Wat had ze?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef Kaasrol het volgende:
Bedankt
We zagen het al wel aan komen hoor, het ging al maanden slecht. Maar nog blijft het kut
Ze werd gewoon oud, ze was al 88. Kon niet meer lopen, had overal pijn, dement, enz... Dus ik ben ook wel blij voor haar dat het maar klaar is eigenlijk.quote:
Hm. Ja, ik snap je wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze werd gewoon oud, ze was al 88. Kon niet meer lopen, had overal pijn, dement, enz... Dus ik ben ook wel blij voor haar dat het maar klaar is eigenlijk.
Fylum Platyhelminthes, platwormen, en van de klasse Turbellaria die vooral in het water leven maar ook in vochtige terrestrische omgevingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wat minder grappig denk ik.
kloptquote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wat minder grappig denk ik.
ahaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar ik speel wel een klein beetje vals. Het zijn niet precies dezelfde beestjes.
Ze horen bij het zelfde Fylum maar bij een andere klasse. Die engerik is er eentje van de Cestoda, een lintworm met vuile zuignappen en tandjes die zich vasthecht in je darm!
Die lieve platte blob daarboven is van de klasse Turbellaria en leeft vrij in water of in vochtige omgevingen op land.
Ik weet waar je hebt over hebt, maar ik heb geen idee hoe dat ding ook alweer heet.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
aha
Die 'lieve' lijkt op speelgoed van jaren terug. Weet niet meer hoe heet, maar dat was zo'n ding aan een touwtje in allerlei kleuren. Die kon je zo overal omheen krullen of zoietsIemand een idee?
ik dus ook niet haha. probeerde het net te zoeken op internet, maar dat is onbegonnen werk zonder ook maar een idee te hebben hoe het heetquote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet waar je hebt over hebt, maar ik heb geen idee hoe dat ding ook alweer heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |