Zij is wel die nextlevel dushi jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja best mooie dame, al is het niet mijn type, maar die (en sommige andere) outfit(s)![]()
.
Later en succes, ouwequote:
Sterkte.quote:
Ik wilde bijna iets posten over Korsou ja.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou het op z'n zachts gezegd raar vinden. Geeft die Amber Rose je zo een deepthroath, hou je een kaal hoofd vast. Dat is toch vaag!
Studeer ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik vind haar met dat kapsel dat ze nu heeft mooier dan mét haar eigenlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Amber Rose met lang haar toen ze jong (?) was, een nigga lova dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu een stelletje met smokers-eindbaas Wiz Khalifa.
Dat wel inderdaad, ze kan het als één van de weinige vrouwen vind ik goed hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind haar met dat kapsel dat ze nu heeft mooier dan mét haar eigenlijk
Vind het ook beter staan inderdaad. En dat assquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind haar met dat kapsel dat ze nu heeft mooier dan mét haar eigenlijk
Yeah. Girl crush allesquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind het ook beter staan inderdaad. En dat ass
Volgens mij hebben (bijna) alle vrouwen dat wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hebben heel veel dames nou stiekem bi-trekjes of zijn jullie gewoon niet representatief?
Hoiquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bazenhorloge gespot in je fobo, welkom in Fernandes.
Smoesjes. Gebruik je telefoon!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wilde een Fernandes foto maken, toen bleek de batterij van mijn camera leeg te zijn.
Oh, hij laadt opquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wilde een Fernandes foto maken, toen bleek de batterij van mijn camera leeg te zijn.
Welk dingquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoi! Ik kwam voor een ding, maar zo te zien nog niet gepost ^^
Aight, supportquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |