Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Sinds de Wintertijd slaap ik weer een stuk beter.
En ze mogen de zomertijd wat mij betreft ook gewoon weer afschaffen. Raar gedoe
Prachtig ja!quote:
Nou, dat is niet fraai zeg. Beetje zoals hoesten met gekneusde ribben. Maar flink inslaan in de hoestprikkeldempende zooiquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Prachtig ja!
En ik ben dus zo gammel omdat ik verkouden word. Nu maar hopen dat het niezen en hoesten beperkt blijft.
het zal vast goed bedoeld zijn, komt er alleen zo raar uit. ik blijf verder graag blij en positief zoals ik (nu) ben dus heb t er niet meer over. straks naar mn nichtje!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
FFT, mannen houden van praktische situaties. Dus als er een probleem is (en als iemand klaagt dan is er blijkbaar een probleem) dan zoeken ze naar een praktische oplossing voor dat probleem. In dit geval het advies om naar een arts te gaan. Allemaal goed bedoelt hoor!
Nu rest de vraag waarom mannen op vrouwen vallenmaar is het heel begrijpelijk dat ze geen snars van vrouwen snappen
vanochtend op de fiets was t al niet koud en weinig wind, heerlijk ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen!
sterkte vandaag Sarabi.
Wat een mooie dag idd he?Echt deze herfstdagen zijn zo heerlijk!
dat denk ik haast niet, tis toch best vochtig ook al merk je t niet. mijn was droogde iig niet buiten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zelfs de was gedeeltelijk buiten opgehangen; ben benieuwd of het goed droog wordt.
moet dat dan? Begrijpen is highly overrated hoor, ermee om kunnen gaan, daar gaat het omquote:
Hoe eerder je bent hoe gemotiveerder je lijktquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
shiiit haha, blijkt dat ik hier ook om half 11 mocht komen ipv 9 uur
nou vertel dat de mevrouw aan de receptie ajb.. jemig, wat n stuk chagrijn was datquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe eerder je bent hoe gemotiveerder je lijkt
jij vind iedereen chagrijnig vandaag lijkt t welquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou vertel dat de mevrouw aan de receptie ajb.. jemig, wat n stuk chagrijn was dat
Zelfreflectiequote:Op dinsdag 1 november 2011 09:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij vind iedereen chagrijnig vandaag lijkt t wel
ja idd pffquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij vind iedereen chagrijnig vandaag lijkt t wel
Tip van flip: met een fok abonnement, kan je mensen op ignore zetten waardoor je die overvloed aan posts niet ziet, en ook het geklaag niet meekrijgtquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik volg elke post hier! Dat zou je toch inmiddels wel moeten weten? Ik heb echt geen zin om de afgelopen tijd terug te gaan lopen kijken maar als k dat zou doen zou ik een overvloed aan posts hebben waarin je meldt dat je slecht slaapt......
(zoals Sun dus al meldt!)
En nu ben ik dat geklaag van je weer zat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |