Al crashte de juten zak meestal nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat je vroeger had op pakjesavond?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Al crashte de juten zak meestal niet![]()
http://www.lmgtfy.com/?q=swatches+models+own+beetlejuicequote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef Ooi86 het volgende:
Zijn er ergens nog goede swatches te vinden van deze Beetlejuices? Oja, kan je met PP betalen op de site?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
snel een accountje aangemaakt en ingelogd meteen
Dan kan je tof doen, maar na tig keer googlen heb ik alleen nog maar foto's van de flesjes gezien en een slechte foto van een hand met op elke vinger een kleurtje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:49 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.lmgtfy.com/?q=swatches+models+own+beetlejuice
komt omdat ze pas over 7 minuten verkrijgbaar zijn!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dan kan je tof doen, maar na tig keer googlen heb ik alleen nog maar foto's van de flesjes gezien en een slechte foto van een hand met op elke vinger een kleurtje.
hey, we hebben geen tijd om te rellen nuquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dan kan je tof doen, maar na tig keer googlen heb ik alleen nog maar foto's van de flesjes gezien en een slechte foto van een hand met op elke vinger een kleurtje.
idd, we moeten onze hartslag in de gaten houdenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
hey, we hebben geen tijd om te rellen nu
6!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt omdat ze pas over 7 minuten verkrijgbaar zijn!
Dan zijn ze er dus niet eh.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik heb ook account aangemaakt.....quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
snel een accountje aangemaakt en ingelogd meteen
LOLLERCOPTEROMFG!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook account aangemaakt.....
PEER PRESSURE IK VOEL HET !!!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa geef ons de schuld!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het genant is om 300+ lakken te hebben... Dit is nog veel genanterquote:
OVERAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111einzquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
waar moet je straks klikken? Waar waar????
WEET IK NIET!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
waar moet je straks klikken? Waar waar????
Well d'uh... Ik zeg gewoon dat het echt moest van jullie...quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaaa geef ons de schuld!![]()
![]()
Opgelost!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:55 schreef Mss het volgende:
[..]
OVERAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111einz
Het is wel heel leuk om mee te lezenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het genant is om 300+ lakken te hebben... Dit is nog veel genanter
GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
Telefoon er naastquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
zul je zien dat er binnen nu en vier minuten een collega belt
Of ineens aan mijn bureau staat
JA ZOIETS ZAL HET WEL WORDEN KLIKKERDEKLIKKERDEKLIK OMGquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:55 schreef Mss het volgende:
[..]
OVERAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111einz
Ik was alleen maar mnquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
hey, we hebben geen tijd om te rellen nu
Godsamme wat een anti-climaxquote:
Ja sorry.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme wat een anti-climax![]()
Besteld
quote:
Okay!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel zo'n box doen anders!
Jottemquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
wel 5 boxjes gedaan, dus iedereen krijgt er een extragratis blanke lak bij
ja, niet helemaal gratis.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:02 schreef Joysa het volgende:
5x5 = 25-7 = 18
box kost 20, dus betaal je nog 2 voor de blanke?
Dan hedde ook een dooske!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:02 schreef Joysa het volgende:
5x5 = 25-7 = 18
Ik zou annulerenquote:
Ik ga maar even poepen denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, wat zullen we nu eens gaan doen?
Bwhahahahhaha!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
36 euro'sIk heb maar een mail gestuurd naar vriendlief met alvast mijn excuses
Ik spoor niet
Ja, maar anders had je er iets anders bij moeten bestellen. Minimale internationale order is 20 pond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:02 schreef Joysa het volgende:
5x5 = 25-7 = 18
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:10 schreef Lindytje het volgende:
Zijn ze al geshipt, zijn ze al geshipt?? Heb je ze al binnen???
als ze slim zijn hebben ze deze week wat extra hulpkrachten gehuurd via Tempoteam ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar anders had je er iets anders bij moeten bestellen. Minimale internationale order is 20 pond.
Enook besteld natuurlijk!
En nu wachten wanneer het komt. MO is niet de snelste... zeker niet als er veel tegelijk besteld wordt.
Ik zou als ik jou was ieder kwartier naar de brievenbus lopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:10 schreef Lindytje het volgende:
Zijn ze al geshipt, zijn ze al geshipt?? Heb je ze al binnen???
Dat ga ik doen, aangezien ik toch fijn thuis ben vandaagquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was ieder kwartier naar de brievenbus lopen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ramde ook gewoon keihard op die bestellen knop.. Heb nu maar even achteraf gekeken of ik wel de goeie heb besteld
Bwhehehehehehe, ik zie je al helemaal zittenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ramde ook gewoon keihard op die bestellen knop.. Heb nu maar even achteraf gekeken of ik wel de goeie heb besteld
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe, ik zie je al helemaal zitten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ze slim zijn hebben ze deze week wat extra hulpkrachten gehuurd via Tempoteam ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |