Nee, die blijft thuis. Ik ga een dag gamen daar ergensquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Een koekje in je tas stoppen! Ga je een weekendje weg met de vrouw?
Mag ik dan wel de Fransen lastigvallen, want het is een mooi land, maar die inwonersquote:
Oh FF, daar heb ik niks mee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Een gehele dag Final Fantasy XIII-2, dus op zondag vertrekken we en maandagochtend zit ik al met vierkante oogjes te gamen. En dan nog een interview met de producer die ze uit Japan laten overvliegen. Best een grote man overigens, op de E3 een erg leuk interview mee gehad, maar ik had me hem anders voorgesteld.
Gewoon weer naar FFVII vragen, weet je zeer dat ie pissed off wordt
Dat mag wel. En even de groetjes doen aan Oscar Wildequote:Op vrijdag 4 november 2011 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag ik dan wel de Fransen lastigvallen, want het is een mooi land, maar die inwoners
Goed idee, kill the people, save the country. Frankrijk is wel tof! Jammer van de Fransen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Neutronenbom dan, zijn iig al die kutfransen dood.
En Alizee dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Neutronenbom dan, zijn iig al die kutfransen dood.
De zero's belden, ze willen hun foto terug.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er blijven nog genoeg neukbare vrouwen die er uit zien als 15 over.
Het gaat om het ideequote:Op vrijdag 4 november 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De zero's belden, ze willen hun foto terug.
Happy happy joy joy?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
ooh als ik dat liedje over een uur nog in m'n kop heb ga ik je slaan.
Dan blijf ik bij happy happy joy joy.quote:
Ik ben geen homo's meer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie nog niet gegoogled heeft op "do a barrel roll" is homo's.
Toch maar eens een pc kopen die wat minder warmte produceert?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4 november, in je t-shirtje met alles tegen elkaar open omdat het anders binnen te warm wordt achter de pc zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |