Geen AR'ers dusquote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef Franknfurter het volgende:
Ik geloof dat ik eerder tussen de bejaarden sta die te bejaard zijn om nog te mogen rijden. Wat een ellende trouwens, die buurtbusjes. Kon m'n ontbijt alweer bijna proeven.
Je weet dat als je iets verder loopt je bij de halte postkantoor komt waar wel een gewone bus komt?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef Franknfurter het volgende:
Ik geloof dat ik eerder tussen de bejaarden sta die te bejaard zijn om nog te mogen rijden. Wat een ellende trouwens, die buurtbusjes. Kon m'n ontbijt alweer bijna proeven.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:57 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand van hier die een rode Transit Connect zojuist afleverde bij DL te Barneveld? Je mag wel even uitstappen en kijken of je schade hebt hoor, als je vol gas in zijn achteruit 'mijn' voorbumper raakt. Patient
Overdrijver, met je halve voorbumper erafquote:Op donderdag 3 november 2011 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, ik niet. Of hij schade had weet ik niet, maar die patient wilde achteruit inparkeren tussen twee auto's, maar je kon op drie kilometer afstand zien dat hij te scherp instuurde...
Ouder dan 21 mag je niet hiken, dus PC idd.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:56 schreef Caland het volgende:
Gesprek gehad bij dat albert.nl
Keer over 2-3 weken het volgende gesprek, dan 3 keer rijden met een coach en je wordt ook in het begin pas na de 18e rit uitbetaald.
Bij dat easyway he, als je 23 bent kan je dan nog steeds hiken of moet je dan echt privé-chauffeur worden?
Balen. Dat lijkt me nou echt niks.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ouder dan 21 mag je niet hiken, dus PC idd.
Swift is best een fijne auto. M'n ma heeft de 1.5 met 102pk, vind het een heerlijk wagentje.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Overdrijver, met je halve voorbumper eraf![]()
Morgen twee ritjes, eerste een Swift naar Vianen (gelukkig de 1.6 Sport met 125pk). En daar Den Bosch - Deventer in een Mazda 2. Koektrommeltjesdag!
Serieus? Toen ik er was (wel al ruim 2 jaar geleden) was het een voorlichting met een hele groep, rondleiding door die koelruimte en alles, 1-op-1 gesprek en als dat 1-op-1 gesprek goed ging kon je meteen beginnenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:56 schreef Caland het volgende:
Keer over 2-3 weken het volgende gesprek, dan 3 keer rijden met een coach en je wordt ook in het begin pas na de 18e rit uitbetaald.
Bij dat easyway he, als je 23 bent kan je dan nog steeds hiken of moet je dan echt privé-chauffeur worden?
Oh, ik werk er nog maar 3 maanden en over 4 maanden ben ik 21. Dat is een kort baantje geweestquote:Op donderdag 3 november 2011 16:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ouder dan 21 mag je niet hiken, dus PC idd.
Je wordt niet ontslagen, je kan je alleen niet meer aanmelden.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef roflkartoffel het volgende:
[..]
Oh, ik werk er nog maar 3 maanden en over 4 maanden ben ik 21. Dat is een kort baantje geweestHahaha
Helaas niet gebeld voor morgen, overigens.
Controleren doen ze al heel lang. De ene periode meer dan de andere, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de hoeveelheid klachten die ze ontvangen van klanten. Daarnaast staan ze logischerwijs op de plekken waar de meeste hikers komen (Breda, Almere, wellicht Meerkerk). Gewoon een pantalon aan heb je nergens last van.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:30 schreef RangeRover het volgende:
Morgen Leiden - Barneveld in een 5 jaar oude Citroën Berlingo (1.9D) en Amersfoort - Lisse in een 4 jaar oude Peugeot 207 (1.4). Sinds wanneer controleren ze op je broek?
Ik zou het gewoon doen als ik jou was! Ik vind het ook nooit echt prettig om om werk te zeuren, maar 9 van de 10 keer krijg je dan wel watquote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef Pizzabodem het volgende:
Maandag voor het eerst beschikbaar om te werken voor Autoreset. Zit er aan te denken om de planning morgenmiddag gewoon te bellen en te vragen of ze wat hebben. Werd tijdens m'n sollicitatie daar verteld dat ze het wel waarderen als je belt, maar het lijkt me toch een beetje raar om te bellen voor m'n 1e ritje...
Heb wel zin om te beginnen
hoe laat ben je in lwden?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, moet dus een auto afleveren en ophalen in Leeuwarden, adressen liggen zo'n 6km uit elkaar, maar met het OV duurt het 3 kwartier
Wat ik vroeger altijd deed was gewoon EW bellen en zeggen 'volgens mij hebben jullie mij gebeld'. Als dat zo is, dan win-win. Als dat niet zo is? Dan kijken ze ter plekke of ze nog iets voor je hebben....en als dat niet zo is? Dan sta je in hun geheugen omdat je hebt gebeld, denken ze sneller aan je haha.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Stond daarnet onder de douche en heb een gemiste oproep van een prive nummer. Alleen geen voicemail, dus het zal wel geen zin hebben om terug te bellen
Ach ja, het kan hoogstens gaan om werk voor morgen, dan bellen ze vanmiddag nog maar een keer terug
Als je al hiker bent kun je hiker blijven. Ik was hiker tot m'n 23e.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:56 schreef Caland het volgende:
Ik gok zo rond half 12.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoe laat ben je in lwden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |