Niemand geeft een neuk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:00 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Vandaag kwam ze naar mij toe lopen, haiii naam, en ik groet terug. Elke keer als ze me ziet, overdreven knipperen en vragen of ik mee ga naar Walibi.
Alleen losers zoals jou reageren op zo'n topic.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk.
Doei.
wat een prutsert... efteling is vele malen beter!quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:00 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Vandaag kwam ze naar mij toe lopen, haiii naam, en ik groet terug. Elke keer als ze me ziet, overdreven knipperen en vragen of ik mee ga naar Walibi.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:50 schreef stbabylon het volgende:
Misschien wordt ze aangetrokken tot je mocro-Nederlands...
Ach, had het ook in RP kunnen plaatsen, maar stond daar niet bij stil.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:31 schreef eNaSnI het volgende:
Wat heeft dit met seksualiteit te maken?
quote:
Dat gehengel naar haar bedje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:31 schreef eNaSnI het volgende:
Wat heeft dit met seksualiteit te maken?
Heb het haar al een beetje laten merken, door een beetje bot te reageren op d'r.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon vertellen dat je haar niet leuk vindt?
Liefde maakt haar blind, gewoon duidelijk zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:54 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Heb het haar al een beetje laten merken, door een beetje bot te reageren.
Ah, over dat aspect had ik niet nagedacht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liefde maakt haar blind, gewoon duidelijk zijn
Dit dus ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:57 schreef -Amber- het volgende:
En je kan ook duidelijk zijn zonder gemeen te zijn.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:59 schreef -Amber- het volgende:
Uit zijn posts zou men wel die conclusie trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |