abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103819005
Gebaseerd op de gelijknamige comicbooks, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie zal bij aanvang het verhaal van de comic volgen, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste episodes worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen episodes voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Characters

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/

Set-foto's: http://www.aintitcool.com/node/45461
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/
Bezoekje op de set: http://splashpage.mtv.com(...)-tv-set-visit-video/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103819008
Als niemand anders een nieuwe wil openen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 1 november 2011 @ 03:05:01 #3
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103819112
Op dit uur zeker? Ik durf mijn pc niet eens te gebruiken, bang dat de zombies het licht zien!
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  dinsdag 1 november 2011 @ 03:40:49 #4
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_103819186
Vind het een zeer degelijke serie, ben altijd al onder de indruk geweest van Darabonts verfilmingen, maar ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben van het acteertalent van andrew lincoln (Rick). Voor een of andere reden vind ik hem de laatste tijd bijzonder ongeloofwaardig...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_103820338
Wtf dat einde, dat zag ik niet aankomen. Toch wel benieuwd hoe dat verder gaat.

En weer een heel dialoog over het geloof, hebben ze een die-hard christen in het schrijversteam gepropt dit seizoen? Het is ook niet alsof het verder ook maar iets toevoegde aan de episode. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_103821750
ik stoorde me vooral aan de opbouw van de aflevering. 1 minuut spannende zombie actie en dan weer terug naar het huis, dan weer 20 seconden terug naar de snelweg, even naar het bos, dan weer 5 minuten naar het huis, weer een minuutje spanning, dan weer geknip zonder dat je iets weet en ga zo maar door.

uiteindelijk wel een aardige twist maar wel jammer dat het jochie het overleefd heeft. Dat gedoe met het het hertje zag je al aankomen: oh kijk eens wat mooi hij heeft toch een reden om te leven

dankzij de zombie actie toch nog een vermakelijke aflevering maar zoveel overbodige scene's moeten ze skippen
pi_103821775
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 08:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Wtf dat einde, dat zag ik niet aankomen. Toch wel benieuwd hoe dat verder gaat.

En weer een heel dialoog over het geloof, hebben ze een die-hard christen in het schrijversteam gepropt dit seizoen? Het is ook niet alsof het verder ook maar iets toevoegde aan de episode. :')
mwah.. deze vond ik wel interessant. Het is een beetje de tegenstelling tussen mensen die ondanks alles blijven geloven en mensen die dankzij deze mess niet meer geloven. Dat vind ik dan wel te doen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_103821994
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:45 schreef sbientje het volgende:

[..]

mwah.. deze vond ik wel interessant. Het is een beetje de tegenstelling tussen mensen die ondanks alles blijven geloven en mensen die dankzij deze mess niet meer geloven. Dat vind ik dan wel te doen :D
Misschien komt het ook vooral omdat ik het er bij de vorige twee ook al zo geforceerd in vond zitten, dat ik me al instant begon te ergeren. :P

Maar verder een leuke aflevering toch wel weer, al vroeg ik me tijdens de aflevering ook wel af waar al dat geknipper nu goed voor was. Dat werd uiteindelijk wel duidelijk. :D
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:35:06 #9
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103824849
Echt tof van Shane!
opgezegd@fok.nl
pi_103825274
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Misschien komt het ook vooral omdat ik het er bij de vorige twee ook al zo geforceerd in vond zitten, dat ik me al instant begon te ergeren. :P

Maar verder een leuke aflevering toch wel weer, al vroeg ik me tijdens de aflevering ook wel af waar al dat geknipper nu goed voor was. Dat werd uiteindelijk wel duidelijk. :D
ja de vorige keren was het nogal geforceerd ja, ben ik met je eens.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_103826437
Wat was dat gesprek over dat hert ongelofelijk slecht uitgevoerd, tenenkrommend gewoon. Ik begrijp dat het voor het verhaal een belangrijk moment was, maar wat slopen ze toch elke keer het tempo uit deze serie om maar voor de zoveelste keer een geforceerde drama scene neer te zetten.

Deze episode heeft het voor mij in ieder geval verpest. Ik twijfelde alweer een tijd of het nog de moeite is om verder te kijken, maar het drama gehalte van seizoen 2 (die notabene geheel anders zou zijn aldus de producers, we gaan minder drama erin verwerken!) ligt dusdanig hoog dat dit meer een average soap is..

Succes ermee jongens, ik ben er klaar mee..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_103827843
Ik vind seizoen 2 tot nu toe beter dan 1 :)
pi_103828068
Ik vind het nog steeds zeer vermakelijk. Ik erger me ook niet zo aan die 'drama' scenes. Heb ik geen moeite mee.

Kijk er elke week weer naar uit _O_
pi_103828224
Glenn gaat die chick wel hosselen denk ik hoor :7
pi_103828646
De zombie scenes zijn tof, maar de rest is echt te sloom en teveel drama.
En de dialogen vindt ik ook niet sterk, deze serie moet gewoon meer actie hebben!
pi_103829816
Precies, iets meer actie zou fijn zijn. Toch kan ik redelijk door die ontzettende drama momenten heen kijken. :P
pi_103830162
Snap niet waarom ze niet gewoon coole personages hebben in plaats van dat stelletje zeikerige retards :{.
Amen.
pi_103830696
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Precies, iets meer actie zou fijn zijn. Toch kan ik redelijk door die ontzettende drama momenten heen kijken. :P
nou ik heb het er maar moeilijk mee. Vooral die vrouw van Rick.. Ik weet neit eens hoe ze heet... wat een gejank komt daar uit. ongelofelijk
pi_103831014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou ik heb het er maar moeilijk mee. Vooral die vrouw van Rick.. Ik weet neit eens hoe ze heet... wat een gejank komt daar uit. ongelofelijk
wou het net posten.. gvd wat irritant, slechte actrice ook (behalve in Prison Break dan)
pi_103831056
Het einde van de aflevering heeft de aflevering wel gered moet ik zeggen.
pi_103831410
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
Het einde van de aflevering heeft de aflevering wel gered moet ik zeggen.
ben nog aan het kijken, dus ben benieuwd
pi_103832217
lol ik verwachtte het al toen hij zo krampachtig deed, maarja hij kon ook niet anders
survival of the fittest tog swa, maargoed dit zijn wel de dingen die ik wil zien en niet dat gejank de hele tijd
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:53:50 #23
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_103833089
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef sbientje het volgende:
Ik weet neit eens hoe ze heet...
Die weet ik dan net wel, maar ik bedacht me gisteren dat ik van veel van de characters niet weet/niet zeker weet hoe ze heten

Rick
Lori -> mag wel opgegeten worden
Carl -> mag wel achtergelaten worden bij die dierenarts om te herstellen.

Daryll
Shane

Negert -> mag wel opgegeten worden óf zet hem veel bij Daryll, omdat het zulke goeie maatjes zijn.
Aziatische dude (Glenn lees ik net hierboven) -> mag wel opgegeten worden
Opa (ik dacht Dale, maar ben niet zeker) -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met kort haar/ moeder van Sophia -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met lang haar (Andrea?) -> mag wel opgegeten worden
Sophia (weet ik alleen omdat haar naam nou zo vaak geroepen is) -> mag wel opgegeten worden/achtergelaten worden in het bos
pi_103834030
Matige aflevering dit, oh en schrijf dat wegrennende kind gewoon af zeg.

Sowieso de waarde die mensen in een serie hechten aan het leven van een kind dat geeneens van hun zelf is, pfff.
pi_103834199
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Die weet ik dan net wel, maar ik bedacht me gisteren dat ik van veel van de characters niet weet/niet zeker weet hoe ze heten

Rick
Lori -> mag wel opgegeten worden
Carl -> mag wel achtergelaten worden bij die dierenarts om te herstellen.

Daryll
Shane

Negert -> mag wel opgegeten worden óf zet hem veel bij Daryll, omdat het zulke goeie maatjes zijn.
Aziatische dude (Glenn lees ik net hierboven) -> mag wel opgegeten worden
Opa (ik dacht Dale, maar ben niet zeker) -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met kort haar/ moeder van Sophia -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met lang haar (Andrea?) -> mag wel opgegeten worden
Sophia (weet ik alleen omdat haar naam nou zo vaak geroepen is) -> mag wel opgegeten worden/achtergelaten worden in het bos
Gaat lekker ja? :')

"Probleem" van deze serie is dat het voor een vrij brede doelgroep is gemaakt, vandaar de drama-shit. Maar jij wilt een heel nieuwe cast? :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')