abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103950234
Zit nu letterlijk anderhalf uur te wachten op iemand die de Citroën Berlingo die ik moet transporteren aan het uitruimen is. Goed, kreeg net wel een appelflap en koffie van het bedrijf dus mag niet klagen.
pi_103950235
Slecht nieuws voor als je vaak naar de Huurmij bij Charlois, Rotterdam moet zijn, de bussen die daar komen houden er over een maand mee op volgens de buschauffeur... wordt een eind lopen ben ik bang...
pi_103953057
Ik heb 4 ritten maandag.
pi_103963274
Vandaag geen bijzondere dag, alleen allebei m'n CP's op het afleveradres waren er niet terwijl ze een huurcontract moesten tekenen :')

Maandag Zwijndrecht - Breda in een Punto Abarth en Middelburg - Breda in een BMW 320i

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:47 schreef Panthera. het volgende:
Slecht nieuws voor als je vaak naar de Huurmij bij Charlois, Rotterdam moet zijn, de bussen die daar komen houden er over een maand mee op volgens de buschauffeur... wordt een eind lopen ben ik bang...
Fuck, daar kom ik vaak ;(
pi_103963385
Beetje geflirt met een leuk meisje van de receptie van mijn ophaaladres in Amersfoort. Één dezer dagen maar eens een berichtje sturen op FB.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:19:54 #131
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103963635
Oh, die is heel makkelijk. Daar zou ik ook al drie keer mee op date gaan :')
#26 || Luciano da Silva
pi_103964728
Vet stoer.

Ben ook weer thuis. Die Swift Sport was wel een fijn scheurijzertje, lekker hard geveerd :).
pi_103964855
Denk niet dat we over hetzelfde praten joppie want ze werkt er pas net ;)
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:51:04 #134
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103964948
Hap hap.
#26 || Luciano da Silva
pi_103965214
Nou, nog niets voor maandag... M'n tentamen duurde langer dan verwacht dus kon ze pas 16:15 bellen. Naam doorgegeven en ze zouden het bekijken. Anders maandagochtend vroeg AR nog even bellen of ze ineens wat hebben, en anders maar een andere dag. Ben toch de hele week vrij :)
.
pi_103966058
Ik moet maandag post bezorgen vanuit het distributiecentrum naar de postbodes.. Is weer eens wat anders :P
pi_103973276
Maandag een dagje vestigingswerk in Nieuwegein. Eeeecht geen zin eigenlijk dus waarom ik 'ja' zei weet niemand. Dacht vorige keer bij mezelf 'nee dit gaan we niet nog eens doen'.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_103973462
Mij bellen ze gelukkig alleen maar voor de Oranje in Rotterdam NW, da's erg relaxed daar.
pi_103973738
Je ziet vaak genoeg auto's met een TomTom aan hun vooruit, of hun smartphone in een autolader op de voorruit. Nou haalde ik vanmiddag iemand in die een complete iPad had hangen _O-
pi_103974497
Moet je die vrachtwagenchauffeurs zien met complete 20 inch beeldschermen op hun dashboard! Echt bizar ook hoe sommige mensen hun navigatie midden in het gezichtsveld hangen.
pi_103974765
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Je ziet vaak genoeg auto's met een TomTom aan hun vooruit, of hun smartphone in een autolader op de voorruit. Nou haalde ik vanmiddag iemand in die een complete iPad had hangen _O-
:D In het kader van "handsfree, dus het mag".

Vandaag nog een idioot voor me op de weg. We waren half aan het filerijden, 90 km/h ongeveer. Hij (zij eigenlijk) hield al veel afstand ten opzichte van z'n voorganger, maar toen z'n voorganger remde ging hij vol op de rem staan tot bijna stilstand, terwijl er helemaal geen reden voor was. Ik zat er bijna bovenop...
pi_103992179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:03 schreef Hojdhopper het volgende:
Maandag een dagje vestigingswerk in Nieuwegein. Eeeecht geen zin eigenlijk dus waarom ik 'ja' zei weet niemand. Dacht vorige keer bij mezelf 'nee dit gaan we niet nog eens doen'.
Wens ik je veel succes. Stom eigenlijk dat niemand daar echt warm voor loopt hè, die werkzaamheden. Terwijl er toch wel veel chauffeurs zijn die vast één of meerdere dagen per week dat werk doen. Ik denk dat zij de uitzondering op de regel zijn. Gelukkig woon ik gewoon geografisch ongunstig voor vestigingswerkzaamheden. Nijmegen zou kunnen, maar dat doe ik echt niet.. Dat was eens maar nooit weer.
pi_103992361
Voor AR heb ik al best vaak vestigingswerkzaamheden gedaan en ik moet zeggen dat ik het best prima vind. Moet er wel bij zeggen dat het vooral auto's wegbrengen/halen met collega's was en heel weinig schoonmaken :)
Nadeel is echter wel vind ik dat het 'vaste' personeel niet echt bereid is om het uit te leggen, omdat het voor hen routine is. Het is steeds snel uitstappen, handtekening zetten, kilometerstand opschrijven, afgeven en weer instappen..
pi_103992465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Voor AR heb ik al best vaak vestigingswerkzaamheden gedaan en ik moet zeggen dat ik het best prima vind. Moet er wel bij zeggen dat het vooral auto's wegbrengen/halen met collega's was en heel weinig schoonmaken :)
Nadeel is echter wel vind ik dat het 'vaste' personeel niet echt bereid is om het uit te leggen, omdat het voor hen routine is. Het is steeds snel uitstappen, handtekening zetten, kilometerstand opschrijven, afgeven en weer instappen..
Dat vind ik ook fucking irritant. Kom je voor het eerst die werkzaamheden doen, iedereen vet nors en leggen niets helemaal goed uit. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel als ik het gevoel heb dat ik sta te klungelen of er voor spek en bonen bij sta.
pi_103992622
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:28 schreef Mallet het volgende:

[..]

Wens ik je veel succes. Stom eigenlijk dat niemand daar echt warm voor loopt hè, die werkzaamheden. Terwijl er toch wel veel chauffeurs zijn die vast één of meerdere dagen per week dat werk doen. Ik denk dat zij de uitzondering op de regel zijn. Gelukkig woon ik gewoon geografisch ongunstig voor vestigingswerkzaamheden. Nijmegen zou kunnen, maar dat doe ik echt niet.. Dat was eens maar nooit weer.
Ik heb het één keer gedaan in Barneveld, wat geografisch gezien wel handig ligt. Maar volgens mij hebben ze daar nu zelf iemand extra in dienst die die auto's verzet, gelukkig :)
pi_103992918
Ik mag maandag trouwens weer papieren vervoeren. Gelukkig wel gelijk daar een auto ophalen dus dat scheelt. Nu die halte Vleugelboot in gebruik is, is het sowieso 10x beter bereikbaar dan vanaf De Staart.
pi_103993135
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:56 schreef Mallet het volgende:
Ik mag maandag trouwens weer papieren vervoeren. Gelukkig wel gelijk daar een auto ophalen dus dat scheelt. Nu die halte Vleugelboot in gebruik is, is het sowieso 10x beter bereikbaar dan vanaf De Staart.
Dat maakt bijna niet uit toch, qua tijd? Ik gebruik ze allebei wel eens, ligt eraan waar ik vandaan kom.
pi_103993187
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat maakt bijna niet uit toch, qua tijd? Ik gebruik ze allebei wel eens, ligt eraan waar ik vandaan kom.
Misschien is het gevoelsmatig dan.. Voor mij lijkt het iig korter.
pi_103994803
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:28 schreef Mallet het volgende:

[..]

Daarbij komt dat het geen maandwissel is dus waarschijnlijk niet zo veel ritten. Ik voorzie een dag poetsen. :r

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:56 schreef Mallet het volgende:
Huh die halte is toch al een paar maanden in gebruik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_103994898
Maandag 325pk vervoeren, verdeeld over slechts 2 auto's. Prima!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')