Suc het volgende:
Wie gaat er naar CMYLMZ in mei? Ik heb gisteren gelukkig nog op tijd mijn ticket gehaald
Bhahahahahah!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Hm, ja. Er is hier vooral meer groen (is mij opgevallen). Ook de vergrijzing is hier heel erg merkbaar, lijkt het. Misschien ligt het aan het dorpje waar ik in woon. Mja. Het westen is toch wat levendiger
, gelukkig is er geen prikkeldraad, controle of iets dergelijks tussen het oosten en het westen
.
Nee, nog niet helemaal. Het ging er bij mij om dat ik zitplaatsen had in het voorste gedeelte van de Black Box. Die zijn inmiddels uitverkocht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoezo? is het al uitverkocht dan?
Turk heeft veel geld..? R32, 550i.. Toe maar..quote:
Yeah why, heb je een familielid/kennis die wilt trouwen dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben je nog steeds single Turquaz?
Ik heb een krolse wijkkatquote:Op donderdag 10 november 2011 00:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turk heeft veel geld..? R32, 550i.. Toe maar..
[..]
Yeah why, heb je een familielid/kennis die wilt trouwen dan?
Naah.. Denk niet dat het wat wordt, ik en Wijkkatten is niet zo'n goede combo..quote:Op donderdag 10 november 2011 00:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb een krolse wijkkat
Yep, vraag je dame maar hoe vaak wij een blokje om hebben gelopen..quote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef Che_ het volgende:
Dat komt omdat je zelf nogal loops bent.
Enige blokje om die jij loopt is het dagelijkse rondzwerven met een uitgestrekte handquote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep, vraag je dame maar hoe vaak wij een blokje om hebben gelopen..
Klopt, hand in hand met je dame ja..quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Enige blokje om die jij loopt is het dagelijkse rondzwerven met een uitgestrekte hand
Loop jij met een uitgestrekte arm hand in hand? ;')quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Klopt, hand in hand met je dame ja..
het is dat ik de visgeur van je dame niet kan uitstaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Loop jij met een uitgestrekte arm hand in hand? ;')
wat voor zieke vorm van armkanker heb je dan wel niet
Waarom bekijk je dat überhaupt tijdens de les, doe dat lekker thuis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:21 schreef zarGon het volgende:
De beamer aan laten staan op werk. FML!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:42 schreef junkano het volgende:
Ik was laatst op een bruiloft van een mannelijke collega (irakees) die trouwde met een turk, beide aleviet, de hele familie aan beide kanten trouwens ook..pooohhh daar liepen chicks rond!! denk dat het komt omdat geen enkele jongedame een hoofddoek droeg..
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:42 schreef junkano het volgende:
Ik was laatst op een bruiloft van een mannelijke collega (irakees) die trouwde met een turk, beide aleviet, de hele familie aan beide kanten trouwens ook..pooohhh daar liepen chicks rond!! denk dat het komt omdat geen enkele jongedame een hoofddoek droeg..
Ode aan jouw virtuele erectie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:42 schreef junkano het volgende:
deze is kut.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef zarGon het volgende:
Kom ik net thuis, zie ik dat Kroatië 3-0 voor staat.
wat is deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |