quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef octopussy het volgende:
Misschien moeten we Innepin nog een keer vragen. Die is dan al oma
Ik heb geen idee hoe Soneal ermee om zal gaan, het is een kat uit de boom kijkertje, dus ik vermoed dat hij eerst plakt en op een gegeven moment vanzelf los gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef Cooki het volgende:
daar heb ik met lucas dan weer geen "last" van, die is als n magneet aan me vastgeplakt, bij dit soort gelegenheden
Die van mij reageert de laatste tijd eigenlijk alleen op Ajuus!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:50 schreef Cooki het volgende:
reageren de kinderen eigk op hun foknamen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
30. Hoe oud uh jong leek ik dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:46 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe oud ben je dan? ik vond je wel jong ogen inderdaad bij de daagwandeling
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:10 schreef As1981 het volgende:
Dat is in ieder geval iets waar ik me niet druk over maak.
ms jeukt dr deo?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:12 schreef Orea het volgende:
Ik denk dat Leia zwaaiend binnenkomtzodra die mensen ziet, zelfs in het dorp op mijn rug, begint ze te zwaaien en te heuuu-en zo van: "ja hoi, zien jullie me wel!! Ik zeg jullie gedag!"
Zelfs als ik haar uit de auto haal bij de opvang, niemand op het hele parkeerterrein, gaat ze driftig zitten zwaaien
O nee! Dan lijk ik ouder dan jijquote:Op woensdag 2 november 2011 10:13 schreef Pvoesss het volgende:
Ik had je wel wat jonger geschat twinkly maar iig in de 20 niet 30.
nou doe toch maarquote:Op woensdag 2 november 2011 10:18 schreef flugeltje het volgende:
uhm dames, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen....
Niet alleen dan, ik ben er over het algemeen gewoon heul goed in...quote:Op woensdag 2 november 2011 10:35 schreef Kersjes het volgende:
Ahhhh, Flugeltje is de designated paniekzaaier komende zaterdag!
Echt waar? yeeeyquote:Op woensdag 2 november 2011 10:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
O nee! Dan lijk ik ouder dan jijHeb ik zoveel rimpels??
Maar ik had jou eigenlijk ook wel in de twintig geschat hoor
Ja, ik ook, hoewel V volgens mij beduidend groter isquote:Op woensdag 2 november 2011 10:13 schreef Pvoesss het volgende:
Ik had je wel wat jonger geschat twinkly maar iig in de 20 niet 30.
Leandra, ik ben zo benieuwd naar die van ons naast elkaar, ze schelen tenslotte maar 2 dagen
Ze denken nog niet dat je de grote zus van de kinderen bent?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Echt waar? yeeey![]()
![]()
Het komt wel voor hoor dat ze aanbellen o.a colporteurs en vragen of mijn moeder thuis is.![]()
En als ik met mijn moeder ben denken ze altijd helemaal dat ik super jong ben omdat mijn moeder ook zo jong lijkt, gaan ze er van uit dat ik met kinderen en al bij mijn moeder woon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door -Caroline- op 02-11-2011 14:03:30 ]
Ik ben 24quote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef innepin het volgende:
Pvoesss, hoe oud ben jij dan?
En niets kan toch boven een oma van 25
Ik denk dat die vooral heel groot oogt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ook, hoewel V volgens mij beduidend groter is![]()
Daarbij zijn het allebei van die kale knulletjes met een kuiltje in de kin, dus ik ben erg benieuwd hoeveel ze nou op elkaar lijken als je ze naast elkaar ziet, want soms zie ik een foto van V waarin hij zo een groter broertje van Soneal zou kunnen zijn
Nee het scheelt een boel dat Truus mij aan iedereen altijd voorstelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze denken nog niet dat je de grote zus van de kinderen bent?
Ik was dit voorjaar voor een gesprek op B z'n school en omdat hij jong en sterk is tilde hij Soneal in de MC van en naar de auto, komen we z'n lerares NL in de gang tegen:
Lerares NL : Oh, B... is dat jouw kindje? Wat leuk!
B: Ehm nee, dit is m'n broertje, en dat is m'n moeder...
Lerares NL: Nee toch?!
B: Jawel.
Lerares NL: Je maakt een grapje?
Ik: Nee, hij maakt geen grapje, het zijn allebei mijn zoons.
Achteraf gezien weet ik nog steeds niet of ze wel gelijk doorhad dat ik z'n moeder was, ik mag toch hopen van wel, dat ze alleen maar dacht dat Soneal het kind van B was, niet dat ik de vriendin van B was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |