quote:
Hmm je at schoen Annex?? Halve zool of een hele?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef AnneX het volgende:
http://www.sjoez.nl/produ(...)utm_campaign=beslist
Nog een keer want het was (weer) erg lekker.
Al is het mij niet duidelijk wat kokos erin doet.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben morgen vrijhij
ik ben morgen vrijhij
Die had ik vandaag van 16.00 tot 19.00quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef LieLie het volgende:
[..]Ik heb morgen van 9 tot 17 een suffe cursus!
Ik heb morgen van 9 tot 17 een suffe cursus!
Vandaag van 9 tot 16 training gehad. Morgen de tweede dag en dan moet er nog een verwerkingsverslag komen. Donderdag nog een dag bij de gemeente ipv afstuderen, en in het weekend dat verslag en afstudeerwerk inhalenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die had ik vandaag van 16.00 tot 19.00Nja, deels suf.. voorgaande dagen waren interessanter..
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vandaag van 9 tot 16 training gehad. Morgen de tweede dag en dan moet er nog een verwerkingsverslag komen. Donderdag nog een dag bij de gemeente ipv afstuderen, en in het weekend dat verslag en afstudeerwerk inhalen
Dat doen alleen domme mensen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wie gaat er dan ook werken tijdens het afstuderen
![]()
Morgen nog wel wat voor mijn studie doen btw, maar het is niet zo veel gelukkig
Ik put kracht uit het gevoel dat ik zal hebben als ik het begin februari toch geflikt heb... Denk ikquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik put kracht uit het gevoel dat ik zal hebben als ik het begin februari toch geflikt heb... Denk ik
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben morgen vrijhij
ik ben morgen vrijhij
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef LieLie het volgende:
Ik ben morgen ook nog vrijquote:
Moet je daarvoor naar de grote stad?Fietsen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet ook nog laarsjes (vind ik zelluf he..)
Nja wil er eigenlijk ff voor naar Enschede, das me net ff te ver fietsenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar de grote stad?Fietsen...
Bedoel je dan drie nummers voorkeur voor solo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Woooh ik zit Blame it on the boogie te oefenen (van the jacksons) en eigenlijk gaat die ook wel heel lekkerWaarbij mn voorkeurnrs op 3 staat
Dat kan heel goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef AnneX het volgende:
Morgen ben ik niet vrij.
Alweer naar de de praat- en vraagmeneer.
Zal ikweer een paar laarsjes kopen?![]()
Lastige frases om op adem te blijven...en sterke stem te houden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
I can't stand the rain (ann peebles versie)
signed sealed deliverd (stevie wonder versie)
Oefenen oefenen en nog eens oefenenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lastige frases om op adem te blijven...en sterke stem te houden.
/ zover ik (niet) kan zingen...
ik kan niet wachten totdat M. wat verstaanbaars kan zeggen haha.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Leuk!
Ja dat praten doe J. ook volop een heel verhaal net met wijzen en brabbelen en af en toe iets verstaanbaars en het eindigde op Ok Oma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Mooi dat je een fijne dag gehad hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
wandelen was gezellig met babi M., lekker gegeten en daarna kerkmiss was goed. Daarna nog kaars neergelegd bij graf van mn oma en koffie gedronken met de fam. Thuis nog mn moeder geholpen met foto's en mn zusje met een document waar ze heel onzeker over is (dit jaar begonnen met opleiding en super onzeker en zenuwachtig) dus ik heb me nuttig gemaakt vandaag
nu ff herh MasterChef kijken en denk daarna lekker slapen
Ik heb morgen nachtdienstquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef AnneX het volgende:
Morgen ben ik niet vrij.
Alweer naar de de praat- en vraagmeneer.
Zal ikweer een paar laarsjes kopen?![]()
heerlijk hequote:Op woensdag 2 november 2011 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat zelfde alleen dan op bedlekker chill avondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |