Stom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:07 schreef Diconnected het volgende:
Mams had net frietjes gehaald bij onze vaste snackbar. Komt ze thuis, kwam al beetje vreemde lucht vanaf. Frieten helemaal zacht, gewoon niet goed doorgebakken, hadden ook geen goed kleurtje. Frikandellen waren lauw, en als toppunt was de kroket van m'n mams half bevroren![]()
![]()
![]()
Mams boos gebeld, manneke daar helemaal zo van oh en ja wat vreemd. Is ze terug gegaan, alle frieten en die kroket in de zak geflikkerd, aan die vent gegeven en ge-eist dat ze haar geld terug kreeg. Snackbarmeneer bood eerst nog aan dat we alles nog een keer kregen, maar wij hoeven voorlopig geen patat
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:06 schreef bibi het volgende:
Ook een leuke site voor de volle dames www.evans.co.uk
Er stond 1x (1!!!!) patat. maar heb het veranderd hoor.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Er stond 1x (1!!!!) patat. maar heb het veranderd hoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Er stond 1x (1!!!!) patat. maar heb het veranderd hoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef Diconnected het volgende:
En ik als randstadder zeg altijd frietjes trouwens. Bijna altijd.
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef Lindytje het volgende:
Ah, prijzen in ponden op de site zijn omgerekend gunstiger dan prijzen in ekkies
Ja, volgens mij wel... nog even dubbelchecken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goed om te wetendus gewoon in ponden laten staan dus?
epic.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel... nog even dubbelchecken.
Ja, 11,69 versus 12,50
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Mijn paps vroeg hier in de snackbar eens om een patatje pinda. Snapten ze niet in de friettent
.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Mijn paps vroeg hier in de snackbar eens om een patatje pinda. Snapten ze niet in de friettent
.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zijn het ook wel een beetje kneuzen in de friettent
Ik deed zo van:quote:
Een facepalm die ik nog niet kende.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik deed zo van:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik deed zo van:
[ afbeelding ]
Awesome facepalmquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik deed zo van:
[ afbeelding ]
ah, mooiquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef megamandy het volgende:
Toevallig dit net gelezen.
Lijkt mij niet dus.
quote:"Ons gebed blijft hetzelfde. We blijven bidden voor mooi weer als daar om gevraagd wordt bij de heilige Clara, maar garanties geven we niet.’’
Fail.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Hmm... Nordstrom shipt voortaan ook naar NL. Ik dacht, mooi! Deborah Lippmann voor zo'n 12 euro en Butter London voor een tientje.. zijn die artikelen niet beschikbaar voor shipping naar NL.
Yay, niet voor niets op de uni lakjes zitten bestellen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah, mooi
O en:
[..]![]()
En nog een leuke: De beatlejuice Box en de kleur Pinky brown zijn inmiddels uitverkocht, we hebben niet voor niks als een debiel staan lurken
Haha, nee. Scheppingsverhaal geeft duidelijk weer dat wij van bomen moesten eten. Dus fruit enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben de comments op lipgloss aan het lezen en ik vraag me af of er hier mensen zijn die meer van religie weten dan ik.
Er zegt iemand dat vanuit haar geloof God dieren heeft geschapen ter onzer profijt en voor ons om te eten.
Is dat de algemeen geaccepteerde manier waarop vanuit het (ik neem aan christelijke) geloof daarnaar gekeken wordt, of is dat meer iets van het gezin van dit meisje?
Iemand die daar toevallig meer van weet dan ik?
Gelukkig. Ik was even bang dat het geloof er echt vanuit ging dat alles op de wereld alleen maar gemaakt is om de mens te dienen, want dat vind ik wel erg zorgelijk persoonlijk. Maar dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, nee. Scheppingsverhaal geeft duidelijk weer dat wij van bomen moesten eten. Dus fruit enzo.
Na de zondeval mogen we wel vlees eten, maar dat wil niet zeggen dat dieren daarom geschapen zijn.
Ben je op zoek naar goede faalopties?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef Debsterr het volgende:
HAHAHA voor 4 Dior's (nee die zou ik niet echt bestellen nual zijn ze wel "maar" 17 euro) nog eens 38 euro shipping EN 19 euro taxes
.
Nou, Nordstrom heeft af en toe exclusives van merken die best tof zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar goede faalopties?
Butter londen is 12 euro bij boozyshopquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Hmm... Nordstrom shipt voortaan ook naar NL. Ik dacht, mooi! Deborah Lippmann voor zo'n 12 euro en Butter London voor een tientje.. zijn die artikelen niet beschikbaar voor shipping naar NL.
Leeuukkkquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld
Edit: De middelste heeft een capuchon
Vlindursquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld
Edit: De middelste heeft een capuchon
Oh dat is nog wel te doen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Butter londen is 12 euro bij boozyshop
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:08 schreef BGTes het volgende:
Mijn faalstand:
3CG Lakjes
4 NYX lipsticks
2 boeken op Bol.com
de glossybox
een adapter
Op de dag dat ik 1,35 totaal heb uitgegeven aan mijn avondeten omdat ik zuinig moet doen..
Extra donker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef BGTes het volgende:
Straks krijg ik van die parfumsamples en wat foundation voor zwarte dames ofzo
(Al moest ik een 'beautyprofiel' invullen waarin ik voorkeuren aangaf.. dus laten we hopen van niet)
Faalhaas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef Lindytje het volgende:
Zo, de glossybox ook maar besteld...
Wat een dag
We love you for it.quote:
quote:
Volgens mij zijn alle vaste posters in dit topic wel zo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik was de laatste tijd heul niet zo erg!
Toch? Of wel? kak, ik weet het zelf niet eens meer
Jepquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vaste posters in dit topic wel zo.
Ik wacht af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben de blogpost aan het preppen.
Was dat niet Glamour? Magic viel wel mee dacht ik.quote:
Het is vandaag verzonden dus ik denk van wel!quote:
Mirjam heeft de meestequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef BGTes het volgende:
Dus wie hier heeft er nou de meeste lakjes?
Ik zit rond de honderd envindt dat echt afschuwelijk en schandalig en en..
Maar ik zie in veel sigs al collecties over de 200
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is vandaag verzonden dus ik denk van wel!
En wie is Mirjam dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mirjam heeft de meeste
Ik zit rond de 250
quote:Bureau Inschrijving is verantwoordelijk voor je inschrijving bij Hogeschool Utrecht, het collegegeld en de collegekaarten. Graag willen wij weten hoe jij het verloop van je inschrijving (na je aanmelding in Studielink) hebt ervaren.
Dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mirjam heeft de meeste
Ik zit rond de 250
355 excl top- en basecoats. Laatste keer tellen was ik derde. Mirjam op 1, SQ op 2quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef BGTes het volgende:
Deutschland!quote:
Studielink = kut.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat willen ze helemaal niet weten!
lindy dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
355 excl top- en basecoats. Laatste keer tellen was ik derde. Mirjam op 1, SQ op 2
Ik heb iets over de 400, ex. blanke lak, top/basecoats en stempellakkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef BGTes het volgende:
Huge ass stash.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb iets over de 400, ex. blanke lak, top/basecoats en stempellakken
Als ik nooit iets had verkocht had ik tegen de 600 gehad
Jij bent de eindbaas!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
355 excl top- en basecoats. Laatste keer tellen was ik derde. Mirjam op 1, SQ op 2
Oh man.. *klikt op je spreadsheet* Oh MANquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb iets over de 400, ex. blanke lak, top/basecoats en stempellakken
Als ik nooit iets had verkocht had ik tegen de 600 gehad
Ik had het het snelst gedaan geloof ikquote:
Daar missen er nog twintig opquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh man.. *klikt op je spreadsheet* Oh MAN
In de kelder nog welquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
Mja alleen jammer dat ik niet ff sneller had nagedacht toen ik het bestelde. Ik heb nu 1 kleur besteld. Goudblond, maandagochtend had ik meteen gemaild of ik het kon wijzigen in 4 goudblond, 2 honingblond en 1 lichtblond, dat geeft leuke schakeringen. maar het was al te laat
Maar ik heb volgens mij nog haar in de kelder liggen. Ik ga zo es ff kijken....
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
Mja alleen jammer dat ik niet ff sneller had nagedacht toen ik het bestelde. Ik heb nu 1 kleur besteld. Goudblond, maandagochtend had ik meteen gemaild of ik het kon wijzigen in 4 goudblond, 2 honingblond en 1 lichtblond, dat geeft leuke schakeringen. maar het was al te laat
Maar ik heb volgens mij nog haar in de kelder liggen. Ik ga zo es ff kijken....
Ooh, natuurlijkquote:
Lolly's en wortelsquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn hoofd zeg steeds : tied veur 'n pafke
Mijne ook, en dan steek ik er eentje opquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn hoofd zeg steeds : tied veur 'n pafke
Precies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Studielink = kut.
Einde onderzoek.![]()
Af en toe zou ik willen dat mijn moeder zo was, de mijne enabled me alleen maar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik laat jullie aantallen maar eens aan mn mams lezen want toen ik vanmiddag blij zei dat er lakjes binnen waren zei ze: "ja want die had je nog niet". Volgens mij snapt ze het niet
Toen ik mijn moeder vertelde over mijn kast vol oogschaduw en lipsticks kreeg ik ook haast een veegquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik laat jullie aantallen maar eens aan mn mams lezen want toen ik vanmiddag blij zei dat er lakjes binnen waren zei ze: "ja want die had je nog niet". Volgens mij snapt ze het niet
Ik zeg ook elke keer dat er mensen zijn met veel meer, als mijn moeder dat zegt. Toch werkt het niet. "De komende 5 jaar heb je wel genoeg nagellak"quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die zijn ook veel mooier!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet eigenlijk wel lolleren om Skjoe's BB Coutures, op één na allemaal de mannenlijnen.
True. Maar lollig is het wel.quote:
Als je 'm eenmaal hebt, is het lang zoveel werk niet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet eigenlijk ook eens een spreadsheet maken. Maar meer dan 100 lakjes.
Ja, huhu. Maar dan moet ik hem wel hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je 'm eenmaal hebt, is het lang zoveel werk niet meer.
Moet je het wel bijhoudenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je 'm eenmaal hebt, is het lang zoveel werk niet meer.
Mijne ook, krijg ik een hele preek over dat ik het geld zelf verdiend heb en dus best wat leuks voor mezelf mag kopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Af en toe zou ik willen dat mijn moeder zo was, de mijne enabled me alleen maar.
Doe ik ookaltijd als ik eindelijk een mooi passend model heb gevondenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijne ook, krijg ik een hele preek over dat ik het geld zelf verdiend heb en dus best wat leuks voor mezelf mag kopen
SQ dat jurkje kan er prima bij! Ik heb vorige week 3 dezelfde spijkerbroeken gekocht, in net een andere wassingHet kan dus altijd erger
Mijn tante komt vooral om m'n DS Signature gelakt te krijgen. Die vindt ze mooi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder vraagt als ze jarig is of een feestje heeft of ik even met een stapel lakken aankom in de kleur van d'r outfit. Ze maakt er gewoon hendig gebruik van.
(heb ook eens m'n wielen meegenomen zodat ze gelijk kon zien hoe die lakken eruit zien. Toen kon ik gelijk het halve gezelschap lakken)
Zo is de mijne dus ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
Mijn moeder doet alleen dit:![]()
Maar vraagt altijd wel heel lief of ze uit het buitenland nog iets mee moet nemen
Whut?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Incantrix het volgende:
Mijn god, mijn liefje is een keer met me meegegaan naar bed.. Hij houdt gewoon niet meer op met praten![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Incantrix het volgende:
Mijn god, mijn liefje is een keer met me meegegaan naar bed.. Hij houdt gewoon niet meer op met praten![]()
Nouja, ik lig al 2 maanden lang om 8 uur in bed, dus we zien elkaar nogal weinig. Dus nu ging hij met me mee, want hij had een bedrijfsuitje en is moe. En nu komt er voor een maand aan workaholicpraat in één keer uitgeroldquote:
Dat inderdaad! Ik twijfelde nog over back upsquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe ik ookaltijd als ik eindelijk een mooi passend model heb gevonden
nergens, alleen op internet te krijgen helaas (zo ver ik weet iig)quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
weet iemand waar ik nfu oh cuticle remover kan HALEN ipv bestellen? reizen vind ik niet erg moet morgen toch naar adam of rdam voor lush.
En jij ligt ernaast naar je mobiel te kijken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, ik lig al 2 maanden lang om 8 uur in bed, dus we zien elkaar nogal weinig. Dus nu ging hij met me mee, want hij had een bedrijfsuitje en is moe. En nu komt er voor een maand aan workaholicpraat in één keer uitgeroldBest heel lief hoor, maar ik ben moe, dus ik hoor alleen maar een goop chinees over BiLa's en CoCa's en de cijfers van weet-ik-veel welke afdeling
Bwhehehe, herkenbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, ik lig al 2 maanden lang om 8 uur in bed, dus we zien elkaar nogal weinig. Dus nu ging hij met me mee, want hij had een bedrijfsuitje en is moe. En nu komt er voor een maand aan workaholicpraat in één keer uitgeroldBest heel lief hoor, maar ik ben moe, dus ik hoor alleen maar een goop chinees over BiLa's en CoCa's en de cijfers van weet-ik-veel welke afdeling
qua lakjes! die 4 van vandaag, of zijn het er 5? 6? nouja, dat is niets vergeleken met eerstquote:
Hmpf, er was wel een nagelsalon in Rotterdam die nfu oh verkoopt, maar ik weet niet meer welke en weet ook niet of ze de cuticle remover ook te koop hebben.. Ik google even, wacht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
nergens, alleen op internet te krijgen helaas (zo ver ik weet iig)
Maar pakjes zijn ook gewoon leuk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
qua lakjes! die 4 van vandaag, of zijn het er 5? 6? nouja, dat is niets vergeleken met eerst
alsnog gaat mijn rekening wel leeg elke maand en komen er bijna elke dag pakketjesdenk niet dat dat ooit zal stoppen
En luistergeluiden te makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij ligt ernaast naar je mobiel te kijken?
En in Leeuwarden in de Nfu-oh winkelquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
nergens, alleen op internet te krijgen helaas (zo ver ik weet iig)
Geld is er voor om uitgegeven te wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
qua lakjes! die 4 van vandaag, of zijn het er 5? 6? nouja, dat is niets vergeleken met eerst
alsnog gaat mijn rekening wel leeg elke maand en komen er bijna elke dag pakketjesdenk niet dat dat ooit zal stoppen
oh echt? zijn ze daar beetje normale prijzen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
En in Leeuwarden in de Nfu-oh winkel
daaromquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geld is er voor om uitgegeven te worden![]()
Is er in Leeuwarden een.. omgquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
En in Leeuwarden in de Nfu-oh winkel
Ja, stel je voor dat je morgen dood gaatquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geld is er voor om uitgegeven te worden![]()
Precies!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je morgen dood gaatAl dat geld voor niets gespaard. Kun je beter alles uitgeven
Zijn gewoon de mensen van de website.. dus denk dat het dezelfde prijzen zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh echt? zijn ze daar beetje normale prijzen?
Nfu Oh Nederlandquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Is er in Leeuwarden een.. omg![]()
Ik kwam daar elk weekend omdat ik destijds een vriendje uit Ljouwert had.. nooit geweten..
't is een vetkleppenwinkel hequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef princess-a het volgende:
Shit. Ik dacht die yoursclothing heeft dan misschien ook wel grote bh's! Yes yes yes!!
Alleen vanaf 100 omtrek
Essence Midnight Rocker + CND Copper Shimmer en blankquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Ik deed per ongeluk al een tukje
Sweet dreams darlings (it made my darling shut up though)
Truste.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Ik deed per ongeluk al een tukje
Sweet dreams darlings (it made my darling shut up though)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Nice debs !!
Truste inc
En goffer.... Veel zin om te tennissen; doen die wijven allemaal huilen omdat het een bietje regent![]()
Dus weer thuis.
Ow en vriendlief vond mijn bestelling niet erg![]()
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch nog een klein faaltje gedaan...
Iets vn 14 dollar?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
holy crap, hoeveel zijn ze normaal?
Deze was 13 euro en ik had een voucher van 20, dus eigenlijk was hij gratisquote:
Zijn ze goedkoper geworden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze was 13 euro en ik had een voucher van 20, dus eigenlijk was hij gratis
Maltesers? Negerzoenen? M en M peanut? I haz.....quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin in choco maar we hebben niksss
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef milka82 het volgende:
[..]
Maltesers? Negerzoenen? M en M peanut? I haz.....
Milka?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef milka82 het volgende:
[..]
Maltesers? Negerzoenen? M en M peanut? I haz.....
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Neee, vriendlief heeft mn stash geteld. Ik moest lollen omdat SQ er 400 heeft en iedereen thuis al huilt om mijn verzameling. Toen zei ie: jij hebt er cker 100. Toen riep ik heel hard NIET! Toen ging ie tellen en t bleken er 115 te zijnmaar hij telt de base en topcoats ook mee. En hij zei al meteen: en je hebt er ook nog 5 onderweg en je wilt ook nog 9 van TD dus dat zijn er al 30
![]()
Nu gaat ie t dus bijhouden
Goeden tip! Ik wil coconutterly fair.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga morgen hoe dan ook chocolade halen en Ben en Jerry's want dat is in de bonus
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder roept steeds van 'wanneer hou jij nou eens op met die lakjessss?' en dan zeg ik : 'als ik er genoeg heb'
But the catch is, you can never have too much nailpolishhh!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder roept steeds van 'wanneer hou jij nou eens op met die lakjessss?' en dan zeg ik : 'als ik er genoeg heb'
Ik herken hem wel als schilderij uit m'n CKVboek, maar naam/schilder ervan zou ik nooooit weten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef megamandy het volgende:
Mijnheeft echt 0,0 algemene ontwikkeling
Mijn vriendin die nu in Madrid stage loopt en ik zijn dat welToen we samen met Interrail naar Berlijn + Scandinavië gingen, zijn we ook in verschillende musea geweest enzo. Nu zei ze dus dat als ik ook naar Madrid kom dat ik sowieso ook naar de Guernica van Picasso moet gaan kijken.
Voor de duidelijkheid, dat is dit schilderij:
[ afbeelding ]
Eens schilderij wat wel in ieder beeldende vorming/CKV/KCV boek staat van de middelbare school volgens mij.
Dus ik laat net dat schilderij aan mijnzien, herkent hij het niet eens
Daaromquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
But the catch is, you can never have too much nailpolishhh!
Ik herken alleen aan de stijl dat het van Picasso isquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef megamandy het volgende:
Mijn vriendin die nu in Madrid stage loopt en ik zijn dat welToen we samen met Interrail naar Berlijn + Scandinavië gingen, zijn we ook in verschillende musea geweest enzo. Nu zei ze dus dat als ik ook naar Madrid kom dat ik sowieso ook naar de Guernica van Picasso moet gaan kijken.
[ afbeelding ]
Eens schilderij wat wel in ieder beeldende vorming/CKV/KCV boek staat van de middelbare school volgens mij.
Genesisquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik herken alleen aan de stijl dat het van Picasso is
En argh, mijnheeft amper muzikale ontwikkeling.. Meneer wist niet wie Toto en Genesis waren. Heb het er maar even goed ingeplant
Ik liet ook het plaatje zien, naam zou ik ook niet zo uit mijn hoofd weten. Maar als je dat ziet is het toch best wel een herkenbaar schilderij? Net zoiets als De Schreeuw (die is echt intrigerend in het echtquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik herken hem wel als schilderij uit m'n CKVboek, maar naam/schilder ervan zou ik nooooit weten.
Ik zie het voor het eerst. Eigenlijk. Maar goed, kcv doet niet aan Picasso.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Als mijn stagiair er nog was geweest had ik het aan haar kunnen vragenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben de comments op lipgloss aan het lezen en ik vraag me af of er hier mensen zijn die meer van religie weten dan ik.
Er zegt iemand dat vanuit haar geloof God dieren heeft geschapen ter onzer profijt en voor ons om te eten.
Is dat de algemeen geaccepteerde manier waarop vanuit het (ik neem aan christelijke) geloof daarnaar gekeken wordt, of is dat meer iets van het gezin van dit meisje?
Iemand die daar toevallig meer van weet dan ik?
Ik heb nooit CKV of al die shit gehad, maar doe wel aan Wikipedia-algemene ontwikkelingquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het voor het eerst. Eigenlijk. Maar goed, kcv doet niet aan Picasso.
Oh ja, nog even een vraagje, welke mini's van Benefit en waar besteld?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Shhhhtttt!!! Jonge!!
Ik heb gisteren al bodyshop gefaald, vandaag MO en 3 lakjes van TD...
En vandaag kwamen er 4 benefit-mini's binnen
Welke?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat deze mij wel leuk staat, maar zeker weten doe ik het niet....
hmmm, lastig... ik laat het linkje wel open staan en dan van de week nog eens bekijken
Mweh, da's faal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nooit CKV of al die shit gehad, maar doe wel aan Wikipedia-algemene ontwikkeling![]()
Ik vroeg ooit aan een stagiair iets en dat wist ze niet, dus ik vroeg (voor de gein), "dan weet je zeker ook niet wie Fidel Castro is"
Zij: "nee, nooit van gehoord, en als die belangrijk was geweest had ik er vast heus weleens van gehoord"
tot de macht 300
Wikipedia is zo fijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nooit CKV of al die shit gehad, maar doe wel aan Wikipedia-algemene ontwikkeling![]()
Ik vroeg ooit aan een stagiair iets en dat wist ze niet, dus ik vroeg (voor de gein), "dan weet je zeker ook niet wie Fidel Castro is"
Zij: "nee, nooit van gehoord, en als die belangrijk was geweest had ik er vast heus weleens van gehoord"
tot de macht 300
Whehehe, plaatje posten ging nie heulemaal goedquote:
Korting die ook door andere gebruikt kan worden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toch nog 3 tuniekjurkdingessen en een broek gekocht. Zag dat ik een tien pond kortingscode had gekregen
Ik ben nog geen 30, maar denk nu al vrijwel dagelijks "die jeugd van tegenwoordig"quote:Op woensdag 2 november 2011 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wikipedia is zo fijnen maar doorklikken, is andere talen etc. En niet weten wie Fidel Castro is
Ik moest hieraan denken:quote:Op woensdag 2 november 2011 00:08 schreef Diconnected het volgende:
Tijd voor een shot insuline en dan strompelen naar bedje.![]()
Trusteeeeeeeeuh
Ik weet niet meer precies wat ik invulde, maar kreeg de pil.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Hebben jullie deze test al gedaan? Dan kun je kijken welke soort anticoncptie bij je zou passen.
http://www.sense.info/
Ik vulde in dat ik zo min mogelijk hormonen wilde en liever niet iets door de huisarts ingebracht wilde hebben en dat ik het niet erg vond om elke dag aan anticonceptie te moeten denken.
Uitslag: hormoonspiraaltje![]()
Volgens mij zit gewoon de farmaceutische industrie hier weer achter, lijers...
En dat klopt met wat je wil?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat ik invulde, maar kreeg de pil.
Slik ik al.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dat klopt met wat je wil?
(ja ik weet dat je maagd bent)
Ik wilde eigenlijk op condooms uitkomen, word me weer zo'n gore hormonenbom aangesmeerd![]()
Ik gok dat die optie niet eens in het lijstje van uitslagen voor komt, faalsitequote:Op woensdag 2 november 2011 00:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet aan een hormoonspiraal volgens die test. No thank you, ik hou het wel bij geheelonthouding
Ik heb zo'n idee dat dat de Fokkers hier ook wel verenigtquote:Op woensdag 2 november 2011 00:17 schreef megamandy het volgende:
Oja ik scoor hoog op openlijk en verborgen narcismeMaar ik vind mijzelf dan ook wel slim
Voor het zingen de kerk uit? Ook al nietquote:Op woensdag 2 november 2011 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik gok dat die optie niet eens in het lijstje van uitslagen voor komt, faalsite
Over mijn tetten laten spuiten, ook niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit? Ook al niet
Oh da's een goeie, die ga ik onthouden voor mezelfquote:Op woensdag 2 november 2011 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man is er ook zo een die er van overtuigd is dat hij alles weet. Die noemt zichzelf het Orakel
De fucker
Kom maar op. Uitstel van in bed gaanquote:Op woensdag 2 november 2011 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Willen jullie nog een briljante uitspraak van een patiënt van me horen?
Echt wel. Ik heb ook altijd gelijk, zo leuk om dat tegen mijnquote:Op woensdag 2 november 2011 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh da's een goeie, die ga ik onthouden voor mezelf
Ik zeg dat vrijwel letterlijk bijna wekelijks tegen mijn vent ;Dquote:Op woensdag 2 november 2011 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb ook altijd gelijk, zo leuk om dat tegen mijnte zeggen. Zie je? Wie heeft er dus weer gelijk? Goed luisteren naar mij, want het blijkt maar weer dat ik altijd gelijk heb
Immer!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Willen jullie nog een briljante uitspraak van een patiënt van me horen?
yes pleasequote:Op woensdag 2 november 2011 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Kon niet slapen, dus maar weer gefaald bij de bodyshop... kennismakingssetje Aloe Vera![]()
Iets goedkopere cream cleanser dan Dermalogica, eens proberen
Nu maar echt mijn nest in duiken.
Als mensen nog fotootjes per PM willen zien van kip in een trouwjurkje, dan hoor ik het wel he
Trusten!
Jaaaa! Trouwjurksquote:Op woensdag 2 november 2011 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Kon niet slapen, dus maar weer gefaald bij de bodyshop... kennismakingssetje Aloe Vera![]()
Iets goedkopere cream cleanser dan Dermalogica, eens proberen
Nu maar echt mijn nest in duiken.
Als mensen nog fotootjes per PM willen zien van kip in een trouwjurkje, dan hoor ik het wel he
Trusten!
Op je eigen profiel op vrienden klikken, dan komen ze allemaal onder elkaar te staan. Naast die persoon staat dan 'vrienden' met een vinkje ervoor. Als je daarop klikt komen er allemaal opties te staan,w aarvan de onderste verwijderen isquote:Op woensdag 2 november 2011 00:38 schreef Mss het volgende:
Ik wil iemand ontvrienden op facebook maar het lukt niet
ZOMG IK KAN NIETS VERZINNEN, ER KOMEN ALLEEN MAAR INTELLIGENTE STATEMENTS IN MIJN HOOFD, HELP! IT'S TAKING OVER! AAAAAAAAAAAAH!quote:Op woensdag 2 november 2011 08:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nagelschaartje snel! Zeg iets stoms om te compenseren!
quote:Op woensdag 2 november 2011 08:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Op je eigen profiel op vrienden klikken, dan komen ze allemaal onder elkaar te staan. Naast die persoon staat dan 'vrienden' met een vinkje ervoor. Als je daarop klikt komen er allemaal opties te staan,w aarvan de onderste verwijderen is
Fijne dag dames! Ik mag weer aan het werk
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tot de macht 300
Maakt niet zoveel uit, als de capaciteit maar groot genoeg is. Ik heb zelf op mijn computer 640gig ruimte en heb er een harde schijf van 1 TB opzitten. Mijn computer maakt automatisch updates, dus de harde schijf moest voor mij meer capaciteit hebben dan de computer. Aangezien de prijsverschillen tussen verschillende capaciteiten erg klein is, zou ik dan persoonlijk eerder voor een grotere capaciteit gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:28 schreef mirannie het volgende:
Aangezien ik nogal een digibeet ben en er hier toch wel wat meiden zitten die er serieus meer verstand van hebben, leg ik de vraag even hier neer. Vriendin van mij zei dat het handig was om een externe harde schijf aan te schaffen zodat mijn foto´s niet verloren gaan als de computer weer eens crasht.
Maar welke? En waar het beste te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |