Maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef 401k het volgende:
Vreten mag niet op 't bureau. Eten ook niet for that matter.
Ah toe nou! Klik gewoon even!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef Royco1 het volgende:
Ik klik nergens op, ik geloof je op je woord missb.
We gaan er wel een keer eten
Bitchquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah toe nou! Klik gewoon even!
Dun gesneden lamsham met een dressing van rozemarijn en honingTonijntartaar met sesamolie, rode ui en peper
![]()
En dat zijn alleen nog maar voorgerechten!
Clean desk policy is hier wel erg streng. Papier is trouwens ook niet toegestaan.quote:
New York Sirloin Steak dan?quote:
We gaan hier niet over werk lullen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef 401k het volgende:
[..]
Clean desk policy is hier wel erg streng. Papier is trouwens ook niet toegestaan.
e; papier wel, maar dan mag de pen/het potlood niet. en v.v.
Gewoon sleutel doorslikkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
Dat is het altijd he.... als je niet wil eten dan krijg je trek in juist die dingen die slecccccccccccccccccccht zijn
* -Engel- gaat de keukensleutel maar eens goed opbergen
quote:
quote:
... maar maar maar ik zit er nog. En nu heb ik honger. Steak it is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We gaan hier niet over werk lullen hoor
kaas terug, tomaat eraf en danquote:
Dankzij deze tik heb ik tenminste geen groen beschimmelde broodjes op Utrecht gekochtquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die niet alles op hun burger willen hebben
Idd ik wil geen mayonaisequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die niet alles op hun burger willen hebben
je wil mijn tomaat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag jij mijn kaas dan wil ik jouw tomaat en dan![]()
Alsof dat iets met kaas op een burger te maken heeftquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dankzij deze tik heb ik tenminste geen groen beschimmelde broodjes op Utrecht gekocht
Hij is vast een schipperquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je wil mijn tomaat?
rare metafoor....
Sinds wanneer is -Engel- een hij?quote:
pffquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je wil mijn tomaat?
rare metafoor....
Sorry dacht dat iemand anders je tomaat wou.. sorry engel... (het was niet de suiker haha)quote:
Nee niet echt, maar wel met die belegde broodjes die je daar kan kopen... italiaanse bollen met rauwkost, salami en kaas..... die liggen klaar, maar zonder kaas maken ze die versquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof dat iets met kaas op een burger te maken heeft
de enige man die mijn tomaat mag zien is de dokter hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry dacht dat iemand anders je tomaat wou.. sorry engel... (het was niet de suiker haha)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry dacht dat iemand anders je tomaat wou.. sorry engel... (het was niet de suiker haha)
Gelukkig ben ik geen dokterquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de enige man die mijn tomaat mag zien is de dokter hoor
je bent ook geen man dus je maakt nog kansquote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent ook geen man dus je maakt nog kans
Oja.... volgens mij is het bijna bedtijd....Damn zijn ze nu aan het koken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent ook geen man dus je maakt nog kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |