Spaans Kampioen 2010-11, Champions League 2010-11, enzovoorts... ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef Zilverloo het volgende:
''spelers van een andere dimensie'' kom op zeg NOS, overdrijven is ook een vak
Het zit je wel hoog hé ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef inZanity het volgende:
Jezus die smurf schiet er 3 in tegen een Tjechisch bierteam en hij word alweer gelijk de hemel ingeprezen.
Word tijd dat Real weer gewoon gaat heersen in Spanje, dan is het zo afgelopen met dat ophemelen van Messi en Barcelona
Zijn erg wisselvallig, als ze geen Europese verplichtingen hadden gehad dan had ik ze best mee zien doen om de titel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel jammer dat Napoli het niet zo best doet in de Serie A.
Same here.. nog mee gepakt toen city op 1.58 stond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
Ga denk ik voor Villarreal - City morgen. Aardig wat knaken op staan ook
Daar kijkt toch niemand naar, ze moeten wel centen binnen halen met de reclame's he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
APOEL knap gedaan, spannend einde ook!!
Jammer dat de NOS niet een keer durft en deze wedstrijd laat zien ipv Barcelona.
Ik op 1.82quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Same here.. nog mee gepakt toen city op 1.58 stond.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef inZanity het volgende:
Jezus die smurf schiet er 3 in tegen een Tjechisch bierteam en hij word alweer gelijk de hemel ingeprezen.
Word tijd dat Real weer gewoon gaat heersen in Spanje, dan is het zo afgelopen met dat ophemelen van Messi en Barcelona
Ze hebben hier en daar wel gemazzeld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef YazooW het volgende:
Genk met een verdiend gelijkspel of was Chelsea gewoon slecht?
Drughi van Genkquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
Been heeft het weer over 'een geweldig publiek'
Langspeelplaat
Sowieso een club in het buitenland hebben, uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blind zijn voor andere clubs omdat je 'fan' bent van een andere club.
Ohja en mensen die in het buitenland voor grote clubs zijn
Nepsupporters.
Huhquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nepsupporters.
Ik ben al ruim 15 jaar fan van een buitenlandse club, omdat het kan!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nepsupporters.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nepsupporters.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een club in het buitenland hebben, uitzonderingen daargelaten.
Borussia Monchengladbach.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een club in het buitenland hebben, uitzonderingen daargelaten.
Net zoals er heel erg tegen zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Al kun je best een voorkeur hebben voor bepaalde buitenlandse clubs. Maar wat velen tegenwoordig met Barcelona hebben is gewoon treurig.
Fans van het succes ''mooie voetbal''quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Al kun je best een voorkeur hebben voor bepaalde buitenlandse clubs. Maar wat velen tegenwoordig met Barcelona hebben is gewoon treurig.
Succes trekt supporters, dat is toch ook logisch ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Njah. Dat zijn uitzonderingen. Of dat je bijvoorbeeld in het buitenland hebt gewoond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Borussia Monchengladbach.
Maar daar woon ik dan ook 15 KM vandaan en kom er vaak.
Ach je ziet vaker in de VI bij abbonnee het volgende;quote:
Tja, ok, maar Arsenal-Olympique of de wedstrijd van vanavond zijn ook niet echt publiekstrekkers (afgezien van de aanhangers van FCB of Arsenal) en voetballend ook minder interessant om naar te kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar kijkt toch niemand naar, ze moeten wel centen binnen halen met de reclame's he.
Koeman, Kluivert, Reiziger, De Boer, Cocu, Overmars... gek he die 'fans'?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Fans van het succes ''mooie voetbal''
Want>?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
En vaak zijn ze er nog nooit geweest.
Als je wel eens in Engeland op voetbalculttrip bent geweest dan ben je dus geen fan van ManU he
Huhquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Koeman, Kluivert, Reiziger, De Boer, Cocu, Overmars... gek he die 'fans'?
Fan kan best maar je bent dan niet echt een supporter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
En vaak zijn ze er nog nooit geweest.
Als je wel eens in Engeland op voetbalculttrip bent geweest dan ben je dus geen fan van ManU he
Ja. Maar wat is ermee?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Voormalig voetballers bij FC Barcelona, ik vergat Van Bronckhorst.
Door al die Nederlanders destijds zou je als Nederlander zijnde wel eens fan kunnen zijn geworden van FC Barcelona.quote:
Dan ben ik momenteel fan van Manchester united (voormalig van der sar), Arsenal (Persie), Chelsea (voormalig Robben), City (De Jong) , Tottenham (VdV) en Everton (Heitinga)quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Koeman, Kluivert, Reiziger, De Boer, Cocu, Overmars... gek he die 'fans'?
Want als je liefhebber bent van voetbal, dan kies je zeker in Engeland voor een cultclub met cultstadion. Ieder zijn smaak, maar ManU is nu niet bepaald het voorbeeld van hoe een voetbalvereniging moet zijn (niet van de fans) en zo'n tempel als stadion... tsja. Ik vind er geen klap aan iig, vergeleken met de Lower League clubs.quote:
Ik voor Newcastle (Krul), Swansea (Vorm) en Villa (voormalig Bouma)quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Dan ben ik momenteel fan van Manchester united (voormalig van der sar), Arsenal (Persie), Chelsea (voormalig Robben), City (De Jong) , Tottenham (VdV) en Everton (Heitinga)
Wantquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Door al die Nederlanders destijds zou je als Nederlander zijnde wel eens fan kunnen zijn geworden van FC Barcelona.
Dat is bij favoriete club ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach je ziet vaker in de VI bij abbonnee het volgende;
Club(s) buitenland; Barcelona, Manchester United, AC Milan en Bayern Munchen
Dat vind ik geen supporters, maar mensen die alleen voor iets fan zijn omdat de club prijzen kan pakken.
En waarom is dat hun favoriete club denk je? Ze volgen die clubs blijkbaar, dus noem ik het fans.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat is bij favoriete club ?
Dat s wat anders dan supporter of fan zijn lijkt me
Kom op zeg, dat kan je toch zelf wel invullen ?quote:
Vanwege Afellayquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat kan je toch zelf wel invullen ?
Waarom denk je dat er op dit moment in Turkijke veel Madrid-shirtjes verkocht worden ?
Morgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja zoek het uit, ga Real Madrid kijken!
Dat je ergens een shirtje van koopt maakt je toch nog geen fan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er op dit moment in Turkijke veel Madrid-shirtjes verkocht worden ?
Vanwege Messiquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
inderdaad, alle marokkanen komen uit turkije
Omdat ze daar altijd fucking goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wat wil je, 3 shirtjes voor 10 euri.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze daar altijd fucking goedkoop zijn.
Maar is best wel slechte kwaliteit.
Gelukkig hebben beide kutclubs verlorenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef TheFatLady het volgende:
Zie niet anders dan swalbes bij de samenvattingen, Porto 2 x, Ballack,
Teveel naar Barcelona gekeken zeker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef TheFatLady het volgende:
Zie niet anders dan swalbes bij de samenvattingen, Porto 2 x, Ballack,
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Teveel naar Barcelona gekeken zeker.
lolquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij ziet er meteen een stuk beter uit
Nou Ajax zal het echt wel beter doen in deze pool hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef BramKVO het volgende:
Ach kom op, kijk naar de teams en budgetten in die poule, lijkt me niet meer dan logisch dat je hier onderaan staat. Blijft het feit dat het twee mooie gelijke spelen zijn. Ajax zou het heus niet beter doen in deze poule.
Daardoor (en door de niet te vergeten hoofdschuldigen van Gaal en Bogarde) heb ik juist een teringhekel gekregen aan Barcelona (uitgezonderd Koeman en Cocu natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Door al die Nederlanders destijds zou je als Nederlander zijnde wel eens fan kunnen zijn geworden van FC Barcelona.
Dat zag je gisteren , vanavond deze :quote:
typisch weer zo'n reactie, want de NL competitie is toch o zo veel beter dan de Belgischequote:Op woensdag 2 november 2011 06:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nou Ajax zal het echt wel beter doen in deze pool hoor
Blijft sowieso moeilijk te vergelijken maar wees blij met die 2 puntenquote:Op woensdag 2 november 2011 08:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
typisch weer zo'n reactie, want de NL competitie is toch o zo veel beter dan de Belgische. Ik geloof er geen fluit van dat Ajax het zoveel beter zou doen. Zouden volgens mij dan ook gewoon als vierde eindigen in deze poule. Niet vergeten dat Genk in Belgie ook helemaal niet zo lekker aan het spelen is.
Ajax kan normaal gezien niet tippen aan Valencia en Leverkusen. Ik heb soms de indruk dat Ajaxfans nog steeds denken dat ze de top van Europa zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ajax zou in die poule ook gewoon meedoen om plek 2 hoor, waar Genk al blij is met 2 punten.
Ik acht ze wel sterker dan Ajax ja, neemt alleen niet weg dat ajax net als Genk kansloos is. Ajax maakt nu ook nog een goede kans op de 2e plek, ookal is Lyon normaal gezien sterker.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:17 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ajax kan normaal gezien niet tippen aan Valencia en Leverkusen. Ik heb soms de indruk dat Ajaxfans nog steeds denken dat ze de top van Europa zijn.
Realistisch dat Ajax thuis wint van Valencia en Leverkusen ?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik acht ze wel sterker dan Ajax ja, neemt alleen niet weg dat ajax net als Genk kansloos is. Ajax maakt nu ook nog een goede kans op de 2e plek, ookal is Lyon normaal gezien sterker.
Thuis is het ook gewoon zeer realistisch dat je 3 punten pakt tegen Valencia en Leverkusen.
Dat idee heb ik ook niet zo, verder beginnen zulke clubs net als Chelsea tegen Ajax toch iets scherper dan tegen Genk, gewoon omdat Ajax een aansprekendere tegenstander is.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Realistisch dat Ajax thuis wint van Valencia en Leverkusen ?
Heeft ie gisteren drie schwalbes gemaakt?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:09 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren , vanavond deze :
[ afbeelding ]
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik acht ze wel sterker dan Ajax ja, neemt alleen niet weg dat ajax net als Genk kansloos is. Ajax maakt nu ook nog een goede kans op de 2e plek, ookal is Lyon normaal gezien sterker.
Thuis is het ook gewoon zeer realistisch dat je 3 punten pakt tegen Valencia en Leverkusen.
Ik lig dubbelquote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft ie gisteren drie schwalbes gemaakt?
Maar wat probeer je nou te zeggen dan? Dat ie er gisteren drie in heeft gelegd tegen een Tjechisch bierteam die met een man minder speelden ? Nou poeh poeh, petje af hoor!quote:
Ik heb die hele wedstrijd niet gezienquote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar wel wat ik bedoel ; ik kijk naar het voetbal, jij ziet alleen de negatieve dingen.
Je zal vast 3 swalbes gezien hebben. Het is maar net wat je wil zien.
Omdat ze 1 wedstrijdje gewonnen hebben tegen een zeer matig Zagreb.quote:
Je hebt het maar druk met je Barca haat.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar wat probeer je nou te zeggen dan? Dat ie er gisteren drie in heeft gelegd tegen een Tjechisch bierteam die met een man minder speelden ? Nou poeh poeh, petje af hoor!
[..]
Ik heb die hele wedstrijd niet gezienHeb wel wat beters te doen op een CL avond dan naar Plzen - Barcelona te gaan zitten kijken.
Barcelona heeft gewoon de smerigste ploeg in Europa momenteel. Zodra ze een beetje tegenstand krijgen gaan ze theater maken, kaarten vragen en schwalbes in de strijd gooien.
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar wat probeer je nou te zeggen dan? Dat ie er gisteren drie in heeft gelegd tegen een Tjechisch bierteam die met een man minder speelden ? Nou poeh poeh, petje af hoor!
[..]
Ik heb die hele wedstrijd niet gezienHeb wel wat beters te doen op een CL avond dan naar Plzen - Barcelona te gaan zitten kijken.
Barcelona heeft gewoon de smerigste ploeg in Europa momenteel. Zodra ze een beetje tegenstand krijgen gaan ze theater maken, kaarten vragen en schwalbes in de strijd gooien.
Je hebt het maar druk met je Barca liefde.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met je Barca haat.
Heb ik niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met je Barca liefde.
Ja want ik heb ook echt liefde voor Barca.quote:
Die indruk wek je welquote:Op woensdag 2 november 2011 12:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja want ik heb ook echt liefde voor Barca.
Maar doe je dat ook?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja want ik heb ook echt liefde voor Barca.
Ik vind het een mooie ploeg om naar te kijken en vooral van Messi kan ik genieten, meer niet.
Maar ik kan ook genieten van een goed spelend Arsenal, Real, Chelsea enz. enz.
Jep, ik heb de afgelopen weken zelfs een aantal malen genoten van het spel van Swansea.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar doe je dat ook?. Nee ik blijf hier buiten maar ik heb me alweer gestoord aan alle Barcelona hosana tegen 10 spelers van Plzen
Dat jij jouw club meer als een religie ziet die geen andere "geloven" toestaat moet je zelf weten maar je kan voetballiefhebbers toch niet verwijten dat ze mooi voetbal waarderen?quote:
Maar ligt dat "hosana gedoe" aan Barcelona zelf of aan de media ?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar doe je dat ook?. Nee ik blijf hier buiten maar ik heb me alweer gestoord aan alle Barcelona hosana tegen 10 spelers van Plzen
Media en fans, maar dat ontken ik toch ook niet. Ik zeg alleen dat ik er een beetje moe van word, en daarom niet altijd even objectief oordeel. Maar dat heb ik zelf ook door daarom vermijd ik de meeste Barcelona discussiesquote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar ligt dat "hosana gedoe" aan Barcelona zelf of aan de media ?
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
En laten we eerlijk zijn; Real Madrid is het gezwel in de voetbalpuist.
Nou, dat ben ik ook weer niet met je eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
En laten we eerlijk zijn; Real Madrid is het gezwel in de voetbalpuist.
Dan moet je op tijd naar bed gaanquote:
Uitgekwauwde kutdiscussie.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dan moet je op tijd naar bed gaan
Ohjee ben je nu alweer terug ?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Beginnen we weer over kwestie barcelona real madrid.
conclusie: elke club is even mooi. nu lekker de zandbak in
Je hebt gelijk, ik trap er steeds weer in omdat bij elke wedstrijd dat gezeik er weer is.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Beginnen we weer over kwestie barcelona real madrid.
conclusie: elke club is even mooi. nu lekker de zandbak in
Waarom maak jij je zo druk om deze uitgekauwde kutdiscussie dan ?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitgekwauwde kutdiscussie.
Waarom zou je je uberhaupt zo druk maken om twee van zulke afgrijselijke clubs in het buitenland nota bene.
Trieste fanboys.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Of ze is het vergeten, even vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar maak ik me druk dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:15 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Waarom maak jij je zo druk om deze uitgekauwde kutdiscussie dan ?
Ow, nu komt de volwassen discussie.quote:
Bij Vapiano ?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Caland het volgende:
Ik ga niks kijken. Lekker uit eten vanavond
Misschien de tweede helft van Villarreal - City.
Paella of Tapas ?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Caland het volgende:
Ik ga niks kijken. Lekker uit eten vanavond
Misschien de tweede helft van Villarreal - City.
Villarreal heeft een blessurelijst van hier tot ginder en draaien sowieso slecht dit seizoen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:33 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Paella of Tapas ?![]()
Ik zie trouwens City niet zo makkelijk winnen vanavond, maar kan het mishebben.
Precies, ze moeten hun publiek wat laten zien.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Villarreal heeft een blessurelijst van hier tot ginder en draaien sowieso slecht dit seizoen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Ik zag je gisteren erg vaak in deze CL topic toen Barca speeldequote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Ajax.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
Ik twijfel nog altijd tussen Villarreal - Man. City of Bayern - Napoli.
Ik denk dat het veel zappen gaat worden.
Denk dat dat allebei één-richtingsverkeer gaat worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
Mwoh.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:51 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Denk dat dat allebei één-richtingsverkeer gaat worden.
Als niet supporter kan ik me dat wel voorstellen, ik zou ook geen Ajax kijken als ik dat niet was.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat kan me niet zoveel boeien.![]()
Die vorige wedstrijd tegen die Kroaten was ook afgrijselijk.
Onderschat Napoli niet hoor, tenminste ik neem aan dat je denkt dat Bayern daar even overheen loopt, City heeft in de CL ook nog niet laten zien dat ze bovenaan staan in de PL.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:51 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Denk dat dat allebei één-richtingsverkeer gaat worden.
Ik onderschat ze zeker niet. Vorige wedstrijd had ik de uitslag goed voorspeld. Echter was deze uitslag geen rechtvaardige uitslag gezien Napoli 1x over de middenlijn is geweest. Daar waar ik dat niet had verwacht. Nu in eigen huis zal Bayern die verloren punten willen goedmaken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onderschat Napoli niet hoor, tenminste ik neem aan dat je denkt dat Bayern daar even overheen loopt, City heeft in de CL ook nog niet laten zien dat ze bovenaan staan in de PL.
Ik zap altijd en mis dan meestal alle doelpunten, maar gelukkig altijd een overview in de rust en direct na de wedstrijd bij Sport1quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
Heb mijn rechterhand weer vrij, dus wordt zappen vanavond.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zap altijd en mis dan meestal alle doelpunten, maar gelukkig altijd een overview in de rust en direct na de wedstrijd bij Sport1
Want?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef TheGOAT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat bij jou de haat regeert
Er waren op dat zelfde tijdstip ook nog 5 andere wedstrijden bezig, wijsneus.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:12 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren erg vaak in deze CL topic toen Barca speelde
Troll
Omdat je alles wat Barca is constant afkraakt, lijkt me dat je ze dan toch wel behoorlijk haat.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
[..]
Er waren op dat zelfde tijdstip ook nog 5 andere wedstrijden bezig, wijsneus.
Blijkbaar zat je de wedstrijd van Barca te kijken want bij elke overtreding/pass/doelpunt van Barcelona zat je weer te haten.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
[..]
Er waren op dat zelfde tijdstip ook nog 5 andere wedstrijden bezig, wijsneus.
Volgens mij heb je iemand anders voor je hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Blijkbaar zat je de wedstrijd van Barca te kijken want bij elke overtreding/pass/doelpunt van Barcelona zat je weer te haten.
Komop zeg. Alsof het zo'n uitzonderlijke prestatie is dat hij er drie inlegt tegen zo'n nietszeggend ploegjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef TheGOAT het volgende:
Nou, omdat je neerbuigend doet over het 3 x scoren van Messie tegen Plzen. Daarnaast heeft hij 2 hattricks op rij gescoord, wat een prestatie op zich is. Maar dat heb ik je ook nog niet horen zeggen
Deed het net andersomquote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
godver:P schakel ik net naar lyon - real met sport 1 internet tv
dat is normaalquote:
Ik zeg niet dat het een uitzonderlijke prestatie is, desalniettemin is 3 x scoren in een wedstrijd toch knap, zeker in een CL-wedstrijd. Ook al je 3 dagen daarvoor er ook al 3 hebt gescoordquote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komop zeg. Alsof het zo'n uitzonderlijke prestatie is dat hij er drie inlegt tegen zo'n nietszeggend ploegjeHet is een goede voetballer hoor maar dat constante ophemelen bij elke actie die die maakt begint gewoon treurig te worden.
Die kan het ook wel gebruiken na al die kritiekquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die kan het ook wel gebruiken na al die kritiek
Die man scoort er de laatste tijd toch ook lustig op los. Al zal inZanity dat wel niet zo'n prestatie vinden omdat hij bij zo'n grote club als Bayern speelt, 'waar je gehaald wordt om doelpunten te makne' en waar je 'veel grote kansen krijgt'.quote:
Blijktquote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Albertoooo het volgende:
mooie plek voor een vrije trap bij Real Madrid
Dacht al, waar blijf jequote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef inZanity het volgende:
1-0 Real! Prachtige vrije trap van Ronaldo!
zeker, maar slecht gekeept van Lloris, is toch zijn hoek..quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef inZanity het volgende:
1-0 Real! Prachtige vrije trap van Ronaldo!
nouquote:
bedoel je die getinte gast van BBC, die een keer niet door had dat iemand met rood van het veld af was? en hij dacht dat ie gewisseld was?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef laucas het volgende:
Heb een Engelse stream aan en 1 van die commentatoren is die zwarte vent (ook een live verslaggever bij een UK zender) die met een heleboel hilarische momenten op youtube staat. Nu ben ik dus zijn naam vergeten, iets met 'cammara'. Iemand een idee?
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef laucas het volgende:
Heb een Engelse stream aan en 1 van die commentatoren is die zwarte vent (ook een live verslaggever bij een UK zender) die met een heleboel hilarische momenten op youtube staat. Nu ben ik dus zijn naam vergeten, iets met 'cammara'. Iemand een idee?
Volgens mij onderling resultaatquote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef TheGOAT het volgende:
Gaat het op onderling resultaat of op doelsaldo wie bij gelijkpuntenaantal doorgaat?
ik dacht op doelsaldoquote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Volgens mij onderling resultaat
Als Ajax dan in Lyon met 1-1 gelijkspeelt (of 2-2, 3-3, etc.) zijn ze dus al door (als de standen nu zo blijven?)quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Volgens mij onderling resultaat
Ajax door (als ik het goed heb)quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Als Ajax dan in Lyon met 1-1 gelijkspeelt (of 2-2, 3-3, etc.) zijn ze dus al door (als de standen nu zo blijven?)
Een puntje pakken in Lyonquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Korreltje-zout het volgende:
Dus ajax bij 1-1 in lyon geplaatst
Hattrickquote:
Niks is onmogelijk. Maar ik zou er niet van uit gaan, lijkt me dat Lyon thuis wel gewoon wint.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef TheGOAT het volgende:
Dus idd onderling resultaat, dan is Ajax bij een 1-1 in Lyon door, nou dat is toch een meevaller dan, moet mogelijk zijn hoor
Ik denk niet dat Ajax tege Real ook maar enige kans maakt, dus moet het volgende keer in Lyon gebeuren. Anders wordt het bijna net zo kansloos als Belgie in Duitslandquote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk. Maar ik zou er niet van uit gaan, lijkt me dat Lyon thuis wel gewoon wint.
Ze vallen me inderdaad tegen, had meer verwachtquote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Confetti het volgende:
Wat is dat Villareal een triest team geworden zeg
Real had allang 2-0 voor moeten staan.quote:
Het moet ook bij Lyon gebeuren, van Real winnen lijkt me helemaal een kansloze missie. Maar het lijkt me niet realistisch om er maar even van uit te gaan dat je een goed resultaat haalt uit bij Lyon. Normaal gesproken wint Lyon dat gewoon, al weet je het nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax tege Real ook maar enige kans maakt, dus moet het volgende keer in Lyon gebeuren. Anders wordt het bijna net zo kansloos als Belgie in Duitsland
Maar net hoe je het bekijkt hé ?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Real had allang 2-0 voor moeten staan.
Gisteren wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar net hoe je het bekijkt hé ?
Nog swalbes gezien ?
8 wedstrijden vandaag en jij wil het over gisteren hebben ?quote:
Barca speelde gister.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
8 wedstrijden vandaag en jij wil het over gisteren hebben ?
Zo belangrijk voor je ?
Want ?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Kan dat dikke wijf haar mond niet een keer houden hier?
Dat is een ander topicquote:En lucky Ajax.
Nou ja, het is wel knap dat je tijdens het vallen in je draai naar de scheidsrechter kan kijken of ie em alsjeblieft kan geven...quote:
Op z'n duitsquote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Zilverloo het volgende:
Napoli! een gelijkmaker zou een mooie slotfase zijn
Iets met zijn schouder (uit de kom?) las ik iets eerder hier.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
wat is er met schweinsteiger gebeurt?
Helaasquote:
Ik heb niks gezien, wat gebeurde er?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Helaas
Vond die laatste actie van die keeper nog wel leuk
Die keeper van Napoli moest nog even een flinke sprint trekken om een goal te voorkomen en knalde bijna tegen de paalquote:Op woensdag 2 november 2011 22:42 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, wat gebeurde er?
Haha, moet ik de samenvattingen eens checkenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:45 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die keeper van Napoli moest nog even een flinke sprint trekken om een goal te voorkomen en knalde bijna tegen de paal
Moeilijk hè, iets opzoeken. Over 3 weken.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:03 schreef TheGOAT het volgende:
Wanneer zijn de volgende speelrondes?
22 november uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:03 schreef TheGOAT het volgende:
Wanneer zijn de volgende speelrondes?
Nee is niet heel moeilijk, ben nogal luiquote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moeilijk hè, iets opzoeken. Over 3 weken.
Die heeft zijn sleutelbeen gebroken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
wat is er met schweinsteiger gebeurt?
Waar kan je (online) samenvattingen bekijken van de CL?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef TheGOAT het volgende:
Lekker vrij t/m dinsdag, even de samenvattingen kijken van dinsdag en woensdag, lekker chillluuuh
sport1 sitequote:Op donderdag 3 november 2011 11:46 schreef kristyle het volgende:
[..]
Waar kan je (online) samenvattingen bekijken van de CL?
Napoli-Cityquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga een stream aanzetten, welke ziet er het leukst uit?![]()
Bayern, Man utd, City?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |