Spaans Kampioen 2010-11, Champions League 2010-11, enzovoorts... ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef Zilverloo het volgende:
''spelers van een andere dimensie'' kom op zeg NOS, overdrijven is ook een vak
Het zit je wel hoog hé ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef inZanity het volgende:
Jezus die smurf schiet er 3 in tegen een Tjechisch bierteam en hij word alweer gelijk de hemel ingeprezen.
Word tijd dat Real weer gewoon gaat heersen in Spanje, dan is het zo afgelopen met dat ophemelen van Messi en Barcelona
Zijn erg wisselvallig, als ze geen Europese verplichtingen hadden gehad dan had ik ze best mee zien doen om de titel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel jammer dat Napoli het niet zo best doet in de Serie A.
Same here.. nog mee gepakt toen city op 1.58 stond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
Ga denk ik voor Villarreal - City morgen. Aardig wat knaken op staan ook
Daar kijkt toch niemand naar, ze moeten wel centen binnen halen met de reclame's he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
APOEL knap gedaan, spannend einde ook!!
Jammer dat de NOS niet een keer durft en deze wedstrijd laat zien ipv Barcelona.
Ik op 1.82quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Same here.. nog mee gepakt toen city op 1.58 stond.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef inZanity het volgende:
Jezus die smurf schiet er 3 in tegen een Tjechisch bierteam en hij word alweer gelijk de hemel ingeprezen.
Word tijd dat Real weer gewoon gaat heersen in Spanje, dan is het zo afgelopen met dat ophemelen van Messi en Barcelona
Ze hebben hier en daar wel gemazzeld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef YazooW het volgende:
Genk met een verdiend gelijkspel of was Chelsea gewoon slecht?
Drughi van Genkquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
Been heeft het weer over 'een geweldig publiek'
Langspeelplaat
Sowieso een club in het buitenland hebben, uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blind zijn voor andere clubs omdat je 'fan' bent van een andere club.
Ohja en mensen die in het buitenland voor grote clubs zijn
Nepsupporters.
Huhquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nepsupporters.
Ik ben al ruim 15 jaar fan van een buitenlandse club, omdat het kan!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nepsupporters.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nepsupporters.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een club in het buitenland hebben, uitzonderingen daargelaten.
Borussia Monchengladbach.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een club in het buitenland hebben, uitzonderingen daargelaten.
Net zoals er heel erg tegen zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Al kun je best een voorkeur hebben voor bepaalde buitenlandse clubs. Maar wat velen tegenwoordig met Barcelona hebben is gewoon treurig.
Fans van het succes ''mooie voetbal''quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Al kun je best een voorkeur hebben voor bepaalde buitenlandse clubs. Maar wat velen tegenwoordig met Barcelona hebben is gewoon treurig.
Succes trekt supporters, dat is toch ook logisch ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Njah. Dat zijn uitzonderingen. Of dat je bijvoorbeeld in het buitenland hebt gewoond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Borussia Monchengladbach.
Maar daar woon ik dan ook 15 KM vandaan en kom er vaak.
Ach je ziet vaker in de VI bij abbonnee het volgende;quote:
Tja, ok, maar Arsenal-Olympique of de wedstrijd van vanavond zijn ook niet echt publiekstrekkers (afgezien van de aanhangers van FCB of Arsenal) en voetballend ook minder interessant om naar te kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar kijkt toch niemand naar, ze moeten wel centen binnen halen met de reclame's he.
Koeman, Kluivert, Reiziger, De Boer, Cocu, Overmars... gek he die 'fans'?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Fans van het succes ''mooie voetbal''
Want>?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
En vaak zijn ze er nog nooit geweest.
Als je wel eens in Engeland op voetbalculttrip bent geweest dan ben je dus geen fan van ManU he
Huhquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Koeman, Kluivert, Reiziger, De Boer, Cocu, Overmars... gek he die 'fans'?
Fan kan best maar je bent dan niet echt een supporter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
En vaak zijn ze er nog nooit geweest.
Als je wel eens in Engeland op voetbalculttrip bent geweest dan ben je dus geen fan van ManU he
Ja. Maar wat is ermee?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Voormalig voetballers bij FC Barcelona, ik vergat Van Bronckhorst.
Door al die Nederlanders destijds zou je als Nederlander zijnde wel eens fan kunnen zijn geworden van FC Barcelona.quote:
Dan ben ik momenteel fan van Manchester united (voormalig van der sar), Arsenal (Persie), Chelsea (voormalig Robben), City (De Jong) , Tottenham (VdV) en Everton (Heitinga)quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Koeman, Kluivert, Reiziger, De Boer, Cocu, Overmars... gek he die 'fans'?
Want als je liefhebber bent van voetbal, dan kies je zeker in Engeland voor een cultclub met cultstadion. Ieder zijn smaak, maar ManU is nu niet bepaald het voorbeeld van hoe een voetbalvereniging moet zijn (niet van de fans) en zo'n tempel als stadion... tsja. Ik vind er geen klap aan iig, vergeleken met de Lower League clubs.quote:
Ik voor Newcastle (Krul), Swansea (Vorm) en Villa (voormalig Bouma)quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Dan ben ik momenteel fan van Manchester united (voormalig van der sar), Arsenal (Persie), Chelsea (voormalig Robben), City (De Jong) , Tottenham (VdV) en Everton (Heitinga)
Wantquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Door al die Nederlanders destijds zou je als Nederlander zijnde wel eens fan kunnen zijn geworden van FC Barcelona.
Dat is bij favoriete club ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach je ziet vaker in de VI bij abbonnee het volgende;
Club(s) buitenland; Barcelona, Manchester United, AC Milan en Bayern Munchen
Dat vind ik geen supporters, maar mensen die alleen voor iets fan zijn omdat de club prijzen kan pakken.
En waarom is dat hun favoriete club denk je? Ze volgen die clubs blijkbaar, dus noem ik het fans.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat is bij favoriete club ?
Dat s wat anders dan supporter of fan zijn lijkt me
Kom op zeg, dat kan je toch zelf wel invullen ?quote:
Vanwege Afellayquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat kan je toch zelf wel invullen ?
Waarom denk je dat er op dit moment in Turkijke veel Madrid-shirtjes verkocht worden ?
Morgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja zoek het uit, ga Real Madrid kijken!
Dat je ergens een shirtje van koopt maakt je toch nog geen fan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er op dit moment in Turkijke veel Madrid-shirtjes verkocht worden ?
Vanwege Messiquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
inderdaad, alle marokkanen komen uit turkije
Omdat ze daar altijd fucking goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wat wil je, 3 shirtjes voor 10 euri.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze daar altijd fucking goedkoop zijn.
Maar is best wel slechte kwaliteit.
Gelukkig hebben beide kutclubs verlorenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef TheFatLady het volgende:
Zie niet anders dan swalbes bij de samenvattingen, Porto 2 x, Ballack,
Teveel naar Barcelona gekeken zeker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef TheFatLady het volgende:
Zie niet anders dan swalbes bij de samenvattingen, Porto 2 x, Ballack,
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Teveel naar Barcelona gekeken zeker.
lolquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij ziet er meteen een stuk beter uit
Nou Ajax zal het echt wel beter doen in deze pool hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef BramKVO het volgende:
Ach kom op, kijk naar de teams en budgetten in die poule, lijkt me niet meer dan logisch dat je hier onderaan staat. Blijft het feit dat het twee mooie gelijke spelen zijn. Ajax zou het heus niet beter doen in deze poule.
Daardoor (en door de niet te vergeten hoofdschuldigen van Gaal en Bogarde) heb ik juist een teringhekel gekregen aan Barcelona (uitgezonderd Koeman en Cocu natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Door al die Nederlanders destijds zou je als Nederlander zijnde wel eens fan kunnen zijn geworden van FC Barcelona.
Dat zag je gisteren , vanavond deze :quote:
typisch weer zo'n reactie, want de NL competitie is toch o zo veel beter dan de Belgischequote:Op woensdag 2 november 2011 06:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nou Ajax zal het echt wel beter doen in deze pool hoor
Blijft sowieso moeilijk te vergelijken maar wees blij met die 2 puntenquote:Op woensdag 2 november 2011 08:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
typisch weer zo'n reactie, want de NL competitie is toch o zo veel beter dan de Belgische. Ik geloof er geen fluit van dat Ajax het zoveel beter zou doen. Zouden volgens mij dan ook gewoon als vierde eindigen in deze poule. Niet vergeten dat Genk in Belgie ook helemaal niet zo lekker aan het spelen is.
Ajax kan normaal gezien niet tippen aan Valencia en Leverkusen. Ik heb soms de indruk dat Ajaxfans nog steeds denken dat ze de top van Europa zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ajax zou in die poule ook gewoon meedoen om plek 2 hoor, waar Genk al blij is met 2 punten.
Ik acht ze wel sterker dan Ajax ja, neemt alleen niet weg dat ajax net als Genk kansloos is. Ajax maakt nu ook nog een goede kans op de 2e plek, ookal is Lyon normaal gezien sterker.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:17 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ajax kan normaal gezien niet tippen aan Valencia en Leverkusen. Ik heb soms de indruk dat Ajaxfans nog steeds denken dat ze de top van Europa zijn.
Realistisch dat Ajax thuis wint van Valencia en Leverkusen ?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik acht ze wel sterker dan Ajax ja, neemt alleen niet weg dat ajax net als Genk kansloos is. Ajax maakt nu ook nog een goede kans op de 2e plek, ookal is Lyon normaal gezien sterker.
Thuis is het ook gewoon zeer realistisch dat je 3 punten pakt tegen Valencia en Leverkusen.
Dat idee heb ik ook niet zo, verder beginnen zulke clubs net als Chelsea tegen Ajax toch iets scherper dan tegen Genk, gewoon omdat Ajax een aansprekendere tegenstander is.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Realistisch dat Ajax thuis wint van Valencia en Leverkusen ?
Heeft ie gisteren drie schwalbes gemaakt?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:09 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren , vanavond deze :
[ afbeelding ]
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik acht ze wel sterker dan Ajax ja, neemt alleen niet weg dat ajax net als Genk kansloos is. Ajax maakt nu ook nog een goede kans op de 2e plek, ookal is Lyon normaal gezien sterker.
Thuis is het ook gewoon zeer realistisch dat je 3 punten pakt tegen Valencia en Leverkusen.
Ik lig dubbelquote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft ie gisteren drie schwalbes gemaakt?
Maar wat probeer je nou te zeggen dan? Dat ie er gisteren drie in heeft gelegd tegen een Tjechisch bierteam die met een man minder speelden ? Nou poeh poeh, petje af hoor!quote:
Ik heb die hele wedstrijd niet gezienquote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar wel wat ik bedoel ; ik kijk naar het voetbal, jij ziet alleen de negatieve dingen.
Je zal vast 3 swalbes gezien hebben. Het is maar net wat je wil zien.
Omdat ze 1 wedstrijdje gewonnen hebben tegen een zeer matig Zagreb.quote:
Je hebt het maar druk met je Barca haat.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar wat probeer je nou te zeggen dan? Dat ie er gisteren drie in heeft gelegd tegen een Tjechisch bierteam die met een man minder speelden ? Nou poeh poeh, petje af hoor!
[..]
Ik heb die hele wedstrijd niet gezienHeb wel wat beters te doen op een CL avond dan naar Plzen - Barcelona te gaan zitten kijken.
Barcelona heeft gewoon de smerigste ploeg in Europa momenteel. Zodra ze een beetje tegenstand krijgen gaan ze theater maken, kaarten vragen en schwalbes in de strijd gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |