abonnement Unibet Coolblue
pi_104074493
quote:
19s.gif Op maandag 7 november 2011 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje gekke foto's, op de onderste lijkt de witte weer groter :D
De hoeken zijn ook ronder van de witte?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104074596
quote:
Nee hoor, heel slecht en sneaky gefotografeerd. Sowieso ligt de onderkant van de witte 3DS bovenop de buitenste rand van de bovenkant van de blauwe 3DS, en we weten dat de bovenkant groter is dan de onderkant.

Verder kun je gewoon kijken naar het 3,5mm koptelefoon-gaatje:



Die zou dan ook kleiner zijn geworden en dat zou een erg domme fout van Nintendo zijn ;)
pi_104094198
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104103311
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104117119
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104117360



When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104118017
Godverdomme... En het is al zo'n duur jaar :(
pi_104119611
Waaaaaaaaaauuuuwwwwww! Zoo mooooi O+
Ik ben stiekem wel blij dat 'ie niet helemaal goudkleurig is, zoals de speciale Wii Remote, want goud is niet echt mijn kleur.. :P

Ik was eigenlijk van plan om te wachten tot er een eventuele gereviseerde versie uit zou komen, want dat die er komt is denk ik toch wel vrij zeker maar nu ga ik toch maar voor deze versie O+

Wel een vraagje eigenlijk.. Je kunt ook zonder 3D spelen toch? Want ik ben eerlijk gezegd niet zo'n 3D fan, en ik koop 'em dus eigenlijk meer voor de games die erop uitkomen. Maar speelt het zonder 3D ook wel fijn? En heeft dat geen nadelige gevolgen voor de gameplay?
  Redactie Games dinsdag 8 november 2011 @ 14:19:56 #59
181272 crew  Noppie2000
pi_104119756
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:16 schreef Yachiru het volgende:
Waaaaaaaaaauuuuwwwwww! Zoo mooooi O+
Ik ben stiekem wel blij dat 'ie niet helemaal goudkleurig is, zoals de speciale Wii Remote, want goud is niet echt mijn kleur.. :P

Ik was eigenlijk van plan om te wachten tot er een eventuele gereviseerde versie uit zou komen, want dat die er komt is denk ik toch wel vrij zeker maar nu ga ik toch maar voor deze versie O+

Wel een vraagje eigenlijk.. Je kunt ook zonder 3D spelen toch? Want ik ben eerlijk gezegd niet zo'n 3D fan, en ik koop 'em dus eigenlijk meer voor de games die erop uitkomen. Maar speelt het zonder 3D ook wel fijn? En heeft dat geen nadelige gevolgen voor de gameplay?
Ja, ja en nee! ;)
pi_104119952
Zijn er al games onder de 25 euro? Ik bedoel redelijke games dan, niet games zoals CSI 3D.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_104119968
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ja, ja en nee! ;)
Oh dat is snel! Thanks :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:25:11 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104119976
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef pugehenis het volgende:
Zijn er al games onder de 25 euro? Ik bedoel redelijke games dan, niet games zoals CSI 3D.
Yup. Ik had Ghost Recon voor een tientje bij Bee.com.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104119979
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb Shiguru als Mii in de plaza, alle puzzels compleet en die adventure uitgespeeld :7
Dat had ik niet gehad als ik het nu pas zou kopen :+
die adventure 2x uitspelen, dan heb je ook alle petjes! ik kreeg de ene keer dat kroontje en de andere keer dat duivelsding :9
pi_104120046
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:16 schreef Yachiru het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om te wachten tot er een eventuele gereviseerde versie uit zou komen, want dat die er komt is denk ik toch wel vrij zeker maar nu ga ik toch maar voor deze versie O+
Zit ook te twijfelen. Eerste versie van een handheld kopen is tot nu toe nooit een goede keus geweest.
quote:
Wel een vraagje eigenlijk.. Je kunt ook zonder 3D spelen toch? Want ik ben eerlijk gezegd niet zo'n 3D fan, en ik koop 'em dus eigenlijk meer voor de games die erop uitkomen. Maar speelt het zonder 3D ook wel fijn? En heeft dat geen nadelige gevolgen voor de gameplay?
Je kunt het volledig uitzetten met de schuif rechts naast het scherm.

Edit: zoals hier boven dus.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:28:26 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104120121
Ik speel eigenlijk alles gewoon in 2D aangezien ik nooit helemaal stilzit tijdens het gamen :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104120661
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Zit ook te twijfelen. Eerste versie van een handheld kopen is tot nu toe nooit een goede keus geweest.

[..]
Daar heb je wel gelijk in ja.. Toen de DS Lite uit kwam wilde ik niet meer op mijn oude DS spelen omdat ik 'em niet meer mooi vond.. :@ Toen wilde ik Professor Layton spelen en toen heb ik maar een roze O+ DSi gekocht..
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:46:31 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104120821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:42 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in ja.. Toen de DS Lite uit kwam wilde ik niet meer op mijn oude DS spelen omdat ik 'em niet meer mooi vond.. :@ Toen wilde ik Professor Layton spelen en toen heb ik maar een roze O+ DSi gekocht..
:D _O-

Arme DS
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104120835
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:42 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in ja.. Toen de DS Lite uit kwam wilde ik niet meer op mijn oude DS spelen omdat ik 'em niet meer mooi vond.. :@ Toen wilde ik Professor Layton spelen en toen heb ik maar een roze O+ DSi gekocht..
Het scherm van de Lite was dan ook veel beter. De GBA heb ik ook te vroeg gekocht...
Daarnaast is er nog het regioslot en korte batterijduur.

Is het probleem met het beschadigen van het scherm al opgelost? Dat was een scharnierprobleem o.i.d.?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104122019
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:D _O-

Arme DS
Ja, eigenlijk wel hè :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef Aether het volgende:

[..]

Het scherm van de Lite was dan ook veel beter. De GBA heb ik ook te vroeg gekocht...
Daarnaast is er nog het regioslot en korte batterijduur.

Is het probleem met het beschadigen van het scherm al opgelost? Dat was een scharnierprobleem o.i.d.?
Haha, ik heb idd ook een GBA én een GBA SP, al was het verschil toen wel erg groot.. Met of zonder backlight.. Toen er vervolgens een speciale Zelda editie van de SP uit kwam heb ik me echt heel erg in moeten houden.. :P

Bedoel je van de DSi of..? Want ik weet daar eigenlijk niks van, heb er nooit wat van gemerkt ook dus zal wel opgelost zijn denk ik?
pi_104123474
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:15 schreef Yachiru het volgende:

Haha, ik heb idd ook een GBA én een GBA SP, al was het verschil toen wel erg groot.. Met of zonder backlight.. Toen er vervolgens een speciale Zelda editie van de SP uit kwam heb ik me echt heel erg in moeten houden.. :P
Oh ja.


quote:
Bedoel je van de DSi of..? Want ik weet daar eigenlijk niks van, heb er nooit wat van gemerkt ook dus zal wel opgelost zijn denk ik?
Nee, 3DS.
Constructiefout waardoor het bovenste scherm kan beschadigen.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=430287

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:32:35 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104125242
Die krassen heb ik niet, ik kan ze vooralsnog gewoon steeds wegvegen. Ik klap mijn 3DS gewoon normaal dicht, niet extra voorzichtig ofzo, en hij gaat gewoon in mijn rugzak of weekendtas mee op reis.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104131252
Screenprotector FTW *O*
pi_104131545
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:58 schreef Redah het volgende:
Screenprotector Rubberen nopjes FTW *O*
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_104132280
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:50 schreef Aether het volgende:

[..]

Nee, 3DS.
Constructiefout waardoor het bovenste scherm kan beschadigen.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=430287

[ afbeelding ]
Oh jee, wat stom! Dat vind ik best raar, want Nintendo heeft al meerdere handhelds met zulke scharnieren uitgebracht, dus waarom zou het dan nu ineens fout gaan? :?

Ik erger me trouwens dood aan die stront vervelende tv reclames! Met die twee domme blagen die daar een beetje irritant zitten te doen, en vader en moeder die gewoon dom gaan zitten lachen als het krengerige zusje lelijk doet tegen het al even vervelende broertje.. :{w
pi_104132759
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef Yachiru het volgende:
Ik erger me trouwens dood aan die stront vervelende tv reclames! Met die twee domme blagen die daar een beetje irritant zitten te doen, en vader en moeder die gewoon dom gaan zitten lachen als het krengerige zusje lelijk doet tegen het al even vervelende broertje.. :{w
Nintendo blijft een beetje vasthouden aan het 'we moeten moeders zo ver krijgen' idee... Terwijl moeders ondertussen wel weten wat Nintendo is. Dus, hop, focussen op die games Nintendo!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')