vrijdag 4 november 2011 @ 17:39:34 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103964485
Het rare mondje blijft, hoe dan ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:36:15 #27
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103966561
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Sushimonster het volgende:
Zonder makeup my ass. Dat hele gezicht heeft een roze ondertoon en de rest een oranje.
Dat dus. Die draagt nog steeds een plamuurlaag hoor :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103975925
Zijn haar voeten nou te groot voor die zwarte open schoenen?

Ik vind haar mond ook zo vreemd...
pi_103976538
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef Cici het volgende:
Zijn haar voeten nou te groot voor die zwarte open schoenen?

Ik vind haar mond ook zo vreemd...
JA! Omg dat viel mij ook al op! haar tenen hangen eroverheen :D :'( :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 november 2011 @ 22:24:05 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103978097
Ik vind d'r net een jongetje op die close-up van d'r hoofd., :@ :o :@ .
En ze loopt ook vreemd op de eerste foto, :').

[ Bericht 22% gewijzigd door ChipsZak. op 04-11-2011 22:34:15 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:03:57 #31
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_103980313
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:41 schreef DjinN het volgende:
We beginnen dit topic maar weer even met wat pareltjes. Er is ook een leuke roddel te melden. Courtney verliefd zou zijn op CNN's Anderson Cooper :') :')

Hilarisch! :D

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_103988801
:X

Was er trouwens al bekend dat ze op tv een echo laat doen om te bewijzen dat haar borsten echt zijn? Maandag wordt het in amerika uitgezonden op tv
http://www.dailymail.co.u(...)breast-implants.html
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:06:57 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103989239
Ik geloof wel dat haar borsten rill zijn. Maar ik geloof ook dat ze haar maximisers push-up bh's volstopt met kipfilets.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103989553
quote:
Courtney Stodden’s Mom Declares That Her Daughter Is The Next Anna Nicole Smith

Filed under: Anna Nicole Smith > Courtney Stodden

Why she thinks that is a compliment, we're not sure, but we're going to make a declaration of our own:

Ladies and gentlemen, meet the next Dina Lohan!

Mothers are supposed to want all the best in life for their daughters. They should want them to grow up to be strong, independent world leaders or doctors or hell, even just good mothers like themselves. Women who will make the world a better place with generosity and drive. Instead of these things, Courtney Stodden's "momager" wants her kid to be a "star." No, not like Angelina Jolie or Reese Witherspoon.

Like freakin' Anna Nicole Smith!

Krista Keller is stepping forward to the press (shocking!) to explain her standpoint on her daughter's rash life decision to marry at 16 and what she hopes for Courtney in the future. As for her daughter's premature marriage to Doug Hutchinson, Krista says:

"I could really tell my daughter had the kind of love when you want to marry a man or be with a man. Even though she was just 16, I knew it was going to take a pretty big man to handle her because of her sexuality and because of the attention she gets … These people that say, ‘You could have waited,' I really don't understand this way of thinking. Why do parents think that kids need to have those teen years spent going out with different boys, going out in different cars, going out on the beach together alone? There's a lot of bad stuff that happens in those teen years. They end up being killed in car crashes due to driving with people that have been drinking. Oh, but they're gonna have their teen years. My daughter is safe. I know where my daughter is."

Ah! Now we see where Courtney's genius comes from. Like mother, like daughter. Another piece of the puzzle!

If none of that makes any sense to you, then this is going to just bowl you over! When pressed to talk about her daughter's future endevors, Krista regales that Court already has an audience and a role model to look up to! She says:

"The gay community has been so loving to her. I know that Anna Nicole Smith had a great rapport with the gay community, and I think they've been waiting to have someone they can connect with, and I think Courtney is that person. She is different and stands out. Frankly, we thought she'd fit in better in Hollywood."

First of all, OH NO YOU DIDN'T?! We'd like to personally speak for the gay community and ask that this momager do a bit more research. We have yet to find ANYONE - gay, straight or otherwise - that finds your daughter to be anything more than an embarrassment. To that end, issue an apology now to all the gays whose good name you have tarnish by suggesting they would idolize your daughter.

As for her taking up a career like Anna Nicole Smith, have no fear mom - your daughter is living up to all your expectations!She talks funny, her body's been hacked, poked, plucked and knifed to bits and she's married to an old dude with lots of money… minus the money part.

It's called dreaming big!
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:26:31 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103989590
Die hele familie is delusional.
Los van die nare vergelijking.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103989830
quote:
dr drew ziet toch ook gelijk dat dat kind vol drugs/alcohol zit
pi_103989891
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:26 schreef Copycat het volgende:
Die hele familie is delusional.
Los van die nare vergelijking.
Nou dat inderdaad :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:29:42 #40
294830 Tha_PietJuH
Pietje (L) Wen.
pi_104008714
http://www.toofab.com/201(...)r-drew-lifechangers/

* Tha_PietJuH = DjinN, even de pc van vriendje overgenomen O+
Kan ik u ergens mee helpen? nee joh ik lurk even rond. :)
pi_104055452
Wat een ziekigheid weer dat zoiets op tv wordt uitgezonden. Aandachtsgeile lui. :')
pi_104055805
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:06 schreef Maraca het volgende:
Ik geloof wel dat haar borsten rill zijn. Maar ik geloof ook dat ze haar maximisers push-up bh's volstopt met kipfilets.
Dit dus..... op sommige plaatjes zie je zo duidelijk dat haar borsten veel kleiner zijn als dat ze doet lijken volgens mij vult ze het veel te veel op.
pi_104056747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:07 schreef bloempje-moi het volgende:
Even casual een kopje koffie halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer

En nog een Halloween-pareltje
[ afbeelding ]
Lol die laatste!
Ik dacht even 'Wat heeft die moeder harige benen...!'
:')
  zondag 6 november 2011 @ 22:45:11 #44
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_104056836
die is 16 :? :?
:')
pi_104057865
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die is 16 :? :?
17 inmiddels geloof ik.
pi_104064812
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Dit dus..... op sommige plaatjes zie je zo duidelijk dat haar borsten veel kleiner zijn als dat ze doet lijken volgens mij vult ze het veel te veel op.
Dat zie je op die foto die hier al gepost is héél goed..
  maandag 7 november 2011 @ 10:29:30 #47
313986 MaanSelene
To the moon and back again
pi_104066872
Lekker lijf of niet.....heeft iemand haar wel eens horen praten? Dat voortdurende HMHMMMM.

Wat nou 'old soul' en 'wise for her age'?

Doug wilde een lekker snoepje (geef hem eens ongelijk) en zij wilde miljoenen. Match made in heaven.... _O-
Neem de eerste trede met vertrouwen, je hoeft niet de hele trap te zien.
Butterflies are free.....
pi_104068605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind d'r net een jongetje op die close-up van d'r hoofd., :@ :o :@ .
En ze loopt ook vreemd op de eerste foto, :').

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog een van dichterbij, die tetten. ;( Zonder make up is ze zo lelijk nog niet.

All good things are wild and free.
pi_104068843
Zou ze die tieten geshaped hebben om ze groter te laten lijken of zo? :?
  maandag 7 november 2011 @ 13:58:47 #50
208890 June.
Seriously?
pi_104073757
Ik denk eerder geschilderd
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')