Ik vind het niet keiduur. En kom ook wat hoger uit trouwens. Maar het is wel veel geld op mijn inkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
¤ 5,80 voor een supertof lakje keiduur vinden
Naja wat klote zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
En
Die creditcardfraude in augustus he, toen kreeg ik de dag voor ik op vakantie ging een fraudeverklaring thuis die ik moest ondertekenen en terugsturen. Ben ik helemaal vergeten door vakantie. Hebben ze net het fraudebedrag alsnog afgeschreven, zonder weaarschuwing o.i.d.
Ben ff klaar met de bank geloof ik
Nee...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
En
Die creditcardfraude in augustus he, toen kreeg ik de dag voor ik op vakantie ging een fraudeverklaring thuis die ik moest ondertekenen en terugsturen. Ben ik helemaal vergeten door vakantie. Hebben ze net het fraudebedrag alsnog afgeschreven, zonder weaarschuwing o.i.d.
Ben ff klaar met de bank geloof ik
dit is een ander verhaal dan die borgfaal overigens, die was op de gezamenlijke CC. Dit is op mijn eigen CC en betreft 457 ekkiesquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja wat klote zeg.Dat ging toch om nog best een groot bedrag?
als ik deze week alsnog zo'n formulier opstuur komt 't goed zeiden ze. Nu maar weer ff duimenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee...
Was t veel geld?
Ja, en zo niet, toch nog kut!!
Ik zal met je mee doen. Dat zijn gewoon 22 setjes beetles man!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik deze week alsnog zo'n formulier opstuur komt 't goed zeiden ze. Nu maar weer ff duimen
Oww okee. Nou dat vind ik ook een hoog bedragquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is een ander verhaal dan die borgfaal overigens, die was op de gezamenlijke CC. Dit is op mijn eigen CC en betreft 457 ekkies
Wow, zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal met je mee doen. Dat zijn gewoon 22 setjes beetles man!!
Zelfde blog-mevrouw heeft er nog één geswatched: http://www.londonbeautyre(...)uice-collection.htmlquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
Verder zijn er geen swatches; denk ik he? Behalve de pic van mo zelf?
(heb gisteren de links niet gekeken; want ik ging niet bestellen)
Welke?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:26 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ben op het punt aangekomen, dat ik zonder het te weten een lakje dubbel heb gekocht
Daarom de excelsheets.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:26 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ben op het punt aangekomen, dat ik zonder het te weten een lakje dubbel heb gekocht
Forget me Not van Catrice. Duidelijk geen toepasselijke naam, want ik was hem dus wel vergetenquote:
Haha dat is inderdaad eigenlijk best creepy dat ie zo heetquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:33 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Forget me Not van Catrice. Duidelijk geen toepasselijke naam, want ik was hem dus wel vergeten
nou ende of!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef Mirjam het volgende:
Die is toch niet van beetlejuice? Dies erg pretty
[..]
Dat wist ik zelfs!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef Mirjam het volgende:
Die is toch niet van beetlejuice? Dies erg pretty
[..]
Yay!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs!
Eerste orly lakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, thanks. Zo erg dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarschuwing: drie lagen basecoat gebruiken
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whut?echt, ik laat nooit meer Lush via DHL bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 keer gedaan en toen mocht ik ook tijdens friggin kantooruren (is handig want dan werk ik altijd) naar een industrieterrein tussen Eindhoven en Oirschot om het pakket op te halen. En ik had geen auto.
disclaimer
Maar ik heb om 12u gebeld en ze zouden morgen nog een x komen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt, ik laat nooit meer Lush via DHL bezorgen
1 keer gedaan en toen mocht ik ook tijdens friggin kantooruren (is handig want dan werk ik altijd) naar een industrieterrein tussen Eindhoven en Oirschot om het pakket op te halen. En ik had geen auto.
Daar kwam albino meequote:
ik heb een keer een nieuwe bezorgafspraak gemaakt voor vrijdagochtend want dan is bleiblei thuis. Wanneer kwamen ze? Juist, woensdagmiddagquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb om 12u gebeld en ze zouden morgen nog een x komen?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een keer een nieuwe bezorgafspraak gemaakt voor vrijdagochtend want dan is bleiblei thuis. Wanneer kwamen ze? Juist, woensdagmiddag
Like whut, wie is dat?quote:11/01/2011
13:58 0522
Geleverd aan: E. VERMEULEN
Gisteren ook. Stond er: Geleverd aan: M Jacobsquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
DPD kwam vandaag bij mij:
[..]
Like whut, wie is dat?ik zit gewoon op m'n werk!
Ik heb geeneens een lijstquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn nagellaklijst klopt allang niet meer![]()
In de kerstvakantie maar weer eens bijwerken.
Ik ben er gewoon niet consequent mee( te lui gewoon dus).
Kijk, dat scheelt ff! Lekker hoor!quote:
Ja 't is wel mijn achternaam. Maar verder niemand die zo heet in de straatquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gisteren ook. Stond er: Geleverd aan: M Jacobs
Duurde even voor ik doorhad dat dat de buurvrouw was
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga voor verjaardag ook gewoon lush cadeaubon vragenwil nog een paar spullies
nog iemand iets nodig van TD?
Serieusquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
TD!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Whut? How?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg lush has kidnapped zeh money from my account!
bestelling plaatsen, betalen met paypal, dan wordt het er opeens paar dagen erna afgeschreven ipv gelijk, was alweer vergeten dat dat ook nog van mijn rekening af moestquote:
Oh... bwhehehehe, oepsie!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bestelling plaatsen, betalen met paypal, dan wordt het er opeens paar dagen erna afgeschreven ipv gelijk, was alweer vergeten dat dat ook nog van mijn rekening af moest
okayquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef Lindytje het volgende:
Sjanie, ik wil wel:
OPI meep, meep, meep
OPI Suzi takes the wheel
Orly Ingenue![]()
Wat is er op?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wie kijkt er ook oprah?Kan niet tegen dit soort verhalen, maar kan ook niet stoppen met kijken.
Over een jongetje dat door zijn familie geterroriseerd werd, opgesloten in de kast in een kooi vastgeketend. Dagen zonder eten. Zijn behoeftes moest ie in de kast doen en dan wreef zn moeder dat in zn gezicht. Hij was zes toen ie bevrijd werd. Nu issie 19.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Over een jongetje dat door zijn familie geterroriseerd werd, opgesloten in de kast in een kooi vastgeketend. Dagen zonder eten. Zijn behoeftes moest ie in de kast doen en dan wreef zn moeder dat in zn gezicht. Hij was zes toen ie bevrijd werd. Nu issie 19.
ziekelijke mensenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Over een jongetje dat door zijn familie geterroriseerd werd, opgesloten in de kast in een kooi vastgeketend. Dagen zonder eten. Zijn behoeftes moest ie in de kast doen en dan wreef zn moeder dat in zn gezicht. Hij was zes toen ie bevrijd werd. Nu issie 19.
Ja nu laten ze de ondervraging horen. Zo'n klein kinderstemmetjequote:
quote:# 100023602 Dwyn
# 100023604 Nagel Ship 100015215
# 100023605 SQ Ship 100015214
# 100023606 Priem Ship 100015213
*hele tijd niks*
# 100023666 Bubsel Ship 100015057
# 100023681 Mss
# 100023837 Dico
#100024036 Space
Nu heb ik ook weer trek in pie damnitquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
kersen pudding kruimelvla in de oven![]()
Met de hulp van taartjesfee
ja vla vlaaiquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
vla in de oven? Bedoel je niet vlaai?
Heb je misslipgloss net gelezen ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga vanaf morgen geen vlees meer eten. Even kijken hoe dat bevalt![]()
Je was me net een seconde te vlug afquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je misslipgloss net gelezen ofzo?
Ja LOL, maar zat er al wel langer mee in mijn hoofd heur. Ik eet toch al bijna geen vleesquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je misslipgloss net gelezen ofzo?
Ik niet. Soms word ik er zelfs misselijk vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef BGTes het volgende:
Ik eet het elke dag en geniet er intens van
Meelopertquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja LOL, maar zat er al wel langer mee in mijn hoofd heur. Ik eet toch al bijna geen vlees
Dat heeft een vriendin van me ook. Na 100 gram vlees wordt ze kotsmisselijk. Misschien een intolerantie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik niet. Soms word ik er zelfs misselijk van
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
MeelopertEn maar lachen om de beautyblogs...
Maarre, succes! Mij niet gezien
Nee misselijk dat ik ga denken dat ik een dood beest op eet. Of met paté dat het gemalen lever is enzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat heeft een vriendin van me ook. Na 100 gram vlees wordt ze kotsmisselijk. Misschien een intolerantie?
Weet iemand trouwens een webshop/winkel met leuke houthakkersbloesjes voor fatties? En dan geen dure?
Ah op die fiets. Ik vind het wel zielig, denk er wel over na, maar ik vind het veel te lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee misselijk dat ik ga denken dat ik een dood beest op eet. Of met paté dat het gemalen lever is enzo
Ik vind alleen macdonalds lekker, en dat is plastic en teringslecht dus dat kan ik ook wel missen denk ik danquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik vind het wel zielig, denk er wel over na, maar ik vind het veel te lekker
Waarom hypocriet, lekker eten wat je zelf wil toch? Ik ga niet demonstreren dat iedereen moet stoppen met vlees eten. Is je eigen keuzequote:Op dinsdag 1 november 2011 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben hypocriet met vlees en vis, dat welAls ik zie dat het van een beestje is, vind ik het zielig
Dus ik eet graag voorgemalen/gesneden dingen, zodat je niet meer ziet dat het vlees is
100 gram vlees is dan ook meer dan genoegquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat heeft een vriendin van me ook. Na 100 gram vlees wordt ze kotsmisselijk. Misschien een intolerantie?
Weet iemand trouwens een webshop/winkel met leuke houthakkersbloesjes voor fatties? En dan geen dure?
Ik begin pas vanaf morgen hč! Nog niks knaps aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Respect Spaceinvaders! Ik zou het echt niet kunnen (heb nogal de verknipte gedachte dat wanneer ik avondeten zonder vlees heb gegeten het niet echt compleet is).
weet je moeder het al?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik begin pas vanaf morgen hč! Nog niks knaps aan
Niet als je op een BBQ bentquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
100 gram vlees is dan ook meer dan genoeg
Wel succes!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha ik ben positief ingesteldquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, die begon allemaal dingen op te noemen die ik altijd maakte (hachee enzo) wat dan te veel is om in haar eentje te etenquote:
Lekker! Ik een gemarineerde rundersteak. Was goed te doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, ik heb gisteren nog een heeeerlijke biefstuk op
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:57 schreef BGTes het volgende:
* BGTes vult ondertussen gewoon een virtueel winkelmandje want fuck normaal avondeten, ik wil nagellak
Joah... NYX round lipsticks zijn tha bomb!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:57 schreef BGTes het volgende:
* BGTes vult ondertussen gewoon een virtueel winkelmandje want fuck normaal avondeten, ik wil nagellak
En NYX round lipsticks want die kun je niet genoeg hebben!
Ze zijn nu bij Boozyshop ook maar 2,12 per stukquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joah... NYX round lipsticks zijn tha bomb!!
NYX Matte lipsticks zijn ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze zijn nu bij Boozyshop ook maar 2,12 per stuk
Shhhhtttt!!! Jonge!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze zijn nu bij Boozyshop ook maar 2,12 per stuk
Gewoon die code er in rammen en klaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef BGTes het volgende:
* BGTes betaalt met haar ogen dicht
Ik zie geen prijs ik zie geen prijs
Ik noem het geen gefaald maar gewoon winningquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Shhhhtttt!!! Jonge!!
Ik heb gisteren al bodyshop gefaald, vandaag MO en 3 lakjes van TD...
En vandaag kwamen er 4 benefit-mini's binnen
Ohja, kut... Bol ook nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vandaag MO en bol.com gefaald
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik tegen de babbelende oudjes gaan zeuren dat ze in de stiltecoupe zitten?
Wel filmpje makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik tegen de babbelende oudjes gaan zeuren dat ze in de stiltecoupe zitten?
Oh kut ik dus ookquote:
Whihihiih!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh kut ik dus ookWordt een leuke maand zo
Maar ik ben over 2 weken jarig!
Ze zijn gestopt met babbelen.quote:
Voordeel aan mijn P overdoen is dat ik dit jaar geen nieuwe boeken hoefde te kopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt met babbelen.![]()
Oh ja. Bol. Gelukkig krijg ik mijn schoolboeken van mijn ouders.(was ik eigenlijk alweer vergeten, dus meevaller.
)
Maar wel een jaar extra collegegeldquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef BGTes het volgende:
[..]
Voordeel aan mijn P overdoen is dat ik dit jaar geen nieuwe boeken hoefde te kopen
Hehe. Och, het meeste is voor mij artikelen printen, maar af en toe ook boeken. Scheelt me toch weer ¤70quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef BGTes het volgende:
[..]
Voordeel aan mijn P overdoen is dat ik dit jaar geen nieuwe boeken hoefde te kopen
Jepquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wel een jaar extra collegegeld
Nee, je mag een jaar langer lenen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jepmaar ik krijg gelukkig wel een jaar extra stufi dus dat heft het weer wat op
Ik vermoed een andere regeling.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, je mag een jaar langer lenen.
Een jaar extra om een heerlijke schuld op te bouwenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, je mag een jaar langer lenen.
Zit jij dan ook met die langstudeerboete?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Een jaar extra om een heerlijke schuld op te bouwen
zijn er meerdere regelingen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed een andere regeling.
Maar idd wat IJs zegtquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed een andere regeling.
Nee die gaat dan voor mij een jaar later inquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit jij dan ook met die langstudeerboete?
Als ze je reden van absentie goed genoeg vinden, willen ze nog wel eens een extra jaar basisbeurs geven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn er meerdere regelingen dan?
Die wil ik echt al heul lang maar vergeet steeds te kopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef BGTes het volgende:
Even mijn nagels lakken in OPI's Teal The Cows Come Home
Ah, toch wel goed opgevangen. Begon te twijfelen toen je over lenen begon, vandaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:13 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar idd wat IJs zegt
Ik krijg extra stufi vanwege bijzondere omstandigheden (ziekte). Ik had liever gewoon een jaar eerder klaar geweest met mijn studie
quote:8. Het doet pijn als anderen je niet behandelen zoals je zelf vindt dat je moet worden behandeld
quote:Let op:
Deze vragenlijst is niet getest op pathologische gevallen van narcisme en er kan dus niet worden geconcludeerd dat mensen die hoog scoren een ziekelijke vorm van narcisme hebben.
quote:U scoort laag op verborgen narcisme en hoog op openlijk narcisme
U meent dat u het doen en laten van anderen bepaalt, en ondervindt weinig hinder van hun invloed of hun gevoelens. Dat heeft voordelen, zegt de Amerikaanse psycholoog Paul Rose: wie zijn eigen dromen en ambities najaagt, kan hoogten bereiken waar anderen alleen over kunnen dromen. Maar omdat u zich niet zo goed in anderen kunt inleven, loopt u het gevaar uw naasten te kwetsen. Het kan moeilijk voor u zijn om langdurige en diepe relaties aan te gaan.
Probeer wat vaker te denken: ‘Ik ben goed zoals ik ben'. U hoeft niet altijd bewondering van anderen te zoeken om een goed gevoel over uzelf te krijgen of gevoelens van leegte op te vullen. En is het echt nodig dat u altijd in het middelpunt van de belangstelling staat? Probeer wat meer oog te hebben voor anderen. Bedenk dat andere mensen ook hun eigen verlangens en gevoelens hebben, en hun eigen behoefte aan bewondering. Geef ze die ruimte - anders loopt u het risico dat mensen zich van u afkeren.
quote:U scoort hoog op verborgen en openlijk narcisme
Geef toe: u bent af en toe behoorlijk arrogant, en u denkt dat u precies doet wat u wilt. Maar achter dat masker van zelfverzekerdheid gaat een onzeker persoon schuil. Diep van binnen voelt u zich minderwaardig. Daardoor bent u zeer gevoelig voor wat anderen van u vinden, en makkelijk te raken. Mensen die op beide vormen van narcisme hoog scoren, zijn vaak extreem gevoelig voor kritiek. Eigenlijk zijn ze voortdurend gepreoccupeerd met zichzelf - ofwel met hun eigen wensen en behoeften, ofwel met hoe anderen hen zien.
Kunt u proberen erop te vertrouwen dat u goed bent zoals u bent? Als u zich minder druk maakt over uzelf en meer oog krijgt voor de gevoelens en behoeften van anderen, heeft u misschien ook minder de neiging om te manipuleren of te vissen naar hun goedkeuring. Bestaansrecht krijg je bij je geboorte - je hoeft het niet te verdienen.
Ik ben dus een zeer openlijke narcistquote:U scoort laag op verborgen narcisme en hoog op openlijk narcisme
Zijn we gezellig samenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben dus een zeer openlijke narcist
quote:U scoort laag op verborgen narcisme en hoog op openlijk narcisme U meent dat u het doen en laten van anderen bepaalt, en ondervindt weinig hinder van hun invloed of hun gevoelens. Dat heeft voordelen, zegt de Amerikaanse psycholoog Paul Rose: wie zijn eigen dromen en ambities najaagt, kan hoogten bereiken waar anderen alleen over kunnen dromen. Maar omdat u zich niet zo goed in anderen kunt inleven, loopt u het gevaar uw naasten te kwetsen. Het kan moeilijk voor u zijn om langdurige en diepe relaties aan te gaan.
Probeer wat vaker te denken: ‘Ik ben goed zoals ik ben'. U hoeft niet altijd bewondering van anderen te zoeken om een goed gevoel over uzelf te krijgen of gevoelens van leegte op te vullen. En is het echt nodig dat u altijd in het middelpunt van de belangstelling staat? Probeer wat meer oog te hebben voor anderen. Bedenk dat andere mensen ook hun eigen verlangens en gevoelens hebben, en hun eigen behoefte aan bewondering. Geef ze die ruimte - anders loopt u het risico dat mensen zich van u afkeren.
kittehquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef megamandy het volgende:
Nieuwe fotocamera gefaald![]()
[ afbeelding ]
Kijk het nieuwe filmpje op onze lievelings beautyblogquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
waar de hell gaat dit allemaal over?
quote:U scoort laag op verborgen narcisme en hoog op openlijk narcisme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teal The Cows Come Home![]()
En ja ik weet het @ middelvinger, ik ben een ongeduldig persoon
My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:45 schreef BGTes het volgende:
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teal The Cows Come Home![]()
En ja ik weet het @ middelvinger, ik ben een ongeduldig persoon
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef BGTes het volgende:
Ik vind het irritant dat ik die hamster zo cute vind
Ik verkoop mijnequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die wil ik echt al heul lang maar vergeet steeds te kopen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Le fu... Vriendlief heeft mail wel gelezen ivm gekochte nagellak; maar niet op gereageerd
Ik ga maar eens naar huis![]()
![]()
Succes!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Le fu... Vriendlief heeft mail wel gelezen ivm gekochte nagellak; maar niet op gereageerd
Ik ga maar eens naar huis![]()
![]()
LEKKAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef Diconnected het volgende:
Zometeen lekker patatjes eten met frikadel special![]()
omdat ik m'n moeder zo zielig aankeek met m'n puppyogen mwehehe
Friet ala?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:16 schreef megamandy het volgende:
Ik krijg dalijk ook frieten met frikadelAlleen dan met zuurvlees omnomnom
Welke winkel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, ik heb net de kleding van die dikke mensen winkel binnen uit engeland!!
Alles, alles past perfect, zit heerlijk, je merkt gewoon dat het geen ontwerp is voor een maat 34 die gewoon is uitgerekt. Donderdag besteld, vandaag binnen. Sneller en goedkoper dan de hennez. Wat een AANRADER voor meisjes met maat 46 of hoger! Echt...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Alles, alles past perfect, zit heerlijk, je merkt gewoon dat het geen ontwerp is voor een maat 34 die gewoon is uitgerekt. Donderdag besteld, vandaag binnen. Sneller en goedkoper dan de hennez. Wat een AANRADER voor meisjes met maat 46 of hoger! Echt...
Giev zhe link!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Voor iemand met maat 46 of meer is het erg lastig vooral qua pasvorm, kom je al snel op tuniektenten. Maar dit!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Joysa het volgende:
[..]Wauw
Maar ik wil ook goede kleren! * Joysa gaat heel veel eten zo
Goed toch!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor iemand met maat 46 of meer is het erg lastig vooral qua pasvorm, kom je al snel op tuniektenten. Maar dit!heb ik nog nooit meegemaakt
Je eigen maat min dertig!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh god... omrekentabel zoeken...
*UK-maten*
Nee, maat 44. Maar het valt niet heel krap zeg maar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goed toch!
Maar maat 14 daar is maat 46 hier?
Ah, deze info was ik benieuwd naar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ik heb alles in maat 18 besteld, en de lange pijpen vallen wel als normale pijpen. De 29" zijn aan de korte kant, en ik heb korte pootjes
oh dat is fijn! tis al lastig zat met die maat (weet ik van mams, ik zal haar die link sturen)quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Maten die variėren per winkel.quote:
SKJOE! Ga jij heeeeeeeeeeeeel veel gehaktballen maken voor op de meet? Kan ik ook die leuke kleren bestellenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Veel bestelplezier, ik ga boodschappen doen![]()
/enabler
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
SKJOE! Ga jij heeeeeeeeeeeeel veel gehaktballen maken voor op de meet? Kan ik ook die leuke kleren bestellen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
SKJOE! Ga jij heeeeeeeeeeeeel veel gehaktballen maken voor op de meet? Kan ik ook die leuke kleren bestellen
Thanxquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Veel bestelplezier, ik ga boodschappen doen![]()
/enabler
Meestal 46. Dacht ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar pas je het vaakst in? Ik heb bij c&a maat 48...
Mag ik een linkje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry maar dat stukje op miss lipglossraar vinden dat wij sommige beesten wel eten en andere beesten weer niet? dat doen beesten zelf toch ook? Ik zie mijn kat geen olifant slachten maar vogeltjes en muizen eten ze maar al te graag
Evengoed dank!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://www.yoursclothing.co.uk/
Dhl is gewoon stom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
DHL komt geen tweede keer langs? je moet ze gelijk bellen?
Story of my lifequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
DHL komt geen tweede keer langs? je moet ze gelijk bellen?
Moet...hebben....nuuuuuuu.......quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef BGTes het volgende:
Wat een kutgevoel; De uren nadat je make-up besteld hebt.. IK WIL ZE NU
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet...hebben....nuuuuuuu.......
Dat?
cool! hoe heb je dat gedaan qua maten? hebben ze een maattabel? ik heb altijd een milajrd verschillende maten, iedere winkel een andere maatquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.yoursclothing.co.uk/
Precies datquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
ja, en als je het dan binnen hebt is na een dag het nieuwe er af en ga je weer iets anders bestellen
hoe doen jullie dat??quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
cool! hoe heb je dat gedaan qua maten? hebben ze een maattabel? ik heb altijd een milajrd verschillende maten, iedere winkel een andere maat
idd, ik ga vanavond eens goed metenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
nee maar je zou toch niet in de mist moeten kunnen als je goed meet?
het voelt goed, maar kan er pas na de was iets over zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
idd, ik ga vanavond eens goed meten
maar wat een leuke t-shirts hebben ze daar!
jij had toch al wat binnen? hoe is de kwaliteit?
Have fun!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
I'm off to the ladies night in de bios![]()
Fijne avond meisjes
ehr, volgens mij niet...quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
Bah kom je thuis ligt er een prent in je bus![]()
5 km te hard 33 euro!!! Gloeiendegloeiende....
Skjoe de BM plates zijn er nog steeds nietKunnen we dat traceren ergens?
Ik vind van niet hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
is het stom om twee keer dezelfde jurk in verschillende kleuren te kopen?
welnee!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Als ie tof is nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
Die is heeeeeel cutequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb 'm net in het teal binnen en ben op slag verliefd
Maar ik wacht minstens een week!
kan prima op een broek!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht. Volgens mij gaan jurkjes bij mij nogal kort uitvallen op die site.
Hij's leuk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan prima op een broek!
[ afbeelding ]
staat leuk SQquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan prima op een broek!
[ afbeelding ]
www.nozzman.nlquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie een leuk linkje voor me? Ik verveel me te pletter
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan prima op een broek!
[ afbeelding ]
sorryquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Lindytje het volgende:
Verdammt noch mal!!! Skjoe!!! Ik heb al 5 items in mijn bag zitten, ik heb net 2 categorieėn gehad
Oh, en je jurkje is tof
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Diconnected het volgende:
Ziet er tof uit SQ*op website kijken gaat*
Ik heb echt dringend winterkleding nodig, heb afgelopen winter alleen op slippers en korte broeken en jurkjes geleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |