Tilburgers staan ook niet bekend om hun uitmuntende seksuele bedprestaties.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Wat een Tilburg-kennis allemaalIk kom er echt nooit.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tilburgers staan ook niet bekend om hun uitmuntende seksuele bedprestaties.
Wat natuurlijk niet betekent dat jij er niet over beschikt.quote:
Overheen gelezen. Leek me al vrij bijzonder dat er tussen Reeshof en West nog een station zou zijn bijgekomenquote:
Aardig bedoeldquote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef MissMSX het volgende:
Dronken mensen die verkeerde telefoonnummers draaien en je lallend met je verjaardag feleciteren
Was jij 't?quote:
Q. Iemand heeft je account gehackt!quote:
Gelukkig maar, ik doe het weer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak hem dood! Maak iedereen dood, just to be sure.
Ah, je hebt hem overmeesterd,quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak hem dood! Maak iedereen dood, just to be sure.
Een bom om die kutstad op te blazen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
Precies!
Straks even loeren of ik nog iets mee moet nemen naar Parijs, naast een paspoort
Boerenkool want die fransen kunnen niet koken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
Precies!
Straks even loeren of ik nog iets mee moet nemen naar Parijs, naast een paspoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |