Stom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:07 schreef Diconnected het volgende:
Mams had net frietjes gehaald bij onze vaste snackbar. Komt ze thuis, kwam al beetje vreemde lucht vanaf. Frieten helemaal zacht, gewoon niet goed doorgebakken, hadden ook geen goed kleurtje. Frikandellen waren lauw, en als toppunt was de kroket van m'n mams half bevroren![]()
![]()
![]()
Mams boos gebeld, manneke daar helemaal zo van oh en ja wat vreemd. Is ze terug gegaan, alle frieten en die kroket in de zak geflikkerd, aan die vent gegeven en ge-eist dat ze haar geld terug kreeg. Snackbarmeneer bood eerst nog aan dat we alles nog een keer kregen, maar wij hoeven voorlopig geen patat
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:06 schreef bibi het volgende:
Ook een leuke site voor de volle dames www.evans.co.uk
Er stond 1x (1!!!!) patat. maar heb het veranderd hoor.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Er stond 1x (1!!!!) patat. maar heb het veranderd hoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Er stond 1x (1!!!!) patat. maar heb het veranderd hoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef Diconnected het volgende:
En ik als randstadder zeg altijd frietjes trouwens. Bijna altijd.
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef Lindytje het volgende:
Ah, prijzen in ponden op de site zijn omgerekend gunstiger dan prijzen in ekkies
Ja, volgens mij wel... nog even dubbelchecken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goed om te wetendus gewoon in ponden laten staan dus?
epic.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel... nog even dubbelchecken.
Ja, 11,69 versus 12,50
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Mijn paps vroeg hier in de snackbar eens om een patatje pinda. Snapten ze niet in de friettent
.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Mijn paps vroeg hier in de snackbar eens om een patatje pinda. Snapten ze niet in de friettent
.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zijn het ook wel een beetje kneuzen in de friettent
Ik deed zo van:quote:
Een facepalm die ik nog niet kende.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik deed zo van:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik deed zo van:
[ afbeelding ]
Awesome facepalmquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik deed zo van:
[ afbeelding ]
ah, mooiquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef megamandy het volgende:
Toevallig dit net gelezen.
Lijkt mij niet dus.
quote:"Ons gebed blijft hetzelfde. We blijven bidden voor mooi weer als daar om gevraagd wordt bij de heilige Clara, maar garanties geven we niet.’’
Fail.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Hmm... Nordstrom shipt voortaan ook naar NL. Ik dacht, mooi! Deborah Lippmann voor zo'n 12 euro en Butter London voor een tientje.. zijn die artikelen niet beschikbaar voor shipping naar NL.
Yay, niet voor niets op de uni lakjes zitten bestellen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah, mooi
O en:
[..]![]()
En nog een leuke: De beatlejuice Box en de kleur Pinky brown zijn inmiddels uitverkocht, we hebben niet voor niks als een debiel staan lurken
Haha, nee. Scheppingsverhaal geeft duidelijk weer dat wij van bomen moesten eten. Dus fruit enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben de comments op lipgloss aan het lezen en ik vraag me af of er hier mensen zijn die meer van religie weten dan ik.
Er zegt iemand dat vanuit haar geloof God dieren heeft geschapen ter onzer profijt en voor ons om te eten.
Is dat de algemeen geaccepteerde manier waarop vanuit het (ik neem aan christelijke) geloof daarnaar gekeken wordt, of is dat meer iets van het gezin van dit meisje?
Iemand die daar toevallig meer van weet dan ik?
Gelukkig. Ik was even bang dat het geloof er echt vanuit ging dat alles op de wereld alleen maar gemaakt is om de mens te dienen, want dat vind ik wel erg zorgelijk persoonlijk. Maar dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, nee. Scheppingsverhaal geeft duidelijk weer dat wij van bomen moesten eten. Dus fruit enzo.
Na de zondeval mogen we wel vlees eten, maar dat wil niet zeggen dat dieren daarom geschapen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |