Jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:19 schreef Sunnythesun het volgende:
maar verder is het prachtig! kleuren van de bomen ook
kouder? ben je gekquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat is het mooi buitenzou van mij wel iets kouder mogen inmiddels, ben het gezweet wel een keer zat nu
maar verder is het prachtig! kleuren van de bomen ook
kaas blijft langer goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend!
En ik kreeg net geen bloemen maar kaas van de kaasboerderij van het bezoek!
Dat is nog maar de vraag. Knoflookkaas!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kaas blijft langer goed
leuk Krak!
haha van het weekend op dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Knoflookkaas!
Het is novemberquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kouder? ben je gek
prachtig nazomerweer!
Het beloofde een koude nare kille winter te worruh dus geniet er nou maar van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is novembernazomer mag tot medio oktober duren, dan mag het van mij echt wel iets kouder worden..
Tnxx merk ook wel door de niet aflatende stress en het harde werken dat ik wat chronisch-achtig moe begin te worden. Volgende week lekker weekje bijkomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
Je hebt het verdiend!
En ik kreeg net geen bloemen maar kaas van de kaasboerderij van het bezoek!
De pijn zit nu vooral van binnen. Daar zitten ook hechtingen natuurlijk. Het trekt en steekt behoorlijk. En ik ben net zo gammel als meteen na de operatie, maar da's de verkoudheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het beloofde een koude nare kille winter te worruh dus geniet er nou maar van.
Niet zo klagen ja
[..]
Tnxx merk ook wel door de niet aflatende stress en het harde werken dat ik wat chronisch-achtig moe begin te worden. Volgende week lekker weekje bijkomen
En wat leuk die kaas!! Heb je meer aan dan bloemen
Hoe is het met de pijn & last?
Ja, komt wel goed met versterkende middelen als kaas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ja daar kan je flink gammelig van zijn
Rest moet helen, komt goed!
pff het kan nog lang zat koud blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is novembernazomer mag tot medio oktober duren, dan mag het van mij echt wel iets kouder worden..
knoflook werkt helendquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed met versterkende middelen als kaas.
Dat lukt dus niet als het zo warm isquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga straks een wandelingetje buiten maken met de kinderwagen. even een frisse neus halen
ik zal vast niet zwetenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet als het zo warm is![]()
geef ze allemaal een kopie van het boekquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Ben bezig om het hele aussie verhaal beknopt op te schrijven om het in goede volgorde kort te vertellen bij de Mot. Maar dat valt nog niet mee zeg
haha het moet niet commercieel worden natuurlijk, die grapjes heb ik zondag al met willem gemaakt jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geef ze allemaal een kopie van het boek
kun je het verhaal vertellen zonder emotioneel te worden denk je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha het moet niet commercieel worden natuurlijk, die grapjes heb ik zondag al met willem gemaakt ja
Er was de eerste keer ook al zo'n gast compleet met diashow en verkooppraatjes... niet leuk juist als je het in die intieme setting wilt houden.
Voor een commercieele lezing moeten ze echt ergens anders zijn
Ja hoor, op mn werk vragen ze er ook wel regelmatig naar en dat gaat ook goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je het verhaal vertellen zonder emotioneel te worden denk je?
Ja, hier kwam vandaag ook een doosje.. fijn, hoeft Tav zich niet te vervelen aangezien ik zo weg moetquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Mijn NAS van Ibood is binnen. Nu maar eens installeren.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, op mn werk vragen ze er ook wel regelmatig naar en dat gaat ook goed.
Heb het intussen wel verwerkt en ben er aan gewend dat ie daar woont. Het scheelt ook heel veel dat ie af en toe schrijft.
hij zat je gewoon uit te lachen hehequote:Zat net te cammen met Babi J. heb ik zo'n roltoeter waarop ik blaas, hij ligt in een deuk
Maar nu heeft ie de compu uitgezet geloof ik
Ja, het is zo grappig dat cammenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]en idd fijn dat er nog contact is, zo af en toe.
[..]
hij zat je gewoon uit te lachen hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |