SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Loop dan niet zo te klieren.quote:
Definitely tieten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zijn ze zo groot dan?
Als je tegen een muur aan loopt, wat raakt eerder de muur, je tieten of je neus?
Fotomodellen worden vaak gekozen omdat ze in de ogen van vrouwen perfectie (naderen).quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, uiterlijke perfectie is ook een kwestie van smaak.
Beauty is in the eye of the beholder
Innerlijke perfectie nader je als je in het reine bent met jezelf
Die is het inderdaad. Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Volgensmij is het sadako van http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ni_Todoke
Zou je toch moeten weten met dat the-ring raakvlak.
we moeten aardig doen tegen strawberry want haar studie wordt momenteel door het slijk gehaald. Ze merkt het alleen niet
Dank jequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Volgensmij is het sadako van http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ni_Todoke
Zou je toch moeten weten met dat the-ring raakvlak.
we moeten aardig doen tegen strawberry want haar studie wordt momenteel door het slijk gehaald. Ze merkt het alleen niet
Misschien kun je ook zeggen: Perfection is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Fotomodellen worden vaak gekozen omdat ze in de ogen van vrouwen perfectie (naderen).
Als veul mensen het perfect vinden, is het dan perfect?
ja oke maar die vrouwen worden al vanaf age 2 gevoed met soort gelijke beeldenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Fotomodellen worden vaak gekozen omdat ze in de ogen van vrouwen perfectie (naderen).
Als veul mensen het perfect vinden, is het dan perfect?
Ik vind het lastig in foto's uit te drukken, want ik heb geen bekende man die ik echt "perfect" in uiterlijk vind.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Plaatje van jouw beeld van uiterlijke perfectie?
Dat van mij is ook nogal onconventioneel denk ik
Het gaat prima met mijn studie. Maar door dat voorval weken (maanden?) terug met die psycholoog met zijn vervalste onderzoek over hoe vleeseters agressiever zouden zijn dan vegetariërs, denkt MLiG nu dat psychologie geen aanzien meer heeft of zo en dat mensen minachtend naar mij zullen kijken omdat ik het studeer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank je
Ik was al van plan om het aan jou te vragen eigenlijk
Waarom gaat het niet perfect met je studie dan, Strawberry?
Je zit mij te beschrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het lastig in foto's uit te drukken, want ik heb geen bekende man die ik echt "perfect" in uiterlijk vind.
Ik houd van lange mannen, liefst wat steviger, niet alsin een dikke bierbuik eerder gewoon normaal. Zolang het maar niet strak getraind is.
Blank, donker haar. Goede kop, stoppels, erg mannelijk maar wel goed verzorgd en gekleed. Maar het is gewoon een uitstraling, wat ik nu opnoem is nog redelijk basic. Maar ik kan het niet verwoorden.Ik houd wel van een foute mannen look.
Godverquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
gaat in je onderbuik niets kriebelen als die ander zijn/haar shirt uit trekt maar je denkt alleen maar waar ben ik aan begonnen dan word het niks hoor
baby!!!quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat prima met mijn studie. Maar door dat voorval weken (maanden?) terug over die psycholoog met zijn vervalste onderzoek over hoe vleeseters agressiever zijn dan vegetariërs, denkt MLiG nu dat psychologie geen aanzien meer heeft of zo en dat mensen minachtend naar mij zullen kijken omdat ik het studeer.
Gelukkig maak je voor mij op zo'n ieder punt een uitzondering.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het lastig in foto's uit te drukken, want ik heb geen bekende man die ik echt "perfect" in uiterlijk vind.
Ik houd van lange mannen, liefst wat steviger, niet alsin een dikke bierbuik eerder gewoon normaal. Zolang het maar niet strak getraind is.
Blank, donker haar. Goede kop, stoppels, erg mannelijk maar wel goed verzorgd en gekleed. Maar het is gewoon een uitstraling, wat ik nu opnoem is nog redelijk basic. Maar ik kan het niet verwoorden.Ik houd wel van een foute mannen look.
Klopt. Ik heb gezegd dat uiterlijk niet zo belangrijk is, maar het is alleen maar niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
En uiterlijk doet er wel zeker toe in een relatie
en daarmee bedoel ik niet dat je die ander een fotomodel moet vinden
maar als je die ander helemaal niks vind qua uiterlijk en er gaat in je onderbuik niets kriebelen als die ander zijn/haar shirt uit trekt maar je denkt alleen maar waar ben ik aan begonnen dan word het niks hoor
ik vond ooit iemand heel leuk etc maar toen ze naakt was dacht serieus zat dit er onder? nou daar word ik niet warm van
dan word het echt niks meer hoor
Beforequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helaas, geen pics op deze computer. Ik zal eens aan een vriend vragen die altijd foto's van me zit te nemen.quote:
Wat zoek je dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, geen pics op deze computer. Ik zal eens aan een vriend vragen die altijd foto's van me zit te nemen.![]()
Ben jij ook wat ik zoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |