Soep!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik kan geen eten binnenhouden, blegh,
Ing, ik heb van iemand oxazepam gekregen om te kunnen slapen, zou ik het nemen?
Soms heb ik er een aantal seconden spijt van (als er een kussen van de bank leeggeplukt op de grond ligt bij het thuis komen bvquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Betty Beatle is zoooo leukHeb je er al spijt van Greys, of ben je er toch wel content mee
10 mg?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Tombo
Je had het over teveel uurtjes met vriendinnen die alles WEL op orde hebben...
Ik raad je dan aan om gewoon wat vaker met mij om te gaan
ik zou t innemen, kan en mag in deze situatie bestquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:
Alhoewel, als je maag nagenoeg leeg is klapt ie er wel lekker in.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Nee joh, gekkiequote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
10 mg ja, zal ik het maar gewoon doen?
Vriend kwam net een hele strip brengen, van zn vriendin, die had hem vannacht om 4 uur al willen sturen toen ze me op facebook zag
Ow ja, en dr lag een lullig kaartje in de bus met Veel Sterkte, Desiree, en twee smerige briefjes van 50 euro dr in, da wast dan van die lui van die hellehond die mn Karel voor mn ogen vermoordde...
Neequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Vriend kwam net een hele strip brengen, van zn vriendin, die had hem vannacht om 4 uur al willen sturen toen ze me op facebook zag
Ow ja, en dr lag een lullig kaartje in de bus met Veel Sterkte, Desiree, en twee smerige briefjes van 50 euro dr in, da wast dan van die lui van die hellehond die mn Karel voor mn ogen vermoordde...
Komt dan weer ff keihard aan he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Logisch; het onbezorgde "ff lekker met de hondjes naar buiten" is er voorlopig wel afquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Mac Donalds natuurlijk
Maar we gingen net ff samen een rondje met de honden en ik vond het zo eng dat ik bij thuiskomst de hele zooi weer uitkotste.
Ik herken mezelf niet meer, echt niet...
Ook al had je zelf gezegd dat ze niet langs mocht komen en het vooral in de brievenbus moest mikken, had ze er toch op zijn minst een welgemeende persoonlijke brief bij mogen doen ofzo. Hoe stom dat ook klinkt. Daar had je misschien toch net iets meer aan gehad dan aan die twee briefjes van vijftig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Die vrouw had gebeld dat ze het geld voor de crematie zelf langs wilde brengen, maar dat wilde oh-oh (terecht!) niet. Dus op zich kon ze weinig anders dan het in de brievenbus kwakken. Maar alleen 'veel sterkte' er dan bij... doe dan gewoon niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh dat meen je niet van dat kaartje met geld
Idd, dit klinkt als een hele foute manier van schuldgevoel afkopen..alhoewel...zouden ze überhaupt wel een schuldgevoel hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al had je zelf gezegd dat ze niet langs mocht komen en het vooral in de brievenbus moest mikken, had ze er toch op zijn minst een welgemeende persoonlijke brief bij mogen doen ofzo. Hoe stom dat ook klinkt. Daar had je misschien toch net iets meer aan gehad dan aan die twee briefjes van vijftig.
Oh nee, of ik zou ze de ogen eruit krabben of ik zou finaal instortenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vrouw had gebeld dat ze het geld voor de crematie zelf langs wilde bellen, maar dat wilde oh-oh (terecht!) niet. Dus op zich kon ze weinig anders dan het in de brievenbus kwakken. Maar alleen 'veel sterkte' er dan bij... doe dan gewoon niks![]()
Ik had die mensen trouwens in oh-oh d'r geval ook niet willen zien, snap het goed.
Of wacht inderdaad, of vraag na wat eventueel wel gewenst is... Dit klinkt zo "gemakkelijk"quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vrouw had gebeld dat ze het geld voor de crematie zelf langs wilde bellen, maar dat wilde oh-oh (terecht!) niet. Dus op zich kon ze weinig anders dan het in de brievenbus kwakken. Maar alleen 'veel sterkte' er dan bij... doe dan gewoon niks![]()
Ik had die mensen trouwens in oh-oh d'r geval ook niet willen zien, snap het goed.
oh maar ze krijgt nog wel post geloof ik van oh-oh dr werk, en terechtquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of wacht inderdaad, of vraag na wat eventueel wel gewenst is... Dit klinkt zo "gemakkelijk"
Ik zou die mensen ook nooit meer hoeven te zien idd. Je kunt toch op zn minst een brief erbij doen hoe erg je het vind?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, mss vond ze het wel "veel sterkte" erg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou die mensen ook nooit meer hoeven te zien idd. Je kunt toch op zn minst een brief erbij doen hoe erg je het vind?
Dat denk ik haast niet. Hond heeft het niet expres gedaan in haar ogen, zij heeft geen fouten gemaakt in haar ogen.... ik denk wel dat die brief haar gaat raken, want dat voelt ze in d'r portemonnee. Bahquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, dit klinkt als een hele foute manier van schuldgevoel afkopen..alhoewel...zouden ze überhaupt wel een schuldgevoel hebben
dat weet je niet hoe het met dat schuldgevoel zit, en wat koopt ohoh voor n brief waarin staat hoe erg t is en hoe t dr spijt,? helemaal niks. Ik zou ook zoiets hebben van flikker op met je brief, had dat eerder bedacht. als aanrichter kun je t gewoon in zo'n situatie niet "goed" doen. Je wilt er gewoon geen fuck mee te maken hebben als slachtoffer, en begrijpelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik haast niet. Hond heeft het niet expres gedaan in haar ogen, zij heeft geen fouten gemaakt in haar ogen.... ik denk wel dat die brief haar gaat raken, want dat voelt ze in d'r portemonnee. Bah
Dat is ook zo ik ga denk ik teveel van mezelf uit..quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, mss vond ze het wel "veel sterkte" erg.
Altijd lastig om zo iemand te beoordelen wat dat betreft.
mja hoe achterlijk zij ook is geweest als baasje door dr hond totaal verkeerd in te schatten, denk ik toch dat t haar ook niet in de koude kleren is gaan zitten en tis nog erg vers, wellicht dat een langere brief later volgt als zij ook n beetje op n rijtje heeft wat ze aan je kwijt wilt (althans zo zou t bij mij werken) (en zo niet dan is het gewoon echt n stomme *inser scheldwoorden* )quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik vond dit echt wel erg minimaal zeg maar....
Ik ga naar bed, zonder pil, ik ben te bang dat er iets gebeurt en dat ik niet wakker word of zo, de hondjes zijn al zo van slag, ik ben liever gewoon alert voor hun.
Ik ben met je eens dat er waarschijnlijk helemaal niets is dat je kan zeggen dat "goed" doet... maar wil dat zeggen dat je het niet eens hoeft te proberen? Dit voelt wel heel erg makkelijk, imho.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat weet je niet hoe het met dat schuldgevoel zit, en wat koopt ohoh voor n brief waarin staat hoe erg t is en hoe t dr spijt,? helemaal niks. Ik zou ook zoiets hebben van flikker op met je brief, had dat eerder bedacht. als aanrichter kun je t gewoon in zo'n situatie niet "goed" doen. Je wilt er gewoon geen fuck mee te maken hebben als slachtoffer, en begrijpelijk
Wie weet slaap je zo, aangezien je zo moe bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga naar bed, zonder pil, ik ben te bang dat er iets gebeurt en dat ik niet wakker word of zo, de hondjes zijn al zo van slag, ik ben liever gewoon alert voor hun.
Dat kan ik me goed voorstellen. Hoop dat jullie allemaal in ieder geval een beetje slaap meepakken!quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
dat is niet aan de orde, de aanstichtster betaalt nu gewoon kosten waar oh-oh voor is komen te staan door dit hele gebeuren, ze is nog steeds strafbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:12 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe dan ook, met die brief bekent ze impliciet schuld, wat nog nuttig kan blijken later. Ik zou wel even navragen wat je met die 50 euro moet doen, dat je dat niet per ongeluk accepteert als genoegdoening waarmee de zaak afgedaan kan zijn. Maar ik denk dat je baas daar het fijne wel van weet
het heeft gewoon een enorme impact zoiets en begrijpelijk. Je beseft je dat dat opeens kan gebeuren, want het is gebeurd, naar verloop van tijd wordt het beter maar nu is het van vooraf aan beginnen met kleine stapjes (het is pas net gebeurd) en ik bied me graag aan met je te lopen als er niemand is, met alle liefdequote:Op dinsdag 1 november 2011 00:19 schreef oh-oh het volgende:
MM, dat is het ook, dat vind ik zo erg, ik ben vanmiddag tot de griend gelopen, wilde ze even los laten rennen als altijd, ik kreeg hartkloppingen en scheet haast letterlijk in mn broek en ben weer omgedraaid, ik kan het gewoon niet, mn broertje ging net mee de honden uitlaten, er kwam een man met grote honden aan die ik niet kende, ik wist echt niet hoe ik het had, en dat slaat helemaal nergens op, zo ben ik gewoon niet, en nu ben ik al aan het plannen wie ik elke avond kan vragen mee te lopen
Hé lieverd, heb je gemaild.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:19 schreef oh-oh het volgende:
MM, dat is het ook, dat vind ik zo erg, ik ben vanmiddag tot de griend gelopen, wilde ze even los laten rennen als altijd, ik kreeg hartkloppingen en scheet haast letterlijk in mn broek en ben weer omgedraaid, ik kan het gewoon niet, mn broertje ging net mee de honden uitlaten, er kwam een man met grote honden aan die ik niet kende, ik wist echt niet hoe ik het had, en dat slaat helemaal nergens op, zo ben ik gewoon niet, en nu ben ik al aan het plannen wie ik elke avond kan vragen mee te lopen
Ik had dat mens en ws ook die hond ter plekke hun hersens ingeslagenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vrouw had gebeld dat ze het geld voor de crematie zelf langs wilde brengen, maar dat wilde oh-oh (terecht!) niet. Dus op zich kon ze weinig anders dan het in de brievenbus kwakken. Maar alleen 'veel sterkte' er dan bij... doe dan gewoon niks![]()
Net 2 ze heeft met haar voeten schuin op de glijbaan geremd en toen haar been gedraaid. Het is vrijdagmiddag al gebeurd op vakantie maar de arts daar dacht dat er niks aan de hand was. Maar ze bleef haar been maar niet gebruiken dus gisteren weer naar het z-huis gegaan toen is er wel een foto gemaakt en bleek haar scheenbeen gebroken. Het is een nette breuk en ook nog niet helemaal door. Waarschijnlijk mag ze volgende week woensdag loopgips. Ze zit nu tot boven haar knie in het gips.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Hoe oud is ze, f_r? Wat zielig, hoe kwam dat?
Okeequote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Nee Muis heel lief, maar ik heb tot en met vrijdag al visite
Stiekem verkneukel ik me een beetje bij het idee hoezeer die lui gaan schrikken als er een brief van je baas komtquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Er staat hier een hele erge boze advocaat een actieplan te maken
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stiekem verkneukel ik me een beetje bij het idee hoezeer die lui gaan schrikken als er een brief van je baas komt![]()
MB en Re, veel sterkte vandaag
Als ze die hebben, ja. En zelfs dan zal het best ff schrikken zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ook, de baas zei ook al, die schrikken zich wss compleet het zuur.
Maar goed, wss kunnen ze t zo bij hun WA verzekering indienen
Ik wilde bijna gaan juichenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:00 schreef Oognip het volgende:
Ik heb me vanmorgen gewogen en zit nu op 102%![]()
Hahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wilde bijna gaan juichenMaar nee dus, deze moet ik hebben:
koekoekquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, waarom heb je je mijtert nu al op?
Dit!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
MB en re sterkte vandaag al heb ik geen idee wat er aan de hand is
Is ze erg gewond?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dit!
Mijn thuishulp belde om 12 uur of ze al kon komen, zit ik te wachten, ik dacht goh ze is toch nog vrij laat, werd ik net gebeld door de thuiszorg dat ze een ongeluk heeft gehad![]()
Nee dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb geen idee, de thuiszorgorganisatie werd gebeld door haar schoonmoeder, dus ik weet niet meer dan dat ze een ongeluk heeft gehad. Ze was met de auto, dus ik hoop dat het niet heel erg is.
Vn hartequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:42 schreef Bamba het volgende:
Bedankt iedereen voor de verjaardagswensen!
Oh-oh, dank je wel voor je lieve kaart. Lief dat je daar nog aan kon denken gisteren
. Werd wel even verdrietig dat er maar 4 hondennamen bij stonden
.
Re en MB heel veel sterkte vandaag, al weet ik niet wat er vandaag gebeuren gaat
Hehequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Behalve Sjon, die is gelukkig echt te onnozel voor trauma's
Wat heftig, ik hoop dat het meevalt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dit!
Mijn thuishulp belde om 12 uur of ze al kon komen, zit ik te wachten, ik dacht goh ze is toch nog vrij laat, werd ik net gebeld door de thuiszorg dat ze een ongeluk heeft gehad![]()
Ik vind kattenspeeltjes wel vaak op babyspeeltjes lijken, ik snap de verwarringquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze nieuwe gastouder was hier gisteren en zag de cat-it senes oh wat een leuk ding zeg voor baby's waar heb je die gehaald?
Ah ok ik dacht dat dat maar een dagje wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Cat ging toch naar Toverland?
M_M ik hoop dat je hulp niet ernstig gewond is
Onze nieuwe gastouder was hier gisteren en zag de cat-it senes oh wat een leuk ding zeg voor baby's waar heb je die gehaald?
sensesbuis gok ikquote:
Nee hoor! Heb er gewoon twee gekocht (ze waren mega in de aanbieding!) En dan kun je het aan elkaar zetten hoe je wil, en je hebt dan twee balletjes!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb maar de simpele uitvoering die van mijn plaatje dus
Je gaat er een landingsbaan van maken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:51 schreef Croli het volgende:
[..]
Nee hoor! Heb er gewoon twee gekocht (ze waren mega in de aanbieding!) En dan kun je het aan elkaar zetten hoe je wil, en je hebt dan twee balletjes!!
Misschien dat ik binnenkort ook de luxere versie aanschaf, die is heuvelig!! en met lichtgevende balletjes...
Haha neej zo heuvelig is het niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je gaat er een landingsbaan van maken?
Onze twee zijn er helemaal weg van. De kleine dat is logisch, maar dat de oudste ermee speelt uit zichzelf vind ik best wel wat, meestal ligt ze alleen maar te luieren!!quote:af en toe hebben ze n ingeving en spelen ze ermee
Dat heeft ze aardig afgeleerd gelukkig... alleen dozen blijven haar zwakke plek. Daar doe ik meestal niet moeilijk over, die gaan toch bij het oud papierquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:
En vooral krabbelen aan alles wat niet mag
Je woont niet in de buurt helaas ik heb er hier nog 1 liggen die weg mag. 2x via fhf contact gehad met iemand die hem wilde maar die kwamen niet opdagen. En de kliko vind ik zondequote:Op dinsdag 1 november 2011 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Jazz heeft niets met speelgoed, die verkracht hij alleen maar, dus dat koop ik niet vaak. Het enige wat ik voor hem hoef te kopen is zo'n knispertunneltje
Ik heb er ook de voertoren en de heuvelbaan bijquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb de catit ook en dan 2 banen en dan precies de opstelling zoals op dit plaatje
[ afbeelding ]
af en toe hebben ze n ingeving en spelen ze ermee
Oh wacht de voertoren heb ik ook, los, die staat stof te happenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb er ook de voertoren en de heuvelbaan bijDat krabding is hier een hit, de baan was dat ook tot die heuvels erbij kwamen dus die gaat weer terug naar hoe hij was. De toren kijken ze niet naar om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |