Dit inderdaad. De kosten zijn ook niet voor niets van tevoren genoemd natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Dominussss het volgende:
Lijkt me sterk dat ie dat gratis doet
Nee TS laat het op papyrus van 2000 jaar oud uitprinten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:35 schreef Wokkel het volgende:
600 euro? Heb je een zo specifiek verhaal laten opmaken dat hij niet gewoon copy/paste kon doen?
Valt nog vies tegen hoor. Ik wil het iig niet worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Notaris.. damn wat een luizebaantje lijkt me dat.
Copy/paste standaard tekst hoogstens namen en 3 of 4 woorden veranderen en bam 600 euro.
Anyway ja je moet betalen tenzij duidelijk was van te voren dat het een vrijblijvende offerte of iets in die geest was.
Jij hebt er weinig kijk op zeg...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Notaris.. damn wat een luizebaantje lijkt me dat.
Copy/paste standaard tekst hoogstens namen en 3 of 4 woorden veranderen en bam 600 euro.
Anyway ja je moet betalen tenzij duidelijk was van te voren dat het een vrijblijvende offerte of iets in die geest was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |