Gelukkig ben ik dus nog lekker onvolwassen. Heb echter wel mijn twijfels bij de voorspelling... Elk jaar wordt er zoiets geroepen en met 20 graden in november staat mijn wintergevoel aardig onder druk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
You know you've become an adult when you open your curtains in the morning, see 50cm of snow and think: "well, that's gonna cause quite some transport disruptions".
"cucumber"? Echt nuttig gebruik van Engelsquote:Op zondag 6 november 2011 09:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Je neemt wat prei en verse cucumber. Een beetje grof aansnijden en in de open haard mikken. Geheid meer rendement dan een HR CV.²
Dat vliegtuig die kant op kan met die horrorwinter toch niet meer opstijgenquote:Op zondag 6 november 2011 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Elfstedentocht.
Alleen niet in december graag want dan zitten wij in Sri Lanka met 30 graden.
Ik heb altijd geleerd dat juist weersvoorspellingen veel te chaotisch zijn om langer vooruit te kunnen voorspellen. Afrondingsverschillen in weermodellen leiden al tot totaal andere uitkomsten zodra het verder dan een week vooruit gaat.quote:Meteorologen baseren zich op langetermijnvoorspellingen van zowel Duitse, Poolse, Britse en Amerikaanse Meteorologische diensten.
Ik ook.quote:Op zondag 11 december 2011 11:57 schreef whosvegas het volgende:
Geloof er helemaal niks van, hoop op een winter zonder sneeuw
quote:Op zondag 11 december 2011 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Het word gewoon een normale nederlandse kwakkel winter met temperaturen boven het vriespunt met veel wind en regen![]()
Wat je nu omschrijft is geen kwakkelwinter.quote:Op zondag 11 december 2011 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Het word gewoon een normale nederlandse kwakkel winter met temperaturen boven het vriespunt met veel wind en regen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |