er staat mij ook iets van bij over de witte woensdag ?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Viajero het volgende:
[..]
Welkom in 2011. Als we beslissingen van nu op de situatie in 1970 gaan baseren dan komen we er niet.
Edit: en je bedoelt denk ik zwarte september.
Zoals wat er altijd gezegd is wanneer Israel dat in het verleden deed. Niets. Ook niet toen zij 6 Egyptenaren hadden gedood een paar maanden terug.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef C_N het volgende:
helikopter vlieg in Israelish luchtruim voor meer dan 25 minuten .
[..]
wat zal er gezegt woorden als israel dit doe ?
er zijn twee doden gevallen van de +- 5 terorristen .quote:Op donderdag 3 november 2011 15:38 schreef rakotto het volgende:
Zijn er gevechten nu tussen Palestijnen en Israelieten? Of is het al opgehouden.
twee dode joden?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:02 schreef C_N het volgende:
[..]
er zijn twee doden gevallen van de +- 5 terorristen .
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Verder, het heeft de IRA in Ierland ook geen ene kloot opgeleverd.
Dan maak je toch echt een verkeerde vergelijking. Een betere vergelijking is de volgende: Een groep Negers claimt op basis van een heel oud boek dat ze recht hebben op Friesland. Omdat de Negers in het verleden zo slecht zijn behandeld (slavernij enzo) besluit de internationale gemeenschap dat Nederland grondgebied (in dit geval Friesland) moet afstaan aan de Negers. De Negers trekken massaal naar Friesland en discrimineren daar de overgebleven Friese bevolking. Nederland begint een oorlog om Fries grondgebied terug te krijgen (logisch) maar verliest deze omdat de Negers worden gesteund door de VS. Na deze oorlog annexeren de Negers nog meer delen van Nederland, namelijk een stuk van Groningen. Maar aangezien dat nog niet genoeg is, beginnen de Negers ook illegaal huizen te bouwen in Drenthe. De Nederlanders terecht boos, maar als ze er iets van zeggen komt de internationale gemeenschap enkel op voor de Negers. De Drenthenaren pikken het niet dat hun huizen worden afgebroken om plaats te maken voor de huizen van de Negers en beginnen een strijd tegen de indringers. Ik zou de Nederlanders dan wel eens willen zien.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef C_N het volgende:
ik wil nederland zien als het beschoten word vanuit een buurland dagelijks ? en ook wil ik de posters hier eens zien als dat gebeurd, en dan de reakties wil ik dan wel eens lezen ..![]()
Waarom moeten de Palestijnen zich wel aan VN resoluties houden van de VS en Israël, maar mogen ze geen lid worden van de VN? Bizar, dat met twee maten meten.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef C_N het volgende:
ik vroeg je ook noem een UN resolutie waar de plo zich aan heeft gehouden .
eh de dingen moeten van twee kanten komen is het niet . en als de plo zich niet eaan een resolutie kan of wil houden en israel zicht tot nu toe aan verschillende hou .quote:Op donderdag 3 november 2011 17:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom moeten de Palestijnen zich wel aan VN resoluties houden van de VS en Israël, maar mogen ze geen lid worden van de VN? Bizar, dat met twee maten meten.
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een instemmend knikje is voldoende
In het verleden hebben de VS en Israel ook nooit moeite gehad met het toelaten van niet-staten tot Unesco.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:33 schreef C_N het volgende:
en de UN als je een staat ben dan kan je lid worden en tot nu toe zie ik niet palestina op een map staan .
ook iets wat niet op een map staat ??quote:Op donderdag 3 november 2011 18:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In het verleden hebben de VS en Israel ook nooit moeite gehad met het toelaten van niet-staten tot Unesco.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:07 schreef C_N het volgende:
en iedere keer kom er weer een vergelijking inplaats op een vraag te reageren ..
oh lol, de ironiequote:je lijk abbas wel
ow gelukkig dat het niet geef ,ik maakten mij al zorgen .quote:Op donderdag 3 november 2011 21:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je snapt het dan ook niet helemaal geloof ik.... geeft niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |