abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103910693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Viajero het volgende:

[..]

Welkom in 2011. Als we beslissingen van nu op de situatie in 1970 gaan baseren dan komen we er niet.

Edit: en je bedoelt denk ik zwarte september.
er staat mij ook iets van bij over de witte woensdag ?

of was dat nu woensdag gehaktdag
pi_103910716
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:04 schreef Viajero het volgende:

[..]

Beseder, lehitraot. :)
lehitraoth ve hachol tov ;)
pi_103910899
Tov hier ben ik nog even

berichten komen net binnen van een vuurgevecht bij de strook tussen terroristen en IDF
pi_103910962
IDF auto beschoten bij kibutz Zikim grens bij de strook
  donderdag 3 november 2011 @ 15:37:16 #105
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103916826
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef C_N het volgende:
helikopter vlieg in Israelish luchtruim voor meer dan 25 minuten .

[..]

wat zal er gezegt woorden als israel dit doe ?
Zoals wat er altijd gezegd is wanneer Israel dat in het verleden deed. Niets. Ook niet toen zij 6 Egyptenaren hadden gedood een paar maanden terug.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 3 november 2011 @ 15:38:01 #106
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103916848
Zijn er gevechten nu tussen Palestijnen en Israelieten? Of is het al opgehouden.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_103919759
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:38 schreef rakotto het volgende:
Zijn er gevechten nu tussen Palestijnen en Israelieten? Of is het al opgehouden.
er zijn twee doden gevallen van de +- 5 terorristen .
die begonnen te schieten op de IDF auto bij de kibutz Zikim

en het is nu al afgelopen .

er is al inmiddels een news stukje er van verschenen .

IDF, terrorists exchange fire along Gaza security fence
Palestinians open fire, launch mortar shells at IDF force working on fence in northern Gaza Strip; soldiers respond with fire, killing several cell members
Yoav Zitun
Latest Update: 11.03.11, 14:33 / Israel News

Armed Palestinians on Thursday opened fire on IDF forces that were working on the security fence near Kibbutz Zikim, north of the Gaza Strip.

The force was positioned near the fence when suddenly shots and mortar shells were fired at them from the Gaza Strip. The force responded with fire, hitting several members of the terrorist cell. No injuries reported among the IDF forces, but a military vehicle sustained light damage.

Related stories:
Rocket fire rocks south
IDF explains terror cells' rocket attack success

According to reports, additional IDF forces were called to the scene and the exchange of fire lasted for over an hour. IDF officials estimated that the attack was not part of a kidnapping attempt.

Military jeep, after the incident (Photo: Tsafrir Abayov)

Palestinian sources in the Gaza Strip confirmed the incident near the northern Gaza Strip town of Beit Lahiya. The sources claimed that the fire started after IDF soldiers entered the Strip, and that the force used artillery fire and IAF aircraft.

The incident came after two days of relative calm in the south, following a rocky weekend in which dozens of rockets were fired at Israeli towns.

The security situation in the southern sector escalated over the weekend, when Gaza militants fired dozens of Qassam and Grad rockets at Israel's southern communities. The Islamic Jihad claimed responsibility for the majority of the rockets.

The IAF struck several Gaza targets following the attack, and Prime Minister Benjamin Netanyahu vowed that the IDF will not cease its operations in the Strip until the Gaza groups hold their fire.
pi_103919969
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:02 schreef C_N het volgende:

[..]

er zijn twee doden gevallen van de +- 5 terorristen .

twee dode joden?
pi_103920036
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

twee dode joden?
wat denk je 2 van de 5 terorristen
pi_103920077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef PhysicsRules het volgende:

Verder, het heeft de IRA in Ierland ook geen ene kloot opgeleverd.
_O- _O- _O-

Wat dacht je van een eigen staat met zelfbestuur? Anders waren we nu nog steeds onderdaan geweest van Koningin Elizabeth II zoals de Schotten.

Anders lees je je eerst even in.

http://en.wikipedia.org/wiki/Irish_War_of_Independence

Noord-Ierland is een triest verhaal ja. Waarschijnlijk voor altijd gestolen.
pi_103920367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef C_N het volgende:

ik wil nederland zien als het beschoten word vanuit een buurland dagelijks ? en ook wil ik de posters hier eens zien als dat gebeurd, en dan de reakties wil ik dan wel eens lezen .. :Y

Dan maak je toch echt een verkeerde vergelijking. Een betere vergelijking is de volgende: Een groep Negers claimt op basis van een heel oud boek dat ze recht hebben op Friesland. Omdat de Negers in het verleden zo slecht zijn behandeld (slavernij enzo) besluit de internationale gemeenschap dat Nederland grondgebied (in dit geval Friesland) moet afstaan aan de Negers. De Negers trekken massaal naar Friesland en discrimineren daar de overgebleven Friese bevolking. Nederland begint een oorlog om Fries grondgebied terug te krijgen (logisch) maar verliest deze omdat de Negers worden gesteund door de VS. Na deze oorlog annexeren de Negers nog meer delen van Nederland, namelijk een stuk van Groningen. Maar aangezien dat nog niet genoeg is, beginnen de Negers ook illegaal huizen te bouwen in Drenthe. De Nederlanders terecht boos, maar als ze er iets van zeggen komt de internationale gemeenschap enkel op voor de Negers. De Drenthenaren pikken het niet dat hun huizen worden afgebroken om plaats te maken voor de huizen van de Negers en beginnen een strijd tegen de indringers. Ik zou de Nederlanders dan wel eens willen zien.

Zo klopt ie beter.
pi_103920386
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:11 schreef C_N het volgende:

[..]

wat denk je 2 van de 5 terorristen
ja, 2 dode joden dus...
pi_103920463
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef C_N het volgende:
ik vroeg je ook noem een UN resolutie waar de plo zich aan heeft gehouden .
Waarom moeten de Palestijnen zich wel aan VN resoluties houden van de VS en Israël, maar mogen ze geen lid worden van de VN? Bizar, dat met twee maten meten.
pi_103920480
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bla Bla Bla
Vertel dat eens tegen de Serven.
pi_103920506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja, 2 dode joden dus...
wil je nu dat ik reageer ?
pi_103920601
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:25 schreef C_N het volgende:

[..]

wil je nu dat ik reageer ?
Een instemmend knikje is voldoende
pi_103920839
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom moeten de Palestijnen zich wel aan VN resoluties houden van de VS en Israël, maar mogen ze geen lid worden van de VN? Bizar, dat met twee maten meten.
eh de dingen moeten van twee kanten komen is het niet . en als de plo zich niet eaan een resolutie kan of wil houden en israel zicht tot nu toe aan verschillende hou .

en de UN als je een staat ben dan kan je lid worden en tot nu toe zie ik niet palestina op een map staan .
en ten tweede wat doe denk je van syrie en libie etc etc bij de VN dat is niet met twee maten meten hou toch op joh .met je tunnel vision denken.
pi_103920842
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een instemmend knikje is voldoende
:N
pi_103921838
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:33 schreef C_N het volgende:

en de UN als je een staat ben dan kan je lid worden en tot nu toe zie ik niet palestina op een map staan .

In het verleden hebben de VS en Israel ook nooit moeite gehad met het toelaten van niet-staten tot Unesco.
pi_103927549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In het verleden hebben de VS en Israel ook nooit moeite gehad met het toelaten van niet-staten tot Unesco.
ook iets wat niet op een map staat ??

but any way we hebben het over israel en palestijnen .
en iedere keer kom er weer een vergelijking inplaats op een vraag te reageren ..
je lijk abbas wel
pi_103930674
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:07 schreef C_N het volgende:
en iedere keer kom er weer een vergelijking inplaats op een vraag te reageren ..
quote:
je lijk abbas wel
oh lol, de ironie ~:)

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2011 20:52:29 ]
pi_103931522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

[..]

oh lol, de ironie ~:)

het was niet grappig bedoeld
pi_103931594
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef C_N het volgende:

[..]

het was niet grappig bedoeld
je snapt het dan ook niet helemaal geloof ik.... geeft niet...
pi_103931996
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

je snapt het dan ook niet helemaal geloof ik.... geeft niet...
ow gelukkig dat het niet geef ,ik maakten mij al zorgen .
pi_103932036
quote:
Palestinians: IDF tanks fire at north Gaza targets
Published: 11.03.11, 18:59 / Israel News

Palestinian sources in Gaza Strip reported that IDF tanks fired several shells at targets in the Strip's north. No injuries or damage were reported.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')