Snel maar aflevering 6 en 7 kijken dan. Had ze wel al binnen, maar stonden meer te wachten voor als ik een keertje tijd over had.quote:Op maandag 7 november 2011 12:54 schreef VacaLoca het volgende:
TV.com over Person of Interest:
[..]
En
[..]
Kan dit onderstrepen, met aflevering 7 lijkt de serie echt van start.
Opzich wel slim; 6 afleveringen 'case of the week' achtige show zodat mensen tijd krijgen om te beginnen met kijken en dan de verhaallijn (die al wel als opbouw op achtergrond liep) naar voren te halen. En daardoor was het ook des te verrassender.
Dus voor mensen die nog niet geprobeerd hadden of waren afgehaakt, het lijkt er op dat dit een van de betere nieuwe series kan worden.
Dan moet je Grimm ook maar eens proberenquote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef Symer het volgende:
Nu ik gestopt ben met Terra Nova en Homeland is Once Upon a Time nog de enige nieuwe serie die ik volg.
En van de oudere series zijn alleen Modern Family, Walking Dead en Fringe nog over![]()
Heb nog nooit zo weinig series gevolgd volgens mij.
Grimm doet me wel heel erg veel denken aan Buffy the Vampire Slayer. Wel grappig, though.quote:Op maandag 7 november 2011 13:18 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dan moet je Grimm ook maar eens proberen
Nou JJ Abrams is "Executive Producer" wat dat ook weze moge?quote:Op maandag 7 november 2011 13:24 schreef Nickske1912 het volgende:
Klinkt goed wat betreft Person of Interest. Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk, JJ Abrams is niet voor niets aan de serie verbonden
Ik ben benieuwd naar aflevering 7. De eerste 6 vond ik in ieder geval leuk genoeg om de serie te blijven volgen.
Hm.quote:An executive producer (EP) is a producer who is not involved in any technical aspects of the film making or music process, but who is still responsible for the overall production. Typically an executive producer handles business and legal issues.
Inderdaad. Ongeïnspireerde troep is niet te redden door een labeltje.quote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je ziet hoe ver Terra Nova en Falling Skies zijn geraakt met Spielberg als executive producer.
Nu aan het kijken. Vaag en weinig boeiend tot op heden.quote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef Orbis het volgende:
Heeft iemand hier al Hell On Wheels gezien? Of liever: is het wat?
Eerste aflevering is vooral bezig om karakters te introduceren en verhaallijnen op te zetten, zorgt er voor dat er nog niet echt spanning in zit. Heeft denk ik een paar afleveringen nodig om los te komen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef Orbis het volgende:
Helemaal eens. Maar ik vond de eerste zes afleveringen ook wel goed.quote:Op maandag 7 november 2011 12:54 schreef VacaLoca het volgende:
TV.com over Person of Interest:
[..]
En
[..]
Kan dit onderstrepen, met aflevering 7 lijkt de serie echt van start.
Opzich wel slim; 6 afleveringen 'case of the week' achtige show zodat mensen tijd krijgen om te beginnen met kijken en dan de verhaallijn (die al wel als opbouw op achtergrond liep) naar voren te halen. En daardoor was het ook des te verrassender.
Dus voor mensen die nog niet geprobeerd hadden of waren afgehaakt, het lijkt er op dat dit een van de betere nieuwe series kan worden.
De pilot van Fringe was erg sterk vondik, maar daarna kakte het al snel in (om daarna weer flink te verbeten). Ik had hoge verwachtingen bij Person of Interest, maar stond echt op het moment om (in ieder geval voorlopig) af te haken tot afgelopen ep..dat was echt een gigantische verbetering.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:02 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar ik vond de eerste zes afleveringen ook wel goed.En had Fringe niet ook een stuk of vijf afleveringen nodig om het verhaal op te bouwen?
Mooie plaatjes, het verhaal komt nog niet los inderdaad. Moet je een paar afleveringen volgen voor je een conclusie kan trekkenquote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef Orbis het volgende:
De beste, naar mijn mening. Een van de weinige series waar ik de dag na de aflevering alweer ga zitten aftellen naar de volgendequote:Op dinsdag 8 november 2011 23:35 schreef APK het volgende:
'Boss' vind ik ook een van de betere nieuwkomers.
2 minuten, toen had ik al wel genoeg gezien. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef Tegan het volgende:
Even een kleine kick.
Wie heeft I Hate My Teenage Daughter al gezien?
Ik heb het met pijn en moeite afgekeken. Niet mijn humorquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef Happel het volgende:
[..]
2 minuten, toen had ik al wel genoeg gezien. Niet mijn ding.
Eckt? Ik kon me er niet toe zetten om aflevering 9 te kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
Homeland vind ik echt de beste nieuwe serie sinds jaren.
Sinds jaren vind ik wat ver gaan, maar het is echt een ijzersterke serie jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
Boss is zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:28 schreef Seam het volgende:
Boss nog altijd niet gezien, maar staat wel op het lijstje. In de tussentijd is Homeland nog altijd mijn favoriete nieuwkomer. 24, maar dan goed geacteerd, realistisch en een goed script.
Vind ik ookquote:
Mhaw. Ik snap niet dat mensen er zo echt hysterisch over zijn. Ja, het is een leuke serie. Ja, het kijkt lekker weg, ja het is boeiend en spannend. Maar "beste nieuwe serie sinds jaren" ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
Ik snap het wel een beetje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Ik snap niet dat mensen er zo echt hysterisch over zijn. Ja, het is een leuke serie. Ja, het kijkt lekker weg, ja het is boeiend en spannend. Maar "beste nieuwe serie sinds jaren" ?
Neh.
Eerder een Dexter of een Breaking Bad IMHO.
Ja, klopt. En het is ook een goeie serie, zeker. Maar niet de beste sinds jaren, vind ik althansquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje.
Dexter vind ik een beetje saai worden, nog steeds wel leuk hoor, maar Homeland is gewoon lekker anders
De beste niet, dat ben ik met je eens, maar w.m.b. wel een van de betere na de tsunami aan schijt die in de OP staatquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:30 schreef Qwea het volgende:
Ja, klopt. En het is ook een goeie serie, zeker. Maar niet de beste sinds jaren, vind ik althans
Ik durf wel te zeggen dat Homeland de beste serie uit de OP is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
De beste niet, dat ben ik met je eens, maar w.m.b. wel een van de betere na de tsunami aan schijt die in de OP staat
Ben benieuwd naar Alcatrazquote:FOX's Midseason Premiere Dates
New shows are in ALLCAPS
Thursday, January 12
THE FINDER
Sunday, January 15
NAPOLEON DYNAMITE
Monday, January 16
ALCATRAZ (two-hour series premiere)
Wednesday, January 18
American Idol
Monday, January 23
ALCATRAZ (time-period premiere)
Wednesday, January 25
TOUCH ("special preview")
Tuesday, March 6
Breaking In
Sunday, March 11
Bob's Burgers
Monday, March 19
TOUCH (series premiere)
ik had in het begin ook moeite met Dexter, alleen vanaf aflevering 5 ofzo kwam ik er pas in. Nu ben ik verslaafdquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
Dexter heb ik qua kijken na aflevering 2 al gecancelled, totaal niet mijn genre.
Boss ga ik effe checken.
die 7(?) afleveringen waren idd wel geinigquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef JDx het volgende:
Breaking In
Lekkere no-nonsense simpele comedy met een vleugje hackerei.
quote:Neverland, a prequel to author J.M. Barrie's classic, Peter Pan, sweeps in time from the turbulent seas of the pirates of the Caribbean and the back alleys of Dickensian London to a world of pure imagination. The cast includes Rhys Ifans (Pirate Radio, Notting Hill) as James Hook, Oscar nominee Keira Knightley as the voice of Tinker Bell, Anna Friel (Pushing Daisies) as Captain Elizabeth Bonny, Oscar nominee Bob Hoskins as Smee (who previously played the character in Steven Spielberg's feature, Hook), Raoul Trujillo (Tin Man) and Charlie Rowe (Pirate Radio) as one of literature's most cherished characters, Peter Pan.
Peter (Rowe), along with his pals of young pickpockets, have been rounded up by their mentor Jimmy Hook (Ifans) to snatch a magical orb which transports them to another world - Neverland. Filled with white jungles and imposing cities formed out of trees created by Dr. Fludd (Dance) and inhabited by a colony of tree spirits led by Tinker Bell (Knightley), this mysterious realm welcomes unknown friends and enemies snatched from time. These include power-mad Elizabeth Bonny (Friel) and her band of 18th century pirates who search for the answer to eternal youth, a secret guarded by a Holy Man (Trujillo). As the fight to save this strange and beautiful world escalates, Peter and his crew consider that growing old somewhere in time could be less important than growing up—right here in their new home called Neverland.
Gisteren proberen te kijken, met de nadruk op proberen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef DoomCow het volgende:
Neverland, een nieuwe miniserie van SyFy (net als Tin Man en Alice)
Deel 1 is afgelopen nacht geweest, deel 2 komt komende nacht
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |