Ik vind het niet keiduur. En kom ook wat hoger uit trouwens. Maar het is wel veel geld op mijn inkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
¤ 5,80 voor een supertof lakje keiduur vinden
Naja wat klote zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
En
Die creditcardfraude in augustus he, toen kreeg ik de dag voor ik op vakantie ging een fraudeverklaring thuis die ik moest ondertekenen en terugsturen. Ben ik helemaal vergeten door vakantie. Hebben ze net het fraudebedrag alsnog afgeschreven, zonder weaarschuwing o.i.d.
Ben ff klaar met de bank geloof ik
Nee...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
En
Die creditcardfraude in augustus he, toen kreeg ik de dag voor ik op vakantie ging een fraudeverklaring thuis die ik moest ondertekenen en terugsturen. Ben ik helemaal vergeten door vakantie. Hebben ze net het fraudebedrag alsnog afgeschreven, zonder weaarschuwing o.i.d.
Ben ff klaar met de bank geloof ik
dit is een ander verhaal dan die borgfaal overigens, die was op de gezamenlijke CC. Dit is op mijn eigen CC en betreft 457 ekkiesquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja wat klote zeg.Dat ging toch om nog best een groot bedrag?
als ik deze week alsnog zo'n formulier opstuur komt 't goed zeiden ze. Nu maar weer ff duimenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee...
Was t veel geld?
Ja, en zo niet, toch nog kut!!
Ik zal met je mee doen. Dat zijn gewoon 22 setjes beetles man!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik deze week alsnog zo'n formulier opstuur komt 't goed zeiden ze. Nu maar weer ff duimen
Oww okee. Nou dat vind ik ook een hoog bedragquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is een ander verhaal dan die borgfaal overigens, die was op de gezamenlijke CC. Dit is op mijn eigen CC en betreft 457 ekkies
Wow, zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal met je mee doen. Dat zijn gewoon 22 setjes beetles man!!
Zelfde blog-mevrouw heeft er nog één geswatched: http://www.londonbeautyre(...)uice-collection.htmlquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
Verder zijn er geen swatches; denk ik he? Behalve de pic van mo zelf?
(heb gisteren de links niet gekeken; want ik ging niet bestellen)
Welke?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:26 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ben op het punt aangekomen, dat ik zonder het te weten een lakje dubbel heb gekocht
Daarom de excelsheets.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:26 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ben op het punt aangekomen, dat ik zonder het te weten een lakje dubbel heb gekocht
Forget me Not van Catrice. Duidelijk geen toepasselijke naam, want ik was hem dus wel vergetenquote:
Haha dat is inderdaad eigenlijk best creepy dat ie zo heetquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:33 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Forget me Not van Catrice. Duidelijk geen toepasselijke naam, want ik was hem dus wel vergeten
nou ende of!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef Mirjam het volgende:
Die is toch niet van beetlejuice? Dies erg pretty
[..]
Dat wist ik zelfs!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef Mirjam het volgende:
Die is toch niet van beetlejuice? Dies erg pretty
[..]
Yay!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs!
Eerste orly lakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, thanks. Zo erg dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarschuwing: drie lagen basecoat gebruiken
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whut?echt, ik laat nooit meer Lush via DHL bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 keer gedaan en toen mocht ik ook tijdens friggin kantooruren (is handig want dan werk ik altijd) naar een industrieterrein tussen Eindhoven en Oirschot om het pakket op te halen. En ik had geen auto.
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |