Stemmen zijn nog niet geteld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
is het ook over van Been binnenkort?
Moet zich eens wat minder bezig gaan houden met zijn oude club.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
Vandaag werd het bekend gemaakt dat Genk door wil met Been.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
een 10 - nulletje zou lachen zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef TheGOAT het volgende:
Die Been, wat een kneus is het ook, hopen dat Chelsea er weer een balletje of 5 inprikt vanaaf
In het begin werken die praatjes van hem inderdaad nog wel. Nog even en iedereen prikt er moeiteloos doorheen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef kristyle het volgende:
[..]
Vandaag werd het bekend gemaakt dat Genk door wil met Been.
ja dat was ook het plan, stond in alle gidsen enzo... maar ik mag verder niks zeggen hieroverquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat de NOS arsenal - olympic marseille ging uitzenden
Als je zelf in balbezit bent hoeft dat niet hoor,,quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef The_Avatar het volgende:
wat een kut mietjes. De bal geen eens terug geven /kots op die onsportievelingen.
Pedro wel, de rest mag een rustdagje hebben of zitten op de bankquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef TheGOAT het volgende:
Zijn Iniesta, Xavi, Pedro en Villa allemaal geblesseerd?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat was ook het plan, stond in alle gidsen enzo... maar ik mag verder niks zeggen hierover
Afgelopen zondag hadden ze ook al vooraankondiging van Barca- PLzen.. na de afschuwelijke wedstrijd vorige keer kan ik het me wel voorstellen hahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat was ook het plan, stond in alle gidsen enzo... maar ik mag verder niks zeggen hierover
Nee joh de beste club ter wereld ooit van het universum met het buitenaardste voetbal aller tijden en de goddelijke Messi speelt vanavond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat de NOS arsenal - olympic marseille ging uitzenden
FYPquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee joh de beste club van dit moment met het beste voetbal op dit moment en de beste voetballer van dit moment Messi speelt vanavond.
Je hebt er kijk opquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee joh de beste club ter wereld ooit van het universum met het buitenaardste voetbal aller tijden en de goddelijke Messi speelt vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |