Niet alleen asociaal, ook debiel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Mauro terug. In wat voor land leven we toch... asociaal volk.
Vind zo'n scheet die naar rotte eieren stinkt een stuk erger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, als je echt van die puur walgelijke bierscheten laat waarvan je op een goede katerdag bijna gaat kotsen.
Terecht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom een uitzondering maken voor hem dan? Ik vind het terecht dat er voor een keer voet bij stuk wordt gehouden.
Had 'm dan vijftien jaar geleden tegengehouden, toen hij nog niet een heel leven had opgebouwd hier. En bovendien is het niets meer dan een politiek spelletje geworden in de CDA-fractie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom een uitzondering maken voor hem dan? Ik vind het terecht dat er voor een keer voet bij stuk wordt gehouden.
Denk je dat ik dat niet schraal vind? Het punt is gewoon dat hij wettelijk eruit gezet moet worden, en op het moment dat de regering zelf zich niet meer aan de wet gaat houden, weet je wat er dan gebeurd met dit land?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Terecht?
Waarom moet zo'n jongen na 9 jaar terug?
Wat denk je van al dat tuig (molukkers, marokkanen) die complete wijken terroriseren. Of al die Polen die jatten, verkrachten en gaan zuipen en dan andere doodrijden.
Maar nee hoor daar wordt niks aangedaan. Want die hebben we zogenaamd nodig in ons land.
En zo jongen als Mauro doet niks verkeerd en wil hier gewoon een leven opbouwen en moet dan na focking 9 jaar terug.
Dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Had 'm dan vijftien jaar geleden tegengehouden, toen hij nog niet een heel leven had opgebouwd hier. En bovendien is het niets meer dan een politiek spelletje geworden in de CDA-fractie.
Dat was inderdaad beter geweest ja. Daar is nu niks meer aan te veranderen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Had 'm dan vijftien jaar geleden tegengehouden, toen hij nog niet een heel leven had opgebouwd hier. En bovendien is het niets meer dan een politiek spelletje geworden in de CDA-fractie.
Dan komen we hopelijk in een opstand?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet schraal vind? Het punt is gewoon dat hij wettelijk eruit gezet moet worden, en op het moment dat de regering zelf zich niet meer aan de wet gaat houden, weet je wat er dan gebeurd met dit land?
Niet haten op Polen jonge laatst nog een fiets gehosseld bij zo'n mennekequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Terecht?
Wat denk je van al dat tuig (molukkers, marokkanen) die complete wijken terroriseren. Of al die Polen die jatten, verkrachten en gaan zuipen en dan andere doodrijden.
Maar nee hoor daar wordt niks aangedaan. Want die hebben we zogenaamd nodig in ons land.
En zo jongen als Mauro doet niks verkeerd en wil hier gewoon een leven opbouwen en moet dan na focking 9 jaar terug.
Ben bij de nachtrelease van MW2 geweest, was bij een paar vrienden thuis en maat van mij ging er ineens naar toe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat ik die game meteen moet hebben, ben gewoon benieuwd wat er allemaal op komt dagen op zo'n avond.
Europa biedt ook zeer veel mogelijkheden, vooral economisch door open handel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan komen we hopelijk in een opstand?
En zal er een keer het een en ander veranderd worden.
![]()
Nee.
Maar wat ik niet snap is dat er allemaal troep uit het buiteland wordt toegelaten danzij de open grenzen in bagger europa. En dat juist daar de problemen vandaan komen. En daar wordt niks aan gedaan.
Mja leven EUROPA.![]()
![]()
Lul niet, er zijn al genoeg potjes geweest dat je gewoon geowned word als je bij de spawnpoint blijft staan van de tegenstander, en gebeurt alleen in CQquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Het valt echt mee. Het probleem is dat de teams vaak ongebalanceerd zijn en niet na elke pot veranderen. Dus het ene team blijft maar winnen.
Of had hem 10 jaar geleden teruggestuurd, dat kan ook. Enigszins zonde wel, want de jongen is meer Nederlands dan Angolees, en heeft totaal niks meer met zijn oorspronkelijke vaderland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een bullshit. De regering hoeft zich niet aan de wetten te houden, die is er juist om samen met de oppositiepartijen te bepalen wat die wetten zijn. Er zijn zoveel mogelijkheden om voor hem en de 75 anderen die indertijd door het knullige asielbeleid dat gevoerd werd ons land binnen zijn gelaten en vervolgens jarenlang geen zekerheid hebben gekregen een uitzondering te maken. Van dat gefaal moet een kind dat hier al een leven heeft opgebouwd en niets in Angola te zoeken niet te dupe worden en hij/zij moet al helemaal geen politieke speelbal worden omdat er toevallig mensen uit zijn op macht binnen de CDA-fractie en Leers de hete adem van een al net zo'n zielige partij als de PVV in zijn nek voelt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet schraal vind? Het punt is gewoon dat hij wettelijk eruit gezet moet worden, en op het moment dat de regering zelf zich niet meer aan de wet gaat houden, weet je wat er dan gebeurd met dit land?
Eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Van dat gefaal moet een kind dat hier al een leven heeft opgebouwd en niets in Angola te zoeken niet te dupe worden en hij/zij moet al helemaal geen politieke speelbal worden omdat er toevallig mensen uit zijn op macht binnen de CDA-fractie en Leers de hete adem van een al net zo'n zielige partij als de PVV in zijn nek voelt.
Hij staat dus onlinequote:
Nee, het is niet zozeer dat ze "nodig" zijn, maar ze zijn niet uit te zetten, mocht dat het doel zijn. Eerstgenoemden hebben over het algemeen een Nederlands paspoort. Je kan Nederlandse ingezetenen niet zomaar hun nationaliteit afnemen. Polen zijn Europeanen en mogen binnen Europa dus gaan en staan waar ze willen, inclusief werken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Terecht?
En dat de aanhangers overlopen naar de PVVquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:05 schreef SoldMayor het volgende:
Het enige goede wat van de hele mauro zaak overblijft is dat het CDA op dit moment wordt vernietigd.
Daarom Europa.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, het is niet zozeer dat ze "nodig" zijn, maar ze zijn niet uit te zetten, mocht dat het doel zijn. Eerstgenoemden hebben over het algemeen een Nederlands paspoort. Je kan Nederlandse ingezetenen niet zomaar hun nationaliteit afnemen. Polen zijn Europeanen en mogen binnen Europa dus gaan en staan waar ze willen, inclusief werken.
PVV.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dat de aanhangers overlopen naar de PVV
Draai het maar eens om. Als ik een baan krijg in Duitsland of Belgie die veel verdient zou ik het best fijn vinden om me zo gemakkelijk mogelijk zonder veel rompslomp te kunnen vestigen in die landenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daarom Europa.![]()
Vind ik niet leuk -1
Ja Duitsland en Belgie jaaaaaaa.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Draai het maar eens om. Als ik een baan krijg in Duitsland of Belgie die veel verdient zou ik het best fijn vinden om me zo gemakkelijk mogelijk zonder veel rompslomp te kunnen vestigen in die landen
True dat is een voordeel, maar liever had ik persoonlijk gezien dat ze het net zoals in Zwitserland doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Draai het maar eens om. Als ik een baan krijg in Duitsland of Belgie die veel verdient zou ik het best fijn vinden om me zo gemakkelijk mogelijk zonder veel rompslomp te kunnen vestigen in die landen
Is zeker wat voor te zeggen. Daardoor hebben ze in Zwitserland namelijk praktisch geen dak- en thuislozen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
True dat is een voordeel, maar liever had ik persoonlijk gezien dat ze het net zoals in Zwitserland doen.
Werk? Oké dan mag je blijven voor 3 jaar, heb je dan nog steeds werk hop 3 jaar erbij.
Hey, geen werk? Wegwezen!
(ik weet niet of het om de 3 jaar is hoor, maar dat is een voorbeeld )
Nee en spotnet geloof ik ook niet, daar heb ik andere sites voorquote:
Nja niet alleen vanwege daklozen hoor, maar ook om er voor te zorgen dat het zuiver blijftquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is zeker wat voor te zeggen. Daardoor hebben ze in Zwitserland namelijk praktisch geen dak- en thuislozen.
Ooooooooooooooh vuile racist.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee en spotnet geloof ik ook niet, daar heb ik andere sites voor
[..]
Nja niet alleen vanwege daklozen hoor, maar ook om er voor te zorgen dat het zuiver blijft
(misschien is zuiver een verkeerd woord)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb BF3 op de pc gespeeld en ik vond er helemaal geen ruk aan.
Je kan zo overduidelijk zien dat het een mislukte rip-off van de MW-reeks is, niet normaal. Heb juist meer zin in volgende week gekregen, bedankt EA
Een beetjequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja niet alleen vanwege daklozen hoor, maar ook om er voor te zorgen dat het zuiver blijft
(misschien is zuiver een verkeerd woord)
BF wil wel meer op COD lijken dat kun je moeilijk ontkennen maar een rip off zou ik het niet noemenquote:
True, vriend van me heeft in Zwitserland op de uni gezeten, was ook altijd een hoop extra gezeikquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een beetjeIk snap wel wat je bedoelt, het is een minimalisering van het aantal mensen wat noodgedwongen moet aankloppen bij de staat. Grappig en nutteloos feit daarbij is trouwens dat mensen in Zwitserland als "arm" worden beschouwd als ze als gezin ongeveer 2700 euro per maand verdienen
![]()
Staat wel tegenover dat Zwitserland als enige land in West-Europa nauwelijks een sociaal vangnet kent, zoals wij dat wel kennen in Nederland, Duitsland etc., en dat de huisvestingskosten en ziektekostenverzekeringen laaiend duur zijn.
Er zijn er wel meer die dat zeggen hoor, en helemaal ongelijk hebben ze niet hè. SP gaat het dan overquote:
Maar die klapmongool zal het vast niet over SP hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die dat zeggen hoor, en helemaal ongelijk hebben ze niet hè. SP gaat het dan over
Overigens wordt het ziektenkostenverzekeringensysteem (38x woordwaarde bij Wordfeud) in Zwitserland gezien als een van de allerbeste ter wereld. En grappig genoeg hanteren zij praktisch hetzelfde systeem als wij: je bent verplicht een ziektekostenverzekering te hebben, maar je mag zelf kiezen bij welk bedrijf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, vriend van me heeft in Zwitserland op de uni gezeten, was ook altijd een hoop extra gezeik
Ja maar wel duurquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Overigens wordt het ziektenkostenverzekeringensysteem (38x woordwaarde bij Wordfeud) in Zwitserland gezien als een van de allerbeste ter wereld. En grappig genoeg hanteren zij praktisch hetzelfde systeem als wij: je bent verplicht een ziektekostenverzekering te hebben, maar je mag zelf kiezen bij welk bedrijf.
Ja er zit nog een gedeelte aan vast, met dokters en ziekenhuizen die voor bepaalde zorgverzekeraars werken waardoor er concurrentie ontstaat... alleen weet ik hier niet meer het fijne van aangezien ik in slaap ben gevallen tijdens dat collegequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar wel duur! Maar goed, als je dan gewoon een perfecte service krijgt
.
Verder is het gewoon duur leven daar, maar dat is voor ons denk ik duur, want hun zien het zelf vaak niet zo
Reep milka chocola 12 euro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar wel duur! Maar goed, als je dan gewoon een perfecte service krijgt
.
Verder is het gewoon duur leven daar, maar dat is voor ons denk ik duur, want hun zien het zelf vaak niet zo
Dat is dus ook het foute.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef dreamzk het volgende:
Veel discussie over Mauro, voor de boomknuffelaars en groenlinks stemmers hier, waarom zou Mauro hier in dit land moeten blijven? Zodra hij mag blijven is het hek van de dam en wil iedereen blijven want ja, ze hebben hier hun leven. En wat voegen ze economisch toe? Vrij weinig met hun MBO diploma (geen haat tegen mbo btw maar dit gaat niet om universitaire studenten). Voor hen 10 polen die wel legaal mogen blijven zonder een heel politiek drama.
Zo dit gezegd, ik ga eten en BF3 spelen.
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:46 schreef SoldMayor het volgende:
En MW3? die hoef ik voorlopig niet meer.
Hahaha ik was ook aan het trollen.quote:
Ach er zal vast wel weer dingen inzitten wat echt verneukt is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil zo graag dat ik fout zit betreft MW3. Ik vind het altijd lekker spelen, maar door alle bullshit van de afgelopen 2 games én omdat het meer op mw2.5 lijkt dan op op mw3, wacht ik het af.
Mensen hebben toch voor dit beleid gestemd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Terecht?
Gewoon een class met assasin en je hebt van heel dat killstreak gebeuren waar jij het laatst over had geen lastquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach er zal vast wel weer dingen inzitten wat echt verneukt is.
Zo houd ik mijn hart vast met die nieuwe killstreaks gebeuren.
En weapon levels enzo.
Kans zit er dik in dat je niet fout zitquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil zo graag dat ik fout zit betreft MW3. Ik vind het altijd lekker spelen, maar door alle bullshit van de afgelopen 2 games én omdat het meer op mw2.5 lijkt dan op op mw3, wacht ik het af.
Eigenlijk niet zoveel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er mis met MW2.5 zonder OMA,Commando en painkiller?
Op zich niets, maar het is geen 50-60 euro waard. Daar komt bij dat CoD online relatief vaak niet goed werkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Juggernaut zooi is de nieuwe painkiller.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die ballistic vest killstreak zorgt ervoor dat je 1 of 2 kogels meer kan hebben en bovendien moet je ook nog met die shit spelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Juggernaut zooi is de nieuwe painkiller.
2 kogels meer is al 200% meer frustratie bij dat spel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ballistic vest killstreak zorgt ervoor dat je 1 of 2 kogels meer kan hebben en bovendien moet je ook nog met die shit spelen
Oss ligt dan ook in de woestijn wildernis.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef SoldMayor het volgende:
Shit het regent hier gewoon.
Dat is zeker 3 weken geleden.
Exact hetzelfde als deel 2 dus. Nouja je moet de vlag nu vasthouden. Who cares? Het is toch geen S&Dquote:
Quickscopequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oss ligt dan ook in de woestijn wildernis.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is gewoon skill.
Je hebt het of je hebt het niet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz valt denk ik meer op blank.
En hier ook niet te zuinigquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef SoldMayor het volgende:
Shit het regent hier gewoon.
Dat is zeker 3 weken geleden.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef Xblister het volgende:
Die graphics kunnen niet serieus zijn?
BF3 heeft super duper mega graphics. En alleen op de PC.
En dat is zo. Jaaaaaa echt hoor want ik heb er een.
En ik kan met 64 man.. jawel 64!!!!! man online.
Anders ga je even huilen. ziet er toch ook verkracht uit..quote:
Crysis 2 ziet er ook mooier uit dan Modern Warfare 5 die over een paar jaar uitkomt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef KoningStoma het volgende:
De maps in mw1 zagen er mooier uit dan dit.
Europa afkraken is net zo dom als op Wilders stemmen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daarom Europa.![]()
Vind ik niet leuk -1
Hd streamquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je kijkt naar een stream, dan zie je de kwaliteit idd goed
De crysis 2 multiplayer is een van de betere van de afgelopen 6 jaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Crysis 2 ziet er ook mooier uit dan Modern Warfare 5 die over een paar jaar uitkomt.
Nee en op wilders stemmen ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Europa afkraken is net zo dom als op Wilders stemmen.
Zegt ie van; ja, ik zuig in fps blablabla. Stiekem is ie gewoon diehard gamer met 3.2 k/d.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, die dude zit daar echt een vet ongemakkelijke sfeer te creëren
http://www.vno-ncw.nl/col(...)Pages%2fdefault.aspxquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee en op wilders stemmen ja.
Dat is dom ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |