SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Begrijp dat het een fantastisch spel moet zijn geweest op de SNES. Had het op een gegeven moment wel gezien en te veel ergeren aan sommige zakenquote:
Twee à drie dagen na verzenden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe snel is Amazon? Wil Mario 3D Land bestellen maar zsm in huis hebben
Hoe zit dat met die Super Saving Delivery?! Heb nog nooit iets via Amazon besteldquote:Op maandag 21 november 2011 21:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Twee à drie dagen na verzenden.
Voor NA:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet minimaal £25 besteden, dan worden er geen verzendkosten gerekend.quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die Super Saving Delivery?! Heb nog nooit iets via Amazon besteld
Hoever ligt Engeland van Nederland denk je?quote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ok! Nja morgen maar ff bestellen dan. Hoe kan Amazon zo snel zijn btw? Hebben ze voorraad in NL liggen ofzo?
Tsjah dat is dus echt een zinloze opmerking he... Heeft er namelijk niet altijd mee te maken...quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef arucard het volgende:
[..]
Hoever ligt Engeland van Nederland denk je?
Gewoon per vliegtuig. Heb ook weleens iets via Duitsland gekregen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ok! Nja morgen maar ff bestellen dan. Hoe kan Amazon zo snel zijn btw? Hebben ze voorraad in NL liggen ofzo?
Vraag ik me ook weleens af: pakjes van Amazon Duitsland zit de laatste tijd een NL Post sticker op, alsof 't gewoon vanuit NL verzonden wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe kan Amazon zo snel zijn btw? Hebben ze voorraad in NL liggen ofzo?
Meen dat meerdere pakketten gebundeld worden en in Nederland gesorteerd. Meeste gaat via SELK Logistics uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vraag ik me ook weleens af: pakjes van Amazon Duitsland zit de laatste tijd een NL Post sticker op, alsof 't gewoon vanuit NL verzonden wordt.
Nja ik heb Mario 3D land er vanmorgen besteldquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen maar beter dus! Is misschien wel de reden dat de verzending tegenwoordig op donderdag is in plaats van woensdag zoals eerst.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja ik heb Mario 3D land er vanmorgen besteld
Slaat nergens op IMO. 3D werkt beter op een groter scherm, bijvoorbeeld door het feit dat je een grotere sweetspot hebt. Voor een redesign zou de 3DS groter maken in mijn ogen een logische stap zijn. Dan kunnen ook alle extra knoppen erop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:32 schreef Aether het volgende:
Op NeoGAF: Are you waiting for a 3DS redesign?
Jeetje, die gast windt zich er wel heel erg over op zeg.. Laat anderen lekker hun eigen mening hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Slaat nergens op IMO. 3D werkt beter op een groter scherm, bijvoorbeeld door het feit dat je een grotere sweetspot hebt. Voor een redesign zou de 3DS groter maken in mijn ogen een logische stap zijn. Dan kunnen ook alle extra knoppen erop.
Slechte argumentatie van die poster.
Krasjes los je op met een screenprotector. Ik heb geen idee of nieuwe 3DS'en hogere rubbertjes hebben zodat het uberhaupt niet meer gebeurt... Wat ik tegen meer mensen zeg over de accu: Ik heb nog nooit meegemaakt dat hij leeg was tijdens gamen. Ik heb 2 cradles nu (1 krijg je er gratis bij), eentje beneden en eentje bij m'n bed. Klaar met gamen? 3DS in de cradle, en hij is altijd opgeladen als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Jeetje, die gast windt zich er wel heel erg over op zeg.. Laat anderen lekker hun eigen mening hebben![]()
Ik twijfel stiekem nog steeds of ik 'em nu al wel moet kopen, want ik ken mezelf en weet nog maar al te goed wat er gebeurde toen de DS Lite uit kwam..
En als ik dan lees dat die krasjes op het beeldscherm waar Aether het eerder al over had redelijk vaak voorkomen, en dat de accu eigenlijk veel te kort mee gaat, ga ik alleen maar meer twijfelen..
Maar hij is zo moooooi..
Maar ik vind screen protectors niet fijn omdat er altijd van die bubbeltjes onder komen als je het erop plakt en het legt er toch een soort van waas over heen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef Redah het volgende:
[..]
Krasjes los je op met een screenprotector. Ik heb geen idee of nieuwe 3DS'en hogere rubbertjes hebben zodat het uberhaupt niet meer gebeurt... Wat ik tegen meer mensen zeg over de accu: Ik heb nog nooit meegemaakt dat hij leeg was tijdens gamen. Ik heb 2 cradles nu (1 krijg je er gratis bij), eentje beneden en eentje bij m'n bed. Klaar met gamen? 3DS in de cradle, en hij is altijd opgeladen als je hem nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |