abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103890804
O+ hey CP het is echt knap heur! :Y *O*
is toch iets om trots op te zijn! nix opschepperigs joh :*
pi_103890834
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.

Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen? :D
Ja, da's natuurlijk lastig in jullie geval. Hoe 'beoordelen' jullie dat eigenlijk qua ontwikkeling? Houden jullie zelf de 17 maanden aan?
pi_103890889
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.

Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen? :D
:Y :D
pi_103890993
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Cooki het volgende:
O+ hey CP het is echt knap heur! :Y *O*
is toch iets om trots op te zijn! nix opschepperigs joh :*
:@

Ach ja, zo heeft elk kind wel wat he? Wat ik al zei, Truus kan nog niet zelfstandig lopen (ja, vorige week 3 ministapjes in huis, maar daarna ook niet meer). En praten kan ze ook nog niet. Sinds eergister komt er een duidelijk papa uit, maar verder is het nog geen Nederlands te noemen :D

Ze doet wel heel schattig dieren na. Als ze het puzzelstukje met het paard uit de doos pakt doet ze al vanzelf 'hiiiiiiiiiiiiiii'. En als ze het konijn pakt dan gaat ze sniffen met d'r neus _O-
pi_103891123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Fannetje het volgende:

[..]

:Y :D
Dat wordt een paar setjes bijkopen dan :P
pi_103891225
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach ja, zo heeft elk kind wel wat he?
<knipperdeknip>
Ze doet wel heel schattig dieren na. Als ze het puzzelstukje met het paard uit de doos pakt doet ze al vanzelf 'hiiiiiiiiiiiiiii'. En als ze het konijn pakt dan gaat ze sniffen met d'r neus _O-
ja O+ , en kijk vooral naar wat kinderen wél kunnen, geeft n kind n fijn en goed gevoel :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/stokpaardjes modus
  woensdag 2 november 2011 @ 20:46:12 #77
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103891238
Sorry meiden... ik meld me toch maar weer even af hier. (Niet nodig, ik weet het... maargoed) Ik hou het echt helemaal niet bij allemaal. Jullie gaan zo ontzettend snel en ik heb ook al moeite om Z&G bij te houden af en toe. Dus helaas... T was leuk geprobeerd ;).

Ik las nog wel even het verhaal van Orea net.... lijkt me heel eng! Gelukkig ging het vanzelf weer beter.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:46:51 #78
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103891284
CP, we houden 't gemiddelde een beetje aan nu. Elk jaar dat ze ouder wordt zou ze 1 maand achterstand ingelopen moeten hebben. Volgens mijn zeer ondeskundige mening loopt ze wat dat betreft prima op schema. ;)

Ik heb er nog een paar in de categorie: 'Huu, wat zei ze?'

Lielielie
Peepah
Rijen!
A grand adventure has begun.
pi_103891368
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:

[..]

ja O+ , en kijk vooral naar wat kinderen wél kunnen, geeft n kind n fijn en goed gevoel :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/stokpaardjes modus
Ik moedig ook lekker alles aan ja :Y Ze hebben de rest van hun leven nog om zich te realiseren dat ze niet alles kunnen :P
pi_103891408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Fee-nix het volgende:
Sorry meiden... ik meld me toch maar weer even af hier. (Niet nodig, ik weet het... maargoed) Ik hou het echt helemaal niet bij allemaal. Jullie gaan zo ontzettend snel en ik heb ook al moeite om Z&G bij te houden af en toe. Dus helaas... T was leuk geprobeerd ;).

Ik las nog wel even het verhaal van Orea net.... lijkt me heel eng! Gelukkig ging het vanzelf weer beter.
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speelt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')