klinkt me erg bekendquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef TAV74 het volgende:
Lekker dit, ik heb nog stapels werk te doen en redelijk wat tijd in mijn agenda, maar voor zo ongeveer alle klussen zit ik te wachten op input voor ik verder kan waardoor ik het eigenlijk heel rustig heb
Gelukkig is het wel mooi weer, dus ik ga voor de verandering eens lekker een half uurtje pauze nemen straks![]()
DE? jij weet vast wel wat lekkersquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef Croli het volgende:
Dag lieve kookmensen!
Komend weekend heb ik weer een bijeenkomst met mn kookclubje. Het is deze keer mijn beurt om te koken.
Het hoofd en nagerecht zitten nagenoeg in elkaar (bereiding van een goede maar snelle rode-wijnsaus is zeer welkom) ik zit alleen nog te dubben met het voorgerecht.
Ik wilde setje van 2 of 3 amuses met kip maken.... Hebben jullie tips voor lekker kip-amuses?
Je moet cola kip maken. Nu zeg je van. What the hell. Maar kreeg het recept pas van een vriendinnetje en die had het weer van haar aziatische omatje. Je kip gaat niet naar cola smaken maar krijgt wel superlekker zoete nasmaak die lastig thuis te brengen isquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef Croli het volgende:
Dag lieve kookmensen!
Komend weekend heb ik weer een bijeenkomst met mn kookclubje. Het is deze keer mijn beurt om te koken.
Het hoofd en nagerecht zitten nagenoeg in elkaar (bereiding van een goede maar snelle rode-wijnsaus is zeer welkom) ik zit alleen nog te dubben met het voorgerecht.
Ik wilde setje van 2 of 3 amuses met kip maken.... Hebben jullie tips voor lekker kip-amuses?
Klinkt goed, lekker apart om te serverenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet cola kip maken. Nu zeg je van. What the hell. Maar kreeg het recept pas van een vriendinnetje en die had het weer van haar aziatische omatje. Je kip gaat niet naar cola smaken maar krijgt wel superlekker zoete nasmaak die lastig thuis te brengen is
is toch hoofdgerecht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet cola kip maken. Nu zeg je van. What the hell. Maar kreeg het recept pas van een vriendinnetje en die had het weer van haar aziatische omatje. Je kip gaat niet naar cola smaken maar krijgt wel superlekker zoete nasmaak die lastig thuis te brengen is
ah zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef Croli het volgende:
Daar kun je dan vast wel een paar kleine stukjes van serveren als amuse... dus recept???
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Nu rest de vraag waarom mannen op vrouwen vallen![]()
Dat heb ik gemerkt met fietsen ja. Blij dat ik schone kleding bij me had vandaag!quote:
Ik zou het bijna gaan overwegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tip van flip: met een fok abonnement, kan je mensen op ignore zetten waardoor je die overvloed aan posts niet ziet, en ook het geklaag niet meekrijgt
minisalade met blokjes gerookte kip (bleekselderij, walnoot, komkommer, aanmaken met een mayo-youghurtdressing bijv.), minispiesje gegrilde kip (op een glaasje waarin pindasaus zit bijv.) enneh... nja nu is mijn inspiratie op vrees ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
hmm is met name met kipdrumsticks, wil eigenlijk gewoon blokjes oid hebben..
Nog meer kip amuse tips?
Je bent niet creatief genoeg om te bedenken dat je ipv drumsticks het recept ook gewoon kan maken met kipfilet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
Nog meer kip amuse tips?
Blokjes kip met een reepje spek erom en dan even aanbakken? Mini-kip-spiesjes met teriyaki-saus achtig iets.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
Nog meer kip amuse tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |