Sterktequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
'Er is al 143 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.'
Ik vind het wel degelijk zinvol, dus daarom een schop voor dit topic!
Rowwen Hèze.
Vooral 'Peel in Brand', 'November' en 'Twieje Wurd' vind ik bijzondere nummers, die me telkens weer weten te raken. Het laatste nummer heeft een extra betekenis gekregen, omdat eergisteren een oud schoolgenootje is verongelukt op 23-jarige leeftijd. 'Unne goje mins blief altied leave'.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Vooral 'Peel in Brand', 'November' en 'Twieje Wurd' vind ik bijzondere nummers, die me telkens weer weten te raken.
Geniet van je biertje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef Silenus het volgende:
Oh en dankzij de topickick van het gewaardeerde poephoofd ga ik nu lekker liedjes van Rowwen Heze luisteren met een biertje. Op je oud-schoolgenootje dan maar, PH. Proost.
echt een lekker nummer om rustig mee te fluiten met Tren en zijn accordeonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:32 schreef Poephoofd_ het volgende:
'Ien minuut' ken ik niet, die zal ik zo eens even gaan opzoeken.
Proost.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef Silenus het volgende:
Oh en dankzij de topickick van het gewaardeerde poephoofd ga ik nu lekker liedjes van Rowwen Heze luisteren met een biertje. Op je oud-schoolgenootje dan maar, PH. Proost.
Dankjewel.quote:
Jij ook dankjewel.quote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Voor het op gedachten brengen om een heerlijk biertje te gaan drinken?
Hehe, je snapt hem.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ook? ..
Oh, wacht.
Je bedoelt natuurlijk voor het omhoog schoppen van het topic.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |