SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
nou dat is toch het enige zinnige wat er over te zeggen valt hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tips daarvoor?
Discipline heb ik niet genoeg als ik alleen ben, lijstjes werken niet meer zo na een paar jaar.
tijdens mijn slaap zeker?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan heb je wel de hele dag om je kebab te verbranden
Weet ik, het is jaren gelukt met lijstjes en dergelijke maar nu werkt het gewoon allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik haat topics sluiten
[..]
nou dat is toch het enige zinnige wat er over te zeggen valt hoor
gewoon doen en jezelf onder je kont schuppen
Door nu naar buiten te lopen en een jongen te versieren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, het is jaren gelukt met lijstjes en dergelijke maar nu werkt het gewoon allemaal niet meer.
Ik moet echt aan mijn luiheid gaan werken, maar geen idee waar ik moet beginnen eigenlijk
Dan wordt mijn vriend boosquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Door nu naar buiten te lopen en een jongen te versieren.
mooi masker, neuken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat in deze topics echt zelden over versieren. Mooie zaak.
Wat wil je weten over versieren dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom bijna niemand vooruitgang boektquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat wil je weten over versieren dan?
het enige andere wat ik kan toevoegen is: als je jezelf en je lichaam het waard vind dan ga je er vanzelf aan werkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, het is jaren gelukt met lijstjes en dergelijke maar nu werkt het gewoon allemaal niet meer.
Ik moet echt aan mijn luiheid gaan werken, maar geen idee waar ik moet beginnen eigenlijk
Jawel, ik ben nogal eerlijk zonder uitzonderingen enzoquote:
volgens mij gaat het ook vaak over onderliggende problemenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo'n sexueel uithoudings vermogen heb ik zelfs niet, wat een baas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Lee Towers doet de Arena nog 1 keer.
Het hele gebouw staat er van te schudden
Wacht jij was toch ook diegene die met een ander had liggen vozen/zoenen terwijl je kort daarvoor was ontmaag door iemand met wie jee een relatie had>?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, ik ben nogal eerlijk zonder uitzonderingen enzo
Heeft me nogal wat problemen opgeleverd mijn hele leven.
Zozoquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Lee Towers doet de Arena nog 1 keer.
Het hele gebouw staat er van te schudden
Ik weet niet, ik ben nogal een size queen. Heb je een mooie?quote:
Waar ik vrouwen vind die ik leuk vind. Waar alle aantrekkelijke vrouwen zijn (niet in de kroeg kennelijk). Hoe ik minder vaak kan falen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat wil je weten over versieren dan?
Je hebt gelijk, ik zit wat te klieren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij gaat het ook vaak over onderliggende problemen
onzekerheden etc
en in dit geval het dus niet op kunnen brengen goed voor jezelf te zorgen/een ritme aan te brengen in je leven
wat toch ook bij behandelingen tegen depressie ongeveer het eerste is wat ze je mee geven geloof ik: breng ritme aan
wat voor type vind je leuk? ik bedoel als ze allemaal van borduren houden dan vind je ze in een hobbywinkelquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben nogal een size queen. Heb je een mooie?
[..]
Waar ik vrouwen vind die ik leuk vind. Waar alle aantrekkelijke vrouwen zijn (niet in de kroeg kennelijk). Hoe ik minder vaak kan falen.
Haal het nog maar eens naar boven jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wacht jij was toch ook diegene die met een ander had liggen vozen/zoenen terwijl je kort daarvoor was ontmaag door iemand met wie jee een relatie had>?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haal het nog maar eens naar boven ja
Goede vraag. Daar moet ik eerst zelf eens over nadenken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor type vind je leuk? ik bedoel als ze allemaal van borduren houden dan vind je ze in een hobbywinkel
etc
Dat is het nadeel van alles op het internet zetten he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh het was trouwens andersom.
Ik wil het er niet meer over hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]inderdaad.
![]()
Waarom, als ik vragen mag?
[..]
Goede vraag. Daar moet ik eerst zelf eens over nadenken.
Je had je laten ontmaagden door een ander terwijl je met iemand anders samen was?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh het was trouwens andersom.
Grappigquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je had je laten ontmaagden door een ander terwijl je met iemand anders samen was?
Goed gezien!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je had je laten ontmaagden door een ander terwijl je met iemand anders samen was?
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef Flepke het volgende:
Daarom mag je best flirten zonder te zoenen hoor.
en handig mocht het uit gaanquote:
En heb je een aantal paar nieuwe schoenen op de plank staan, klaar om gebruikt te worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en handig mocht het uit gaan
heb je toch geoefend
Ach, dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en handig mocht het uit gaan
heb je toch geoefend
ja of je had gelukquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, dat is wel waar ja.
Maar toen ik actief een poging ondernam, ging het wel meteen goed, dus blijkbaar valt het nog wel mee met mij, alleen is mijn motivatie bagger
Niet alleen qua versieren, maar in het algemeen.
Maar er is toch niet mis mee?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja of je had geluk
no offence maar een kerel op pikken in een topic vol mensen die graag wat willen doen aan het feit dat ze nooit daten is like shooting fish in a barrel
dat zeg ik toch ook niet?quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet?
ik zeg alleen dat het misschien geen eerlijke afspiegeling van je vaardigheden oplevert
als ze me morgen alleen vragen het berekenen van restzetels (wat ik toevallig kan) wil dat niet zeggen dat ik alles van de college's begrepen heb
ergo: als je een keer raak schiet hier in het topic betekend dat nog niet dat je goed bent in versieren
Jawel dat zeggen we dus net.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarMaar als je een relatie hebt dan heb je dat ook helemaal niet meer nodig
Dat je überhaupt een keer raakschiet zegt niks.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet?
ik zeg alleen dat het misschien geen eerlijke afspiegeling van je vaardigheden oplevert
als ze me morgen alleen vragen het berekenen van restzetels (wat ik toevallig kan) wil dat niet zeggen dat ik alles van de college's begrepen heb
ergo: als je een keer raak schiet hier in het topic betekend dat nog niet dat je goed bent in versieren
nvm thenquote:
nee inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat je überhaupt een keer raakschiet zegt niks.
Dat lukt hier nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee inderdaad
maar verder wel goed hoor als je raak schiet
Als je gericht geschoten hebt en je schoot raak wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee inderdaad
maar verder wel goed hoor als je raak schiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |