abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103822374
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ben je vrij vandaag, Lein?!
Nope, avonddienst :) Gister was ik vrij. Dus heb ik de hele dag geklust :)
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:14:53 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103822478
Lekker dit, ik heb nog stapels werk te doen en redelijk wat tijd in mijn agenda, maar voor zo ongeveer alle klussen zit ik te wachten op input voor ik verder kan waardoor ik het eigenlijk heel rustig heb |:(

Gelukkig is het wel mooi weer, dus ik ga voor de verandering eens lekker een half uurtje pauze nemen straks *O*
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_103822594
ignorance is bliss :s)

Ik ga zo eens kijken of ik leuke sintcadeautjes voor mijn klas kan kopen. We krijgen altijd een klein budget om klassenkadeaus te kopen, dit jaar is de opdracht buitenspeelgoed te kopen, dus ik moet ff snel zijn voor ze alles al uit de winkels hebben gehaald.
pi_103822977
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef TAV74 het volgende:
Lekker dit, ik heb nog stapels werk te doen en redelijk wat tijd in mijn agenda, maar voor zo ongeveer alle klussen zit ik te wachten op input voor ik verder kan waardoor ik het eigenlijk heel rustig heb |:(

Gelukkig is het wel mooi weer, dus ik ga voor de verandering eens lekker een half uurtje pauze nemen straks *O*
klinkt me erg bekend :')
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:47:07 #80
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103823332
Confidence through competence
pi_103823432
quote:
_O- Dat ja!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_103823555
Dag lieve kookmensen!

Komend weekend heb ik weer een bijeenkomst met mn kookclubje. Het is deze keer mijn beurt om te koken.

Het hoofd en nagerecht zitten nagenoeg in elkaar (bereiding van een goede maar snelle rode-wijnsaus is zeer welkom) ik zit alleen nog te dubben met het voorgerecht.

Ik wilde setje van 2 of 3 amuses met kip maken.... Hebben jullie tips voor lekker kip-amuses?
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103823680
quote:
QFT :Y
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:02:01 #84
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103823789
quote:
:D :D :D
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_103824390
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef Croli het volgende:
Dag lieve kookmensen!

Komend weekend heb ik weer een bijeenkomst met mn kookclubje. Het is deze keer mijn beurt om te koken.

Het hoofd en nagerecht zitten nagenoeg in elkaar (bereiding van een goede maar snelle rode-wijnsaus is zeer welkom) ik zit alleen nog te dubben met het voorgerecht.

Ik wilde setje van 2 of 3 amuses met kip maken.... Hebben jullie tips voor lekker kip-amuses?
DE? jij weet vast wel wat lekkers :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103824413
mn schatje is hier O+ gezellig mandarijntjes aan het eten en nu probeert ze te helpen met typen :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:34:42 #87
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_103824835
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef Croli het volgende:
Dag lieve kookmensen!

Je moet cola kip maken. Nu zeg je van. What the hell. Maar kreeg het recept pas van een vriendinnetje en die had het weer van haar aziatische omatje. Je kip gaat niet naar cola smaken maar krijgt wel superlekker zoete nasmaak die lastig thuis te brengen is :D
pi_103824965
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Je moet cola kip maken. Nu zeg je van. What the hell. Maar kreeg het recept pas van een vriendinnetje en die had het weer van haar aziatische omatje. Je kip gaat niet naar cola smaken maar krijgt wel superlekker zoete nasmaak die lastig thuis te brengen is :D
Klinkt goed, lekker apart om te serveren
Daar kun je dan vast wel een paar kleine stukjes van serveren als amuse... dus recept???
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103825002
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

is toch hoofdgerecht?
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef Croli het volgende:

Daar kun je dan vast wel een paar kleine stukjes van serveren als amuse... dus recept???
ah zo :)
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:39:46 #90
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_103825016
Google is je vriend, maar je hebt wel redelijk wat tijd nodig want je moet de cola helemaal wegkoken totdat het nog maar een dun stroperige laagje is.
pi_103825021
quote:
_O-
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_103825056
Zo, een tas vol buitenspeelgoed gekocht. Ze kunnen straks in december naar hartenlust tennissen, diabolo'en, hoepelen, elastieken, pukkelballen en er zijn pionnetjes :s)
pi_103825057
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Nu rest de vraag waarom mannen op vrouwen vallen O-)
Ik snap het ook niet -O- Maar vrouwen zijn best prettig zo af en toe :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_103825093
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef Anthraxx het volgende:
Het is vooral erg warm buiten.
Dat heb ik gemerkt met fietsen ja. Blij dat ik schone kleding bij me had vandaag!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_103825139
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Tip van flip: met een fok abonnement, kan je mensen op ignore zetten waardoor je die overvloed aan posts niet ziet, en ook het geklaag niet meekrijgt *O*
Ik zou het bijna gaan overwegen :Y)
pi_103825196
quote:
:D O+ _O-
pi_103825236
hmm is met name met kipdrumsticks, wil eigenlijk gewoon blokjes oid hebben..

Nog meer kip amuse tips?
pi_103825323
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:

Nog meer kip amuse tips?
minisalade met blokjes gerookte kip (bleekselderij, walnoot, komkommer, aanmaken met een mayo-youghurtdressing bijv.), minispiesje gegrilde kip (op een glaasje waarin pindasaus zit bijv.) enneh... nja nu is mijn inspiratie op vrees ik :+
pi_103825409
quote:

Nog meer kip amuse tips?
Je bent niet creatief genoeg om te bedenken dat je ipv drumsticks het recept ook gewoon kan maken met kipfilet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103825415
quote:

Nog meer kip amuse tips?
Blokjes kip met een reepje spek erom en dan even aanbakken? Mini-kip-spiesjes met teriyaki-saus achtig iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')