Ja, da's natuurlijk lastig in jullie geval. Hoe 'beoordelen' jullie dat eigenlijk qua ontwikkeling? Houden jullie zelf de 17 maanden aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.
Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Keshet het volgende:
Emma is ongeveer 17 tot 20 maanden, net hoe je 't bekijkt.
Whaha Fannetje! Zolang je d'r rondjes blijft geven kan ze er wel 50 achter elkaar goed doen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Cooki het volgende:
hey CP het is echt knap heur!
![]()
![]()
is toch iets om trots op te zijn! nix opschepperigs joh
jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach ja, zo heeft elk kind wel wat he?
<knipperdeknip>
Ze doet wel heel schattig dieren na. Als ze het puzzelstukje met het paard uit de doos pakt doet ze al vanzelf 'hiiiiiiiiiiiiiii'. En als ze het konijn pakt dan gaat ze sniffen met d'r neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardjes modus
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, en kijk vooral naar wat kinderen wél kunnen, geeft n kind n fijn en goed gevoel
Ik moedig ook lekker alles aan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardjes modusZe hebben de rest van hun leven nog om zich te realiseren dat ze niet alles kunnen
![]()
Ik hou het ook niet bij hoor. Storm gewoon af en toe binnen als ik een vraag heb en babbel dan mee met wat er op het moment speeltquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Fee-nix het volgende:
Sorry meiden... ik meld me toch maar weer even af hier. (Niet nodig, ik weet het... maargoed) Ik hou het echt helemaal niet bij allemaal. Jullie gaan zo ontzettend snel en ik heb ook al moeite om Z&G bij te houden af en toe. Dus helaas... T was leuk geprobeerd.
Ik las nog wel even het verhaal van Orea net.... lijkt me heel eng! Gelukkig ging het vanzelf weer beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |