mwah.. deze vond ik wel interessant. Het is een beetje de tegenstelling tussen mensen die ondanks alles blijven geloven en mensen die dankzij deze mess niet meer geloven. Dat vind ik dan wel te doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Wtf dat einde, dat zag ik niet aankomen. Toch wel benieuwd hoe dat verder gaat.
En weer een heel dialoog over het geloof, hebben ze een die-hard christen in het schrijversteam gepropt dit seizoen? Het is ook niet alsof het verder ook maar iets toevoegde aan de episode.
Misschien komt het ook vooral omdat ik het er bij de vorige twee ook al zo geforceerd in vond zitten, dat ik me al instant begon te ergeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
mwah.. deze vond ik wel interessant. Het is een beetje de tegenstelling tussen mensen die ondanks alles blijven geloven en mensen die dankzij deze mess niet meer geloven. Dat vind ik dan wel te doen
ja de vorige keren was het nogal geforceerd ja, ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Misschien komt het ook vooral omdat ik het er bij de vorige twee ook al zo geforceerd in vond zitten, dat ik me al instant begon te ergeren.
Maar verder een leuke aflevering toch wel weer, al vroeg ik me tijdens de aflevering ook wel af waar al dat geknipper nu goed voor was. Dat werd uiteindelijk wel duidelijk.
nou ik heb het er maar moeilijk mee. Vooral die vrouw van Rick.. Ik weet neit eens hoe ze heet... wat een gejank komt daar uit. ongelofelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Precies, iets meer actie zou fijn zijn. Toch kan ik redelijk door die ontzettende drama momenten heen kijken.
wou het net posten.. gvd wat irritant, slechte actrice ook (behalve in Prison Break dan)quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ik heb het er maar moeilijk mee. Vooral die vrouw van Rick.. Ik weet neit eens hoe ze heet... wat een gejank komt daar uit. ongelofelijk
ben nog aan het kijken, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
Het einde van de aflevering heeft de aflevering wel gered moet ik zeggen.
Die weet ik dan net wel, maar ik bedacht me gisteren dat ik van veel van de characters niet weet/niet zeker weet hoe ze hetenquote:
Gaat lekker ja?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Die weet ik dan net wel, maar ik bedacht me gisteren dat ik van veel van de characters niet weet/niet zeker weet hoe ze heten
Rick
Lori -> mag wel opgegeten worden
Carl -> mag wel achtergelaten worden bij die dierenarts om te herstellen.
Daryll
Shane
Negert -> mag wel opgegeten worden óf zet hem veel bij Daryll, omdat het zulke goeie maatjes zijn.
Aziatische dude (Glenn lees ik net hierboven) -> mag wel opgegeten worden
Opa (ik dacht Dale, maar ben niet zeker) -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met kort haar/ moeder van Sophia -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met lang haar (Andrea?) -> mag wel opgegeten worden
Sophia (weet ik alleen omdat haar naam nou zo vaak geroepen is) -> mag wel opgegeten worden/achtergelaten worden in het bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |