klopt! Slapenquote:
A very merry unbirthdayquote:
Kortingen geven, dat je moet pingelen, dat soort dingen.quote:
Oh die wilde ik nog steeds een keertje zien.. te laatquote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op hollanddoc kanaal "allemaal lesbisch" in de herhaling...
Had ik gemist
De "omdat het kan" redenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:23 schreef lezzer het volgende:
Ik bedoel, Lizzy verkoopt mij een vloer en zegt "ik geef u 5% korting omdat [insert reden]"
Wat is die reden?
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:23 schreef lezzer het volgende:
Ik bedoel, Lizzy verkoopt mij een vloer en zegt "ik geef u 5% korting omdat [insert reden]"
Wat is die reden?
Ik kreeg net een kortingsfolder binnen. Helaas van Domino's, maar ik denk zomaar toch dat ik m ga gebruiken. De vrouw die 3 kwartier geleden meldde over een kwartier naar huis te komen belt 2 min geleden dat ze de tijd vergeten is, maar gelukkig net op tijd om de kleine nog te halenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:44 schreef Bakfiets. het volgende:
* Bakfiets. is moe.
Ik heb zin in pizza.
Maar ik jank dus niet over de prijs.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij wil een vloer kopen van Lizzy. Dan ga je janken dat de prijs wel erg hoog is. Lizzy doet alsof ze daar weinig aan kan doen, tot jij zegt dat je wel écht graag korting wil. Dan zegt Lizzy: "nou ouwe pot, omdat ik je wel lekker geil uit je ogen vind kijken, geef ik je 5% korting" "nounou mevrouwtje, als het zo moeilijk ligt, kan ik u wel 5% korting geven. Dat scheelt u toch weer X euri".
En als ze een beetje haar best doet, geeft ze je ook nog het gevoel dat jij dat heel speciaal voor elkaar gekregen hebt. Hoera goed gevoel over de Bijenkorf. Volgende keer geef je nog meer uit.
Gewoon vragen wat ze nog meer hebben voor die prijs en of er kwalitatief nog andere hoogstandjes zijn terwijl je haar flirterig aan blijft kijken in de ogen, zo af en toe een hand door je haar haalt en ondertussen zowat telepathisch probeert te melden dat je haar voor diezelfde korting desnoods uit elkaar wil trekken.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar ik jank dus niet over de prijs.
Dan krijg ik geen korting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |