Joan Frankaquote:Op zondag 4 november 2012 20:37 schreef Martijn93 het volgende:
Wat was dit jaar eigenlijk de verassingsact?
mooi om te zien hoe de vrijwilligers voor de hekken mensen stonden aan te moedigen om tshirts te gooienquote:
Precies dit. Misschien volgend jaar even overslaan, dan is het daarna weer wat specialer.quote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Exterminator het volgende:
Ik vond dit toch een van de mindere slotconcerten.
Qua setlist en aankleding/decoratie 'n hmwa en qua gastartiesten helemaal hmwaaaa. De consumptieprijs vond ik overigens ook belachelijk duur.
Misschien ben ik ook te verwend want ik ga al een aantal jaren naar de slotconcerten, maar ik vind dat ze zich er eigenlijk een beetje makkelijk vanaf gemaakt hebben. Of misschien speelt ook wel de crisis parten hier in.
Maar qua sfeer is er wederom weer helemaal niets te klagen! Nu ook nog even verder uitbrakken
Proost!
Geen woord aan toe te voegenquote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Niveath het volgende:
Vond het weer écht tof. Maar dit was inderdaad niet het beste slotconcert wat ik bijgewoond heb (dit was de vijfde op rij).
Voorprogramma was vermakelijk en de DJ heeft het traditioneel gemakkelijk met zo'n enthousiaste zaal.
De opening vond ik grappig, maar heb ze wel eens spectaculairder en origineler gezien. De setlist was prima en het viel me op dat bepaalde nummers van de nieuwe cd beter werken live in een tent dan ik dacht. De surpirse-act was ook niet alles. Emile Sarkowizc is altijd wel een hele toffe toevoeging aan de mannen van Rowwen Hèze.
Gelukkig is het slotconcert elk jaar weer geweldig georganiseerd en is de sfeer prachtig.
Volgend jaar ga ik gewoon weer.
haha was daar controle op dan? heel wat kleurtjes gezien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:20 schreef Paul99 het volgende:
Slotconcert was weer erg tof! Ben nog steeds brak
Heerlen was top!quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:34 schreef DohanJerksen het volgende:
Enige tegenvaller vond ik de, alweer, verhoogde consumptieprijs. De aankleding etc boeit me weinig bij RH. Gaat mij om de muziek en het feest er omheen.
Anyway, vanavond Heerlen!!!
Heel erg goed ja!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |