abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103839409

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_103839415
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Weet ik :P
Loop dan niet zo te klieren. :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef Flepke het volgende:

[..]

Zijn ze zo groot dan?

Als je tegen een muur aan loopt, wat raakt eerder de muur, je tieten of je neus?
Definitely tieten.
pi_103839418
Betere TT :D
pi_103839430
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Aan de andere kant, uiterlijke perfectie is ook een kwestie van smaak.
Beauty is in the eye of the beholder ;)
Innerlijke perfectie nader je als je in het reine bent met jezelf
Fotomodellen worden vaak gekozen omdat ze in de ogen van vrouwen perfectie (naderen).
Als veul mensen het perfect vinden, is het dan perfect?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103839439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Volgensmij is het sadako van http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ni_Todoke
Zou je toch moeten weten met dat the-ring raakvlak.

we moeten aardig doen tegen strawberry want haar studie wordt momenteel door het slijk gehaald. Ze merkt het alleen niet
Die is het inderdaad. Hoe weet je dat?

En hou eens op over mijn studie. :')
pi_103839441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Loop dan niet zo te klieren. :P

Maar hij begon!1!1!
pi_103839460
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Volgensmij is het sadako van http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ni_Todoke
Zou je toch moeten weten met dat the-ring raakvlak.

we moeten aardig doen tegen strawberry want haar studie wordt momenteel door het slijk gehaald. Ze merkt het alleen niet
Dank je :D
Ik was al van plan om het aan jou te vragen eigenlijk :P

Waarom gaat het niet perfect met je studie dan, Strawberry?
pi_103839469
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

Fotomodellen worden vaak gekozen omdat ze in de ogen van vrouwen perfectie (naderen).
Misschien kun je ook zeggen: Perfection is in the eye of the beholder ;)
Er is niet 1 soort perfect want er is altijd wel iemand die iets anders beter of perfecter vind
Perfectie is een kwestie van smaak
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:14:25 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103839475
Leesbare TT
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103839528
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

ja oke maar die vrouwen worden al vanaf age 2 gevoed met soort gelijke beelden
kip ei
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103839536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Plaatje van jouw beeld van uiterlijke perfectie?
Dat van mij is ook nogal onconventioneel denk ik :P
Ik vind het lastig in foto's uit te drukken, want ik heb geen bekende man die ik echt "perfect" in uiterlijk vind.

Ik houd van lange mannen, liefst wat steviger, niet alsin een dikke bierbuik eerder gewoon normaal. Zolang het maar niet strak getraind is.

Blank, donker haar. Goede kop, stoppels, erg mannelijk maar wel goed verzorgd en gekleed. Maar het is gewoon een uitstraling, wat ik nu opnoem is nog redelijk basic. Maar ik kan het niet verwoorden. :') Ik houd wel van een foute mannen look.
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:17:07 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103839565
Perfect bestaat niet.
Ik ken wel iemand die er verdomd dicht in de buurt komt.
Voor mij dan.
C'est la vie
pi_103839570
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dank je :D
Ik was al van plan om het aan jou te vragen eigenlijk :P

Waarom gaat het niet perfect met je studie dan, Strawberry?
Het gaat prima met mijn studie. Maar door dat voorval weken (maanden?) terug met die psycholoog met zijn vervalste onderzoek over hoe vleeseters agressiever zouden zijn dan vegetariërs, denkt MLiG nu dat psychologie geen aanzien meer heeft of zo en dat mensen minachtend naar mij zullen kijken omdat ik het studeer. :')
pi_103839586
En uiterlijk doet er wel zeker toe in een relatie
en daarmee bedoel ik niet dat je die ander een fotomodel moet vinden
maar als je die ander helemaal niks vind qua uiterlijk en er gaat in je onderbuik niets kriebelen als die ander zijn/haar shirt uit trekt maar je denkt alleen maar waar ben ik aan begonnen dan word het niks hoor

ik vond ooit iemand heel leuk etc maar toen ze naakt was dacht serieus zat dit er onder? nou daar word ik niet warm van
dan word het echt niks meer hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:18:06 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103839611
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het lastig in foto's uit te drukken, want ik heb geen bekende man die ik echt "perfect" in uiterlijk vind.

Ik houd van lange mannen, liefst wat steviger, niet alsin een dikke bierbuik eerder gewoon normaal. Zolang het maar niet strak getraind is.

Blank, donker haar. Goede kop, stoppels, erg mannelijk maar wel goed verzorgd en gekleed. Maar het is gewoon een uitstraling, wat ik nu opnoem is nog redelijk basic. Maar ik kan het niet verwoorden. :') Ik houd wel van een foute mannen look.
Je zit mij te beschrijven :o
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:18:32 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103839630
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
gaat in je onderbuik niets kriebelen als die ander zijn/haar shirt uit trekt maar je denkt alleen maar waar ben ik aan begonnen dan word het niks hoor
Godver _O-
C'est la vie
pi_103839632
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

baby!!!
baby om de reeks te bekronen!!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103839637
quote:

[..]

Dan moeten jullie 2 eens meeten :D
pi_103839639
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gaat prima met mijn studie. Maar door dat voorval weken (maanden?) terug over die psycholoog met zijn vervalste onderzoek over hoe vleeseters agressiever zijn dan vegetariërs, denkt MLiG nu dat psychologie geen aanzien meer heeft of zo en dat mensen minachtend naar mij zullen kijken omdat ik het studeer. :')
Oh zo :P
Nou ja, als het wel prima gaat wens ik je nog steeds succes hoor :)
pi_103839650
quote:

[..]

Pics. :9
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:19:11 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103839657
quote:

[..]

Gelukkig maak je voor mij op zo'n ieder punt een uitzondering.
C'est la vie
pi_103839678
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
En uiterlijk doet er wel zeker toe in een relatie
en daarmee bedoel ik niet dat je die ander een fotomodel moet vinden
maar als je die ander helemaal niks vind qua uiterlijk en er gaat in je onderbuik niets kriebelen als die ander zijn/haar shirt uit trekt maar je denkt alleen maar waar ben ik aan begonnen dan word het niks hoor

ik vond ooit iemand heel leuk etc maar toen ze naakt was dacht serieus zat dit er onder? nou daar word ik niet warm van
dan word het echt niks meer hoor
Klopt. Ik heb gezegd dat uiterlijk niet zo belangrijk is, maar het is alleen maar niet zo belangrijk ;)
Uiterlijk is bijvoorbeeld wel handig voor de geilheidsfactor :P
pi_103839686
quote:

[..]

Before

After:

Maar hij is toch redelijk wat je net beschrijft? Tikkeltje oud misschien, dat wel.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:20:39 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103839716
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pics. :9
Helaas, geen pics op deze computer. Ik zal eens aan een vriend vragen die altijd foto's van me zit te nemen. :*
Ben jij ook wat ik zoek? :o
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103839740
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Helaas, geen pics op deze computer. Ik zal eens aan een vriend vragen die altijd foto's van me zit te nemen. :*
Ben jij ook wat ik zoek? :o
Wat zoek je dan?
Wat zoek ik eigenlijk?!?!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')