Soep!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik kan geen eten binnenhouden, blegh,
Ing, ik heb van iemand oxazepam gekregen om te kunnen slapen, zou ik het nemen?
Soms heb ik er een aantal seconden spijt van (als er een kussen van de bank leeggeplukt op de grond ligt bij het thuis komen bvquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Betty Beatle is zoooo leukHeb je er al spijt van Greys, of ben je er toch wel content mee
10 mg?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Tombo
Je had het over teveel uurtjes met vriendinnen die alles WEL op orde hebben...
Ik raad je dan aan om gewoon wat vaker met mij om te gaan
ik zou t innemen, kan en mag in deze situatie bestquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:
Alhoewel, als je maag nagenoeg leeg is klapt ie er wel lekker in.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Nee joh, gekkiequote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
10 mg ja, zal ik het maar gewoon doen?
Vriend kwam net een hele strip brengen, van zn vriendin, die had hem vannacht om 4 uur al willen sturen toen ze me op facebook zag
Ow ja, en dr lag een lullig kaartje in de bus met Veel Sterkte, Desiree, en twee smerige briefjes van 50 euro dr in, da wast dan van die lui van die hellehond die mn Karel voor mn ogen vermoordde...
Neequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Vriend kwam net een hele strip brengen, van zn vriendin, die had hem vannacht om 4 uur al willen sturen toen ze me op facebook zag
Ow ja, en dr lag een lullig kaartje in de bus met Veel Sterkte, Desiree, en twee smerige briefjes van 50 euro dr in, da wast dan van die lui van die hellehond die mn Karel voor mn ogen vermoordde...
Komt dan weer ff keihard aan he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Logisch; het onbezorgde "ff lekker met de hondjes naar buiten" is er voorlopig wel afquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Mac Donalds natuurlijk
Maar we gingen net ff samen een rondje met de honden en ik vond het zo eng dat ik bij thuiskomst de hele zooi weer uitkotste.
Ik herken mezelf niet meer, echt niet...
Ook al had je zelf gezegd dat ze niet langs mocht komen en het vooral in de brievenbus moest mikken, had ze er toch op zijn minst een welgemeende persoonlijke brief bij mogen doen ofzo. Hoe stom dat ook klinkt. Daar had je misschien toch net iets meer aan gehad dan aan die twee briefjes van vijftig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Die vrouw had gebeld dat ze het geld voor de crematie zelf langs wilde brengen, maar dat wilde oh-oh (terecht!) niet. Dus op zich kon ze weinig anders dan het in de brievenbus kwakken. Maar alleen 'veel sterkte' er dan bij... doe dan gewoon niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh dat meen je niet van dat kaartje met geld
Idd, dit klinkt als een hele foute manier van schuldgevoel afkopen..alhoewel...zouden ze überhaupt wel een schuldgevoel hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al had je zelf gezegd dat ze niet langs mocht komen en het vooral in de brievenbus moest mikken, had ze er toch op zijn minst een welgemeende persoonlijke brief bij mogen doen ofzo. Hoe stom dat ook klinkt. Daar had je misschien toch net iets meer aan gehad dan aan die twee briefjes van vijftig.
Oh nee, of ik zou ze de ogen eruit krabben of ik zou finaal instortenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vrouw had gebeld dat ze het geld voor de crematie zelf langs wilde bellen, maar dat wilde oh-oh (terecht!) niet. Dus op zich kon ze weinig anders dan het in de brievenbus kwakken. Maar alleen 'veel sterkte' er dan bij... doe dan gewoon niks![]()
Ik had die mensen trouwens in oh-oh d'r geval ook niet willen zien, snap het goed.
Of wacht inderdaad, of vraag na wat eventueel wel gewenst is... Dit klinkt zo "gemakkelijk"quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vrouw had gebeld dat ze het geld voor de crematie zelf langs wilde bellen, maar dat wilde oh-oh (terecht!) niet. Dus op zich kon ze weinig anders dan het in de brievenbus kwakken. Maar alleen 'veel sterkte' er dan bij... doe dan gewoon niks![]()
Ik had die mensen trouwens in oh-oh d'r geval ook niet willen zien, snap het goed.
oh maar ze krijgt nog wel post geloof ik van oh-oh dr werk, en terechtquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of wacht inderdaad, of vraag na wat eventueel wel gewenst is... Dit klinkt zo "gemakkelijk"
Ik zou die mensen ook nooit meer hoeven te zien idd. Je kunt toch op zn minst een brief erbij doen hoe erg je het vind?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, mss vond ze het wel "veel sterkte" erg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou die mensen ook nooit meer hoeven te zien idd. Je kunt toch op zn minst een brief erbij doen hoe erg je het vind?
Dat denk ik haast niet. Hond heeft het niet expres gedaan in haar ogen, zij heeft geen fouten gemaakt in haar ogen.... ik denk wel dat die brief haar gaat raken, want dat voelt ze in d'r portemonnee. Bahquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, dit klinkt als een hele foute manier van schuldgevoel afkopen..alhoewel...zouden ze überhaupt wel een schuldgevoel hebben
dat weet je niet hoe het met dat schuldgevoel zit, en wat koopt ohoh voor n brief waarin staat hoe erg t is en hoe t dr spijt,? helemaal niks. Ik zou ook zoiets hebben van flikker op met je brief, had dat eerder bedacht. als aanrichter kun je t gewoon in zo'n situatie niet "goed" doen. Je wilt er gewoon geen fuck mee te maken hebben als slachtoffer, en begrijpelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik haast niet. Hond heeft het niet expres gedaan in haar ogen, zij heeft geen fouten gemaakt in haar ogen.... ik denk wel dat die brief haar gaat raken, want dat voelt ze in d'r portemonnee. Bah
Dat is ook zo ik ga denk ik teveel van mezelf uit..quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, mss vond ze het wel "veel sterkte" erg.
Altijd lastig om zo iemand te beoordelen wat dat betreft.
mja hoe achterlijk zij ook is geweest als baasje door dr hond totaal verkeerd in te schatten, denk ik toch dat t haar ook niet in de koude kleren is gaan zitten en tis nog erg vers, wellicht dat een langere brief later volgt als zij ook n beetje op n rijtje heeft wat ze aan je kwijt wilt (althans zo zou t bij mij werken) (en zo niet dan is het gewoon echt n stomme *inser scheldwoorden* )quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik vond dit echt wel erg minimaal zeg maar....
Ik ga naar bed, zonder pil, ik ben te bang dat er iets gebeurt en dat ik niet wakker word of zo, de hondjes zijn al zo van slag, ik ben liever gewoon alert voor hun.
Ik ben met je eens dat er waarschijnlijk helemaal niets is dat je kan zeggen dat "goed" doet... maar wil dat zeggen dat je het niet eens hoeft te proberen? Dit voelt wel heel erg makkelijk, imho.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat weet je niet hoe het met dat schuldgevoel zit, en wat koopt ohoh voor n brief waarin staat hoe erg t is en hoe t dr spijt,? helemaal niks. Ik zou ook zoiets hebben van flikker op met je brief, had dat eerder bedacht. als aanrichter kun je t gewoon in zo'n situatie niet "goed" doen. Je wilt er gewoon geen fuck mee te maken hebben als slachtoffer, en begrijpelijk
Wie weet slaap je zo, aangezien je zo moe bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga naar bed, zonder pil, ik ben te bang dat er iets gebeurt en dat ik niet wakker word of zo, de hondjes zijn al zo van slag, ik ben liever gewoon alert voor hun.
Dat kan ik me goed voorstellen. Hoop dat jullie allemaal in ieder geval een beetje slaap meepakken!quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
dat is niet aan de orde, de aanstichtster betaalt nu gewoon kosten waar oh-oh voor is komen te staan door dit hele gebeuren, ze is nog steeds strafbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:12 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe dan ook, met die brief bekent ze impliciet schuld, wat nog nuttig kan blijken later. Ik zou wel even navragen wat je met die 50 euro moet doen, dat je dat niet per ongeluk accepteert als genoegdoening waarmee de zaak afgedaan kan zijn. Maar ik denk dat je baas daar het fijne wel van weet
het heeft gewoon een enorme impact zoiets en begrijpelijk. Je beseft je dat dat opeens kan gebeuren, want het is gebeurd, naar verloop van tijd wordt het beter maar nu is het van vooraf aan beginnen met kleine stapjes (het is pas net gebeurd) en ik bied me graag aan met je te lopen als er niemand is, met alle liefdequote:Op dinsdag 1 november 2011 00:19 schreef oh-oh het volgende:
MM, dat is het ook, dat vind ik zo erg, ik ben vanmiddag tot de griend gelopen, wilde ze even los laten rennen als altijd, ik kreeg hartkloppingen en scheet haast letterlijk in mn broek en ben weer omgedraaid, ik kan het gewoon niet, mn broertje ging net mee de honden uitlaten, er kwam een man met grote honden aan die ik niet kende, ik wist echt niet hoe ik het had, en dat slaat helemaal nergens op, zo ben ik gewoon niet, en nu ben ik al aan het plannen wie ik elke avond kan vragen mee te lopen
Hé lieverd, heb je gemaild.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:19 schreef oh-oh het volgende:
MM, dat is het ook, dat vind ik zo erg, ik ben vanmiddag tot de griend gelopen, wilde ze even los laten rennen als altijd, ik kreeg hartkloppingen en scheet haast letterlijk in mn broek en ben weer omgedraaid, ik kan het gewoon niet, mn broertje ging net mee de honden uitlaten, er kwam een man met grote honden aan die ik niet kende, ik wist echt niet hoe ik het had, en dat slaat helemaal nergens op, zo ben ik gewoon niet, en nu ben ik al aan het plannen wie ik elke avond kan vragen mee te lopen
Ik had dat mens en ws ook die hond ter plekke hun hersens ingeslagenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vrouw had gebeld dat ze het geld voor de crematie zelf langs wilde brengen, maar dat wilde oh-oh (terecht!) niet. Dus op zich kon ze weinig anders dan het in de brievenbus kwakken. Maar alleen 'veel sterkte' er dan bij... doe dan gewoon niks![]()
Net 2 ze heeft met haar voeten schuin op de glijbaan geremd en toen haar been gedraaid. Het is vrijdagmiddag al gebeurd op vakantie maar de arts daar dacht dat er niks aan de hand was. Maar ze bleef haar been maar niet gebruiken dus gisteren weer naar het z-huis gegaan toen is er wel een foto gemaakt en bleek haar scheenbeen gebroken. Het is een nette breuk en ook nog niet helemaal door. Waarschijnlijk mag ze volgende week woensdag loopgips. Ze zit nu tot boven haar knie in het gips.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Hoe oud is ze, f_r? Wat zielig, hoe kwam dat?
Okeequote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Nee Muis heel lief, maar ik heb tot en met vrijdag al visite
Stiekem verkneukel ik me een beetje bij het idee hoezeer die lui gaan schrikken als er een brief van je baas komtquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Er staat hier een hele erge boze advocaat een actieplan te maken
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stiekem verkneukel ik me een beetje bij het idee hoezeer die lui gaan schrikken als er een brief van je baas komt![]()
MB en Re, veel sterkte vandaag
Als ze die hebben, ja. En zelfs dan zal het best ff schrikken zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ook, de baas zei ook al, die schrikken zich wss compleet het zuur.
Maar goed, wss kunnen ze t zo bij hun WA verzekering indienen
Ik wilde bijna gaan juichenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:00 schreef Oognip het volgende:
Ik heb me vanmorgen gewogen en zit nu op 102%![]()
Hahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wilde bijna gaan juichenMaar nee dus, deze moet ik hebben:
koekoekquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, waarom heb je je mijtert nu al op?
Dit!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
MB en re sterkte vandaag al heb ik geen idee wat er aan de hand is
Is ze erg gewond?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dit!
Mijn thuishulp belde om 12 uur of ze al kon komen, zit ik te wachten, ik dacht goh ze is toch nog vrij laat, werd ik net gebeld door de thuiszorg dat ze een ongeluk heeft gehad![]()
Nee dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb geen idee, de thuiszorgorganisatie werd gebeld door haar schoonmoeder, dus ik weet niet meer dan dat ze een ongeluk heeft gehad. Ze was met de auto, dus ik hoop dat het niet heel erg is.
Vn hartequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:42 schreef Bamba het volgende:
Bedankt iedereen voor de verjaardagswensen!
Oh-oh, dank je wel voor je lieve kaart. Lief dat je daar nog aan kon denken gisteren
. Werd wel even verdrietig dat er maar 4 hondennamen bij stonden
.
Re en MB heel veel sterkte vandaag, al weet ik niet wat er vandaag gebeuren gaat
Hehequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Behalve Sjon, die is gelukkig echt te onnozel voor trauma's
Wat heftig, ik hoop dat het meevalt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dit!
Mijn thuishulp belde om 12 uur of ze al kon komen, zit ik te wachten, ik dacht goh ze is toch nog vrij laat, werd ik net gebeld door de thuiszorg dat ze een ongeluk heeft gehad![]()
Ik vind kattenspeeltjes wel vaak op babyspeeltjes lijken, ik snap de verwarringquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze nieuwe gastouder was hier gisteren en zag de cat-it senes oh wat een leuk ding zeg voor baby's waar heb je die gehaald?
Ah ok ik dacht dat dat maar een dagje wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Cat ging toch naar Toverland?
M_M ik hoop dat je hulp niet ernstig gewond is
Onze nieuwe gastouder was hier gisteren en zag de cat-it senes oh wat een leuk ding zeg voor baby's waar heb je die gehaald?
sensesbuis gok ikquote:
Nee hoor! Heb er gewoon twee gekocht (ze waren mega in de aanbieding!) En dan kun je het aan elkaar zetten hoe je wil, en je hebt dan twee balletjes!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb maar de simpele uitvoering die van mijn plaatje dus
Je gaat er een landingsbaan van maken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:51 schreef Croli het volgende:
[..]
Nee hoor! Heb er gewoon twee gekocht (ze waren mega in de aanbieding!) En dan kun je het aan elkaar zetten hoe je wil, en je hebt dan twee balletjes!!
Misschien dat ik binnenkort ook de luxere versie aanschaf, die is heuvelig!! en met lichtgevende balletjes...
Haha neej zo heuvelig is het niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je gaat er een landingsbaan van maken?
Onze twee zijn er helemaal weg van. De kleine dat is logisch, maar dat de oudste ermee speelt uit zichzelf vind ik best wel wat, meestal ligt ze alleen maar te luieren!!quote:af en toe hebben ze n ingeving en spelen ze ermee
Dat heeft ze aardig afgeleerd gelukkig... alleen dozen blijven haar zwakke plek. Daar doe ik meestal niet moeilijk over, die gaan toch bij het oud papierquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:
En vooral krabbelen aan alles wat niet mag
Je woont niet in de buurt helaas ik heb er hier nog 1 liggen die weg mag. 2x via fhf contact gehad met iemand die hem wilde maar die kwamen niet opdagen. En de kliko vind ik zondequote:Op dinsdag 1 november 2011 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Jazz heeft niets met speelgoed, die verkracht hij alleen maar, dus dat koop ik niet vaak. Het enige wat ik voor hem hoef te kopen is zo'n knispertunneltje
Ik heb er ook de voertoren en de heuvelbaan bijquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb de catit ook en dan 2 banen en dan precies de opstelling zoals op dit plaatje
[ afbeelding ]
af en toe hebben ze n ingeving en spelen ze ermee
Oh wacht de voertoren heb ik ook, los, die staat stof te happenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb er ook de voertoren en de heuvelbaan bijDat krabding is hier een hit, de baan was dat ook tot die heuvels erbij kwamen dus die gaat weer terug naar hoe hij was. De toren kijken ze niet naar om
Pluim aka Plumeau aka Noord-Europees Schoffelpropjequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:55 schreef Maes het volgende:
Ik was laatst bij Elies en die heeft er ook eentje en 1 van haar katten (naam vergeten, sorry Elies) ging lekker in het ronde gedeeltje liggen - in spagaat - om zich te wassen. Heel koddig gezicht
Ze is gestoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:48 schreef senesta het volgende:
Ik vind hem pluim geweldig, ik ben een beetje fan geloof ik
Ik ben vooral gek op die dikke harige pootjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:48 schreef senesta het volgende:
Ik vind hem pluim geweldig, ik ben een beetje fan geloof ik
Ouzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim aka Plumeau aka Noord-Europees Schoffelpropje
[ afbeelding ]
Waar heeft ze haar lange haren vandaan, weet je dat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben vooral gek op die dikke harige pootjes![]()
Ja doei, ik ben bezig met mijn eigen onderzoeksvraagquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag helpen nadenken over een onderzoeksvraag van mn thesis hoor
*mn hoofd ontp[loft bijna*
Jaaa standje charmantquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:52 schreef ElisaB het volgende:
En deze, van toen ze net geopereerd was aan haar achterpoot. Niet buigen? Daar hebben we het volgende op gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:53 schreef senesta het volgende:
Waar heeft ze haar lange haren vandaan, weet je dat?
Ze heeft naast heerlijke poten ook vaak een geweldige koddige uitdrukking op haar koppie. Ik hou er van! En een kapster is altijd handig! Wij hebben ook een kapper trouwens!
Ik zat er ook naar te kijken; die fles staat er nog steedsquote:
En dan vooral die gekke pluimpjes tussen de tenen en het voetenkussen door. Misty heeft dat ook, zo koddig!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben vooral gek op die dikke harige pootjes![]()
De winterdepressiequote:Op dinsdag 1 november 2011 14:53 schreef senesta het volgende:
Ze heeft naast heerlijke poten ook vaak een geweldige koddige uitdrukking op haar koppie. Ik hou er van!
Die pootjes met die sokjes hebben Maine coons ook wel echt. Ik weet eigenlijk niet of noren dat ook zo hebben. Een noor heeft vaak een wat rechtere neus, coons hebben wat meer dip. Coons hebben ook vaak wat meer muscle.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]_!
Ik weet het niet. Ergens zal er wel een Maine Coon of een Noorse Boskat (ow ja, Pluim, aka Noorse Kutkat![]()
) in zitten. Nu het winter wordt, krijgt ze ook weer haar lange kraag
Ja, en als ze boos is (en dat is ze nogal eens), dan tilt ze zo héél dreigend die pluizige poot op. En dan worden we toch een partij bangquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef Croli het volgende:
En dan vooral die gekke pluimpjes tussen de tenen en het voetenkussen door. Misty heeft dat ook, zo koddig!!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en als ze boos is (en dat is ze nogal eens), dan tilt ze zo héél dreigend die pluizige poot op. En dan worden we toch een partij bang
Die ogen! Lekker fel en alert. Heerlijk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:02 schreef ElisaB het volgende:
Dit vind ik nog steeds de leukste foto van Pluim:
[ afbeelding ]
Ze is van 2004. De foto's met gestrekte poot zijn van dit jaar. Toen was ze niet helemaal in haar goede doen. De rest van de foto's zijn van eerder. Die samen met Poekie is van 2007. De rest van daarnaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe oud is ze nu Elies? Ze lijkt op die foto nog erg jong
Zo kijkt ze als ze iets onverwachts hoort. Gaat ze ook meestal op haar achterpoten staan. Erg grappigquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:03 schreef senesta het volgende:
Die ogen! Lekker fel en alert. Heerlijk!
Owwwwwquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt herfst he vrouwtje? Ik verstop mij ervoor dan is het zo weer lente
Ik kan nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
Senes!? wat ben je aan het doen? (tijd/zin in qduyn?)
Boeboe ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Merk jij ook dat ze meer slapen nu het kouder wordt?
Boeboe houdt niet meer van je, zegt hij net.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan nietIk moet Samara zo halen, daarna eten halen en snel koken want we hebben vanavond een gesprek op school bij Joey over zijn beroepskeuze. Hij zit nu in de tweede dus hij moet een keuze gaan maken.
Ow, akelig om te zien dan he... snijdt weer zo door je zielquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:02 schreef senesta het volgende:
Ik kom net op mijn youtube kanaal nog een filmpje van Elco tegen toen hij al ziek wasZo sneu
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo kijkt ze als ze iets onverwachts hoort. Gaat ze ook meestal op haar achterpoten staan. Erg grappig
[..]
Owwwww
Merk jij ook dat ze meer slapen nu het kouder wordt?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:02 schreef senesta het volgende:
Ik kom net op mijn youtube kanaal nog een filmpje van Elco tegen toen hij al ziek wasZo sneu
Omvallen omdat hij ziek was?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh huu Senes, ik heb nog zo een filmpje van Frits, twee zelfs, waar ie telkens maar omvalt, die zijn ook zo naar
Zijn ze al weer lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef Croli het volgende:
*Croli gaat mandarijntje eten
Blij dat het daar het seizoen weer voor is!!
lolz MEGA-herkenning!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
Mandarijntjes
(Behalve als je vroeger ging Sint Maarten lopen met je lampion en snoep wilde en dan mandarijnen kreeg)
En dat je zelf-gepapiermachéede lampion dan ook nog verwaaide en verregende, dat die stomme batterij van je lampie het al heel snel niet meer deed, dat je moeder dan over de rooie ging omdat ze het allemaal niet zo snel kon fixen en jij liep te janken enzo omdat het allemaal weer kut wasquote:
Pff, lucky bastard. Baloe had een poosje gelee alles onder lopen diareeschijten en heel de keuken ondergekotst.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
muuh kat gekotst![]()
(gelukkig kotsen die van mij maar eens per jaar ofzo)
Heeft ie zijn chemo al gehad?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:50 schreef MissBliss het volgende:
En bedankt voor alle sterktes trouwens!
De nieuwsgierigen mogen pm-en hoor.
ik weet dat ik geluk heb hoor qua kots van mijn katten maar toch is t niet leuk en ff smerigquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pff, lucky bastard. Baloe had een poosje gelee alles onder lopen diareeschijten en heel de keuken ondergekotst.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat het goed ging MB krijg hij ook iets rustgevends in zijn infuus gespoten?
Af en toe lijkt het wel of ik een Burmees ipv een Coon in huis heb. Rossi kan echt zo janken.
Ow ja, doe ik dat ook. Vraagje: nog een beetje lekker ingeparkeerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:03 schreef MissBliss het volgende:
Uhuh!
Maar ik wilde het niet uitgebreid op FOK! bespreken dus ik laat het hierbij
dat wist ik, daarom vroeg ik er zelf ook niet naarquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:03 schreef MissBliss het volgende:
Uhuh!
Nee, weer de watjes-methode van er gewoon vooruit inrijden (want 2 plekken vrij) en dan achteruitquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, doe ik dat ook. Vraagje: nog een beetje lekker ingeparkeerd
Wat voor auto hebben jullie nu dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, weer de watjes-methode van er gewoon vooruit inrijden (want 2 plekken vrij) en dan achteruit
Maar Re zei: je moet het toch leren!Dus ik denk dat ik er morgen niet onderuit zal komen
Een Fiat Grande Punto. Niet eens heel groot hoor, maar ik fileparkeren heb ik eigenlijk nooit gekund.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat voor auto hebben jullie nu dan?
En anders neem je hem maar achter op de fietsquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, weer de watjes-methode van er gewoon vooruit inrijden (want 2 plekken vrij) en dan achteruit
Maar Re zei: je moet het toch leren!Dus ik denk dat ik er morgen niet onderuit zal komen
Ja daaromquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
Als er straks een keer geen 2 plekken na elkaar vrij zijn dan moet je wel
En waar komen al die vrije grote plekken ineens vandaan
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Qwea het volgende:
Baloe zit hiet midden in het winkel centrum zijn varkensneus te eten
Moet kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Qwea het volgende:
Q, wat trouwens nog rot nieuws van je poot gisteren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Qwea het volgende:
oh aan de mijne wel! Heerlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Er zit geen smaak aan mijn mandarijnen
Nou, ik mag lijen dat ze mijn poot fixen hoor. Anders ga ik dingen stuk maken die niet meer te fixen zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Q, wat trouwens nog rot nieuws van je poot gisteren.![]()
Ik weet nu eindelijk zeker dat het bij mij waarschijnlijk nooit meer goed word. Nou ja, het brengt wel wat rust in m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:03 schreef MissBliss het volgende:
Uhuh!
Ja, logischquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. ff naar de Deka. Wat is het? 300 meter? Halverwege begon mijn poot te steken en te doen en toen ik bij de Deka eenmaal was was het helemaal niet grappig. Op de terug weg moest ik slepen want normaal lopen ging niet en nu trek ik mijn sok uit en is mijn voet enorm dik. Kom op zeg, dit is toch niet normaal
Ik begin er nu schijtziek van te worden.
Jezus wat een gezeik zegquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. ff naar de Deka. Wat is het? 300 meter? Halverwege begon mijn poot te steken en te doen en toen ik bij de Deka eenmaal was was het helemaal niet grappig. Op de terug weg moest ik slepen want normaal lopen ging niet en nu trek ik mijn sok uit en is mijn voet enorm dik. Kom op zeg, dit is toch niet normaal
Ik begin er nu schijtziek van te worden.
Ik heb vanmorgen het AMC gebeld dat ze die brief vandaag op de post moeten doen. Kan niet, die kwakzalver moet hem ondertekenen en die was er niet. Zou ze morgen aan hem vragen. Dus morgen 11u bel ik weer. Of hij al getekend is en op de post is. Dan bel ik Vrijdag naar Sneek of ze hem al hebben, en Maandag, en Dinsdag, de hele week elke dag desnoods... en als ze die brief hebben zorgen ze maar dat ze asap een afspraak voor die ct hebben en in diezelfde week een afspraak op de poli.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, logisch![]()
Je kon pas volgende week bellen ofzo he? Zo zat het toch?
Jezus, dat is toch echt niet normaalquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
En het ligt toch niet aan mij, ofwel?
Ik zeg net tegen senes op msn, dat dit nog "normaal" is. Als ik ff de markt heb gehad in de stad, is hij nog veel dikker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jezus, dat is toch echt niet normaal
Er zit gewoon een heel ei op je rechtervoet
Nou, ik zei dus net tegen Senes dat ik best snap dat het tijd nodig heeft. 1 April heb ik een operatie gehad. Rond de 14de van Mei uit het gips en begonnen met fysio. Dat is 6.5e maand later! een half jaar. Dat er NIKS verbeterd qua pijn of dikheid. Tuurlijk, ik kan er weer op lopen/staan. Maar kleine kut endjes. Autorijden gaat niet eens normaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me heel normaal in de eerste pak-em-beet 6 tot 8 weken na een operatie, maar daarna....
Klopt. Vanaf Mei (het moment dat ik uit het gips ben) heb ik 2x per week fysio. Soms nemen we idd ook mijn rug mee omdat daar sindskort discopathiequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar loop je nu nog bij de fysio voor je enkel? Want als ik me goed herinner was je er pas voor je rug, toch? Of hangt dat samen?
Elke fucking dag ga ik ze bellen en uitfoeteren als ze die klote kut brief niet op de post doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Wat een gedoe toch met die enkel van jou Qwea
Blijf ze maar stalken, want dat werkt het best, als je er echt bovenop zit.
Ik hoop dat je snel terecht kan
Oooh, dat is handigquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf Mei (het moment dat ik uit het gips ben) heb ik 2x per week fysio. Soms nemen we idd ook mijn rug mee omdat daar sindskort discopathiein geconstateerd is. En ook de fysio kan niet verklaren waar de pijn en dikheid vandaan komt
Ooh nee, ik heb een hele toffe fysio en die vindt het ook echt niet normaal. Alleen heeft ze ook geen verklaring waar het vandaan komt. En dat snap ik wel, ik bedoel, ze is ook geen dokter ofzo. Maar dat 2 artsen zeggen, waarvan 1 professor "Ja ik heb geen idee..." ja fuck you. Dan zoek je het maar uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, dat is handig![]()
Al valt het me mee dat het blijkbaar niet de fysio is die zegt dat het allemaal normaal is dat deed mijn fysio wel. En als ik afweek van haar regeltjes en wat zij normaal vond, lag het aan mij![]()
Dat is kl*** zegquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef Strega het volgende:
Q, wat trouwens nog rot nieuws van je poot gisteren.![]()
Ik weet nu eindelijk zeker dat het bij mij waarschijnlijk nooit meer goed word. Nou ja, het brengt wel wat rust in m'n hoofd.
Dat is een struisvogeleiquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
En het ligt toch niet aan mij, ofwel?
Nou, dat hoort dus duidelijk niet. Er moet iets gaande zijn in die poot van jouquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:56 schreef Qwea het volgende:
Ik zeg net tegen senes op msn, dat dit nog "normaal" is. Als ik ff de markt heb gehad in de stad, is hij nog veel dikker.
Ja, maar wat. Want dat weet blijkbaar fucking niemandquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat hoort dus duidelijk niet. Er moet iets gaande zijn in die poot van jou
Ik dacht serieus een poosje dat ik het me in had gebeeld. Maar dit is wel heul duidelijk he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is een struisvogelei![]()
Nee, dat ligt niet aan jou, dat ziet iedereen die ogen in zijn hoofd heeft
kom op zeg, je beeld t je niet in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht serieus een poosje dat ik het me in had gebeeld. Maar dit is wel heul duidelijk he.
Ik word er best moedeloos vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom op zeg, je beeld t je niet in.
als ik in september de boel voor de 2e keer aan 1 kant scheur, en alweer volop op een hockeyveld kan rennen, dan is t toch overduidelijk dat t bij jou totaal niet goed zit
Zelfs ik heb al gegeten, en ik eet tering traagquote:
Hehequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfs ik heb al gegeten, en ik eet tering traag
Kutsmoes
Oplossing : Niet gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Vanavond vergaderen. Geen zin
k zit te wachten tot t bezoek geweest is, zodat ik pannenkoeken kan gaan bakkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfs ik heb al gegeten, en ik eet tering traag
Kutsmoes
pannenkoekenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zit te wachten tot t bezoek geweest is, zodat ik pannenkoeken kan gaan bakken
yepquote:
Hoeveel pannenkoeken ga je eten danquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep
en ook met champignons enkele
misschien ook met kaas
gewoon van alles wat
Wij waren aan het eten inderdaadquote:
waarschijnlijk 2quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoeveel pannenkoeken ga je eten dan
quote:
Wooooooooooooow, ik las seksstoel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden ook gebakjes, omdat we een salesdoel gehaald hadden (hoi Yns)
dirty womanquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wooooooooooooow, ik las seksstoel..
Nieuwe klant gescoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden ook gebakjes, omdat we een salesdoel gehaald hadden (hoi Yns)
Ik ben een beetje snel geprikkeld vandaag geloof ik. Joey vroeg al of ik chagrijnig (schrijf je dat zo?quote:
Doe je goedquote:
Dat schrijf je zo jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben een beetje snel geprikkeld vandaag geloof ik. Joey vroeg al of ik chagrijnig (schrijf je dat zo?) ben
Dat ben ik al een paar dagenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben een beetje snel geprikkeld vandaag geloof ik. Joey vroeg al of ik chagrijnig (schrijf je dat zo?) ben
Omdat iedereen hier al dagen van alles kwijt is en iedereen schijnt te denken dat ik altijd weet waar alles ligtquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat schrijf je zo jaenig idee waarom je snel geprikkeld/chagrijnig bent?
Oh wat herkenbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier al dagen van alles kwijt is en iedereen schijnt te denken dat ik altijd weet waar alles ligtEn dan ben ik uiteindelijk aan het zoeken en ondertussen lopen ze dan of achter mij aan en gaan zoeken waar ik net gekeken heb of ik loop de huiskamer in en iedereen zit TV te kijken en ik ben als enige aan het zoeken waar zij hun zooi hebben gelaten
![]()
Dat vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |