Kom ze vrijwel niet tegen, maar soms een vage lach. Maar dat gaat moeilijk als je aan het hardlopen bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:55 schreef AntiChrist het volgende:
groeten jullie ook andere hardlopers? vrijdag is mij dat tot 2 keer toe overkomen ik voelde me even lid van een of andere illustere hardloopbende
Ik probeer meestal te glimlachen, maar meestal komt dat er nogal scheef uit door de inspanningquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:55 schreef AntiChrist het volgende:
groeten jullie ook andere hardlopers? vrijdag is mij dat tot 2 keer toe overkomen ik voelde me even lid van een of andere illustere hardloopbende
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook altijd wel even groeten of een glimlach/grimas ofzo.
regen vind ik niet fijn, bang dat mijn stomme ipod ding kaduuk gaat. Vind het trouwens een raar langwerpig ding. Ik wil eigenlijk een nieuwe (die tegen water kanquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef GotC het volgende:
En zo te zien krijg ik straks regen over me heen! Heerlijk!
Warme temperatuur+regen!
1 liedje?? En verder ken ik geen iPod zonder knoppen. Heb je geen nepper??quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
regen vind ik niet fijn, bang dat mijn stomme ipod ding kaduuk gaat. Vind het trouwens een raar langwerpig ding. Ik wil eigenlijk een nieuwe (die tegen water kan) met deze kan je niets. Elke keer 1 liedje er op zetten, je kan niet pauzeren, geluid is veel te zacht, je kan niet zappen. Kortom, onzin ding. Er zit gewoon geen enkele knop op
heb je toch niets aan..
En zag hem in de winkel liggen voor 60 euro? Kan niet begrijpen dat zon ding zoveel kost. Ja het apple teken, maar verder.. (T is dat ik hem gratis ergens kreeg)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier altijd groeten ja. Voel me net zo'n motorrijder.
Kan wel meer maar je hebt alleen een aan uit knopquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1 liedje?? En verder ken ik geen iPod zonder knoppen. Heb je geen nepper??
Ja, dat is de oude shuffle. Knoppen zitten in de headphone.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kan wel meer maar je hebt alleen een aan uit knop
vast niet, in de mediamarkt heb ik precies dezelfde zien liggen, ook zonder knoppen.
http://freshgadgets.nl/de-nieuwe-ipod-shuffle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |