Da's vooruit denken. Heel verstandig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef Reilain het volgende:
Leuk leuk
Oona heeft ook meer dan genoeg... maar maat 92 nog nietDus dat mag (toch?!)
Senna is toch ook een bleekneusje, maar zwart, paars en veel kleuren rood staan haar juist wel erg mooi. Vreemd he? Het is echt ook een heel leuk shirtjequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Ssserpente het volgende:
Die is leuk, hè?
Ik heb 'm twee keer gekocht. En twee keer ongedragen weer verkocht.
De eerste keer kreeg ik spijt, maar toen ik m opnieuw had gekocht, snapte ik echt waarom ik 'm nooit had aangetrokken. Geen gezicht. Geen idee waarom, ik denk door de kleur rood van die streepjes of zo.
Uit mijn hoofd maat 19 van prenatal.. Neusjes zijn heel klein beetje beschadigd door kruipen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef Sugarsnap het volgende:
Reilain, die grijze gympjes welke maat is dat?
Binnen niet al te lange tijd komt er vanalles aan.. Oona groeit er bijna uit nu..quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:01 schreef DJMO het volgende:
ik zoek rompers maat 74 lange mouw voor Geert. Ik heb wel wat 74, maar das allemaal kote mouw. En gezien de temperaturen die ze opgeven ...
oke bedankt dan heb ik er niets aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:34 schreef Sugarsnap het volgende:
DJMO, ik zal vanaaf ff voor je in Bram's bak gaan zoeken
F-R, de flessenspeen is brede hals
vanaaf ff meten bij m'n meisje, zijn wel superleuk nl. En te groot groeit ze natuurlijk wel in. Passen ze door de brievenbus (met enigzins propbeleid?)quote:
Mex is er net uit gegroeid, zal ze vanavond even op de foto zetten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:01 schreef DJMO het volgende:
ik zoek rompers maat 74 lange mouw voor Geert. Ik heb wel wat 74, maar das allemaal kote mouw. En gezien de temperaturen die ze opgeven ...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef McLaura het volgende:
Dames Twentemeisje en Leandra, de laptop en de bal gaan vandaag (als het goed is) via Sorbootje op reis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor het Fok!-tuinbroekje (Keshet) en het Mega Mindy-pak voor nichtje Pien (
Trui)!
Het is maat 4 van Babypaws, = 12,7 cm. Ik heb ze dus vorige week van Orea voor 30 euro gekocht, (zij had ze nieuw voor 39.95) en aangezien mijn meisje ze ongeveer 5 sec. aan heeft gehad zou ik (ongeveer) dat bedrag (incl. verzenden) er wel voor terug willen!quote:
Ja, etappe één van hun reis zit erop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef McLaura het volgende:
Dames Twentemeisje en Leandra, de laptop en de bal gaan vandaag (als het goed is) via Sorbootje op reis!
jammer'in die maat heb ik nog aapies en babypaws...quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Het is maat 4 van Babypaws, = 12,7 cm. Ik heb ze dus vorige week van Orea voor 30 euro gekocht, (zij had ze nieuw voor 39.95) en aangezien mijn meisje ze ongeveer 5 sec. aan heeft gehad zou ik (ongeveer) dat bedrag (incl. verzenden) er wel voor terug willen!
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef mrien het volgende:
Als bodpa hem niet terug wil wil ik het brandweerwagen shirt wel Karin
Valt tegen, hij zit al in maat 80/86quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
![]()
POEEEEPPP
Die van jou past daar toch nog lang niet in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |